Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Atat timp cat porneste trasa si merge ok (cel putin asa ai spus) nu mai ai treaba cu pompa!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cand se duce calculatorul pompei, nu mai porneste motorul.
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Da de la inceput ai scris ca nu porneste
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Ai verificat furtunasele de la retur?
Skip ads

  • deleted-119598

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.In urma mai multor probe practice cu diverse tranzistoare(probat aprx.40 tipuri diferite) am tras mai multe concluzii;daca tranzistorul nu are capabilitate suficienta de curent,ca manifestare, motorul porneste la sfert de cheie, dar poate sa ramana la 800~900 de rpm si nu se accelereaza sau se plafoneaza la turatii de 2500~3500rpm cu manifestari de mers in 3 pistoane.Sau poate porni foarte greu,dar cu un mers puternic neregulat.Manifestarile pe care le da un tranzistor necorespunzator sunt foarte insidioase,cu simptome de alimentare insuficienta cu motorina.De fapt motorul este cu adevarat alimentat insuficient, dar nu din cauza filtrelor de motorina ci din cauza tranzistorului necorespunzator care nu reuseste sa deschida corect electrovalva din pompa.Ca tip de tranzistor pe care il recomand este BUK7606 sau BTS240A,montat pe capacul pompei.
PS.nu ma ocup de reparat calculatoare ,ci doar am ajutat un prieten sa isi repare pompa de injectie,ocazie cu care am aflat cele de mai sus.Am considerat ca poate fi de folos si altora experienta mea ca sa nu schimbe diversi senzori sau filtru(e) de motorina fara rost, cand de fapt principalul vinovat este tranzistorul cu pricina Idea
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat mulye tranzistoare si mam oprit la irlr 3705 .Da masina nu trage cum tragea dar merge de cit sa dau 350 euro pe alta pompa mai bine merg asa, am auzit si eu de buk dar nu stiu cum se comporta auto .Tu ai simtit vreo diferenta dintre tranzistorul original si cel buk sau bts?
  • deleted-119598

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Masina se comporta super bine,porniri usoare trage foarte bine,se incadreaza excelent la consum si nu scote fum deloc.Si mai e ceva,cu unele tranzistoare,dupa ce acceleram si revenea la ralanti scotea un pic de fum negru/albicios,amestecat.Asa la nivel de utilizator nu e nimic de obiectat,dar probabil ca daca ar fi pusa pe un tester si testata amanunutit e posibil sa apara ceva neconformitati.A trecut si iarna fara probleme,deocamdata e ok.
  • lukline

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am schimbat astãzi simeringurile si oringurile la injectoare si nici o schimbare.sunt in același stadiu pornește cu spray sau trasa.nu stiu ce sa ii mai fac.
Skip ads

  • lukline

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma îndrumați ce sa mai verific ca deja am ajuns la capãtul rãbdãrii si am mare nevoie de mașinã.va mulțumesc.
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Eu cred ca acesti tranzistori am in vedere buk si rds poate sa nu mearga la toate pompele de injectie noi le ghicim .Vezi ca partea electronica este secretizata de bosh dear sti careva care este denumirea la tranzistorul original at fi super oricum multumesc de informatie o sa incerc si aceste tranzistoare sper sa mearga si la mine
  • deleted-119598

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum o fi la alte masini(masina din discutie e un Opel Astra de 1,9 diesel din 2002).Eu am tras fire din calculator si am prins tranzistorul pe capac(folie izolanta si clema) cu fire cat mai scurte si groase din cupru.Asa am reusit sa probez usor diverse tranzistoare fara sa mai desfac de fiecare data capacul.
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Tot asa am facut si eu am pus tranzistorul pe un radiator de aluminiu pe termopasta iar firele sunt ceva mai lungi cam 15-20cm poate sa fie de la ele ca nu prea trage? Pe la pagina 22. Sau 23 am pus foto .poti sa incarci foto?
Skip ads

  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
lukline a scris:Am schimbat astãzi simeringurile si oringurile la injectoare si nici o schimbare.sunt in același stadiu pornește cu spray sau trasa.nu stiu ce sa ii mai fac.


intreabal mai bine pe rolland el stie in pompa de injectie este o valava care tine motorina sa nu vina inapoi ,la tine e precis
de la circuitul de motorina se amorseaza pe undeva
ce automobil ai? ce motor?
  • lukline

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Opel omega 2.2 dti y22dth din 2001. Cum pot sa vorbesc cu rolland?
  • deleted-119598

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2017

  • Mesaj Privat
petrusha26 a scris:Tot asa am facut si eu am pus tranzistorul pe un radiator de aluminiu pe termopasta iar firele sunt ceva mai lungi cam 15-20cm poate sa fie de la ele ca nu prea trage? Pe la pagina 22. Sau 23 am pus foto .poti sa incarci foto?

Cred ca se pierde mult curent la lungimea aceea.Am editat ,cat de cat, o poza(vedere de sus);sunt cam 5cm de fir pe fiecare terminal pentru pierderi minime de curent.Am vazut acum si poza...pai ma mir ca functioneza.Eu imi faceam probleme si la lungimile mici care le-am folosit!
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
lukline a scris:Opel omega 2.2 dti y22dth din 2001. Cum pot sa vorbesc cu rolland?


uite la inceputul tutorialului user ROLLAND
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
cind pornesti masina adica cind o tractezi porneste lucreaza bine dupa citeva minute o opresti si cind dai la automat dupa ce o opresti nu vrea sa porneasca ? da
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
OPEL 2000 a scris:
petrusha26 a scris:Tot asa am facut si eu am pus tranzistorul pe un radiator de aluminiu pe termopasta iar firele sunt ceva mai lungi cam 15-20cm poate sa fie de la ele ca nu prea trage? Pe la pagina 22. Sau 23 am pus foto .poti sa incarci foto?

Cred ca se pierde mult curent la lungimea aceea.Am editat ,cat de cat, o poza(vedere de sus);sunt cam 5cm de fir pe fiecare terminal pentru pierderi minime de curent.Am vazut acum si poza...pai ma mir ca functioneza.Eu imi faceam probleme si la lungimile mici care le-am folosit!


multumesc de poza o sa incerc si eu sa le scurtez am sa vad daca se schimba ceva
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
am citit recent pe forum la belorushi am vazut cum testau dozatoarele primul care era bun avea nevoie de 5.5 amperi al doilea cerea 12 a si al treile care era defect avea nevoie de 25 a iaca si de unde se ard tranzistoarele adica bobina din dozator este defecta si consuma mai multa putere dar tranzistorul nu are de unde sa-i dea,cu testerul arata ca ea este buna dar consumul de energie nu poti sal calculezi cu testerul.De atita nu toti tranzistorii merg la fiecare masina la una bobina este mai buna si merge tranzistor mai slab, la alta este mai rea la si merge tranzistor mai puternic de la ei am inteles ca cu tranzistorii care ii punem noi masinile n-o sa mearga mult .Ramine de vazut eu am mers 2000 km
  • deleted-119598

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Cred ca ai dreptate cu cele de mai sus.Totusi masina nu are decat 140000km si s-a dus tranzistorul,dar o data din neatentie a pus benzina in rezervor si de atunci au aparut problemele.Poate cand o ajuns benzina in pompa de injectie atunci s-a uzat puternic pistonasul si dupa aia a cedat tranzistorul.Acum stau si ma gandesc ca poate sa aiba probleme cu bobina sau pistonasul din pompa(uzat) daca nu o mers cu tranzistoare mai normale, sa zic asa.Cel putin BTS240A e un tranzistor tare suparat,poate sa suporte 2,2kw in regim de scurcircuit.Nu am facut nici un fel de masuratori ale curentului,deocamdata merge bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR