Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • danny_BARICE

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
O sa schimb uleiul sa pun din ala de care mi-ati spus sa vad cum se comporta masina oricum trebuie sa-i fac o diagnoza sa vad ce-mi spun si ce-i de la service
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine va apucati in Constanta sa va cumparati o interfata, una de 120lei, vezi la intilnirile clubului. Sau una de 500lei, sau 1250. Problema e ca in service cine stie ce panarama de tester au. Poate au unul bunisor dar ei nu stiu decit sa citeasca coduri eroare. Parametrii se citesc, se interpreteaza si tocmai asta este problema, ei nu stiu asa ceva. Habar nu au cum se face o citire, ce valori sa urmareasca, care sunt cele corecte, daca difera atunci de ce ?! Nu dati bani aiurea ! O sa spuna ca nu ai cod eroare si masina e buna.
  • george_gopo

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salutare...am o problema cu agilu meu(1.2) Sad ...in urma cu cateva zile am vazut o pata de ulei ramasa in locul de parcare...am deschis capota si...soc...era ulei aruncat in partea stanga (zona filtru aer si mai jos)...m-am uitat bine si nu curgea..am dat o cheie si am vazut ca tasnea ulei dintr-o conducta(de fapt nu era conducta)....am dus-o la un mecanic si mi-a spus ca nu e conducta ci SONDA de ulei...a mai avut cineva o astfel de problema?am mai vazut ceva pe forum dar nu m-am lamurit prea bine(se vb mai mult de senzorul de ulei)...si stie careva cam cat costa sonda?pana nu o schimb nu o mai scot la plimbare pt ca arunca tare Sad ...as avea nevoie de ajutor cat mai repede din partea voastra..mc mult
  • neuradu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
costa putin
schimba si gata
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Acel senzor de fapt este un contact cu bila care actioneaza in functie de presiunea uleiului.Cand nu mai este presiune bila se retrage, contactul se desface si se aprinde becul la ulei. Acest senzor depinde de unde il cumperi eu am dat pe el 27ron.Deci cam pe aici.De schimbat poti sa il schimbi singur daca citesti ce s-a postat pe aici. Vezi postul lui dancuciureanu ca ai poza si codul la pagina anterioara.
  • rmg
  • *
  • 24 mesaje
  • din 02 Nov 2007
  • Astra 2001 Z20LET
  • Bucuresti
  • rmg

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pt Z12XE aveti o poza ajutatoare? Sau e in acelasi loc ca si la Z10XE? Ca nu se stie niciodata cand ai nevoie...
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
rmg a scris:Pt Z12XE aveti o poza ajutatoare? Sau e in acelasi loc ca si la Z10XE? Ca nu se stie niciodata cand ai nevoie...

Este absolut in acelasi loc. (stiu sigur pt. ca l-am inlocuit si eu)
  • rmg
  • *
  • 24 mesaje
  • din 02 Nov 2007
  • Astra 2001 Z20LET
  • Bucuresti
  • rmg

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da, m-am uitat si eu azi unde este. Este sus senzorul, la nivelul capotei in stanga motorului cum te uiti la masina. Imi imaginam ca e pe sub motor dar dai cu nasul in el. De schimbat e treaba de 1 minut. Are o mufa cu un clips si se desurubeaza cu o cheie fixa.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
rmg a scris:Da, m-am uitat si eu azi unde este. Este sus senzorul, la nivelul capotei in stanga motorului cum te uiti la masina. Imi imaginam ca e pe sub motor dar dai cu nasul in el. De schimbat e treaba de 1 minut. Are o mufa cu un clips si se desurubeaza cu o cheie fixa.

Nu stiu daca o sa ai suficient spatiu de lucru pt. al inlocui plus ca trebuie sa mai cureti si uleiul curs.
Practic trebuie demontata bara fata, tabla neagra din dreptul motorului si clacsonul. Daca ai mana
formata dureaza cam 10-15 minute. Citeste postul de la inceputul lui.
  • rmg
  • *
  • 24 mesaje
  • din 02 Nov 2007
  • Astra 2001 Z20LET
  • Bucuresti
  • rmg

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Scuze, eu vorbeam de senzorul de pe Corsa, acelasi motor Z12XE. De curatat nu merita sa te chinui. Acoperi alternatorul si calc. si spalati motorul. totul e sa nu insiste pe el cu presiune.
  • alexa neculai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am un opel agila 1.2 si am probleme cu presiunea de ulei.are cineva schema instalatiei?
ma-r interesa sa vad cum lucreaza supapa din interiorul filtrului de ulei si care e traseul spre tacheti!
  • alexa neculai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am un opel agila 1.2 pornesc motorul se stinge becul de ulei pt o secunda apoi se aprinde din nou.am schimbat:pompa ulei cu tot cu capac intinzator lant,doi tacheti care nu se incarcau.am verificat presiune de ulei pompa pe refulare=5.2 barr,am suflat toata instalatia cu aer,am verificat supapa de siguranta degeaba.fenomenul se manifesta ca si cum uleiul ar urca in rampa la pornire ridica presiune iar apoi pierde pe undeva.cu motorul pornit si cand se aprinde becul am masurat presiunea pe refulare si este tot 5.2 barr.nu reusesc sa-i dau de cap poate ma ajuta cineva cu un sfat sau schema instalatiei de ungereva multumesc.
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salutari dl alexa neculai, iata ca isi fac aparitia si mecanicii. Vad ca nu incearca nimeni sa-ti dea un raspuns. Eu nu sunt de profesie mecanic de aceea vin cu o simpla idee. In primul rand ai facut operatiunile de schimbare si montare pas cu pas ca in TIS? Ca acolo la un moment dat zice: "Perform initial filling of oil duct". Asta miroase a amorsare nu-i asa? In ceea ce priveste circuitul de ungere la z12xe rara avis neica, la motoarele astea cam greu de documentatie. Poate ne spuneti voi mecanicii si noua ca nu ne suparam. Daca tii la noi, pune si tu un tutorial despre schimbarea pompei de ulei cu poze si toate alea.

PS Unde ai atelier in Bacau, daca nu e secret? Ne primesti si pe noi sa discutam?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica senzor presiune ulei, tot acolo masori presiunea sa fie 1,5bar.
  • alexa neculai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut si multumesc de sfat.sunt din buhusi si serviciul il am in racova la dn15(soseaua Bacau piatra neamt).ca sa schimbi pompa de ulei tre sa desfaci capacul frontal iar aici ai 2 variante ori schimbi doar pinioanele desfacand in interiorul capacului de aluminiu flansa ce tine pinioanele sau schimbi capacul cu totul.cat priveste profesia mea nu stiu de ce nu mi-au raspuns colegii eu cred ca prin consultari ne perfectionam cu totii avem de invatat unii de la altii indiferent de profesie. voi incerca sa va pun la dispozitie tot ce e legat de opel insotit si de imagini pe masura ce am in lucru asa ceva voi face fotografii de acum pt forum.am citit multe discutii referitoare la distributii,sonde de ulei si alte probleme,daca vreti va pot raspunde cu placere.manopera pentru schimb distributie este de 200RON.
  • alexa neculai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am verificat presiunea la senzor este mica de fapt am descoperit ce are canalizatia de la refularea filtrului de ulei este semiinfundata se poate de la uleiul folosit de fostul proprietar(multe depuneri )dar mai ales cand am luat-o si i-am schimbat filtrul am avut o problema :erau bucati lipsa din el si atrebuit restul sa-l scot cu patentul fiind cocsat.cred ca bucatile lipsa le voi scoate din canalizatii dupa ce termin de dat chiuloasa jos.de asta imi trebuia inainte schema instalatieiei de ungere speram sa scap de dat chiulasa jos.cam pe maine o sa va povestesc ce am gasit.oricum multumesc de sfat d-le Dancuciureanu si d-lui. Petrecila.P.S. accept cu placere sa discut cu totin forumistii.va salut.
  • alexa neculai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am vazut acum ca dn-l Prtrecila e din bacau ne despart 27 km.telefonul meu este 0745926550sunti-ma cand vreti si ne intanlim .
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@alexa neculai am vazut mesajul tau catre forum si multumim. Nu stiu pe cati colegi de breasla de-ai tai ii va incanta propunerile tale, dar cert este ca pana la tine nu prea s-au aratat dispusi prea multi sa colaboreze la obiect. Acum intelegem si noi ca nu se poate spune chiar totul in amanunt (este imposibil acest lucru) si tocmai de aceea nu inteleg de ce cred unii ca vor muri de foame din cauza forumului. Masini sunt foarte multe de asemenea detinatorii nu toti sunt dispusi sa se murdareasca. Deci aceste temeri pot fi nefondate. Insa colaborarea mecanicilor care mai stiu un pic sa foloseasca si un calculator si care pot da macar 50-60% informatie insotita de imagini pe un domeniu specific, este binevenita pentru forum si intareste colaborarea si schimbul de idei in cadrul forumului. Nimeni nu le poate sti pe toate si o idee de undeva te poate scuti de timp pierdut, neplaceri sau bani pierduti. Da, sunt bacauan, nu prea vechi pe forum si in cadrul Club Opel Bacau, cautam un coleg cu axare strict pe mecanica. Poate da Dumnezeu ca sa avem o colaborare mai lunga.


PS Te voi contacta telefonic sa vedem cum vom colabora.Pana atunci incearca si nu mai posta consecutiv caci contravine regulamentului. Numai bine.
  • alexa neculai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de corectari sunt pentru prima data pe forum si nu prea ma descurc dar voi invata .am gasit ce are opelul.am dat chiulasa jos si pe canalizatia de ulei din bloc are o supapa de sens pentru a nu se desamorsa tachetii cand masina este oprita,exact ce banuiam sub supapa de sens sa-u adunat bucatele din filtru de ulei si lucrau exact ca supapa si ele dar in sens contrar,astfel trecea de ele o cantitae infima de ulei(fara debit).am curatat toate canalele in bloc si maine montez.va salut! Very Happy
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
alexa neculai a scris:......................am schimbat:pompa ulei cu tot cu capac intinzator lant,doi tacheti care nu se incarcau..........................

Cum iti poti da seama cand unul sau mai multi tacheti nu se amorseaza ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR