Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • alexa neculai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pentru a-ti da seama de tachetii neamorsati scoti capacul de la axele cu came si sub camele axelor(acum ma refer strict la agila)se vad culbutorii . apesi cu o surubelnita pe fiecare iar cei care se apasa usor (sunt moi)ori nu se mai incarca,ori pierd presiunea.
Skip ads

  • andrei arian

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am constatat si eu chestia cu pata de ulei la stationari,numai ca la o privire sub capota mi-am pus mainile in cap: tot ce era in jurul senzorului de ulei(presiune) era plin de ulei.Bucuros,iau si verific joja de ulei-care bineinteles era uscata. Deabia schimbasem uleiul cu doua saptamani in urma. Am scos senzorul(pe sub masina e mult mai simplu), si am constatat ca membrana era sparta si ca un bun roman ce sunt am zis sa o repar cu ceva poliadez,dar asta nu a facut decat sa injumatateasca scaparile de ulei.Zgarcit cum sunt m-am dus si mi-am cumparat un senzor nou(22lei).L-am schimbat ,nu inainte de a masura presiunea uleiului(3 bari),care m-a speriat-normal ar fi mai mica-si nu mai am scapari. am bagat cum era normal ulei(aral 5w 40),ca de asta bagasem inainte-apropo ,era murdar cu draci uleiul de doua saptamani,si acum astept urmarile. Ceea ce ma nedumereste este ca la pierderile mari de ulei ar fi trebuit sa fiu anuntat de vreun martor din bord. AJUTATI-MA!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Problema timita e ca martorul se aprinde cind ai presiune prea mica (nu mai ai ulei) si alta chestie e ca uleiul scurs face ca contactul din mufa sa nu mai existe ferm.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@sebi88 este bine sa citesti ceva si pe la Agila ca poate te lamuresti. Ambele marimi de cauciucuri sunt admise, iar cd cu carte tehnica poate gasesti in Iasi la grupul ce se intalneste sambata la Palat. Citeste la documentatii Agila.

PS Propun sa se alipeasca la Agila acest topic.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sunt darnic in seara asta, asa ca doar mut topicul la Agila.
Il las pe Dan sa va scuture nitel...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sebi88 e super bebe dar are noroc ca e din Iasi, te asteptam simbata 15:00 stinga la Palat. Senzor presiune ulei oricind pe stoc Laughing , tester si ce vrea muschii tai...
  • vartolomei55

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 1200 cm
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
alexa neculai a scris:am un opel agila 1.2 si am probleme cu presiunea de ulei.are cineva schema instalatiei?
ma-r interesa sa vad cum lucreaza supapa din interiorul filtrului de ulei si care e traseul spre tacheti!


problema generala la agila, si la motorul de 971 cc , si de 1,2 , sonda se sparge, si pierde ulei (citeodata totul deodata, alteori , cite un pik.
naspa e ca sonda se schimba relativ usor , dar uleiul murdareste si cureaua de la alternator, pompa de apa, si se strica .
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Si mie mi s-a intimplat. Ieri cand m-am bagat sub masina am observat ca era ulei pe furtunul de la radiator. Se prelingea ulei pe la senzorul de presiune. Culmea e ca uleiul curge pe linga mufa care intra in senzor, nu pe la imbinarea dintre senzor si bloc. La bord nu mi s-a aprins becul ca sa-mi semnaleze lipsa de presiune. Care e stricat(a), mufa sau senzorul? Daca schimb senzorul se rezolva?
Cam cat ar costa un senzor presiune ulei, la Agila?
P.S.: Am pus si niste poze!















Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Asa se duc prostiile astea. Si eu am schimbat-o. Pret undeva intre 25-35 lei depinde. Eu pana am pus originala am avut una de VW cu modificare la cupla. A mers foarte bine dar am vrut sa fie treaba mai ca lumea si sa nu stau cu inventii mioritice.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am instalat ultimul TIS si hai sa ma uit prin el si hop ca in sfirsit vad ca au si ei raspuns la problema.

Cauzele gasite de ei sunt la fel cu cele discutate pina acum din 2006 incoace. Am avut in mina senzor cu sita in fata gaurii dar nu am dat importanta, sita aia a fost montata ca sa previna spargerea membranei de catre depuneri. Acum inteleg si pe colegul cristipihuleak care schimba senzori la 2 luni, la el nu pica din cauze naturale de genul km si pulsuri presiune, avea depuneri mari pe circuitul de ulei care se tot plimbau prin motor.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Eu am 110.000 de km nu am schimbat niciodata senzorul de presiune.Folositi ulei de calitate si schimbati-l la timp, eu folosesc mobil 1 0w40 made in usa iarna si mobil 1 5w50 vara.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La ce pret are cel mai bine se ia un senzor, nu stii cand te lasa, iar daca te prinde pe autostrada problema devine "usor" enervant (eu am patit sa mi se strice senzorul in germania pe autostrada). Nu aveam la mine un senzor de rezerva, deci trebuia sa ajung pana in primul oras sa comand senzorul si sa cumpar ulei pentru completare...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cronny hai nu te jura ca ala e original ca nu ai de unde stii asta. Toti senzorii presiune ulei la astea pica pina la urma, pica si la alte modele de motoare dar mai rar ca la noi. Probabil la noi el e mai slabut constructiv dar cind vad ca unii schimba in draci deja e alta cauza.

Din ce am vazut eu pina acum ca am desfacut ceva motoare de acest gen toate care erau curate inauntru aveau schimbat senzorul o singura data sau era cel original in schimb cele cu depuneri negre (deci cine stie ce era pe canale) erau oamenii satui de senzorul asta. Deci abia acum realizez ca pulsurile de presiune ulei nu se refera la proiectul motorului si doar la mizeria adunata ca un dop care pina la urma isi da drumul, la distributia alandala de tacane.
Sita care e montata de ei la noii senzori o vad doar ca o masura pentru a elimina mizeria sa mai intre in sonda si ea sa nu mai masoare corect.
Am o poza cu un senzor:

In fata unde este gaura am desenat cum arata sita.
Depunerile astea nu apar numai la aceste motoare, adica cind ele ajung in senzor el indica probleme presiune ulei desi totul este bine, pe forum gasiti destule cazuri. Daca cititi cu antentie este spus voalat ca au imbunatatit senzorul adica tradus schimbat membrana, ca au pus sita mare scofala ca eu nu am auzit pe nimeni ca i se aprine becul (doar daca nu mai avea ulei deloc si asta vorbind numai de acestea).

Concluzie:
Daca se sparge sonda des atunci ai depuneri pe circuit si/sau mergi cu distributie varza.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Eu am de la 38.000 masina si de atunci nu l-am schimbat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asa si la mine avea 86,000 cind a crapat dar am realizat pe urma ca era originalul, acum cu asta mai am inca 40,000 si e inca bun, nu am depuneri deloc si motorul luceste inauntru, bine ... hai ca am schimbat si distributia la 100,000km.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Nici eu nu am depuneri chiar am facut o comparatie cu o poza postata de dvs cum trebuie sa arate un motor intretinut de un om nebun Very Happy si se pare ca si eu sunt un om nebun, toba nu e afumata.
  • razvancell

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut!Sunt nou pe aici,dar am o problema mare,cred.Am luat o Agila din 2001,si dupa ce am schimbat uleiul,filtrul,am constatat ca in 500km,nivelul la joja este la minim,desi nu am constatat nici o scurgere pe nicaieri.Martorul cu cheita mi s-a aprins si a stat aprins catva timp,dar apoi s-a stins.
I-am pus ulei Castrol magnatec 10-4OW,plus 4 capacele de metabond
Sper sa-mi dati cateva lamuriri,multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste cod eroare stocat https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
Daca nu gasesti scurgeri ulei vezi cum arata teava de esapament, trebuie sa fie perfect curata, daca e afumata uleiul este papat de motor si treaba e grava.
  • razvancell

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua d-le Dan!.Am fost azi ptr prima oara la tester cu ea si singurul cod ce mi l-a aratat este>P1405 Feedbacksensor Exhaust Gas Recirculation,imi spune ca e inactiv.
Ce pot sa fac in acest caz?,trebuie sa curat ceva,sau trebuie sa fac o segmentare?Teava intr-adevar e neagra.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
razvancell eu mai sus ti-am dat un link in care ai codurile de eroare si cum se citesc, nu te costa nimic, cred ca ai vrut sa arunci banii pe fereastra !
Acum la EGR poti curata https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280 dar cam degeaba ca datorita consumului imens de ulei va ajunge la fel in scurt timp, calculat tie iti papa 2L la 1000km.
Eu tare cred ca fostul proprietar stia de starea masinii si e cam teapa pe romaneste.
Acum consumul de ulei iti afuma sonda lambda 1 de o sa trimita valori aiurea la ECU, iti infunda catalizator si implicit valori proaste si la sonda lambda 2 plus belita si ea, iti baga mizerie in admisie, iti infunda teava EGR care pina la urma va sparge admisia care este de plastic, iti gripeaza throttle body....etc. ...
Pune mina de citeste sectiunea asta ca o sa afli multe si e gratuit, ai info de nu crezi !

Acum beleaua e cum a ajuns motorul sa manince atit ulei ? Cauze ar fi multe de gen :
-spart baie si mers in continuare (fara ulei)
-schimbat ulei la modul 30,000km si prost de aveai filtrul bucatele care au ajuns si blocat canale ungere
-sarit distributia de la punct sau pusa prost, indoit supape care au lovit in pistoane
-spart bujie si aschiile au "sapat" in cilindru
-mers fara ulei

Nu cumpara aditivii lui peste ca nu rezolvi nimic.
Fa un test de compresie si sa vada cu un endoscop ce e in cilindri, asta spune multe.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR