Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • aurel23ro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Aceeași eroare am avut-o și eu (Mitsubishi colt 2009 cu gpl) - motivul a fost gpl-ul murdar care a înfundat instalația și a dereglat computerul de bord. Rezolvarea a fost urmãtoarea: mers pe benzina ~ 50 km, apoi curãțarea la service a rampei GPL, apoi reglarea instalației (din tester - cred ca au fãcut un reglaj si pe benzina dar nu bag mâna in foc). Totul a mers perfect apx 30.000km cand a trebuit sa repet operațiunea. Sper sã te ajute experiența mea. PS sper cã nu este interpretat ca reclamã dar operațiunea am fãcut-o la Autogilex, nu m-a costat nimic deși instalația nu mai era in garanție.
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da...da... Vrajeala cat casa. Pai de ce dracu mai are 2 randuri de filtre. Hai sa nu mai spui la nimeni dar aia de la firma aia au vrut sa faca "impresie artistica''....Ti au demontat jumate de masina, au montat o inapoi, apoi au reglat dozajul GPL dn soft, si asta a fost tot. Daca mi fac mie aia masina, ''mi o tai si o dau la babe''. Merge asa de cand am luat o si au reglat o de au zapacit o. Degeaba. ''Baba'' e batrana an 2002, senzorii s cam toti iesiti din parametrii, GPL ul n are mereu amestecul propan/butan corespunzator si meseriasii regleaza harta timpilor cum pot. Deci ...P0170 cu bec avarie aprins mereu. Pana sa schimb acum o luna ambreiaj si distributie, adica pana sa se ''scarpine'' n ea, mai statea becul stin, acum numai aprins. M am resemnat...cer prea mult.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Uraaaa...dupa furtuna de aseara, dimineata m am suit in masina, am pornit o siiii...surprizaa, s a stins becul Ceck Engine. Dar are alta meteahna...lag la accelerare, adica merge ca o Dacie din '70. Deh...nu poti sa le ai pe toate. As incerca sa schimb sondele lambda, sa vedem daca dau banii degeaba sau... Concluzia e caaa am o masina meteosensibila. Si pe ploaie sau cand e foarte cald i se risipesc caii putere. La naiba. Nu mai inteleg nimic.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cauta un debitmetru de proba
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
E nou...are cred 2 ani ...VDO Siemens...m a costat 650ron, exact codul pe care l am avut 5wk95...sau ceva de genul asta. Pe OPCom la ralanti 10-13m3 la accelerare sare.Bobina noua, functioneaza bine, si sa stiti ca pe GPL chiar se da in fapt daca nu merge bine, aia veche imprastia scanteile la greu. Nu asta e buba,cred. Am fost si la EDS Service, Maiandrei mi a zis ca sonda lambda 2 ar fi cam batranioara si ca are reactii cam lente. As incerca sa o schimb, am o sonda de Logan cica sunt compatibile. Poate vor baietii de la EDS Service sa m ajute, ca cam stramba din nas daca vi cu piese de afara. Sa vedem...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Lambda 2 nu are nici o treaba cu amestecul....si asa trebuie sa varieze...lent....iar starea amestecului vazut de ea trebuie sa fie preponderent sarac.
Lambda 1 trebuie sa varieze rapid intre 50-900mV.....iar starea amestecului trebuie sa varieze intre bogat si sarac...
Verifica daca nu trage motorul aer fals pe undeva. Cauta un spray aerosol de pornire motoare Diesel.....deschizi capota ( sa ai motorul cald la 90 de grade )...si incepi dinspre filtru de aer/tubulatura/clapeta de acceleratie/admisie sa pufai cate putin aerosol.....daca atunci cand dai undeva motorul se tureaza singurel inseamna ca trage aer fals
  • yo_domenyko

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Am citit o gramada de pareri despre eroare asta p170 care nici mie nu imi da pace in ultima vreme pe Zafira mea 2001 motor z18xe. Pe langa aceasta eroare mai am si p110 care ar fi de la senzorul de temperatura de la admisie. Am pus OP-COM -ul si in afara de aceste 2 erori am observat ca bucla de O2 ramane deschisa tot timpul. Am citit pe undeva ca ''atunci cand nu se primeste semnal de la senzorul O2, ca in cazul pornirii motorului rece sau un senzor O2 defect, computerul va prescrie un amestec bogat de valoare fixa invariabila. Aceasta se defineste ca operare in bucla deschisa "open loop", deoarece nu se utilizeaza semnal de la senzorul O2 pentru reglarea amestecului.'' Acum daca acest senzor este stricat (conform erorii p110) si bucla ramane deschisa din cauza lui, nu tot de aici se genereaza si p170 care inseamna gaze evacuate bogat? Nu asta face bucla deschisa, prescrie amestec bogat? Va rog sa imi spuneti daca spun prostii deoarece sunt incepator. O sa dau comanda de acest senzor si zilele urmatoare dupa ce il schimb revin cu informatii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR