Ai uitat parola?


  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2.0 DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

Salut! Cred ca am gasit buba...am incercat sa o pornesc si nu a vrut. Am pus o pompita de amorsar si curge motorina la greu din pompa...ori pe la tur ori pe la garnitura de la calculator...revin!
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2.0 DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

Un cod pentru set garnituri pompa injectie si de unde pot comanda...am fost la piese auto si ma tot duce cu zaharelu....multumesc frumos!
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

Noroc tuturor din nou. Stie cineva sigur si exact cam pe unde este ECU la masina mea, vectra c GTS cu motor y 22 dtr, multumesc jgyprime, dar vreau sa stiu sigur, sigur stiu ca nu e in aripa stanga ca am desfacut si nu e nimic pe acolo !
probabil ca poate sa fie pe pompa de injectie si daca e asa atunci tre sa schimb cu tot cu pompa ?
zic asta ca am desfacut cablurile de la pompa -sant doua mufe-, nasoala treaba, ma poate lamuri cineva ?!?
Intrebarea vine de la aceste erori imi functioneaza ventilatoarele incontinuu si nu gasesc ce ar putea fi !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,653
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Y22DTR are VP44 varianta PSG16 care contine calculator pompa plus ECU ca de asta are doua mufe si multi pini.
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

Va multumesc domnu Dancuciureanu, deci inteleg ca tre sa schimb pompa de injectie ca e cu tot cu ecu, doar pentru ca merg ventilatoarele incontinuu, nu prea cred ca se merita. In felul asta cel putin nu se incinge ca o consuma mai mult da asta e bine ca merge masina. Nu aveti cumva vreo idee despre acele erori, va multumesc oricum, nu ma asteptam sa mi raspunda chiar un moderator, multumesc, si sanatate ?!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,653
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Lasa pompa in pace deocamdata. Verifica senzor temperatura motor si cablajul lui.
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

Sincer asta am facut prima data am dat 36 de euro pe sonda de temperatura in prima zi de cand am vazut ca merg ventilatoarele incontinuu - deci nou nouta - si nimic am desfacut instalatia electrica adica asta

si am verificat continuitatea firelor asa am vazut ca firele de la sonda se duc la mufa din stanga dinspre distributie, deci am dat toate firele astea jos de tot ca mise parea ca ar fi cabluri arse prin manunchiul ala dar la final s a dovedit ca nu sant arse si nici rupte, multumesc , dar de erori ce ati putea spune !?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,653
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

36euro pe o sonda ? In tara este 36 hai 66 lei !
Daca ai opcom si tel ma suni sa-ti spun cum sa faci.
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

Va multumesc. Am cumparat sonda de la reprezentanta opel, de la un magazin de piese cred ca era mult mai ieftin ! Sant in Spania. Am crezut ca e de la sonda ca stiu ca asa facea cand scoteam mufa din sonda asta ! Sa incerc sa dau o resetare ecu ? A bun mai bine va sun zilele astea, aveti acelasi tel de aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107080 va multumesc !
  • NIulian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2017

Salut baieti . ma numesc Iulian si am o vectra b motor 2,2dti nu ami mai porneste masina a pornit trasa mergea foarte prost an doua pistoane am oprito si nu a mai pornit . Am pus op com si ami da eruare p1590 senzor turatie semnal prea mic Va rog sa ma sfatuiti ce sa schimb corpul pompei capul hidraulic sau ielectronica Apropo cand am cumparat masina pe returul pompei avea o pompa din alea de amorsare cum sant la dacii 1,9 dizel Va multumesc mult.
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

Noroc incerc sa va sun dar nu va gasesc cred ca nu mai aveti acel numar !?
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

NIulian a scris:Salut baieti . ma numesc Iulian si am o vectra b motor 2,2dti nu ami mai porneste masina a pornit trasa mergea foarte prost an doua pistoane am oprito si nu a mai pornit . Am pus op com si ami da eruare p1590 senzor turatie semnal prea mic Va rog sa ma sfatuiti ce sa schimb corpul pompei capul hidraulic sau ielectronica Apropo cand am cumparat masina pe returul pompei avea o pompa din alea de amorsare cum sant la dacii 1,9 dizel Va multumesc mult.


Noroc NIulian, cred ca ar fi trebuit sa lasi pompa aia acolo unde era, poate ar trebui sa schimbi senzorul de turatie de pe pompa
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

Am vorbit cu domnul Dancuciureanu, caruia ii multumesc pe aceasta cale, si am dat un reset ecu, m am incurcat putin inapoi la imperecherea cu immo dar cu ajutorul domnului Dan am reusit pana la urma, dar ventilatoarele tot la fel fac , merg incontinuu, dar am tremurat putin cu degetul pe mause, la reset ecu.
Deci ar fi de la ECU, dar cum ECU asta se schimba cu tot cu pompa de injectie ... ma mai abtin inca atat timp cat merge motoru nu prea are nimic, in plus dupa ce termin medicalul poate ma duc pe la un tech 2 ca sa fiu sigur ca ar fi ecu.
Deci sa o luam pe rand: Prima eroare e de la faptul ca e activat cruise controlul dar nu am maneta de semnal cu butoanele de CC;
B2575 e de la contactul prost pe firul de la becul de faza mica din farul stang, cred;
B2698 e de la faptul ca mi sta aprinsa ceata dreapta deci mufa scoasa ca mi consuma bateria;
B3810 e de la faptul ca nu am sonda la lichidul de spalare parbriz dar e activat de undeva cu op com - nu stiu de unde-;
Iar U2122 e ca nu are radio original e un aftermarket deci nu comunica ecu cu radio;
Deci raman vreo 5-6 erori serioase care ma fac sa ma gandesc la ECU:
P0115-07 engine coolant temperature circuit high imput
U2103-00 no communication with CAN-Bus (high imput)
U2139-71 invalid signal from CIM (steering column module)
P0115-71 engine coolant temperature sensor circuit range/performance
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module)
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module), astea de ce or fi doua nu stiu ca sant la fel!?!
Deci o fi ECU sau nu ?
  • giurica

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2010

Salut, am o vectra b motor X20DTL, saptamana trecuta sambata am ajuns acasa cu ea pe seara totul normal, iar a doua zi cand am vrut sa o pornesc, nu a mai mers, de invartit invarte, pana azi am tot incercat sa o pornesc cu mai multe baterii dar degeaba, astazi am schimbat filtru de motorina , am amorsat pompa, dupa care am incercat din nou la automat, dar degeaba din nou. Apoi am desfacut o conducta de la injector si am constatat ca in injectoare nu ajunge nici un strop de motorina. Am pus masina pe tester dar nu exista niciun cod de eroare. Care ar putea fi cauza? Din cele vazute in acest post ar fi vorba de un tranzistor ceva .. care are legatura cu electrovalva daca am inteles eu bine. Intrebarea mea ar fi: Daca ar fi ceva legat de calculatorul pompei, nu ar fi trebuit sa am si un cod de eroare? Poate s-a mai lovit cineva de aceasta problema. Orice sfat e bine venit. Multumesc.
  • NIulian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2017

ma numescIulian si am specificat mai sus cu o vecrta 2,2 dtl cod p1590 senzor turatie semnal prea mic am schimbat si senzorul iam masurat si impendanta de si corespunde pe auto data am dat si ECUjos am verificat cablajul ami vine sa ai dau foc sant mecanic de 20 ani si ielectronist am desmembrari auto dar asa ceva ma dat peste cap am facut sute de masini ,nu stiu ce sa mai fac cred ca am sa o desmembrez .Iam scris si lui Roland dar omul ie plictisit de atata meserie asa ca ai multumes. La mine vin destui clienti si ai servesc cu toata inima daca as face asa ceva cu clientii mar lua cu parul. Asa ca ai multumesc foarte mult lui Roland ca ma ajutat sa repar drujba . Cand o vad an parc ami vine sa iau un topor sa ai sparg toate geamurile si sa o duc la fier vechi. Va mulumesc mult
  • NIulian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2017

Am uitat sa specific cand am dat pompa jos si am demontat electronica an corpul pompei peretii ierau negrii de motorina neagra am mai demontat o pompa cu tranzistorul irlf ars nu ma intereseaza ielectronica ca am vreo 3 pompe M am gandit ieau corpul pompei cu peretii foarte curati si pun electronica de pe pompa masinii ca doar ie buna nu am masurat impendanta senzorilor din corpul pompei care citeste turatia pompeiparerea mea ie si capul hidraulic obosit odata ce a pus o pompa de amorsare pe retur si asa ie saclita pompa dupa mine cred ca ie tot pompa mecanic nu ielectroniccand capul hidraulic nu mai baga presiune ieu stiu ca scapa pe retur Asa daca masina iera la un client de mult ai dadeam de capat dar fiind a mea nu se da reparata ca si cizmaru are papucii rupti asa si mecanicii au masinile ologite . Asata ie sper ca o vo face vreodata antru alt secol .Va multumesc mult
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,653
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

giurica nu tot timpul ai cod eroare.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

NIulian a scris:ma numescIulian si am specificat mai sus cu o vecrta 2,2 dtl cod p1590 senzor turatie semnal prea mic am schimbat si senzorul iam masurat si impendanta de si corespunde pe auto data am dat si ECUjos am verificat cablajul ami vine sa ai dau foc sant mecanic de 20 ani si ielectronist am desmembrari auto dar asa ceva ma dat peste cap am facut sute de masini ,nu stiu ce sa mai fac cred ca am sa o desmembrez .Iam scris si lui Roland dar omul ie plictisit de atata meserie asa ca ai multumes. La mine vin destui clienti si ai servesc cu toata inima daca as face asa ceva cu clientii mar lua cu parul. Asa ca ai multumesc foarte mult lui Roland ca ma ajutat sa repar drujba . Cand o vad an parc ami vine sa iau un topor sa ai sparg toate geamurile si sa o duc la fier vechi. Va mulumesc mult


Am verificat de doua ori la mesaje si nu am nimic.. Cand mi-ai scris?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

Un ansamblu al pompei si functionarea ei
  • NIulian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2017

Si atunci an cazul meu ce sa ai fac sa caut o pompa cu cod 016 sau sa fac din 2 pompe una sa pun electronica pe alt cap hidraulic Ceva ie dubios de ce anainte pe furtunul de amorsare avea o pompa de amorsare si an pompa am gasit peretii negrii parca a mers cu pacura .Va multumesc mult.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata