Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • lukline

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
petrusha26 a scris:cind pornesti masina adica cind o tractezi porneste lucreaza bine dupa citeva minute o opresti si cind dai la automat dupa ce o opresti nu vrea sa porneasca ? da


Exact așa se întâmpla.
Skip ads

  • lukline

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Si pe tester avansul la injecție este 63°.posibil sarita distribuția de la punct?
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Pune toate semnele la fix semnul la arborele cotit la pompa sa fie pus semnul si asa mai departe posibil distributia sa fie dereglata
  • fantoma

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2017

  • Mesaj Privat
salut am un opel zafira 2,0 dti si am demontat calculatorul de pe pompa fara sa dau jos pompa ,totusi la demontare mia cazut o piesa dreptunghiulara cu un cilindru lunguiet si rotund si nu stiu daca este doar un unu sau doua piese la fel care sa vina una in dreapta si una in stangasi nu stiu ce sa fac
Skip ads

  • fantoma

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2017

  • Mesaj Privat
salut am un opel zafira 2,0 dti si am demontat calculatorul de pe pompa fara sa dau jos pompa ,totusi la demontare mia cazut o piesa dreptunghiulara cu un cilindru lunguiet si rotund si nu stiu daca este doar un unu sau doua piese la fel care sa vina una in dreapta si una in stangasi nu stiu ce sa fac
  • lukline

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
intr-un final am înlocuit si pompa de injectie am tractato 1 km si tot nu porneste.alte sugestii? Pur si simplu nu mai am idee ce poate fi. Precizez ca pompa se afla pe mașina donatoare si mergea fara probleme,apoi s-a demontat si s-a montat pe a mea.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ce erori prezente ai pe motor.
  • lukline

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat problema am înlocuit pompa,împerecheatã cu ecu si acum functioneaza .
Skip ads

  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare are cineva idee daca se poate inlocui o pompa de ijectie de 2 dti cu una de 2.2 dti? Masina este vectra c 2003 Multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Pompele sunt identice, dar difera softul. Y22DTR are turbina cu geometrie variabila, Y20DTH are turbina fixa.
Trebuie resoftata pompa.
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Eu ma gandeam sa o las asa cu soft de2 2......iar dupa sa schimb si turbo sai pun de 2.2....
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca daca pun pompa de 2.2 cu turbo de 2 nu se impaca?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din ce stiu eu, nu merge bine.
Poti sa-ncerci.
  • NIulian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut baieti Am un Nisan Navara 2,5 are pompa de injectie ca la opel cu tranzistori mos fet cand dau la automat ami baga foarte putina presiune pe conducte cand o pornesc la sprei dar nu merge numai cat tin spreiul pe galerie merge si da putina presiune cu conductele desfacute ce ma sfatuiti ie dusa ielectronica din pompa Va multumesc mult
  • NIulian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2017

  • Mesaj Privat
tin sa mai specific ca codul pompei ie de 033
  • lukline

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut,dupã ce am schimbat pompa de injecție a fost totul ok 2 sãptãmâni si apoi am început sa am relanti instabil,motorul se aude urat si nu mai pornește la cald.dupã simptomele astea sa fie tot din pompa?
  • virlanutaviorel

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am și eu o problemã cu Zafira mea din 2002, motor Y20dth care nu mi-a fãcut probleme de motor de când am cumpãrat-o din 2009 și anume faptul cã pornește foarte bine când motorul este rece, trage bine dar dupã ce se încãlzește motorul nu mai pornește câteva ore pânã se rãcește și când opresc motorul se aude un vuiet descendent parca aterizeazã un avion, am schimbat și senzorul de turație arbore cotit, dar defectul persistã semn cã senzorul Bosch pe care l-am dat jos funcționeazã perfect, uneori rãcesc motorul forțat cu furtunul de apã din curte ca sã pornesc mai repede pentru a parcurge câțiva km pânã acasã, dar mi s-a întâmplat sã mi se opreascã motorul din mers în mijlocul traficului, o posturã ingratã pe care nu o doresc nimãnui ! Am pus mașina pe tester astãzi, mâine trebuie sã mã duc la al 2-lea control, cicã am prea multe erori și este bine sã fac testul și mâine sã vadã ce alte erori mai detecteazã. Astãzi mi-au ieșit urmãtoarele erori : P0500- senzor vitezã, semnal neplauzibil , P1125 -Reglare presiune de supraalimentare, abatere de la val. de reglare precisã , P0400 -Reglare gaze de eșapament, abatere de la val. de reglare precisã , P1651 -Bus de date serial CAN, Întrerupere și ultima eroare și cred cea mai gravã P1630 - Supapã magneticã cantitate, înlocuire pompã de injecție ! Cine a mai avut de-a face cu astfel de erori și defecte pe motorul Y20dth, vã rog sã-mi spuneți la ce sã m-aștept și care ar fi defectul acestui motor.

PS. La al 2-lea control astãzi dupã ștergerea erorilor a rãmas doar una : P1630 - Înlocuire pompã de injecție, deci dupã cum am citit pe câteva pagini pe acest topic ar fi problemã electronicã la acel senzor de rotație ! Aș putea sã demontez doar partea electronicã a pompei sau trebuie demontatã toatã pompa ? Un telefon de la vreun meseriaș mai ieftin care poate sã-mi repare partea electronicã a pompei. Mulțumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti demonta calculatorul de pe pompa.
Sunt destui care repara, dar in zona ta nu cunosc pe nimeni.
Incearca la ""Publicitate".
  • virlanutaviorel

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Da cel mai aproape am gãsit pe unul la 40 Km distanțã la Drobeta Turnu Severin, dar îmi cere 150€ + 50€ demontare/montare pompã sau computer ceea ce mi se pare extrem de mult pentru o mașinã care nu valoreazã mai mult de 1000€ la vânzare SH ! Am gãsit un atelier în zonã care are computere defecte de pe același tip de pompã de injecție montatã pe Zafira cu motor Y20DTH și omul mi-a spus cã are un meseriaș la București care reparã computere de pompã cu 200 lei ramburs, ceea ce mi se pare un preț corect !
  • virlanutaviorel

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am o dilemã, unde este scris codul și seria pompei de injecție VP44 pentru cã cineva din zona mea are douã pompe de injecție identice având computerele defecte și mi-a spus cã dacã seria coincide, adicã ultimile numere atunci pot repara unul din computerele defecte pânã-l voi da jos pe al meu de pe Zafira. Am desfãcut toate șuruburile care țin computerul, greu de tot pentru cã vreo 3 din ele sub galeria de admisie le-am desfãcut cu dalta și ciocanul, altfel aveam acces doar dacã demontam galeria de admisie, am fost curios sã vãd cât este de greu de demontat computerul pompei, dar nu am scos senzorul de turație și nici nu am tãiat cablurile de la supape ! Am montat înapoi computerul de pe pompã cu șuruburile bune care mi-au rãmas, mai puțin cele 3 la care le-am distrus capul torx și cu chiu cu vai am pornit din nou mașina pânã s-a amorsat pompa, dar nu mai trage deloc deabia am ajuns acasã, sã fie oare din cauzã cã nu am completat toate șuruburile și prinde aer fals ? Mâine sau poimâine voi demonta și galeria de admisie, cu ocazia asta o voi curãța perfect și voi avea acces sã demontez computerul din nou, sã tai cablurile, sã desfac și cele douã șuruburi care țin mufa de la senzorul de turație și sã vãd care-i defectul, dacã este tranzistorul mosfet ars îl voi schimba cu atenție, eventual adaptez unul mai bun cu capsulã TO220 pe un radiator .
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR