Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut!ma poate ajuta cineva?masina ce am cumparato nu imi arata toti martorii in bord,de exemplu faza scurta,sau termostatul care pare a urca greu,dar daca opresc-pornesc motorul,urca imediat.E posibil sa fie din cauza contactelor sau e cim-ul de vina?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Oryps
ai incercat sa pui testeru sa vezi ce coduri de eroare are?
si daca gasesti ceva noteazale si punele pe forum,sigur se va gasii o rezolvare
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu am nicio eroare..
  • mrvily

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni,
Azi am patit una si sunt tare mahnit ca nu stiu cauza.
Am agatat barca sa o las la apa,cand am plecat am verificat luminile pe peridoc totul era Ok, La un moment dat am sesizat ca acul kilometrajului nu mai imi indica nimic si nici ceasul nu mai indica Km parcursi dau semnal sa trag pe dreapta si surpriza nu merg nici semnalela. intrun cuvant nu imi mai indica nici un ceas pe bord doar becurile merg in bord. si nu am nici semnale si nici avarii va dati seama cum am mers pana la oltenita si inapoi in bucuresti cu mastodontu dupa mine. ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat? am verificat sigurantele vizual si sunt bune toate. Opelul meu este un astra G 1,7 diesel motor isuzu.
Vas ramane indatorat daca mi-ati da ceva sfaturi.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu as verifica încãrcarea și apoi mufa de la ceasuri. ..
  • mrvily

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am rezolvat, am verificat fiecare siguranta in parte cu aparatul de masura si am gasit una de 15 amperi strapunsa, am inlocuito si totul a revenit la normal.Va multumesc de raspuns celor care ati incercat sa ma ajutati.
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Incepand de azi mi-a picat turometrul, adica la relanti sta pe zero.
La 60 km/h in viteza 4-a turatia este cam 1200-1300.
La 140 km/h in viteza 5-a turatia este cam 3200-3300.
Pare ca arata cu vreo 700-800 rotatii mai putin decat turatia reala indiferent de situatie.

In afara de ceasuri defecte, mai exista vreo posibilitate?
Restul indicatoarelor sunt ok, exceptand turatia.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoate acul si il pui corect
Skip ads

  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Incepand de aseara turometrul a revenit la normal, nu i-am dat cu pumnul, nu i-am facut nimic special.
Am bagat OP-COM-ul si nu am nici o eroare la ceasuri.
Nu cred ca a fost acul sarit de pe ax pentru ca nu ar fi putut sa revina singur in aceeasi pozitie.
Altceva este, sau a fost. Il tin sub observare.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Nu e de la ac. Si pe al meu il mai apuca si nu mai arata turatia la ralanti iar daca o turez arata cu 800 de ture mai putin, adica lipsesc din suma exact turele de la ralanti.
Cand face asa, recunosc, destul de rar, opresc si repornesc motorul. Dupa aceasta operatie turometrul indica normal.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna dimineata,

Va scriu legat de ceasurile de bord. Masina e o Vectra B din 1996, X16SZR. De cand am luat-o(februarie) am o gramada de probleme cu ea si pe masura ce repar unele probleme tot apar altele. Acum, la subiect, ceasurile de bord: se intampla de foarte multe ori cand pun contactul acul la rezervor nu urca, iar cand e cald motorul nu imi indica nici cel de temparatura lucrul asta(e normal cand motorul e rece sa nu indici nimic dar cand e cald de ce nu urca?). Alt fenomen pe care l-am observat e ca uneori cand inchid una din usi(cu preponderenta se intampla la usa soferului) acul kilometrajului urca sacadat pana aproape de 15-20 de km chiar daca sunt stationat(motor pornit) dupa care revine la zero.Uneori se intampla sa stau pe loc(motorul pornit), sa deschid usa si ceasurile sa faca urmatoarele:turometrul ramane la relantiu chiar daca motorul e accelerat la 3000 de rpm iar cel de la rezervor si temperatura lichid de racire cad pe 0, inchid usa si totul isi revine. Si un ultim aspect, desi nu are legatura cu cesurile de bord e ca aproape de fiecare data cand deschid o usa se opreste cd player-ul, uneori pornind cu portiera deschisa,alteori pornind numai daca inchid portiera.

Ma puteti ajuta cu vreun sfat, cu ce sa incep?

Va multumesc.

O zi buna tuturor.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut!Va rog sa-mi spuneti si mie care dintre firele ce intra in mufa ceasurilor din bord este cel care este responsabil de vitezometru,care,daca il scot nu-mi mai indica viteza.E vorba de o Astra G 1.7DTI,ceasuri TRW.Daca aveti si o schema,ar fii perfect!Va multumesc!
Skip ads

  • simstef

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Vectra B din 2001 1,6 16V si astazi mi-au luat-o ceasurile razna, indicatorul de temperatura s-a ridicat dintr-o data pe zona rosie, bineinteles ca m-am speriat , am oprit motorul dar cand l-am pornit din nou a inceput sa arate normal. Dupa putin timp a coborat indicatorul de benzina pe 0 si a inceput sa clipeasca becul galben. Bineinteles ca benzina aveam dar am mai bagat ca sa fiu sigur. Dupa ce am pornit acul s-a ridicat la jumatate iar cel de la apa s-a ridicat iar la maxim. Va rog daca a mai patit cineva acest lucru sa imi spuneti cam ce ar fi de facut.
  • maru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am o Zafira A la care am scos bordul , am schimbat un bec de la martorul de faza lunga si l-am montat inapoi. Am constatat ca indicatorul de apa nu mai porneste de la pozitia 0. Acum acul pleaca de la orizontala , si oricum l-as ridica , de ca pun din nou contactul , motorasul il duce tot la orizontala. Are cineva idee cum se calibreaza ca sa plece de unde trebuie? Precizez ca in mers , temperatura creste, dar nu mai ajunge la 90 gr, acum urca doar pana la a 2-a liniuta. Multumesc anticipat pentru raspunsuri
  • paulica82

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare.Opel Astra G Caravan 2000 1.7 tdi.
In timp ce merg,acele din bord (turometru,vitezometru,combustibil si apa) , cad ca si cum as opri masina dar isi revin imediat,in 2-3 secunde .In timpul caderii acelor,kilometraju revine la 0 iar ceilalti consumatori nu sunt afectati.In 100 km parcusi ,acele au cazut de 4-5 ori .
Din cauza caderii acelor. este posibil sa nu mai porneasca masina?
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
general poti demonta Instrumentele si curata mufa cu spray contact.
Si DA...cand Instrumentele sunt „cazute” masina nu porneste. "
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Greu de gasit contactul problema,avind in vedere timpul scurt de manifestare .Poti incerca,la noroc,folosiri de spraiuri ori alte metode... Apropo de pornire in situatia critica,sa stii ca porneste si functioneaza motorul.Se poate verifica demontind instrumentele si pornind motorul,care va porni... La acest model,nu avem instrumente cu imobilizare incorporata,etc...
  • constantin.ionut.397

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Va salut am si eu o problema cu ceasurile de la astra g 1999 bezinar x16xl am demontat ceasurile sa montez un bec si am dat si protectia de la ace jos am zis sa curat putin praful si cred ca am miscat de ace la benzina nu imi mai arata bine 'pana sa dau ceasurile jos aveam 25 litri 'dupa montare imi indica 15 litri cum se poate remedia problema
  • andrei stefan danut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Va salut,am si eu o problema cu ceasurile de bord la astra h 1,6 benzina,an 2005.De citeva zile se aprind toti martorii apoi se sting Cele trei ace de la vitezometru , turometru si rezervor urca apoi coboara de parca bordul ar fi alimentat cu tensiune apoi tensiunea este taiata si toate acestea se repeta.Faza scurta si pozitiile stau aprinse de cind pun contactul desi butonul pentru lumini este pe 0.Am fost la meserias si dupa ce a verificat a spus ca trebuie schimbate ceasurile.Desi am scos ceasurile si circul asa problema cu luminile a ramas...deci se aprind cind pun contactul.Ma gindesc sa nu fie o problema dintr-un caculator...Ar trebui sa gasesc niste ceasuri si sa fac o proba...sper ca miine sa fac asta.In cazul in care sunt ceasurile va rog sa imi spuneti daca repara cineva sau in cazul in care le cumpar sh ce ar trebui facut sa le accepte calculatorul masinii?P.S.Un smecher mi-a cerut 100 euro... Sad
  • ady.dany

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Fratimiu a avut o problemã asemanatoare
Farurile si semnalizarile ramaneau aprinse cum punea contactu de ceasuri toate ereau pe zero puse, nu mai tin minte daca faceau figuri
Mentionez avea un vectra b
Si a schimbat un fel de calculator din blocu de sigurante din interiorul masini unde sunt sigurantele si releele
Sper sa te ajute
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR