Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ai scris mai sus ca trasa a pornit . Eu cred ca ai probleme cu senzorul de turatie . Poti sa faci o verificare si cu OP-COM la valori masurate pagina 3 linia 3 . Vezi cand dai la automat cat iti inregistreaza la turatia pompei ? Tot asa doar punanad contactul pagina 2 la temperatura combustibil ce iti da?
Skip ads

  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
mishu_b a scris:@eu1 - ce tot vorbesti de "tiristor"? tu sti cum functioneaza un tiristor?

Cat despre apelul la profesionsti - iti spun ca vei primi informtii "zero" = 0.

Pune mana si studiaza - testeaza - si apoi daca o sa ai chef pune informatiile aici la liber! Ca asa vrei tu.
Asta a fost si problema cu PSG5 (VP44) informatiile la liber "dauneaza grav gandirii, studiului" !


Ai perfecta dreptate!
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
danutzz0689 a scris:Un cod pentru set garnituri pompa injectie si de unde pot comanda...am fost la piese auto si ma tot duce cu zaharelu....multumesc frumos!


Iti trebuie doar una
  • NIulian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2017

  • Mesaj Privat
am o antrebare dar senzorul de turatie ce impendanta are senzor turatie si senzor temperatura motorina am comparat un senzor de pe o pompa cu tranzistorul ars ,senzorul avea o valoare mult mai diferita ca senzorul din pompa care am dato jos de pe vectra care nu mai pornea si ami dadea pe tester p1590 senzor turatie semnal prea mic parerea mea cred ca sa devalorizat senzorul de turatie e posibil sa dea distorsionat impulsurile an calculator. Nu stie cineva valoarea impendantei sa masor cu instrumentul de masura or si cum am sa pun alt senzor pe pompa si pun testerul sa vad turatia pompei . Daca iera masina la vreun client poate de mult o faceam dar fiind a mea cred ca mai trece vrun secol pana am so vad pornita .Va multumesc mult .
Skip ads

  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare colegi! Eu tot nu am reusit sa ii dau de cap la vectra mea si anume: am schimbat garniturile(o parte din ele) Deabia a pornit dupa ce am umblat eu pe la garnituri dar mergea si urat motorul in 3 in 2 nici eu nu stiu si relantiul undeva la 300rpm. Eu cred ca nu am pus bn supapa din capatul pistonasului de avans...( pe carcasa sunt doua orificii iar pe supapa doua. Acele orificii de pe supapa trebuie sa corespunda cu cele de pe carcasa?) In alta parte nu am mai umblat si nu cred sa fie alta problema. Multumesc!
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
NIulian a scris:am o antrebare dar senzorul de turatie ce impendanta are senzor turatie si senzor temperatura motorina am comparat un senzor de pe o pompa cu tranzistorul ars ,senzorul avea o valoare mult mai diferita ca senzorul din pompa care am dato jos de pe vectra care nu mai pornea si ami dadea pe tester p1590 senzor turatie semnal prea mic parerea mea cred ca sa devalorizat senzorul de turatie e posibil sa dea distorsionat impulsurile an calculator. Nu stie cineva valoarea impendantei sa masor cu instrumentul de masura or si cum am sa pun alt senzor pe pompa si pun testerul sa vad turatia pompei . Daca iera masina la vreun client poate de mult o faceam dar fiind a mea cred ca mai trece vrun secol pana am so vad pornita .Va multumesc mult .


Se masoara in ohm cu multimetru, il dezlipesti altfel te inseala, valorile tre sa fie egale.. de obicei se inlocuieste condesatoru.
  • NIulian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Da l am masurat deslipit 220 k ohmi si celalalt senzor 83 ohmi de pe pompa care am dato jos de pe vectra si de pe o alta pommpa cu tranzistorul ars am valorile 200 k si 210k cam aproape la fel am sa schimb senzorul si pun pompa la loc si ai dau cheie si Domnul cu mila . Va multumesc mult .
  • NIulian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Apropo nu anteleg ce condesator si ce valoare microfaradica are ca nu stiu despre care ie vorba .Va multumesc mult.
Skip ads

  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
danutzz0689 a scris:Salutare colegi! Eu tot nu am reusit sa ii dau de cap la vectra mea si anume: am schimbat garniturile(o parte din ele) Deabia a pornit dupa ce am umblat eu pe la garnituri dar mergea si urat motorul in 3 in 2 nici eu nu stiu si relantiul undeva la 300rpm. Eu cred ca nu am pus bn supapa din capatul pistonasului de avans...( pe carcasa sunt doua orificii iar pe supapa doua. Acele orificii de pe supapa trebuie sa corespunda cu cele de pe carcasa?) In alta parte nu am mai umblat si nu cred sa fie alta problema. Multumesc!


Indiferent ce piesa vine schimbata mai inainte fai poze detaliate.. doar asa o aduci in stagiul original, asta este valabil pentru tot ce face parte de sistemul (auto ) caci fara scheme e greu.. din ce am inteles se dezamorsa circuitu ei bine pentru asta eu am intanlit 3 defecte : oring injectoare, furtunase retur,si un oring de la surubul de blocaj, rest daca pompa nu pierde motorina nu ai ce umbla..
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
200.. 210 e ok cat despre condensator eu as fi disponibil sa comletam acest TUTORIAL si anume cu tot ce se poate schimba pe partea electronica
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Poza cu ansamblu pompei
  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut. am intampinat si eu aceeasi problema cu calculatorul pompei. am scos calculatorul...dar am observat ca virele de la valva de sub tevi nu mai au nici o protectie(decojite).Ma puteti ajuta cu un sfat cum sa scot valva(sa pot izola firele)? cele 2 fire sunt in spatele acelui capac. este vreo probleme daca desfac capacul de la suruburile marcate cu verde? mentionez ca pompa nu am dat-o jos. multumesc
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu este nici o problema . Poti sa le scoti linistit . Trebuie sa desfaci doar doua suruburi, din dreapta, desfaci suruburile de la electrovalva si tai firele in apropiere de calculator . ii refaci izolatia si le lipesti la loc.
  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
deci ...se poate desface cele 2 suruburi din dreapa(marcate cu verde). si inca o intrebare va mai deranjez.domnule rolland...pentru lipirea acestui capac (marcat cu rosu) trebuie folosit un silicon special? sau unul sanitar.. va multumesc pentru raspunsul promt
  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am slabit cele 2 suruburi....nici un semn...le am slabit si pe celelalte 2 ...tot asa. firul este intepenit. daca incerc sa scot capacul de tot ...este vreo problema? afecteaza ceva la pompa?
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mersi ronald!
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
dan24ion a scris:am slabit cele 2 suruburi....nici un semn...le am slabit si pe celelalte 2 ...tot asa. firul este intepenit. daca incerc sa scot capacul de tot ...este vreo problema? afecteaza ceva la pompa?


Din capul hidraulic(suruburile insemnate cu verde) trebuie sa le scoti de tot pentru ca este o protectie metalica(tip arc) .
  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat domnule rolland. multumesc frumos. sa vedem zilele astea ce o sa iasa. ps: la capacul calculatorului pt a l lipi..tebuie sa folosesc un silicon special? sau doar unul sanitar?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Special care se folosesc și la bãile de ulei
  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR