- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am gasit undeva ca ar fi recomandat de utilizat ceva aditiv in motorina pentru cresterea distantei intre regenerari?Cica s-ar efectua mai bine regenerarea si dupa regenerare procentul de incarcare al dpf-ului ar fi mult mai mic decat fara acel aditiv.
Ati folosit careva? Merita incercat sau face mai mult rau decat bine?
A nu se considera reclama.. http://www.oilmag.ro/uleimo...48-p-2290530.html
Multumesc!
Ati folosit careva? Merita incercat sau face mai mult rau decat bine?
A nu se considera reclama.. http://www.oilmag.ro/uleimo...48-p-2290530.html
Multumesc!
- deleted-99130
- **
- 77 mesaje
- din 01 Feb 2015
deleted-99130
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
Culmea ironiei, avand in gand mereu discutiile de aici despre DPF, sambata trecuta am fost sa-mi iau sotia de la serviciu. In timp ce stateam cu motorul pornit, aveam pe display cosumul instant. Motorul avea putin sub 1000 de ture, iar consumul instant era de 1.9 - 2 L. Chiar ii spusesem unui prieten cu care eram in masina ca ce mult consuma, sau ca probabil isi face regenerarea. Dar am avut o retinere in a urca motorul in ture. Prin urmare, dupa vreo 4 minute turatiile au scazut la 800 , iar consumul la 0.9 L.
Prima regenerare (probabil ratata) pe care am prins-o.
Pana la urma, ce naiba se poate strica? Doar se infunda filtrul? Daca-i asa, il schimb si cu asta basta. Decat sa stau mereu cu stresul in sange din cauza acestei porcarii de filtru .
Prima regenerare (probabil ratata) pe care am prins-o.
Pana la urma, ce naiba se poate strica? Doar se infunda filtrul? Daca-i asa, il schimb si cu asta basta. Decat sa stau mereu cu stresul in sange din cauza acestei porcarii de filtru .
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- alex.racolta
- *
- 7 mesaje
- din 23 Aug 2015
- Insignia 2010
- Timis
alex.racolta
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2015
- Mesaj Privat
vutzu a scris:Ptr cei interesati exista un tutorial unde se poate monta un led care sa avizeze cand motoru isi face regenerarea.
https://youtube.com/watch?v=e8wwVK_BhVw
https://youtube.com/watch?v=e8wwVK_BhVw
Mi-am montat și eu un led de genul acesta. Îl recomand, este foarte util și în mod sigur nu mai ratezi nici o regenerare. Este foarte ușor de montat și super ieftin. Am utilizat leduri de genul:
http://ledo24.com/category/banda-led-uri/
Și aratã cam așa
matrafoxx
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am si eu o problema cred ca legata tot de acest topic. Am un asta j sports tourer 1.7 cdti 125HP din 2011 si mi s-a intamplat de vreo 2 ori (din ce am sesizat) in 10000 km urmatoarea chestie: imediat dupa pornire motorul parca tremura (nu pare ca functioneaza natural) si sta undeva la 1000-1100 ture. Am incercat sa plec de pe loc la vreo 2 minute dupa si pur si simplu nu tragea aproape deloc - a murit motorul si i-am mai dat o cheie. Urmatoarea pornire a fost la fel, am mai asteptat vreo 10 minute si am oprit si repornit-o dupa care lucrurile s-au intors la normal. Am tot cautat informatii si nu inteleg unde ar fi problema. Sunt putin mai atehnic in prinvinta masinilor si e si "prima motorina". Pana acum am avut doar motoare pe benzina si parca sunt mai putin pretentioase.
Am si eu o problema cred ca legata tot de acest topic. Am un asta j sports tourer 1.7 cdti 125HP din 2011 si mi s-a intamplat de vreo 2 ori (din ce am sesizat) in 10000 km urmatoarea chestie: imediat dupa pornire motorul parca tremura (nu pare ca functioneaza natural) si sta undeva la 1000-1100 ture. Am incercat sa plec de pe loc la vreo 2 minute dupa si pur si simplu nu tragea aproape deloc - a murit motorul si i-am mai dat o cheie. Urmatoarea pornire a fost la fel, am mai asteptat vreo 10 minute si am oprit si repornit-o dupa care lucrurile s-au intors la normal. Am tot cautat informatii si nu inteleg unde ar fi problema. Sunt putin mai atehnic in prinvinta masinilor si e si "prima motorina". Pana acum am avut doar motoare pe benzina si parca sunt mai putin pretentioase.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mihaidobre
- **
- 68 mesaje
- din 27 Oct 2015
- Insignia 2011 A20DTL
- Iasi
mihaidobre
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2015
- Mesaj Privat
matrafoxx a scris:Salutare tuturor,
Am si eu o problema cred ca legata tot de acest topic. Am un asta j sports tourer 1.7 cdti 125HP din 2011 si mi s-a intamplat de vreo 2 ori (din ce am sesizat) in 10000 km urmatoarea chestie: imediat dupa pornire motorul parca tremura (nu pare ca functioneaza natural) si sta undeva la 1000-1100 ture. Am incercat sa plec de pe loc la vreo 2 minute dupa si pur si simplu nu tragea aproape deloc - a murit motorul si i-am mai dat o cheie. Urmatoarea pornire a fost la fel, am mai asteptat vreo 10 minute si am oprit si repornit-o dupa care lucrurile s-au intors la normal. Am tot cautat informatii si nu inteleg unde ar fi problema. Sunt putin mai atehnic in prinvinta masinilor si e si "prima motorina". Pana acum am avut doar motoare pe benzina si parca sunt mai putin pretentioase.
Am si eu o problema cred ca legata tot de acest topic. Am un asta j sports tourer 1.7 cdti 125HP din 2011 si mi s-a intamplat de vreo 2 ori (din ce am sesizat) in 10000 km urmatoarea chestie: imediat dupa pornire motorul parca tremura (nu pare ca functioneaza natural) si sta undeva la 1000-1100 ture. Am incercat sa plec de pe loc la vreo 2 minute dupa si pur si simplu nu tragea aproape deloc - a murit motorul si i-am mai dat o cheie. Urmatoarea pornire a fost la fel, am mai asteptat vreo 10 minute si am oprit si repornit-o dupa care lucrurile s-au intors la normal. Am tot cautat informatii si nu inteleg unde ar fi problema. Sunt putin mai atehnic in prinvinta masinilor si e si "prima motorina". Pana acum am avut doar motoare pe benzina si parca sunt mai putin pretentioase.
Salut!
La insignia daca atunci cand stai pe loc, consumul instant este intre 1 - 1,6 l inseamna ca are loc regenerarea filtrului de particule. Daca o lasi sa-si termine procesul de regenerare de aprox 10 minute, va scadea consumul la valorile normale - 0.5 - 0.7. Dar, in acelasi timp poti merge cu masina si in timpul regenerarii. Important este sa nu opresti motorul pana nu se termina acest proces. Acum, tu spui ca nu tragea deloc motorul. Poate a ajuns la momentul in care trebuie sa schimbi tot filtrul cu unul nou. Cam asta am priceput din ce am rasfoit si eu pe aici. Daca gresesc, ma va corecta un coleg mai bine documentat.
Edit: Ce nu am specificat, este ca isi face regenerarea odata la ~500 km. De fiecare data verific consumul instant cand trebuie sa opresc motorul.
O zi buna,
Mihai
- alex.racolta
- *
- 7 mesaje
- din 23 Aug 2015
- Insignia 2010
- Timis
alex.racolta
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2015
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
A doua regenerare fãcuta ca la carte dupã montarea ledului.
Câteva detalii:
-Regenerare fãcutã dupã 450km (dintre care 60% extraurban+40% oras)
- Regenerarea s-a fãcut în 10km
- Am mers constant cu treapta a3a la 3000rpm (pe o porțiune am mers și cu treapta a5a la 3000rpm)
- Cand a început regenerarea brusc motorul avea alt sunet, cam ciudat dupã mine pentru ca la apãsarea accelerației se auzea un "harait" (nustiu cum sa explic)
Câteva detalii:
-Regenerare fãcutã dupã 450km (dintre care 60% extraurban+40% oras)
- Regenerarea s-a fãcut în 10km
- Am mers constant cu treapta a3a la 3000rpm (pe o porțiune am mers și cu treapta a5a la 3000rpm)
- Cand a început regenerarea brusc motorul avea alt sunet, cam ciudat dupã mine pentru ca la apãsarea accelerației se auzea un "harait" (nustiu cum sa explic)
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
La ultima regenerare am ratat primele doua starturi in doua zile consecutive(cand am ajuns acasa si am oprit motorul se mai auzea vajaind puternic ventilatorul de la radiator).
In cea de-a treia zi, lqa pornire mi-a bagat direct cu diesel particle full continue driving. Am avut treaba in oras cam 10-15 min, timp in care am lasat motorul pornit chiar daca m-am mai oprit cu intentia de a continua regenerarea pentru ca urma sa plec la un drum mai lung; regenerarea s-a terminat in fataiala din oras.
In cea de-a treia zi, lqa pornire mi-a bagat direct cu diesel particle full continue driving. Am avut treaba in oras cam 10-15 min, timp in care am lasat motorul pornit chiar daca m-am mai oprit cu intentia de a continua regenerarea pentru ca urma sa plec la un drum mai lung; regenerarea s-a terminat in fataiala din oras.
- Fatihecoflex
- *
- 42 mesaje
- din 08 Sep 2013
- Insignia 2010
- Constanta
Fatihecoflex
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Intreaba aici
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
sau aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102119
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
sau aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102119
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
Si apropoo nu m ia mancat din procentajul de la ulei.
Inainte sa-i schimb galeria de admisie isi facea 2-3 regenerari pe zi in oras si la fiecare regenerare imi dispareau 6-8 procente la uzura uleiului.
Azi aveam 13% la ulei la inceperea regenerari si tot 13% la terminarea regenerari. Cred ca este de bine.
Va trebuii sa schimb uleiul desi nu am decat 3000 de km cu el,dar la omorat in urma regenerarilor facute inainte de schimbarea gal. de admisie.
multumesc.
Inainte sa-i schimb galeria de admisie isi facea 2-3 regenerari pe zi in oras si la fiecare regenerare imi dispareau 6-8 procente la uzura uleiului.
Azi aveam 13% la ulei la inceperea regenerari si tot 13% la terminarea regenerari. Cred ca este de bine.
Va trebuii sa schimb uleiul desi nu am decat 3000 de km cu el,dar la omorat in urma regenerarilor facute inainte de schimbarea gal. de admisie.
multumesc.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Super bine!
Si eu am o captura de vreo 2 luni. Fiind in 81%, in urmatorii 20km i-am "provocat" eu regenerarea accelerand-o la peste 100km/h.
Oricum, de cand am schimbat "traseul" zilnic.. ies din oras, merg pe centura, apoi vreo 10km de autostrada... media regenerarilor este la fiecare 800km pe ultimii 6000km.
Si eu am o captura de vreo 2 luni. Fiind in 81%, in urmatorii 20km i-am "provocat" eu regenerarea accelerand-o la peste 100km/h.
Oricum, de cand am schimbat "traseul" zilnic.. ies din oras, merg pe centura, apoi vreo 10km de autostrada... media regenerarilor este la fiecare 800km pe ultimii 6000km.