Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • laurentiu19

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Este de la condens, nu este nici o problema. Ca sa te convingi fa un drum mai lung in afara cu motorul la regim de autostrada si vei vedea ca va dispare, dar a doua zi daca este rece afara vei pati la fel. Folosesti cumva ulei mineral sau semisintetic?
Skip ads

  • george_gopo

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
din cate am aflat nu s-a pus un ulei de prea buna calitate....si as vrea sa ii fac schimbul.nu prea stiu ce fel de ulei sa pun..am citit pe forum si am vazut ca cineva recomanda un castrol 5W 40 txt softec..as dori si ceva recomandari daca se poate..si de ce producatorul recomanda 0w30 sau 0w 40?eu am motor de 1.2 si 72000 km Very Happy
  • laurentiu19

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT (ISUZU)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu am avut la a mea Esso 5W40 ULTRON fully synthetic, dupa care am zis sa bag uleiul Opel 5W30 tot fully synthetic, ca asa recomanda producatorul.
Cu Esso Ultron consuma cam cu 0,3 -0,4 l/100 km de motorina mai mult, dar motorul era mai silentios. Cu uleiul Opel consuma motorina normal ca la carte, dar motorul este mai zgomotos.
Acum m-am hotarat sa pun Mobil1 0W40 Made in USA care are un pret foarte bun si este cel mai de top ulei pe piata din Romania.
Decizia am luat-o dupa ce am mai discutat cu unii care au folosit Mobil1 de cand au cumparat de noua masina si acum au peste 100000 km sau chair peste 200000 km cu consum minim de ulei, motor curat etc.... intr-un cuvant FARA PROBLEME.
  • racorazvi

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

inainte de a face aceste schimbari, cand porneam motorul, la rece, simteam ca da unele rateuri, un mic tremurat. Acest lucru s-a facut simtit cand am ajuns in Romania cu ea si dupa primul plin de benzina. Cu benzina nemtilor, motorul mergea perfect. Atunci m-am gandit ca trebuie schimbate bujiile. Si intr-adevar, acel tremurat a disparut. Acum voi atent sa nu am scurgeri. Uleiul cu care am luat-o de la nemti era 10w40 Castrol ... Oricum am schimbat de Castrol 5 w40 TXT Softec . Au devenit si nemtii zgarcomani, se uita la cativa Euro cand pun ulei. Confused
O sa ies cu ea azi sau maine afara din oras sa o forjez putin si am sa va spun daca se simte vreo diferenta.

Imi permit o intrebare : am pus un pic mai mult ulei la motor, un pic peste nivelul maxim, sa ii dau drumul sau sa las asa?
Skip ads

  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am ceva mai mult ulei cam cu o liniuta de pe joja peste nivel max...Am pus exact 3 litri...sper ca nu pateste nimic...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca pui 3l si il scurgi pe cel vechi tot va fi exact la semn uleiul.
Daca ai facut asa si tot este peste linie foarte posibil sa ai depuneri de mil pe fundul baii de ulei. Se da jos usor dar se desface si evacuarea din catalizator ca altfel nu se poate. Garnitura de la baie este de alama si cauciuc cam 40 lei.
Pina atunci da drumul la ulei putin ca sa ajunga la semn.
  • redstar

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Buna baieti(SI FETE Smile ).Am un Agila z10xe din 2002 ,adus recent din Germania.Cand am adus-o in tara i-am schimbat uleiul si filtrul (10w40parca Surprised )am facut cam 1900km si intr-o dimineata cand am pornit-o motorul se cam balbaia iar becul de la ulei nu s-a mai stins dupa pornire ca de obicei.Masina are 68000km la bord.I-am verificat nivelul la ulei si parea normal.Cu toate astea i-am mai adaugat vreo 150ml de ulei,si becul de la ulei s-a stins.M-am uitat in cartea tehnica ,care e in germana Very Happy ,si am vazut acolo undeva scria :consum de ulei la 1000km=0.6l,ceea ce mi se pare cam mult.Adica la 10000km treb sa completez cu 6 litri de ulei?Nu-s lamurit de loc.Poate sa ma lumineze si pe mine cineva?Va multumesc anticipat!
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
redstar a scris:...si am vazut acolo undeva scria :consum de ulei la 1000km=0.6l,ceea ce mi se pare cam mult.Adica la 10000km treb sa completez cu 6 litri de ulei?...


Verifica sa nu piarda ulei pe la o garnitura. Nu s-a plans nimeni pe forum de consum de ulei la Agile.
Consumul din carte este maximul teoretic, care sa acopere orice conditii.

Adrian
Skip ads

  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2006

  • Mesaj Privat
NU consuma ulei agilutzele. Eu am avut o mica problema la simeringul del apompa de ulei . se prelingea ffff usor deci pe acolo pierdeam eu. Vezi si eu ca e ceva dubios totusi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
redstar consumul in mod normal nu depaseste 0,6l la 10,000km, deci nu-ti bate capul...
Citeste ce am scris la schimb ulei, tu ai pus 10W si este cam gros, poate vara merge dar indicat ar fi 5W ca altfel vei schimba senzorul prezenta presiune ulei. Nu cumva ai pus filtru ulei cu gaura de se aprinde becul ? La modelul ala se dezamorseaza pompa peste noapte. Alta cauza ar fi depuneri pe circuitul de ungere si face presiune mai greu sau senzor pe moarte.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
din ce am citi am vazut ca la motorul de 1.2 intra 3.5 litri de ulei in motor la mine a intrat numai 3 litri si dupa vreo 30 de km uleiul a inceput sa se inegreasca deci nu au lasat sa se scurga uleiul acum ce e de facut o sa am probleme mari ?multumesc anticipat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai voi de ce credeti ca am facut postul ala lung....asa din plictiseala...?
Te duci si iti cumperi chei si faci singur schimbul....uleiul ala sa spunem ca il folosesti la spalat motorul si dupa ceva kilometri cind se inegreste il inlocuiesti.
Skip ads

  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
1,2 -3,5l castrol 5w40 schimb la 12-13000km ,101000km masina nu papa ulei de loc
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Acum am schimbat din nou uleiul, am pus 5W-30 full synthetic de la Q8 (firma englezeasca, am vazut pe forumurile din UK, ca se foloseste la greu pt Vauxhall), facut special pt GM, are doar certificarea GM-LL-A-025 si GM-LL-B-025, nu am observat mari diferente de la Castrolul Softec 5w-40 de inainte, doar ca la 1000 km dupa schimb e mai curat decat era Castrolul. In rest merge bine, se tureaza usor, doar ca la pornirea de dimineata simt ca nu se face ungerea la fel de bine in prima secunda, motorul are un zgomot mai pronuntat, metalic imediat dupa pornire, dar nivelul este OK si nu mi s-a aprins deloc becul de presiune de ulei (iar de functionat functioneaza sigur, senzorul e nou si becul se aprinde la check).

O mica problema este ca imi picura un pic de ulei pe undeva pe jos, sa fie de la pompa de ulei sau de la vreun semering?
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
pe ce parte a masinii i-ti picura uleiul?
am patit si eu ,dar afost sonda de ulei care este din plastic,-20 ron a costat------------------.*******dac/a este ea punetio singur dureaza 10 min ,o cheie fixa de 19 -s*au/ 21 nu mai retin exact ,la servis i-ti ia 25ron.este in fata motorului pe mijloc, mai sus ,nu am poza.dupa ce opresti masina pica 3-4 pic?
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
sonda am schimmbat-o foarte curand ca am patit-o si cu aia si m-a costat 15 lei, iar de picurat imi picura pe undeva prin stanga motorului, pe unde se leaga cu cutia de viteze (ca zona, dar e posibil sa curga de mai sus sau sa se prelinga pe undeva), curge foarte putin ce e drept, dar nu imi place sa stau cu stres ca are probleme.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
raducu ion referitor la sonda presiune ulei este postul meu plin de poze...
LEXXX referitor la scurgerea de ulei ea poate fi ori de la simering si atunci trebuie sa dai jos cutia de viteze ori de la corpul filtrului de ulei, ala din aluminiu care contine cartusul filtrant, vezi ca se prinde jos de motor si are o garnitura ori de la garnitura baii ulei (asta in cazul in care picaturile sunt exact la imbinare. Stringe suruburile putin, curata bine, fa citiva km sau lasa la ralanti si vezi pe unde curge.

Vezi in poza, in dreapta baia se prinde de bloc cu 2 suruburi si cu inca 3 de cutie, deci ai de slabit 3 hex spre cutie si stringi alea torx ale baii dupa care stringi hex la cutie.
Poza este de cind am schimbat distributia, uleiul lasat sa curga cam 10-15 minute, a doua zi cind am dat jos baia se vede cit ulei era in ea. Deci daca lasi sa se scurga uleiul din motor citeva minute a doua zi vei mai gasi cam 400ml. Asta si apropo de cei care schimba uleiul in viteza, pun cantitatea exacta si se trezesc pe urma ca se inegresta repede si este peste semn.
Uleiul ala Q8 daca nu s-a inegrit precum Castrol e clar ca e de slaba calitate...
  • iongabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salutare baieti...si eu am facut schimbul de ulei ..am bagat mobil1 ..dupa unii mecanici si nu numai..un ulei care nu mai e ca odinioara..zic ei..adica acum e cam prost..asa o fi ..nu stiu......si inainte sa-l schimb si dupa...5w40....imi apare si mie un zgomot metalic ca si cum nu-si face ungerea ..se aud f tare tachetii probabil..dupa care inceteaza ..e mai pronuntat cind parchez juma pe bordura si este inclinata(normal)......altfel..o alta problema ar fi aparitia unei batai ritmice..in vit a 4-a si a5-a cand incerc sa accelerez si asta pana pe la 90km/h dupa care dispare sau are o frecv atat de mare incat nu o mai aud.! va multumesc....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La iongabriel bataia care se aude la pornire este din cauza ca masina a fost tratata destui km cu ulei slab calitativ si schimbat la 15,000. In timp uleiul separa aditivii si apar depuneri si zgrunturi. Depunerile stranguleaza canalele de ungere, blocheaza sita de la sorb, gripeaza regulatorul de presiune ulei, nu mai inchide complet valva care mentine uleiul pe circuit.
In poza din mesajul meu de mai sus se vede sorbul.
Bataile ritmice care le auzi trebuie localizate daca sunt de la motor sau din alta parte. Cauze la motor sunt diverse : throttle body care trebuie curatat, distributia (lant lung) .... Daca depind numai de viteza si nu de turatie pot fi de la cauciuc, planetare, etrier, janta .....
Verificarea distributiei se face asa :

Adica se scoate rampa bobina inductie, se demonteaza capac culbutori : in plan orizontal lantul nu il poti misca si vertical nu vei reusi sa tragi de el, in caz contrar trebuie schimbata distributia.
Am pus aici verificarea mecanica a distributiei, ma grabesc dar voi continua la subiectul inceput deja inclusiv cu verificarea ei soft (fara sa pui mina pe cheie Very Happy )
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc mult Dan, Ca de obicei foarte explicit si la obiect, voi verifica toate posibilele defecte indicate de tine, mai putin cel de la semering, fiind ceva mai dificil. Diferenta de murdarie dintre uleiuri pot sa o explic si altfel, masina a avut inainte de a pune Castrolul, un ulei mineral inferior, dupa care am facut un flush de ulei, care a curatat o parte din depunerile cauzate de acesta, dar curatarea adevarata a facut-o Castrolul in mod sigur, nelasand mult de munca pentru uleiul pus acum.De innegrit s-a innegrit si asta, dar ceva mai putin decat Castrolul, plus ca si culoarea lui nativa a fost ceva mai clara si mai deschisa decat a Castrol-ului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR