Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
86_kmn a scris:Salut, deci sa inteleg ca eroarea asta ma costa un furtun nou?
de mentionat ca apare celebrul' service soon', are o usoara taiere de putere , dupa ce o anulez totul este normal, masina trage bine, am sters eroarea cu op-com-ul dar a reaparut dupa vreo 50km, cand am iesit dupa autostrada, ultima regenerare de 320km,
incarvare filtru 72%


Da.
Este prima eroare care apare la o fisura destul de mica, in momentul cand se sparge apar erori si pe partea de turbina...
Operatiunea de inlocuire dureaza aproximativ 10 minute...
Totusi, va trebui sa verifici mai intai daca ai urme de ulei pe furtun, ele sunt iti pot "confirma" daca furtunul este problema si nu senzorul MAF.
Totodata, mai poti verifica traseul de aer de la filtru catre turbina, un colier nestrans sau o fisura aparuta pe acest traseu iti poate genera acest cod de eroare...
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:baietii de la revizie opel sunt super de treaba, stiu meserie, la ce rulaj de masini au pe zi acolo cred si eu...mi-au schimbat furtunul in 15-20 minute prin fanta de la proiectorul stanga. Am optat pentru after market fara cot, cotul se schimba in caz de spargere, accident etc. Aveam urme de ulei pe burta furtunului de la aburii , vaporii de ulei iar un inel de strangere se pare nu strangea cum trebuie. Preventiv am schimbat tot. Baietii, mai sus zic ca 30 mii km sa stau fara griji ! ?


Eu tot de la ei am furtunul, TAP, am vreo 35.000 de cand l-am schimbat....dpmdv nu merita original
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
canguru, daca spui ca ai deja 35 mii km cu el inseamna ca este foarte bine...sa tina 90 mii si este la fel de bun ca originalul....
Pana sa fac eu 30 mii km cu masina cred ca trec 2-3 ani nu mai am emotii acum....

Eu tot astept sa mai scada preturile la piesele de insignia A - urmaresc mercurialul pentru discurile de frana ...pana acum sunt cam 1500 ron - 321 mm

Când se aude ca vine NOUA Insignia ? 2017 ?
  • 86_kmn

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri, indentificat si cauza
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Era de asteptat..., acum va trebui sa-l inlocuiesti, apoi sa stergi eroarea si ...pedala... Wink
Ca un sfat, nu merge mult timp cu el spart, iti va cauza la turbina... Idea
  • 86_kmn

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pt sfaturi, deja sunt la doctor cu ea Smile , furtun+ revizie
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:canguru, daca spui ca ai deja 35 mii km cu el inseamna ca este foarte bine...sa tina 90 mii si este la fel de bun ca originalul....
Pana sa fac eu 30 mii km cu masina cred ca trec 2-3 ani nu mai am emotii acum....

Eu tot astept sa mai scada preturile la piesele de insignia A - urmaresc mercurialul pentru discurile de frana ...pana acum sunt cam 1500 ron - 321 mm

Când se aude ca vine NOUA Insignia ? 2017 ?


Pai pe mine originalul m-a tinut vreo 50.000
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
inseamna ca am scapari in cartea de service a masinii. Este bine de stiut oricum ce garantie au furtunurile astea, la service dupa ce l am inlocuit directorul de service a evitat sa-mi dea o garantie in km
Skip ads

  • Georgescu Cristian

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Vã salut!
Insignia 2009, A20DTJ, - picãturi de ulei sub celebrul furtun. La o verificare sumarã furtunul înbâxit de ulei de sus pânã jos ºi joacã în "sistemul de prindere" de sus. Am vãzut cã a mai avut cineva problem asta. Maºina merge perfect, nu am nimic aprins în bord, o folosesc doar la drumuri lungi ºi în decembrie la o verificare aveam DPF- ul 30% încãrcat. Întrebarea mea este, dacã e normal sã joace în acea prindere de sus ºi dacã mai poate etanºa în czul ãsta ºi dacã îl dau jos ºi nu este fisurat (vreau sã verific atent) mai poate fi remontat, sau trebuie altul?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu mai poti face nimic pentru a remedia etansarea, singura posibilitate este inlocuirea furtunului...
  • Georgescu Cristian

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Mulþumesc! Deci noua îmbinare ar trebui sã fie fixã!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sigur, garnitura este mult mai "elastica" si nu mai joaca ...
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
- sa inlocuiesti doar furtunul..., cotul de plastic ramane in continuare...asa te costa 3-400 ron...bafta
  • deleted-104153

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut..stie cineva codul acestui furtun fara cot? Pentru Insignia 2009, A20DTJ
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Furtun turbo Opel Insignia TAP 860118 1302275 1302277 1302275
Cod: 1302275
Cod OE GM: 860118 1302275
Cod OE GM nou: 1302277
Part number: 13242121
  • Georgescu Cristian

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:- sa inlocuiesti doar furtunul..., cotul de plastic ramane in continuare...asa te costa 3-400 ron...bafta

Mulþam! Am gãsit doar furtunul la un magazin, 280 lei, nu ºtiu încã ce scrie pe el, mâine soseºte.
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am un coleg cu insignia din 2009 a facut 110.000 de km si nu a inlocuit furtunul de la intercooler
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu este obligatoriu sa-l schimbi dupa 100000 km, depinde foarte mult si de regimul de mers, urban/extraurban...
Dar daca a fost inlocuit de vechiul propietar...,are masina de noua?
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
nu. masina e luata second o are de 4 ani si are peste 110 mii facuti .nu a avut nici o problema .e foarte nasoala chestia asta cu furtunul ma gandesc sa te lase cand pleci undeva la mare ...sa fii prin bulgaria de ex. cam nasol dar cred ca e si de noroc.....omu a mers mult extraurban si turata cu ea sa-i curete motorul.... de aia spun e la noroc
  • deleted-104153

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Vã salut!
Insignia 2009, A20DTJ, azi dupa ce am sesizat scaderea brusca de putere si Fara a avea vrun mesaj de avertizare pe bord am facut o inspectie vizuala la celebrul furtun intercoler si Bingooo,( Foto 1 ) crapatura vizibila de 2-3 cm chiar pe directia vasului cu ulei servo si un joc maricel in partea de sus la colier, aerul si vaporii de ulei ce iese din crapatura bate exact pe marginea capacului racitor de la EGR si da impresia ca si acela e crapat..OK pana aici,, dar am mai observat un alt aspect (Foto 2 ) urme de ulei proaspat deasupra furtunului care iese din partea de jos de la Turbo si merge jos spre radiator.De unde sau de la ce provine acolo acel ulei ? Fiind Sambata nu am mai apucat sa fac nici unde vreo diagnoza de control, Luni voi comanda furtunul crapat dar sunt ingrijorat de uleiul de pe furtunul din stanga chiar de sub turbo...A mai intalnit careva acest aspect?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Chestionar

Credeti si sunteti de acord ca Opel ar trebui sa suporte costul acestei piese ?
DA 95%
NU 4%
73 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR