Ai uitat parola?


  • Avoid

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2.0 16v TDY din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2008

Nu o sa spuna nimeni ce tranzistor functioneaza cel mai bine.....Am un prieten in Austrica ce lucra la un service unde se reconditioneaza si pompe vp........l am rugat sa mi faca si mie rost de un tranzistor crezand ca aflu ce tip folosesc ei.....cand am primit de la el tranzistorii sa vezi surpriza razuiti pe fata.

Am comandat cam toti tranzistorii dar niciunu nu s a incadrat in masuratori.



  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,990
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2007

@Avoid - eu nu cred ca ai comandat toti tranzistorii posibili!

Si de ce crezi ca cineva va spune asa la liber ce componenta este acolo? Doar ca mai apoi sa se ajunga la discutii inutile intre cei care repara cu adevarat si cei pentru care doar au auzit si ei ce acolo e un tranzistor fara a avea cunostinte de electronica!

Se stiu de mult detaliile despre electronica din pompa asta VP!
  • nt71adu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mar 2014

rolland a scris:
nt71adu a scris:Dupa verificarea pompei la Reprezentanta Bosch s-a constatat ca pompa de presiune face span, electrovalva debit defecta, calculator ars.
Am cumparat alta pompa cu electronica noua, perfecta.



Dar daca e floare la ureche partea mecanica cum ai reusit sa o asamblezi asa incat sa-ti faca span ? Deci, nu e asa de usor partea mecanica cum se pare , nu ?


Daca te uitai atent in pozele cu pompa desfacuta, ai fi observat ca nu am umblat la pompa de inalta presiune. Problema era anterior interventiei mele.
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2013

Buna seara! Am un opel vectra c din 2003 motor y20dth. De cand l-am cumparat are o bataie la motor. Un trancanit. Am observat dimineata ca atunci cand pornesc si plec lin incet fara sa accelerez brusc trancanitul nu se aude din prima..cand accelerez brusc porneste cu acel troncanit..si inca ceva cand porneste acel zgomot simt un impuls asupra masinii..rig colegii clubului sa imi spuna si mie cum asi putea sa verific pompa de injectie..sau poate stiu despre ce vorbesc.
  • eu1
  • Membru bebe
  • 45 mesaje
  • din 11 Jan 2016
  • Locatie: Vrancea
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2016

rolland a scris:
eu1 a scris:Bi nene mor cand aud atatea mistere pe forum deci am scris si o mai scriu IRLZ44N este cel mai echlibrat. eu nustiu de ce incercati sa duceti in eroare lumea?...


Ia pune tu IRLZ44N la un calc. de Ford vezi ce se intimpla.
aici era vorba de opel
  • eu1
  • Membru bebe
  • 45 mesaje
  • din 11 Jan 2016
  • Locatie: Vrancea
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2016

Mai baieti dar daca tot am devenit specialisti in reparatii EDU psg5 eu as propune sa ne impartasim problemele cu psg16 spre exemplu la un psg16 zafira motor 2.0 an 2004 am schimbat tiristorul controlat surse electrovalve si senzor rotatie deci e totul ok
in schimb pe masina nu pentru ca nu porneste eroare: 0 deci fac apel la profesionisti, mentionez detin Tech2 original si sw TIS sau xprog pentru vreo eventuala resoftare ECU EDU daca cineva stie sa vina cu informatii e pentru binele nostru chiar daca avem la activ 3000 de psg5 reparate bine ar fi sa le dam de hac si la psg16
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,990
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2007

@eu1 - ce tot vorbesti de "tiristor"? tu sti cum functioneaza un tiristor?

Cat despre apelul la profesionsti - iti spun ca vei primi informtii "zero" = 0.

Pune mana si studiaza - testeaza - si apoi daca o sa ai chef pune informatiile aici la liber! Ca asa vrei tu.
Asta a fost si problema cu PSG5 (VP44) informatiile la liber "dauneaza grav gandirii, studiului" !
  • micutzu_opel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2016

Buna colegi,
Am intampinat urmatoarea problema Opel Vectra 1998 2.0 DTI 74KW 16V:
Mergeam cu 120km/h constant si dintr-o data motorul a dat sa moara (becul check engine s-a aprins) si turometrul a scazut la turatia de relanti chiar da ca masina era in viteza, am schimbat din 5 in 4 si la fel umpic a crescut turometru si apoi a scazut la relanti, am oprit motorul in mers si am incercat sa-l pornesc si nu am mai reusit. am aduso acasa pe platforma.
Am puso pe calculator si am obtinut urmatoarele coduri P 1635 ; P1220; P1631.
Am incercat sa o pornesc am dat la automat si intron final a pornit dar statea la o turatie de 5-600 rpm chiar daca acceleram nu avea nici un effect nu se tura, motorul mergea interrupt ca in 3 pistoane...

Ma poate ajuta cineva, a mai patit cineva asemanator cu mine?
Se poate repara pompa de injectie sau trebuie inlocuita. Daca trebuie nlocuita trebuie sa coincide codurile de pe pompe?
Multumesc!
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,990
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2007

Se repara, trebuie vazuta si partea mecanica!
  • micutzu_opel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2016

cineva care a mai patit asa , partea electrica a fost defecta sau ambele? stie cineva prin zona Sibiului care repara pompe?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

La Brasov il ai pe @cristi_bv.
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2.0 DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

Salut stimati colegi. Am si eu o problema cu mașina, Vectra b y20dth. Mai exact mi s-a ars calculatorul de la pompă...am reparat calculatorul dar am dat si pompa jos...acum problema este următoarea: nu am nici o eroare pe tester dar mașină tot nu pornește. Distribuția am pus-o la semne...în schimb avansul este la 4,8°...oricât as da în fata si în spate vibrochenul tot asa rămân ° . Ma poate ajuta cineva ? Mulțumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

E dezamorsata.
Porneste-o tractata. In 200 m ar trebui sa o ia.
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2.0 DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

Stimati colegi am reușit să o pornesc ... cu senzorul de la temperatura antigel scos 4.3° cu senzorul băgat 4.8°. Dacă se mai lovește cineva de aceasta problema...
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2.0 DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

Pe scurt tot nu merge cum trebuie. Am pornit-o cum am precizat mai sus...nu am înțeles DC cu senzorul antigel băgat îmi dădea 4,8° si cu el scos 4,3°. După ce am pornit-o am băgat senzorul, dacă încercăm să o accelerez ușor se scutură....scoteam senzorul mergea normal...după ce s-a încălzit motorul surpriza nu se accelerează mai mult de 2500rpm...indiferent dacă senzorul antigel este scos sau băgat... Care sa fie cauza? Pistonasul de avans gripat sau calculatorul? Mulțumesc! Y20dth (015)
  • rolland

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

Avansul este cel realizat sau prescris?
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2.0 DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

Avansul prescris. Cel realizat nu mai stiu cat era. Tin minte ca la relații era 4,3 4,4 si prescris si realizat. Nu am nici o eroare stocată...chiardaca motorul nu se accelerează...dacă era din calculator trebuia sa am o eroare măcar...zic eu:) de aceea mă gândesc la Pistonasul de avans....poate greșesc!

Rotația pompei este la jumătatea rotației motorului
  • rolland

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

Nu îți baga motorina în motor cumva pe la flanșa pompei?Și aici mă refer la faptul ca am văzut lucrare unde la montarea pompei au reușit sa crape corpul pompei (crăpătura a pornit din gaura de blocare )și exact la fel se manifesta.Ori mai poate baga motorina in motor pe la simeringurile de la talpa injectoarele. Pierzând presiune se manifesta la fel
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2.0 DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

Semeringurile au fost schimbate acum 1 an 2 si acum nu am umblat la acele semeringuri. Legat de corpul pompei nu am scăpat-o sau lovit-o....si puțin probabil sa o fisurez în locul de blocare al pompei. Chiar nu stiu ce sa zic... încă un lucru. Firele care duc la electrovalva de jos erau coapte...le-am izolat. Aici dacă pun aparatul de măsură îmi dă continuitate, firele nu le-am tăiat...am sa mai fac niște verificări maine...revin cu informații. Mulțumesc mult.

Am sa verific si nivelul uleiului mâine dimineata
  • gabimatesan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra X20DTL din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2017

Am si eu o problema am un opel astra g caravana dimineata dar numai dimineata dupa ce pornesc nu se accelerează 2min dupa care merge perfect trage nu da nas nu scoate fum alb nici negru pot sa pornesc de câte ori vreau totu e ok pina in cealalta zi Ce credeti ca are am fost la test a zis ca am probleme la releul de la buji dar dimineata becul de la buji functioneaza peste zi in trdevar nu oare ce sa fie?scuze are motor de2000pompa 015

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata