Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Sunt la al 5-lea schimb, acelasi Mobil 1, in fiecare iarna condens la greu. Bag zilnic 11 km dimineata si 11 la intors seara. Pana nu se incalzeste de-a binelea afara si pana nu bag un drum mai lung, nu dispare asa usor. Nici in prezent nu a disparut complet, a tot fost rece dimineata. In rest nu am altceva de reprosat acestui ulei, teava de esapament e curata, de bei apa din ea.
Skip ads

  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Eu la Corsa sotiei Z10XE am folosit GM (nu am gasit condens), dupa care am trecut la Motul 5W30 (la fel fara condens) doar ca a mancat 1L de ulei in 10 000km, Acum o sa revin la GM 5W30 (sa vedem cum se comporta)
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sincer, condensul ala chiar nu ma ingrijoreaza, spune-mi te rog, cum arata interiorul tevii de esapament ?
Exemplu: z12xe, 185.000. km, teava de esapament originala, inerior de culoare argintie, daca bagi degetul
si il freci de interior se murdareste f. putin.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Inainte de a trece pe Motul era curata teava (Cred ca are 140 000km Very Happy ), dupa a inceput sa se innegreasca, a papat 1L de ulei ...........de lene nu i-am curatat nici corp clapeta nici EGR Very Happy (nu e ca Zamfirica mea Very Happy ), La Zafira mea teava e curata la 190 000km (Motul Dexos2)
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aaaaa, "nu e Zamfirica mea", rusine sa ne fie ! Very Happy
  • ITosca

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2005 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Domnule @PL500, va multumesc sincer, pentru apreciere ( reciproca este valabila si in cazul meu ) Domnule draga, nu am lucrat nici ca vanzator la aprozar, nici cofetar ( sa ma ierte oamenii acestia, pentru care am o mare stima, aceiasi fata de toti oamenii vrednici care practica o meserie - alta decat prostituata politica platita de o tara intreaga sa ofere servicii sexuale unui anumit partid - ) Cunosc cat de cat, despre ce se intampla intr-un motor termic ( am fost mecanic de locomotiva mai bine de douazecisicinci de ani )...dar motorul acesta, conceput cu pompa de apa in mijlocul capacului distributiei...mi se pare o eroare de "neconceput"... Nu poti face o garnitura comuna atat pentru ulei cat si pentru lichid de racire...Este o eroare majora.. Sunt convins ca toti "colegii" care au probleme cu "maioneza" din capacul culbutorillor, au de fapt singura problema a garniturii de distributie... Am asistat "on line" la demontarea si inlocuirea ei in service ( multumesc Zetec ) si am putut sa observ cat de vulnerabila este... Asa arata uleiul in motorul meu ( dupa aproape 4000 de km si o iarna bifata - ma rog, unde sunt iernile de altadata - )
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
De acord, de acord, ramane sa-l descopar pe cel ce-mi completeaza antigelul lipsa !
(am maioneza doar la buson, la joja niciodata)
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Conteza mult temperatura de afara si regimul de mers. Eu toata iarna dimineata parcurg zilnic un drum de 11km in 20min la temperaturi de -10 pana la maxim 3 grade uneori. Intre timp nu o mai misc pana la intoarcere, la fel 11km, 20min, seara dupa ora 6 cam aceleasi temperaturi. In ritmul asta, toata iarna se va depune maioneza non-stop. Maioneza sta strict lipita de capacul culbutorilor, antigelul tot timpul asta e la locul lui si uleiul pe joja ok. Deja in primavara chiar daca temperaturile sunt pozitive, dimineata si seara de multe ori e nu e mai mult de 5 grade, deci nu ajuta mult. De asta si in aprilie mai am maioneza. Pana nu fac un drum destul de lung nu scap asa usor daca nu se incalzeste bine afara. Dupa ce dispare, nu o mai vad pana nu da iar frigul.
Skip ads

  • Uxan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni, am nevoie de sfatul vostru. In vara 2017 mi-am luat o Agila 1.2 z12xe din 2001. Fostul proprietar nu mai știa nici când și nici ce marca de ulei folosise la ultimul schimb. Așa cã am fost la un mecanic și mi-a recomandat sa ii fac schimbul și sã pun liquy Molly cu bisulfurã 10w40. Cum nu mã prea pricep am mers pe recomandarea lui și de atunci la fiecare schimb tot așa am bãgat. Știu doar cã înainte sã o cumpãr țeava de eșapament era destul de curãțicã. Dupã schimbul de ulei s-a înnegrit iar între schimburi mereu mai completez. Schimburile le-am fãcut pe la 12000 km. Mașina are 190.000 in bord, in realitate naiba știe. Asta iarnã a stat nemișcatã de la jumãtatea lui noiembrie pânã în martie, cu 1 singura excepție când a fost cineva cu ea la ITP, eu fiind plecat din tara. Când. Am revenit în martie, am mers câteva zeci de km apoi a început sã se audã un țãcãnit. Am fost imediat la mecanic, mi-a zis cã e de la tacheți și cã nu prea se meritã investiția pentru înlocuirea lor și cã sã merg așa cu ea. Eventual mi-a zis sa ii fac un flush cu ceva bun și sã ii schimb iar uleiul. Am mai mers de atunci sa zic vreo 1000 km, are momente când țãcãnitul nu se mai aude, apoi iar apare și tot așa dar parca trage și puțin mai slab decât inaintea apariției zgomotului. Apoi am observat depuneri negre (cat se poate vedea prin orificiul pe unde se pune ulei), am cãutat pe forum, de vreo sãptãmânã tot caut informații...și pentru cã nu mã pricep și îs în ceațã va rog sã-mi dați un sfat: cu ce sa ii fac flush sã curețe cat mai bine depunerile și ce ulei sa ii pun? Vã mulțumesc anticipat daca ați avut rãbdare sã citiți.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@Uxan
Pentru curãtare,folosesti lichid ,,2+2 Motor Flush,, sticla capacitate 330 ml dar mai sunt si altele.
Se procedeazã astfel:
dimineata cu motorul rece verifici joja ,uleiul vechi sã fie la 1/4,1/2 sau 3/4 pe gradatii(dacã este prea mult ulei,se scoate o cantitate de 250-350 ml pânã ajunge la nivelul specificat);se toarnã lichidul ,,2+2 Motor Flush,, în motor peste uleiul vechi si se închide busonul;se porneste motorul si se lasã pe loc la ralanti 5-10 minute pt. ca amestecul ulei vechi+lichid curãtare sã-si facã circuitul prin tot motorul(în acest interval de timp este interzisã accelerarea motorului);se opreste motorul,se desurubeazã capacul filtrului de ulei,se scoate uleiul vechi;dupã 3-4 ore se face schimbul cu ulei proaspãt+ filtru nou ulei.
Este bine ca de fiecare datã când îi schimbi uleiul ,sã-i faci si o curãtare cu lichid curãtare motor.
Uleiul de motor cel mai potrivit pt. Opel Agila indiferent de anotimp este 0w40 full sintetic,producãtorul ti-l alegi pe care vrei.
Depunerile negre din motor probabil au apãrut deoarece uleiul pe care l-ai folosit 10w40 nu era ulei sintetic, era ulei mineral.
De la mizerie,este posibil ca orificiile pe unde circulã uleiul sã fie înfundate și amorsarea hidraulicã a tacheților nu se mai face eficient, așa a apãrut țãcãnitul deranjant.


Ultima modificare facuta de danzog la Mie 24 Apr, 2019 8:43 pm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ulei bun si gata.
Motor. Flush nu recomand, in timp cedeaza simeringuri supape si pe urma restul dar alea se scimba mai des si usor fiid aproape consumabile
  • Uxan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2017

  • Mesaj Privat
@danzog Va mulțumesc pentru raspunsul detaliat.

@dancuciureanu Am gãsit așa cum recomanda danzog 0w40 ulei full sintetic Mobil 1 FS. Ar fi acesta o alegere bunã? Daca da, sã înțeleg ca acesta va curata in timp acele depuneri? Mulțumesc!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune Mobil1 0W40 si el va curata in timp mizeria, scump dar face.
  • Uxan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2017

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu Va mulțumesc mult!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mi-a zis cineva ca Mobile1 0W40 cu "New Life" nu mai exista...e doar cu FS Intr-adevar,unde am gasit pe site-uri New Life,cand am sunat la ei,mi s-a spus ca au doar FS. E vreo mare diferenta, pot sa pun din asta (FS) in Astra H 1.4 (din semnatura)?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune linistit.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Despre Aral 5w40 ce parere aveti Mers 95 % oras ,Z12xe motor.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Daca e made in Germany e ok.
Daca e doar Bunica in bidon...... Very Happy
  • iosiftm

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2010

  • Mesaj Privat
[quote="geeeorge23"] Aral 5w40
Eu folosesc acest tip de ulei de 3 ani, e made in Germany, si e ok. Masina se apropie de 300 000, esapament curat, si vad ca curata si motorul foarte bine.
Fac schimb in fiecare an indiferent de km. parcursi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aral merge bine dar nu curata precum Mobil 1.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR