Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • demolatorul_cs

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1999 x16 ....
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2011

  • Mesaj Privat

mai exact ti-am facut poze, in a trei0a imagine este si sonda respectiva.
Skip ads

  • AAdy839

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Va salut! Am și eu o problema identica. În mufa care ajunge la compresor nu ajung 12v și nu cupleazã.. în schimb am pus-o pe direct pe +de la bateria și compresorul lucreazã corect.. care credeți ca este cauza ?
  • demolatorul_cs

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1999 x16 ....
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Aici este problema de la comanda din interior. Modulul de comanda AC și cu celelalte butoane trec printr-o placa care trimite comanda la un releu de sub bord și acel releu deschide și aveți continuitate de 12 volți. Asta în cazul în care pe instalatie exista Refrigerant.


Ultima modificare facuta de demolatorul_cs la Mar 05 Jul, 2022 12:18 am
  • demolatorul_cs

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1999 x16 ....
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Prima data verificați siguranțã din tablou aflat lângã volan , trebuie sa fie una albastra de 15 A. Dacã aveți posibilitatea sa verificați cu OPCom va arata și presiunea de refrigerat și aveți de acolo posibilitatea cupluri compresorului, și trebuie sa plece la cuplare și ventilatorul de radiator
Skip ads

  • CUngureanu54

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o.problema ..eu nu am 12 v pe mufa decat 7.v stie cineva de la ce e ..de mers merge dar se invarte 30 de secunde si apoi se opreste ..ma gandesc sa fie si de la senzoru de presiune sau ceva electric..?a patit cineva asa ceva
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca ai spune si tu ce masina, an , cod motor exact, cum ai masurat tensiunea aceea de 7V, pornesc ventilatoarele sau nu ... si alte asemenea "nimicuri", poate s-ar gasi cineva sa vina cu vreo idee, cred.
  • CUngureanu54

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2022

  • Mesaj Privat
E opel astra h 1.7 diesel si 7 volti imi arata cu motoru pornit si cand dau drumu la ac invarte ambreajul la compresor dar nu continuu se mai opreste porneste iara ..e posibil sa fie si de la senzorul de presiune ?
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
daca are 7 v are consumator e problema, ambreiajul lucra la 12 v si cupleaza la apasarea butonului din habitaclu.
ia jos cureaua de accesorii si vezi daca fulia lucra usor! daca nu, necesita schimbare de rulmenti.
a se verifica starea bobinei care in cadrul ei are dioda si are si sig termica/187 grade celsius in infasurarea bobinei
agent de racire freon r134 parca) e in instalatie?asteptam rezolvarea problemei tale!succes.
Skip ads

  • CUngureanu54

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Merge usor fulia si compresorul e ok probat pe alta masina ..problema ca nu stiu atunci cand scot mufa de la compresor mufa are 7 volti care vine de la masina nu cea de la compresor
  • CUngureanu54

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Cand am scos mufa de la senzor de presiune sau cum maiba ii zice si am curatato putin ..a mers iara 30 de secunde si apoi iar sa oprit apoi iar pornea dar cu greu..ca si cum ca patina ..e posibil din caldulator sau modulul de comanda ?
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara ,am detectat o problema cu functionarea AC la masina mea Corsa D motor 1,7 dtr :Mufa de alimentare pentru compresor nu exista ,doar cablajul ,se pare ca a fost taiata mufa,pe cablurile ce au ramas fara mufa exista 12 volti cand actionez AC din habitaclu,as incerca varianta cu niste papuci electrici dar nu stiu polaritatea la borna compresorului si mi-e teama sa l alimentez la voia intamplarii de teama sa nu-l ard,ma poate ajuta cineva !


Ultima modificare facuta de danlazar1 la Mar 28 Mar, 2023 8:29 pm
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ce culoare au firele?
Skip ads

  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Negru si galben-albastru dar nu firele ma intereseaza ca pot gasi polaritatea lor cu aparatul de masura ci mufa de pe compresor
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Din ce vad eu, pare ca pinul 2, in poza ta, ar fi la ora 1 (in sus).
Dar tu, real, poate vezi mai bine.
Pinul 1, este firul Galben cu Albastru si este pinul de +12V.


  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc Sebage,am pus poalaritatea asa cum ai spus si a mers din prima!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR