Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • MSohoreanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2020

  • Mesaj Privat
buna seara.. am revenit cu o alta intrebare..... dupa cum am spus am montat pompa ,masina a pornit,merge bine numai ca nu mai functioneaaza turometrul ,indicatorul de motorina,indicatorul de temperatura. daca cumva aveti vreun raspuns. va multumesc anticipat
Skip ads

  • adyro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut am schimbat pompa de injectie porneste dar motorul are un rompait a crescut consumul si apa se ridica mai repede ca si cum cred ca are avansul mare ce este de facut, multumesc.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
de verificat cu un tester cat este avansul si reglata. daca ai umblat la panglica cu surub de sub capac (senzorul de rotatie din pompa) sau ai dat jos pompa de pe masina trebuie remontat totul cum era (cu tester se verifica avansul).
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
MSohoreanu a scris:buna seara.. am revenit cu o alta intrebare..... dupa cum am spus am montat pompa ,masina a pornit,merge bine numai ca nu mai functioneaaza turometrul ,indicatorul de motorina,indicatorul de temperatura. daca cumva aveti vreun raspuns. va multumesc anticipat

vezi ca il ai in iasi pe dacuciureanu care te poate ajuta. acolo sunt alte probleme electrice...
Skip ads

  • adyro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Va salut . In legatura cu problema mea o sa atasez o poza cu valoriile dupa ce masina a mers 10,15 minute si s-a incalzit iar la pornire valoriile au fost ceva mai mari, ele scazand dupa ce s-a incalzit masina . Domnul
Rolland as vrea un sfat de la dv. ce as putea sa fac sa numai rompaie atat de tare ?... Multumesc frumos !

  • adyro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Mikyboy in pompa nu a fost umblat cum a fost luatã de la sh. Asa a fost montatã totul e pus la semne .nu stiu ce sã-i fac parametri ãștia sunt mersi.
  • perjuadi32

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu o problema cu firele electrovalva alea 2 negre sunt tãiate si acum nu mai stiu cum vin lipite ,daca se lipesc la nimerealã sau cum?
  • DJianu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Firele de la electrovalva dintre tevi se leaga astfel :
-iesirea din stanga, de sus din calculator pompa injectie cu iesirea din electrovalva din partea stanga , privind piesele asezate la locul lor

Sper ca te lamureste raspunsul meu .
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
adyro a scris:Salut. Mikyboy in pompa nu a fost umblat cum a fost luatã de la sh. Asa a fost montatã totul e pus la semne .nu stiu ce sã-i fac parametri ãștia sunt mersi.

atunci poti incerca din pozitia pompei sa umbli putin (cele 4 suruburi care prind pompa de blocul motor. le desfaci putin si rotesti pompa un pic inspre radiatoare apoi verifici cum este avansul si daca nu inspre motor. Vezi daca te ajuta. Daca nici asa nu se rezolva atunci trebuie dat jos capacul ei si vazut daca se vad urme cu alta pozitie in zona surubului ce prinde panglica senzorului de turatie. Daca nu stii cum apeleaza la un specialist.
  • perjuadi32

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut !
Ma poate ajuta cineva cum.pot proba daca este buna electrovalva debit pompa injecție ?
  • perjuadi32

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2015

  • Mesaj Privat
🤔
  • DJianu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut, ai in paginile anterioare modalitati de a proba electrovalva de debit.
Pe scurt:
- impedanta bobinajului aprox . 0.6 la 1,0 ohmi . Atentie, aceasta impedanta nu o poti verifica cu ,,orice,, aparat de masura .
-se poate verifica functionarea alimentand ,, scurt ,, la o tensiune de aprox . 5- 12 V si verificand functionarea electromagnetului cu o bucata de metal care va fi atrasa ritmic de electromagnet .Ea functioneaza la o tensiune pulsatorie .
Atentie o alimentare ,, lunga ,, poate arde bobina , O alimentare ,, scurta ,, este sub o secunda
- ideal ar fi sa masori si curentul prin bobina .
Acesta la o bobina buna , in functionare este de aprox . 5-10 A , la o bobina uzata dar care inca mai functioneaza ajunge si la 20 A sau chiar peste .
Ai o metoda de probare aratata de userul Rolland : ,,Daca o alimentezi cu 2. volti consumul max 3 amperi are voie sa aiba .!Peste aceasta valoare electrovalva e bun de schimbat !
Consumul de curent L-am dat doar la electrovalva care se afla in capul hidraulic . ,,
Pentru aceste masuratori si probe trebuiesc taiate firele electrovalvei . O electrovalva care nu este in parametrii va arde inevitabil electronica pompei , chiar daca pe moment ,, mai merge ,, .
Sper sa-ti fie de folos .
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
adyro a scris:Va salut . In legatura cu problema mea o sa atasez o poza cu valoriile dupa ce masina a mers 10,15 minute si s-a incalzit iar la pornire valoriile au fost ceva mai mari, ele scazand dupa ce s-a incalzit masina . Domnul
Rolland as vrea un sfat de la dv. ce as putea sa fac sa numai rompaie atat de tare ?... Multumesc frumos !



Pompa s-a montat gresit si de aici si avansul mare. Trebuie blocat pompa, slabit cele 4 suruburi de pe roata de lant si rotit motorul in sens orar de la vibrochen aprox 0.5 mm de pe semn.
  • DJianu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua comunitatii ,
rog pe colegul Bruttus, care este mai experimentat , sa ne ajute cu lamurirea pozitiei celor doi condensatori din afirmatia lui : ,,ca sa nu munciti degeaba schimbati si cei doi condensatori de 33 micro,unul este relationat cu erorile de la senzorul de turatii iar celalalt cu comunicarea dintre calculatorul masinii si cel de la pompa.,,
Daca se poate cu vizualizare pe o poza a placii calculatorului !
Cu multumiri tuturor celor care au contribuit la dezvoltarea acestui subiect !
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Chiar mi-aș dori si eu din partea cuiva experimentat in electronica calculatorului de pompa sa arate ce altceva mai trebuie schimbat, astfel încât sa rezolvam cu brio problema acestor calculatoare.
Eu inca nu mi-am rezolvat problema masinii mele, inca face fite. Daca nu ii dau de cap pana se incalzeste, voi da pompa jos de oe motor.
  • rastaman

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Botosani
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa iti raspund scurt si la obiect,am avut si un caz cand am schimbat modulul cu unul testat si tot nu a pornit masina,asa ca sa nu ne amagim ca se rezolva totul doar reparand electronica....
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Corect! Cauze sunt destul de multe.
M-am cam saturat citind si rascitind forumuri si topicuri
Pe unele se sustine sus si tare ca aceste pompe nu au probleme mecanice, fiind foarte robust construite
E, uite ca vorba rastaman, chiar si cu electronica schimbata nu porneste masina.
Ce ma deranjeaza este faptul ca totusi la 20 de ani de la aparitia pe piata a masinii, reparatia acestei pompe este prohibitiva ca si pret, la fel si achizitia acesteia.
Am vazut pompe bune care costau cat pretul unei masini.
Am gasit pompe noi pe e-Bay care costa 1500-1800 lire
Eu inteleg ca sunt o gama intreaga de vehicule care erau deservite de aceasta unitate de pompare a combustibilului, dar totusi.....
Au trecut totusi 20 de ani!
Comparativ cu acest aspect, de dragul discutiei sa luam telefoanele mobile sau calculatoarele
Isi mai aduce cineva aminte cum arata Nokia in 2000? Si cat costa? Acest telefon este acum istorie, muzeu, piesa de colectie....
Pompa VP 44, nu! Nu vrea sa scada la pret!
Am ridicat aceasta comparatie asa de amuzament....
  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua . Revin cu o rugãminte. Vectra b 2.0 dti 2001. Ani trecut a cedat electronicã la pompa . Am dus o la in electronist și am stricat o. Am cumpãrat altã mașinã cu totul 1500 Ron aceeași pompa 015. Am pus o pe mașinã mea și cheie pân acum. Acum s a oprit în mers și nu da nici un cod pe tester sau eroare martor motor. Prima data electronicã îmi dãdea vestiarele coduri p 1630 p 1631.
Cred cã ar fi de vina partea mecanica și cã partea electronicã ar fi ok. Azi am lãsat pompa la Bosch pt verificare. O rugãminte mare . Anul trecut am desfãcut pompa mea bucatele și cam așa o rãmas . ÃŽmi puteți da un link cum sa o pun înapoi? Am vãzut video dar nu sunt prea explicite și nu mai știu unde am vãzut tot de la dumneavoastrã explicații mai exacte cum sa montez. Vreau sa asamblez pompa veche și sã iau electronicã de pe ultima . Va mulțumesc și la cat mai puține evenimente.
  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pustonas blocat electronicã arsa corp pompa defect. Reparație 4700 Ron sau alta pompa 1800 lei la Bosch Bacãu
Dak iau pompa cod 011 sh e ok cu ecu și cheie ? 800 Ron la deembrari. Ms
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da poti fara probleme sa iei 011.
Pompã, ECU, immo si gata
4700 lei mi se pare exagerat de mult. Pai daca te gandesti cat s-au depreciat ca si valoare aceste masini, la banii astia poti gadi un benzinar de 1.8 in stare buna.
Repet:
Mi se par prohibitive preturile pentru aceste pompe vechi de 20 ani in conditiile in care nu stii cat mai poti circula.
Daca de exemplu ar trebui sa repar aceasta pompa pentru un tractor sau utilaj care ulterior m-ar putea ajuta pe putin inca 5 ani, a-si accepta poate situatia.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR