Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-104153

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Atasez pozele
Skip ads

  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut . Daca, comand doar furtunul pt intercooler ( fara acel cot de plastic ) voi primi si acel oring?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sunt doua piese diferite. Zic eu ca trebuie sa le comanzi separat
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Deci trebuie sa comand furtun + cotul de plastic pentru a primi si oring-ul?
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Furtunul se comanda cu cot sau fara cot (depinde cum ai nevoie)
Oring-ul (de la baia de ulei ... daca este vorba de el) il comanzi separat.

Daca il primesti de la cineva cadou.....este bine
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nu vorbesc despre acel oring . Este un oring verde la furtunul de la intercooler .
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu am cautat pt astra j un oring similar: am rezolvat cu silicon victor reinz. Etansare perfecta.
  • insanoo

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2014

  • Mesaj Privat
salut
saptamana trecuta, pe la vreo 3000 de turatii, si-a pierdut puterea pt cateva secunde si a aparut mesajul SVS. Dupa cateva zile, am mers la reprezentanta ca trebuia sa fac revizia (ulei, filtre, placute) si i-au facut si o diagnoza: furtun turbo crapat. Mi-au zis sa-l schimb, dar nu am vrut pt ca m-ar fi costat totul, piesa plus manopera vreo 750 lei (cu reducere 25%) si deja platisem vreo 1000 lei pe revizie si piese.
Iar azi m-am dus la ...service-ul ala din Pantelimon - Morarilor. Am luat furtun TAP (thermotec), mi-au zis ca e bun si asta, 269 lei, si manopera 80 lei. PLus, moca, stergerea erorilor si regenerare fortata. M-a dus cu totul la 350 lei.
Un singur dubiu am: sa vedem cat tine furtunul asta aftermarket.
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mergi linistit cu TAP, o sa te tina cel putin la fel ca unul GM, nu neaparat provenienta furtunului da durata de viata ci mai degraba numarul si felul regenerarilor reusite/nereusite.
  • Officer

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am facut si eu revizia si s-a gasit celebrul furtun cu ceva ulei pe el. S-a recomandat schimbarea. O sa il schimb cu unul TAP. Masina are 38.000 km.
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am patit si eu ce pateste toata lumea. Intrebare: daca cumpar doar furtunul, ala TAP (doar asta l-am gasit pe stoc rapid) http://www.revizieshop.ro/o...-1302277-p-23825, cat de greu/usor e de scos cotul de pe furtunul vechi?

De asemenea, are cineva in ghid scurt pentru cum se scoate ornamentul de langa proiector fara a rupe nimic?
  • Georgescu Cristian

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La pag. 7 explica cineva cum se face totul. Furtunul e strans pe cot cu un colier, se slabeste, e chiar in fata grilei de proiector, si iese f. usor. Pentru grila eu am folosit surubelnita infasurata intr-o carpa sa nu se zgarie vopseaua si cu o mana pe dedesupt ajuti clipsurile sa se desfaca. (de fapt, cred ca numai ai impresia ca la ajuti, dar tragi putin de ele sa scape buza clemei mai usor din locas)
E bine de studiat imaginea de la pag 5, daca bagi surubelnita exact in dreptul clipsurilor sar mai repede si nu risti sa indoi, sau rupi ornamentul.
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Officer a scris:Am facut si eu revizia si s-a gasit celebrul furtun cu ceva ulei pe el. S-a recomandat schimbarea. O sa il schimb cu unul TAP. Masina are 38.000 km.

Salut. Doar 38000 de mii? Incredibil.... Imi pare rau pentru neplacerile intampinate. De la ce cauza a ajuns ulei pe acel furtun? Stima. o seara buna.
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Georgescu Cristian a scris:La pag. 7 explica cineva cum se face totul. Furtunul e strans pe cot cu un colier, se slabeste, e chiar in fata grilei de proiector, si iese f. usor. Pentru grila eu am folosit surubelnita infasurata intr-o carpa sa nu se zgarie vopseaua si cu o mana pe dedesupt ajuti clipsurile sa se desfaca. (de fapt, cred ca numai ai impresia ca la ajuti, dar tragi putin de ele sa scape buza clemei mai usor din locas)
E bine de studiat imaginea de la pag 5, daca bagi surubelnita exact in dreptul clipsurilor sar mai repede si nu risti sa indoi, sau rupi ornamentul.


La pagina 7 nu explica cum scoti ornamentul. Asta era intrebarea mea, la ala am emotii sa nu rup ceva. Dar ma voi descurca.
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema. Doi oameni, cam o ora.

Observatii:

1. din cauza ca eu am cumparat doar furtunul, fara cot, a fost necesar un colier suplimentar, la imbinarea cot-furtun. Pe cel original nu am stiut sa il desfacem in asa fel incat sa poata fi refolosit. Mie mi s-a parut a fi de "unica folosinta".
2. La scosul ornamentului din spoiler e foarte usor sa zgarii spoilerul. E adevarat ca nu se prea observa, e intr-un loc unde spoilerul oricum incaseaza pietricele si orice mizerie de pe drum, dar e totusi neplacut. Si daca reusesti cumva, cu un prosop/hartie/punga plastic etc, sa protejezi spoilerul cand bagi surubelnita acolo tot vei deforma locul respectiv, plasticul ala e asa de moale ca o forta cat de mica lasa o adancitura in urma.

Cam asta ar fi. Vom vedea cat tine furtunul asta "ne-original".
  • Officer

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2016

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
Officer a scris:Am facut si eu revizia si s-a gasit celebrul furtun cu ceva ulei pe el. S-a recomandat schimbarea. O sa il schimb cu unul TAP. Masina are 38.000 km.

Salut. Doar 38000 de mii? Incredibil.... Imi pare rau pentru neplacerile intampinate. De la ce cauza a ajuns ulei pe acel furtun? Stima. o seara buna.


Cei de la eds au recomandat inlocuire furtun. Probabil incepe sa cedeze. M-am uitat si eu si e niste ulei mai mult intarit si uscat inspre motor. Nu se poate vedea daca e vreo fisura sau altceva ca e locul prea ingust.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu mai este în garanție? Știu ca se dau 2 ani sau 100000 km. garanție.
  • Officer

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Nu mai e in garantie. E din 2010 si nu e cumparata din Ro.
  • mihaidobre

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Din caz ca acel colier de la cotul de plastic se deterioreaza, unde putem gasi unul sa-l inlocuim ?
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Finally, la 180k km a crapat si la mine pârdalnicul asta de furtun, fix cand aveam drum la EDS pt schimb discuri de frana.
Merci cu aceasta ocazie EDS pt ca s-au mobilizat exemplar si l-am schimbat in timp util. (era pe stoc)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Chestionar

Credeti si sunteti de acord ca Opel ar trebui sa suporte costul acestei piese ?
DA 95%
NU 4%
73 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR