Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Lucian, perfect adevarat ceea ce ai scris, recunosc ca m-ai facut curios si ti-am urmarit ultimile
postari. Te rog sa postezi si aici observatiile viitoare referitoare la schimbul cu Mobil 1 5w50.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iarna sau vara merge super 0w40, pe sub 10grd la pornire un 5w50 nu rste indicat, vara merge foarte bine si l temperaturi mari gen 30/35grd si turatii extreme. Probat pe Mobil 1
  • andrei_221

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2016

  • Mesaj Privat
filtrul MAhle cu supapa nu se mai fabrica. Mahle l-a inlocuit cu OX173/2D, fara supapa


  • Laurentiu84

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Eu am un opel corsa c1.2 2001 75 Cp de un an! Pana acum sa pus de propietarii anteriori 10w40! Cand am cumparato i-am pus mobil2000 10w40 si mi-a consumat cam 1 l la 7000km! Masina are 233000 km! Nu stiu ce sa fac! Ma gandeam sa trec pe castrol 5w30! Multumesc astept o parere
Skip ads

  • andrei_221

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2016

  • Mesaj Privat
schimba segmenti, semeringuri supape, lant distributie, curata bine sorbul pompei de ulei si foloseste 5w40 de la Motul, mobil, valvoline et
  • Laurentiu84

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc andrei!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Laurentiu84 a scris:Buna ziua! Eu am un opel corsa c1.2 2001 75 Cp de un an! Pana acum sa pus de propietarii anteriori 10w40! Cand am cumparato i-am pus mobil2000 10w40 si mi-a consumat cam 1 l la 7000km! Masina are 233000 km! Nu stiu ce sa fac! Ma gandeam sa trec pe castrol 5w30! Multumesc astept o parere

5W30 e mai subtire decat 10W40,deci,va manca si mai mult ulei.Nu stim pe unde mergi cu masina,cu ce viteza,pentru ca orice masina consuma ulei la turatii mari...pe autostrada,la peste 110-120km/h.
Corsa mea (din semnatura) nu mananca ulei,decat pe autostrada,unde mergeam cu ea doar in concedii si nu treceam de 130km/h...din cauza consumului de ...benzina Smile care creste proportional cu viteza.Un bidon de 4L de ulei imi ajungea de la un schimb la altul (10.000km,1 an).Am folosit mereu 10W40.Nu stiu cati km reali are masina (din '94).Pe bord arata 151.000,dar probabil ca are mai mult decat a ta. Merge excelent,pacat ca rugineste.Am luat-o pe Astra,asa ca pe Corsa o folosesc foarte rar.Cred ca ar trebui s-o dau Sad
Daca masina ta nu pierde ulei pe nicaieri,inseamna il arde in motor si ca trebuie sa faci ce te-a sfatuit colegul @andrei_221.Uleiul ars in motor,e posibil sa strice si catalizatorul,EGR-ul (daca are),etc.
LE: In manualele Opel scrie ca trebuie sa mergi la service daca masina consuma ulei mai mult de...0,6L/1000km ! Mie mi se pare un consum enorm,adica 6L la 10.000km ?!
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
O parte din ulei este absorbit prin capacul culbutori. Capacul la interior are un traseu de absorbit gazele carter care din pacate nu este turnat dintr-o bucata ci din 2 parti...la imbinarea lor apar crapaturi si pe acolo pleaca uleiul. Turnati apa in acel canal sa vedeti cum curge ca printr-un sac de rafie.

Clapeta o curat anual si asa arata dupa 13000Km.

Pana la segmetare verificati traseul de aerisire carter si daca totul e plin de ulei inseamna ca in cea mai mare parte uleiul pleaca prin capac in admisie si il arde.
Stiu multi cu segmentare facuta ca la carte si le papa ulei dar......
Toate motoarele opel cu capac de plastic sufera de aceasta problema si doar cele cu recuperator de ulei mai au o scuza ca intoarce uleiul inapoi in baie.
Skip ads

  • Laurentiu84

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri! Aproape asa arata si clapeta mea de acceleratie, dar la 233000 de km si nu cred ca a foat curatata inainte! Domnu Dan, consumul a fost de 1L la 7000km! O sa merg la o verificare cu ea!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sper ca ai citit atent ce am scris: "In manualele Opel scrie ca trebuie sa mergi la service daca masina consuma ulei mai mult de...0,6L/1.000km"...0,6Litri la O MIE de km,nu la 10.000!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu am comandat ieri "TRIAX Eurosyn 5W-40 Turbo Diesel SRT Full Synthetic",
au promotie la bax 12x946ml - 299,88 lei, adica ~25lei/litru.
Cum o fi, ramane de vazut !
  • Laurentiu84

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Am inteles domnu Dan! Multumesc
Skip ads

  • Laurentiu84

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Scanx aceasi murdarie am observato si eu! Sa inteleg ca trebuie schimbat capacul culbutori? Multumesc
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Dai jos capacul si-l lasi cateva ore bune la spalat in solutie Triumf de aragaz. Cand crezi tu ca-i curat il lasi la uscat bine, dupa care torni apa doar in canalul de aerisire carter si vezi pe unde curge apa si cat de multa.
Din ce-am observat eu pana acuma, in dreptul lantului de distributie e cea mai urata treaba, curge fara oprire.
Eu am ales solutia sa-l lipesc dat fiind faptul ca pretul de nou e vreo 900lei.
  • Laurentiu84

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Adevaru e ca e foarte scump! Voi incerca sa vedem ce iese! Multumesc
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Capacul culbutori e din aluminiu (la modele mai vechi), sau plastic (la modele mai noi). La cel vechi de aluminiu traseul de gaze din el e demontabil, se poate dezlipi din interior (daca nu e dezlipit deja de la caldura si joaca pe acolo), cel nou, nu stiu, am vazut la cineva si mi s-a parut nedemontabil (lipit).
Se desfac clipsurile de aluminiu de pe margine, apoi se trage usor de marginea tablei (interioare) pana se dezlipeste de jur imprejur. Dupa curatare bec, se pune silicon nou rezistent la temperatura (negru sau rosu) si se preseaza usor pana se clipseaza la loc peste tot. Cu ocazia asta recomand si schimbarea garniturii la capacul culbutori (daca nu a fost schimbata de mult).
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am facut vreo 10 mii de km cu Mobil 5w50
Concluzia mea este ca are unele avantaje fata de 5w30 sau 0w40, dar nu merita.
Consumul de ulei pare un pic mai mic decat cu 0w40 dar pornirea este mai groaie si mai zgomotoasa.
Cred ca mananca undeva vreo 100-200 ml la 1000 de km in regim de autostrada (120-130 km/h constant)
Singurul avantaj este ca motorul este mai silentios la 4000 de rpm sau peste.

La urmatorul schimb trec pe Mobil1 0w40 sau un 5w40 de firma.
  • cipin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
La o Agila de 1.2 din 2001 cu 190.000 km, ce ulei sa iau? Dar filtru de ulei? O am de cateva zile si inca nu stiu prea multe despre ea... Ma gandeam la
TRIAX EURO ULTRA VW 5W-30 sau
TRIAX EURO ULTRA VX 5W-40
Multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In 67 de pagini nu ai gasit raspunsul ?
  • cipin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Sunt multe pareri...
Ma gandeam acum, pentru iarna.
Dumneavoastra ce imi recomandati?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR