Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • AMircea965

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
IRLR2905 55V/42A Acesta este tramzistorul compatibil. Cautare GOOGLE...
Skip ads

  • AMircea965

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
IRLR2905 55V/42A
  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
A Mircea ,
Pe scurt . Capul rotativ a frecat de bobina . Aceasta a intrat in scurt si a distrus tranzistorul care a mai fost inlocuit odata de alta persoana . A fost cuplat la circuit prin intermediul unor fire si plasat pe capacul pompei, in interior . Am rebobinat ,am inlocuit tranzistorul cu unul compatibil , dar firul care duce la sursa nu mai poate fi lipit deoarece circuitul s-a exfoliat .
Din ce punct mai poate fi alimentat tranzistorul cu energie electrica , fara sa apara alte probleme ?


Ultima modificare facuta de TScantei la Lun 13 Jul, 2020 7:52 am
  • AMircea965

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
E cam aiurea dar cu aparat de masura cautati pe placa din pct exfoliat un pct. cu rezistenta 0 poate aveti noroc
Skip ads

  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Este logic ce ati scris . Asta am si incercat , dar in zona respectiva nu am gasit nici un punct conducator de electricitate .
Inainte de a fi distrus tranzistorul eu am gasit desprins din lipitura firul respectiv si dupa ce l-am lipit s-a distrus tranzistorul , deoarece bobina era in scurt . Deci cunosc zona respectiva .Cand am verificat din nou starea firului , dupa ce am inlocuit tranzistorul , atunci am vazut ca nu este fixat la pozitie .
  • AMircea965

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...1571755.incercati asta poate aveti noroc.
  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
A Mircea ,
Multumesc dar nu mai este cazul .
Am sa cumpar un modul sa vad daca electrovalva confectionata de mine functioneaza . Daca ai de vanzare cumpar .
In rest ce este rau cu ciocanul se repara definitiv si iremediabil .
Doar pentru cultura mea in domeniul stiintei mai pun o intrebare .
Ce piesa exista sus linga tranzistorul de putere ?
Intre cei doi contacti am gasit rezistenta zero.
P.s. Am reparat destul de multe la viata mea in domeniul electronicii , dar am avut in primul rand schema .
Aici nu am gasit nimic .
P.s.s . Lungimea conductorului pentru electrovalva este de 2,55m , fi 0,58mm ,iar rezistenta este de aproximativ 0,2 Ohmi. Curentul care circula in bobina standard este determinat cu ajutorul formulei lui Ohm , dar atentie in circuit inchis se masoara cu doua instrumente , tensiunea si intensitatea . Din cauza rezistentei mici apare cadere de tensiune , cand sursa nu face fata , deci nu putem spune ca aplicam 2v cc si vom avea un curent absorbit de 3A ,asa cum am gasit , gresit scris pe forum .
Ex. 2vcc/ 0,2 Ohmi = 10 A , daca sursa de curent este puternica si permanent stabilizata .
Daca nu , apare cadere de tensiune si aceasta tensiune se masoara si se ia in calcul.
  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am luat o pompa 011 cu calculator și cip de pe altã mașinã și am pus pe mașina mea în loc de 015. Am uitat sa pun cipu in cheie , am dat la automat. Clipește martorul motor, am pus cipu bun și tot clipește . Mașinã nu pornește și OPCOM nu vede calculatorul. Mulțumesc mult
Skip ads

  • AMircea965

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cauta procedura corecta de resetare si programare cu op com pt masina ta.Masina donatoare trebuie sa fi la fel ca a ta cp,cap.cil.etc.Problema este una de imobilizator apoi probabil de incompatibilitate.....a componentelor pe care le-ai schimbat.Daca nu ma insel trebuia resetat ecu original.
  • AMircea965

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
https://www.google.com/url?s...zqOgbuUlIQs_2D0GB
  • AMircea965

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Fara carpass donator si primitor nu se poate face nimic in afara de a lua tot de la donator cip din cheie,panou instrumente,imo 1 si imo 2 ,bc etc.
  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
AMircea 965 ,
Multumesc pentru sprijinul acordat .
Voi reveni cu alte precizari dupa ce voi monta un calc. bun.
Skip ads

  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am luat de pe mașina donatoare pompa , calculatorul , imobilizatorul de pe contact și cipul din cheie. Ce ar mai trebui? Nu am car pass , am mașina donatoare. Care sunt o 1 și îmi 2 ? Mulțumesc mult
  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Imobilizatorul 1 și imobilizatorul 2 unde le gãsesc ?
Incerc Maine sa iau borna la baterie c va timp și sã mai verific mufele. Eu am pus de doar pompa+ecu+imobilizator contact +cip cheie. Mai trebuia sa iau ceva ? Ms mult
  • AMircea965

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Bordul si body computer
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
TScantei a scris:A Mircea ,
Multumesc dar nu mai este cazul .
Am sa cumpar un modul sa vad daca electrovalva confectionata de mine functioneaza . Daca ai de vanzare cumpar .
In rest ce este rau cu ciocanul se repara definitiv si iremediabil .
Doar pentru cultura mea in domeniul stiintei mai pun o intrebare .
Ce piesa exista sus linga tranzistorul de putere ?
Intre cei doi contacti am gasit rezistenta zero.
P.s. Am reparat destul de multe la viata mea in domeniul electronicii , dar am avut in primul rand schema .
Aici nu am gasit nimic .
P.s.s . Lungimea conductorului pentru electrovalva este de 2,55m , fi 0,58mm ,iar rezistenta este de aproximativ 0,2 Ohmi. Curentul care circula in bobina standard este determinat cu ajutorul formulei lui Ohm , dar atentie in circuit inchis se masoara cu doua instrumente , tensiunea si intensitatea . Din cauza rezistentei mici apare cadere de tensiune , cand sursa nu face fata , deci nu putem spune ca aplicam 2v cc si vom avea un curent absorbit de 3A ,asa cum am gasit , gresit scris pe forum .
Ex. 2vcc/ 0,2 Ohmi = 10 A , daca sursa de curent este puternica si permanent stabilizata .
Daca nu , apare cadere de tensiune si aceasta tensiune se masoara si se ia in calcul.


interzis
  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Asa cum am scris , eu am rebobinat electrovalva si fata de una noua am facut niste modificari . In prima faza am vrut sa montez una buna , dar nu am gasit la vanzare si chiar daca as fi gasit, as fi intampinat aceeasi problema la iarna . Adica capul rotativ prin cele doua surubele Tors sa frece de bobina , deoarece rulmentul care presupun ca este mai uzat ar fi permis deplasarea capului catre bobina , iar prin frecare aceasta sa se arda .
Dl. mariano, am retinut oferta dvs.
Maine voi expedia calc. catre o persoana din Campina . Cand il voi primi reparat va voi scrie daca procedeul folosit de mine este unul bun.
Cu stima ,
  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu informații. Am luat de pe mașina donatoare pompa injecție,ecu ,îmi cu cip și ceasurile cu calculatorul mid. De pe mașina mea am pus pe cealaltã tot mai puțin pompa (calculatorul pompei stricat)
La mn testerul nu poate intra iar pe cealaltã mașinã intrã și zice imo fara semnal sau "fault"
Ms emoționez pe ambele mașini pâlpâie becul motor.
Azi am aflat și încerc sã schimb calculatorul airbag și modulul comfort. Modului știu dacã nde îl gãsesc.
Aveți idee unde gãsesc calculatorul abs ?
Deo camdata nu știu pe cineva cu diagnoza buna pt scriere/ rescriere ecu cip calculatoare
Rog sfaturi și revin cu ce fac
Mulțumesc tuturor pt ajutorul primit în probleme la întâmpinate
O zi frumoasa tuturor
  • AMircea965

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Este pompa abs cu totul
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Trebuie sa fie impreuna(imperecheate):modulul de pe pompa,cu calculatorul motorului,imobilizatorul si cheia cu cip...altfel nu functioneza!Incearca sa faci o diagnoza numai la modulul de pe pompa sa vezi ce erori sunt;firul de diagnoza de la pompa nu este cablat in instalatia masinii,ai acces la el numai direct pe modul,alfel nu merge.Poate gasesti ceva idei in vechiul meu cont, https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
Nu mai umbla la alte sisteme de pe masina(abs,airbag,s.a.m.d)ca nu nici o legatura cu pornirea motorului...fiecare modul ii cu treaba lui!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR