Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am specificat...cu termostat nou si este verificat de mine, eu am cam 10km de acasa la servici si asta iarna ajungeam la cel putin 75 de grade in mers normal, insa am o portiune de vreo 4 km unde se poate merge ceva mai tare....cu termostatul vechi nu se incalzea neam...
Cat despre filtrul de particule se poate anula cu relativ putini bani(la fel si EGR-ul), eventuale probleme pentru care de exemplu eu nu mai imi fac griji.
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am avut 21 de ani numai benzinare,dar de 5 ani am diesel si nu as mai cumpara masina pe benzina nici odata.
Singurele probleme au fost cu dpf-ul si cu regulatorul de pe pompa de injectie dar sau rezolvat cu costuri mici.Masinile diesel sint pentru cei care stiu sa conduca asemenea motoare nu pentru muieri si copii care schimba viteza la 1500/rot.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
3-400 € nu sunt prea putini bani ; si nu stiu cati merg pe principiul anulam nu reparam ; plus ca la noxe nu va iesi cum trebe ; si mai e o faza tare..ne luam masini cat mai noi concepute sa polueze mai putin si sa consume putin dar noi le modificam intocmai...eu ii spun domnului coleg diferentele dintre dizal si benzina ; atata timp cat exista, creste inima in mine...
Cat despre termostat..ce sa zic..daca asa se intampla la masina ta...o fi ok la a ta ; dar la restul cu care circul eu ( diesel ) in niciun caz ; conduc si un passat b6 2.0 110cp diesel Bluemotion..asta are preincalzitor in vas si baga cald dupa 5-6 minute iarna cum spui tu ; insa temperatura apei sare de 80 grade tot dupa 20 min de mers normal prin oras ; ca la toate dieselurile care le-am condus ; rog si pe altii sa isi dea cu parerea vizavi de temperatura apei iarna, daca sunt pro sau contra ca in 5-6 minute ajunge la 80 grade....dar sunt in stare sa bat pariu ca nu este posibil asa ceva

P.s : dl viorel, masinile diesel sunt pt cei care au nevoie de asa ceva Wink ca asa..fiecare sofer in parte se crede za best..
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Referitor la incalzirea motorului diesel pe timp de iarna, are dreptate @bgd92. Iarna traversezi cel putin juma' de Bucuresti (8-10Km) si abia apoi daca ajunge in temperatura de regim. Daca mai tinem cont ca mai dam si drumul la incalzirea in habitaclu, ceea ce incalzeste motorul, raceste radiatorul de incalzire din masina. Iar in situatii de trafic de trafic aglomerat cand stai mult pe loc la semafoare sau ambuteiaje, temperatura motorului chiar incepe sa scada. Esti OFF TOPIC
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum e la voi cu preincalzitoare in borcan si rezistente in scaune dar clar , iarna dieselul e un cosmar.
Pe frig uscat nu ma pot plange ....in 2 km incepe sa vina un aer dezmortit dar cald bine si cu ac la 87 grade nu se intampla decat dupa minim 8-9 km.
Daca insa dimineata iti gasesti parbrizul inghetat beton si daca mai ai si proasta inspiratie sa casti la volan inspre parbriz , acolo ramai ! Poti sa dai aer rece sau cald sau ce vrei ..... curatat mecanic taica , adica cu lopisca in mana !
Un mare minus la diesel ..... avantaj benzinar de orice clasa , inclusiv Dacia 1300.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Bine ca mi-ai zis c-o sa se strice masina, sa pun bani deoparte. Multumesc!
Si nici nu am avut probleme cu ceea ce zici tu pe acolo.
Nu mai zic, ca bujiile au fost schimbate cu motorul cald.

Si da, consumul merita. E altceva cand bagi 1000 de km - 3 persoane in masina 70 in localitati si 100 pe afara = consum 5%.
Traseu? Bucuresti -> Moldova -> Vatra Dornei -> Brasov -> Bucuresti.

Dar asta nu conteaza, am spus-o doar ca sa-ti raspund la intrebare.

Vreau sa-ti multumesc inca o data ca m-ai atentionat ca o sa mi se strice masina.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:In legatura cu caldura in diesel, la 1.9, eu la -5 grade sunt gata sa pun pariu cu oricine ca in maxim 5-6 minute da caldura in masina...in aproximativ 8-10km (in functie de cum mergi) antigelul sare de 80 de grade(pe meniul ascuns)....asta insa cu termostat nou!
meniul ascuns arata alta temperatura decat cea din bord.
Si e mai mare decat cea sin bord.
Eu am 1.9 si chiar si la 0 grade abia aveam caldura dupa 10 minute de la pornire...
Si termostatul e nou.
Am mers toata iarna cu ac pornit ca sa nu imi abureasca parbrizul...
Cum il opream se aburea imediat si la temperaturi sub -10 se faceau floricele pe parbriz...
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
uite vezi cum zic unii ca au avut benzina si nu mai vor niciodata , la mine e exact invers , va zic si motivele traite de mine pe banii mei Smile) . passat 2006 1.9 de 101 cai , luat din germania in 2010 , relativ noua 190 de mii in bord ce sa zic plauzibil dar tot nu aveam incredere, cat timp a stat la mine s-au stricat asa in ordinea urmatoare : 1. compresor clima al dracu de scump batal vina am dat 150 de euro pe atunci in dezmembrari ca nou Smile) luam un corsa din 96 de banii aia Smile), 2. ceva ce n-am patit niciodata la o alta masina si nu ca sa ma laud au trecut prin mana mea 6 masini dea lungul anilor, s-a stricat cutia de viteze se duse un sincron , baietii de la reparatii transmisii zieau ca e din vina ingineriei VAG ca mi sa stricat in conditii normale nu i-am facut nimic special forje, sau alte minuni specific ca era manual in 5 trepte, si m-au sfatuit sa i-au alta din dezmembrari ca nu merita reparata si sa o tin pe asta veche de piese desi unul din ei mi-a zis ca o pot duce linistit la fier vechi Wink), am dat asina inca o mai am nu stiu de ce o tin inca , in fine, apoi a urmat egr-ul, am curatat la el cred ca la un moment dat o faceam saptamanal dadeam indicatii pe la bloc si la altii cum sa faca Smile) is expert , l-am schimbat ca puteam eu sa curat cat vroiam , apoi au urmat injectoarele doar 2 , a venit si iarna si chiar ma stresa caldura , l-am si dat a stat la mine 2 ani si 35 000 de km nu mai vreau cat traiesc , a si cand l-am dat am fost informat de cei de la reprezentanta ca volanta nu mai duce decat vreo 20 de mii de km, am avut si un BMW 320 disel foarte buna masina dar am renuntat si la aia ca erau scumpe piesele nu mai zic si povestea lu ala ca deja am scris mult oricum, dar in orice caz cu mult peste VAG deci a fost rezonabil doar ca ma rupea la revizii avea ditamai baia de ulei si nu a vazut decat ulei bmw original 45 de lei litru x 6 + filtre se faceau bo$$i aia de la revizii dupa ce treceam pe acolo, la opelul meu 1.8 benzina fac revizia toata cu 200 de lei Smile) binenteles ma refer la cea mai mica ulei+filtre.
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Unh : Acelasi consum il am si eu la 100 km / h si 70 localitatile ; 5-5.5 maxim ; nu ti-am zis ca o sa ti se strice masina ; nu doresc asta nimamui, doar ca dieselul e mai predispus la probleme; cam asta e compromisul ;

Vectra sri : dupa 200k km mai incep si sa pice..asta e, nimic nu e pe viata ; de regula passaturile in germania ruleaza peste 50.000 km / an deci fa tu o socoteala ; ma mira treaba cu injectoarele...1.9-le de 101 cp e tanc..nu ma auzit pana acum de probleme.cu injectoarele ; egr / volanta si injectoare dupa cum spuneam, sunt punctele slabe ale dieselului, la care la benzinare nu exista altfel de probleme ; la bmw..daca vorbim de e46, m-a descurajat foarte tare sa vad ca la o masina veche de 13 ani o volanta costa ~2500 lei...pt un diesel..iar cum benzinarele consuma f mult si sunt slabe motoarele sub 2.0 ( exceptie cel de 150 cp in 6 cilindrii ) , am renuntat repede la idee chiar daca imi place nespus de mult masina aia ; eu cum merg 99% urban nu am nevoie de diesel, si nu recomand nimanui, chiar daca merge extrurban..la noi infrastructura e la pamant..pe centura circuli ca melcul pe o banda, pe nationale la fel, limitele de viteza impuse sunt mici, orasele sunt aglomerate, etc..se preteaza la drumuri lungi gen romania - germania / turcia/ grecia / etc ;
  • C.Stefan

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Problema mare cu caldura asta la diesel.. am avut un ford transit motor 2.5... iarna cat mergeam eu prin bucuresti cu el nu simteam caldura (motor mare, habitaclu mare) insa si benzina are minusurile ei, consumul de combustibil si consumul de ulei, la zafira mea imi ia 1l cam la 2000km deci la un schimb la altu mai fac un schimb intre...
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa schimbi uleiul?
  • C.Stefan

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am trecut de la 10w40 la 5w30 fullsintetic si se simte o imbunatatire (trage mai bine )
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Pai de aceea ai si consum de ulei ; mai bine mergi pe 5w40 motul / liqui moly, parerea mea ; vezi ca este un topic foarte larg despre uleiuri unde iti pot raspunde altii mai documentati
  • C.Stefan

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2014

  • Mesaj Privat
sunt prea multe pareri acolo, oricum am pus la vanzare masina, vreau si eu tot un diesel Very Happy
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Bafta la vanzare ; cu 10w40 presupun ca iti consuma in limitele normale nu ? 1 L / 10.000 km ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dupa cum am zis mai devreme, sunt parerile impartite.

parerea mea la ora actuala e ca nu voi mai cumpara diesel.
nici nu am de gand sa o schimb in urmatorii 3-4 ani din cauza faptului ca am alte cheltuieli si nu cred ca mi-as permite un upgrade (daca e sa ma gandesc, nu treci de la o masina ok la una mai proasta ci treci la una mai buna).

legat de subiectul topic-ului, 2 colegi de forum din zona galati-braila povesteau ca au fost la un opel fest, unul dintre ei are astra h caravan 1.9 cdti, celalalt are astra h hatchback, 1.3 cdti. din spusele lor, colegul cu motorizarea de 1.9 a scos consum mau bun decat cloegul cu motorizarea de 1.3.
au mers in coloana, unul in spatele celuilalt.
nu cunosc diferentele intre cutiile de viteze ale ambelor masini sau diferentele de dotari.

ce vreau sa subliniez e ca nu totdeauna motorizare mai mica inseamna si consum mai mic.
daca motorizarea e corect dimensionata pentru masina poti scoate consum mai bun.
daca motorizarea e subdimensionata scoti consum mai mic insa in timp motoarele au de suferit, cel putin pe caroserii grele...
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ce imi place mie la benzina:
1.Silentioasa (asta ar fi cel mai important motiv pentru care as alege un benzinar).
2.Lipsa vibratiilor.
3.Poti sa schimbi turatia la cat vrei.
4.Se incalzeste repede.
Astea sunt cele 3 motive pentru care as alege un benzinar.
Cu toate ca daca pe Astra H ar fi montat 1.6 TDCI as avea dubii privind primele 2 motive, si daca ma gandesc la consumul mai mic decat orice diesel de la Opel ... cred ca renunt si la al 3 -lea motiv Smile.
Intotdeauna vor fi contradictii legate de diesel vs benzina , ramane ca fiecare sa se convinga pe propria piele de "noua" masina second hand achizitionata.
Romanii nu constientizeaza numarul impresionant(incredibil pentru unii cu toate ca le arati cu degetul pe ecranul laptopului,cand este posibil ) de km ai unui diesel adus din afara. Ca altfel s-ar convinge de fiabilitatea unui diesel.
Unuia caruia nu-i place zgomotul tractorului (diesel-ul) nu o sa-l convingi niciodata sa-si ia unul , nu ?
Benzina este "mai fiabile" deoarece flotele din afara sunt diesel ... n-ai sa vezi vreodata ca o flota gen Coca-Cola o sa achizitioneze benzinare. Deci benzina este mai fiabila pentru ca ... in general are km mult mai putini...
Critici diesel-ul ca are turbosuflanta dar sustii TSI-ul care la randul lui are turbosuflanta iar unele cazuri turbosuflanta + compresor pentru cuplu la turatii mici... in fine...
O zi buna.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pe langa Y20DTH mai avem in familie o Octavia 1 1.9 101 cai si un Peugeot 307 1.6HDI 109 cai - Nici 1 probleme cu ceea ce se relateaza pe forum. Amandoua cumparate din recuperari de leasing si nici una nu avea peste 100k km.
Peugeotul e pornit o data pe saptamana si face 50 de km dus-intors (pana in afara Bucurestiului).
Skoda face acelasi drum si in timpul saptamanii merge prin oras: din Berceni pana in Cotroceni.
Si n-au avut probleme nici una.
3 tipuri de motoare, dintre cele mai diferite. Ba mai mult, o frantuzeasca care se stie ca e pretentioasa si n-a vrut sa porneasca pana nu a avut filtru de motorina de Franta care a costat in service 300 de lei.

Daca nu m-ar interesa consumul as alege benzina, evident de capacitate mare. Am mers intr-un GOLF 3 GTI 2.0L benzina. Ce cuplu are masina aia si cat de jos incepe... + ca trage foarte liniar, nu ai socul turbinei. Mai ca l-as compara cu 1.9 TDI.
Dar pana atunci prefer motorina ca are consumul unui motor mai mic si alta putere.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
bgd92 a scris:3-400 € nu sunt prea putini bani ; si nu stiu cati merg pe principiul anulam nu reparam ; plus ca la noxe nu va iesi cum trebe ; si mai e o faza tare..ne luam masini cat mai noi concepute sa polueze mai putin si sa consume putin dar noi le modificam intocmai...eu ii spun domnului coleg diferentele dintre dizal si benzina ; atata timp cat exista, creste inima in mine...
Cat despre termostat..ce sa zic..daca asa se intampla la masina ta...o fi ok la a ta ; dar la restul cu care circul eu ( diesel ) in niciun caz ; conduc si un passat b6 2.0 110cp diesel Bluemotion..asta are preincalzitor in vas si baga cald dupa 5-6 minute iarna cum spui tu ; insa temperatura apei sare de 80 grade tot dupa 20 min de mers normal prin oras ; ca la toate dieselurile care le-am condus ; rog si pe altii sa isi dea cu parerea vizavi de temperatura apei iarna, daca sunt pro sau contra ca in 5-6 minute ajunge la 80 grade....dar sunt in stare sa bat pariu ca nu este posibil asa ceva

P.s : dl viorel, masinile diesel sunt pt cei care au nevoie de asa ceva Wink ca asa..fiecare sofer in parte se crede za best..

Uite ca eu n-am dat 300-400 euro, am dat cam la jumate...in plus, nu afecteaza noxele, verifica cu alti colegi care au anulat dpf-ul...cat depre termostat am specificat ca am o portiune pana sa intru in oras de aprox.4 km unde poti sa mergi destul de tare intrucat nu e aglomerat si e camp, asa ca acolo poti merge cu 100km/h in tr.4 si sa vezi ce repede se incalzeste...si am spus ca in 5-6 minute da caldura, apa poate sa aibe doar 60-65 de grade.
  • C.Stefan

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2014

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:dupa cum am zis mai devreme, sunt parerile impartite.

parerea mea la ora actuala e ca nu voi mai cumpara diesel.
nici nu am de gand sa o schimb in urmatorii 3-4 ani din cauza faptului ca am alte cheltuieli si nu cred ca mi-as permite un upgrade (daca e sa ma gandesc, nu treci de la o masina ok la una mai proasta ci treci la una mai buna).

legat de subiectul topic-ului, 2 colegi de forum din zona galati-braila povesteau ca au fost la un opel fest, unul dintre ei are astra h caravan 1.9 cdti, celalalt are astra h hatchback, 1.3 cdti. din spusele lor, colegul cu motorizarea de 1.9 a scos consum mau bun decat cloegul cu motorizarea de 1.3.
au mers in coloana, unul in spatele celuilalt.
nu cunosc diferentele intre cutiile de viteze ale ambelor masini sau diferentele de dotari.

ce vreau sa subliniez e ca nu totdeauna motorizare mai mica inseamna si consum mai mic.
daca motorizarea e corect dimensionata pentru masina poti scoate consum mai bun.
daca motorizarea e subdimensionata scoti consum mai mic insa in timp motoarele au de suferit, cel putin pe caroserii grele...


Daca testul a fost facut la viteze de autostrada, da clar 1.9 are consum mai mic decat 1.3 e diefrenta de cutie/turatie/greutatea masini in comparatie cu puterea motorului
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR