Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cam 15-20 minute..., iar cea in mers intre 10 si 14km functie de viteza de deplasare.
Ultima regenerare am prins-o pe A3 la 160km/h si a tinut exact 10km.
Skip ads

  • CTavi

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salutare cu stima !

Sunt nou pe forum, poze la masina nu am pus, pe viitor Smile

Am un Opel Insignia 2009 2.0 DTH 160 cai 118W e hatchback are la bord 220 000 km .........problema sta in felul urmator, azi am facut un drum pana in oras mici opriri, am oprit masina , a stat oprita vreo 2 ore aproximativ, cand sa o pornesc sa merg spre casa mi-a aparut n bord ''Particulate Filter is full. See owner's manual" . din momentul acela nu mai puteam sa folosesc computerul de bord sa modific sa intru la tripuri,sa vad consumul, viteza initiala , etc. din cauza ca imi aparea mesajul acesta.
Am ajuns acasa la mine, facusem un drum scurt de vreo 5 km , nu s-a stins , seara am mers cu masina de acasa am facut un drum cam de 10 km aprox si la un moment dat mi-a disparut din bord mesajul respectiv si puteam sa umblu la tripuri .
Intrebarea e: ar trebui sa imi fac griji in privinta asta? trebuie sa merg sa imi curat filtrul pe particule? Da-ti-mi va rog un sfat ce ar trebui sa fac pe mai departe.

As fii recunoscator daca m-ati putea ajuta . Ms frumos si o seara buna
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cand iti apare mesajul respectiv, ar fi bine sa nu opresti masina pana nu se stinge, in ideea ca filtrul sa-si faca o regenerarea completa.
Ar fi bine sa iesi pe centura sa mergi constant cu turatii de peste 2000/2500rpm pana se regenereaza complet si dispare mesajul.
Poti urmari regenerarile prin cresterea turatiei la relanti ( spre 1000rpm ) si cresterea consumului instant care creste pana spre 2,0-2,5L%
Totodata, in mers, in frana de motor, normal consumul ar fi 0, dar in regenerare aceste este tot spre 1-2L%
  • CTavi

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut, am mers cu masina ieri seara pana in Felix la Perla din Velenta , aproape de Felix mi-a disparut mesajul acela : "Particulator Filter is Full. See owner's Manual'', oare s-a stins pt. ca si-a facut regenerarea ? sau a fost doar un avertisment ca trebuie curatat filtrul? sau alta variante.....
Cand am ajuns acasa, am verificat consumul instantaneu si era 0.9 cand stateam pe loc .
Mi-a recomandat cineva sa merg sa fac o diagnoza filtru de particule si verificarea intregului sistem de regenerare , acum nu stiu ce sa zic ,nu am m-ai patit cu masina asa ceva , inainte aveam benzinar, cu masina merg mai mult prin oras si nu stiu ce ar trebui sa fac sa nu imi m-ai apara altadata Smile mesajul acela urat Smile)
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate alegerea facuta nu este una buna!
Tipul acesta de motor si mai ales cele care au o anumita "vechime"(a se intelege uzura) nu se "preteaza" la drumuri preponderent urbane, vei avea multe de patimit daca continui sa mergi pe distante scurte, motorul nu se incalzeste suficient (mai ales iarna), uzura se accentueaza, etc.
Inainte de a fi efectuat achizitia trebuia sa te informezi, acum este prea tarziu..., pui un motor de 2.0 l sa mearga numai la ralanti, cand lui ii trebuie drum intins sa se poata "desfasura", la ce folos 160 CP...
Incearca ca macar la sfarsit de saptamana sa o "scoti" la drum, sa poata si ea "respira"...
  • CTavi

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2018

  • Mesaj Privat
da e adevarat ce spui gyzmo , dar ce ma sfatuiesti sa fac acum sa fac un test de diagnoza pt filtru de particule?
si cum zici sa o scot la drum lung...cati km aprox ar fii indicat minim odata pe saptamana ? acum vara se incalzeste rapid motorul. problema e iarna mai tare pt ca merg pana la lucru si motorul nu a apucat sa se incalzeasca cum ar trebui , cand ajung abia atunci ajunge la 90 acul
  • CTavi

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2018

  • Mesaj Privat
si te intreb si pe tine acum. daca mi-a aparut in computerul de bord ca filtrul este plin , iar dupa ce am mers cu masina a disparut afisajul ...e de bine? adica a apucat sa faca regenerarea din moment ce mi-a disparut sau a fost o avertizare dar problema persista?
  • dorukeloo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Așa cum a spus și
gyzmo motoarele astea mari nu sunt pentru oraș. Dar achiziția a fost fãcutã, așa cã... Mie nu mi-a apãrut niciodatã mesajul ãla și am aceeași motorizare doar cã a mea e Sports Tourer. Mesajul apare când filtrul e îmbâcsit tare și trebuie musai curãțat. Nu trebuie mers la nici o diagnozã pentru asta, trebuie doar plimbatã și pe afarã mãcar o datã pe lunã(cand mesajul va fi permanent și mașina nu va mai trage... poate) . Afarã, indicat pe o autostradã și minim 100 de kilometri la peste 2500 rpm. Ca idee, eu de când am pus ledul și vãd regenerarile, acestea au loc între la 600 și 900 de kilometri parcurși. Ca și durata, undeva la 10,12 km parcurși sau 7-10 minute de staționare. Mașina mi-e prea dragã ca sã o schimb acum. Așa cã.... am grijã sã fac tot ce trebuie ca sã-i fie bine. Fã la fel și o sã fie bine😉
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Din pacate alegerea facuta nu este una buna!
Tipul acesta de motor si mai ales cele care au o anumita "vechime"(a se intelege uzura) nu se "preteaza" la drumuri preponderent urbane, vei avea multe de patimit daca continui sa mergi pe distante scurte, motorul nu se incalzeste suficient (mai ales iarna), uzura se accentueaza, etc.
Inainte de a fi efectuat achizitia trebuia sa te informezi, acum este prea tarziu..., pui un motor de 2.0 l sa mearga numai la ralanti, cand lui ii trebuie drum intins sa se poata "desfasura", la ce folos 160 CP...
Incearca ca macar la sfarsit de saptamana sa o "scoti" la drum, sa poata si ea "respira"...

Salutare. Gyzmo, nu vreau sa mi-o iei in nume de rau dar , prea speriati omul. Eu circul 100% numai in
Bucuresti, are 7500 km acum( de noua) si nu am probleme. Isi face regenerare la 250 Km si asta e. Asta nu inseamna ca a facut(am facut) o alegere gresita- eu avand acelasi motor . Daca merge normal- pentru un diesel (schimba treptele 2500-3000 RPM) nu o sa aibe probleme. Spunea un coleg mai devreme ca, consumul la ralanti , in regenerare, devine 2,0- 2,2. Cred ca este fals, consumul in regenerare incepe de la 1,4l/h pana la 2,0 L/h (parca am postat niste poze mai in spate) si ca si consumatori (Top Consumers) o sa apara rear defrost . Faptul ca, colegul nostru are consum instant de 2,2 l/h in regenerare, poate fi si cauza unei probleme tehnice

  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Nu il sperie deloc. Sfatul meu e sa scoti filtru. Eu daca faceam asta poate nu mai schimbam un motor care a picat din senin fara sa se aprinda macar odata becu rosu la ulei. Sau scoate masina regulat afara la drum lung
  • dorukeloo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
mihai_cod, tu spui cã a cãzut motorul așa fãrã sã ai nimic erori? Și consideri cã din cauza pdf-ului? A cãzut.... adicã cum? S-a gripat, pornea greu, mergea rãu? ÃŽntreb fiindcã n-am înțeles mare lucru din ce ai spus. Poate ajuți cu niște detalii.
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Masina avea o eroare la radio pe tester. Si o testam des. Nimic nu prevestea nenorocirea. Cand ai regenerari esuate motorina aia se duce in baia de ulei. Eu eram bucuros ca nu papa ulei ci "asta pune"(s a dus cu ungerea si cu uleiul) . Iarna la - 25 de grade dupa 3 km imi pornea termocupla ca vara Smile)) din cauza filtrului. L am dus la reprezentanta l am dat jos l au scufundat aia in solutie.... Curatare de curatare.... DEGEABA.... Cand e incarcat filtru si mai e si albastrit nu mai pierdeti vremea cu el. Dpf off direct. Nu mai spun ca ma duc la ITP si nu mi ieseau gazele cu filtru vietii pus. Am un an de cand am schimbat motorul si am scos filtrul si nu am nici o treaba. Am trecut si iarna cu consum decent (nu mai zic ce consum aveam cu filtru ca nu ma crede nimeni. Am o poza pe forum pusa). Asa ca eu vb din ce am trait cu masina nu din ce am auzit. Fiecare face cum vrea. Recomandarea mea filtru cand face fregvent probleme jos cu el. Daca nu verifica joja. Bafta
Skip ads

  • dorukeloo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Astea da explicații, cu logicã. Mulțumim pentru detalii. Numa' bine ! 😉
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Si tie lafel. Oricum acuma cunosc masina asta si nu sunt dezamagit ca altii cu tot ce am patit a fost vina mea. Trebuie sa fii atent la ea(o-ring dpf ulei) Cand o schimb o sa iau tot insignia 2014 - 2016
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
mihai_cod a scris:Nu il sperie deloc. Sfatul meu e sa scoti filtru. Eu daca faceam asta poate nu mai schimbam un motor care a picat din senin fara sa se aprinda macar odata becu rosu la ulei. Sau scoate masina regulat afara la drum lung

Am mancat ceva mai inaite(pagini anterioare). Very Happy
Vis-A-Vis de led: eu nu mi-am montat. De ce? Simplu: cand ajungi la destinatie iti poti arunca privirea pe bord si poti observa daca a inceput regenerarea( vezi pozele de mai sus). DPF off este categoric cea mai buna solutie. De ce? Din pricina faptului ca, dupa parerea mea, Opel nu a vrut(deocamdata asa reiese) pacalirea emisiilor cu softuri-Vezi VAG, mai nou si audi, fac pariu ca urmeaza mercedes. Ei au scos aceste norme cu riscul de a 'buli' motorul. NU degeaba dau ei DOAR 2 ANI GARANTIE. How debate, dear coleagues? Question
  • dorukeloo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
David_Andrei, eu mi-am montat led. De ce? Simplu:investiția este de 3 ron și îmi spune de fiecare datã dacã regenerarea are loc. Dacã ajungi la destinație nu te uiți de fiecare data la bord sã vezi consum sau turații. Cel puțin eu nu o fac, dar led-ul nu-l ratez nici sã vreau cã de... arde 😉. Referitor la eliminare dpf, ai dreptate. Dar toate la timpul lor. ÃŽl elimini când nu mai ai încotro, dar ce rost are sã scoți fum dupã tine dacã nu este cazul? Atâta timp cât mașina este îngrijitã și își face regenerãrile cum trebuie, nu vãd rostul anulãrii. Poate doar un remap la puterea maximã. 😁Numa' bine.!
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Masina mea nu scoate fum dupa mine. Abia astept ITP ul
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
dorukeloo a scris:David_Andrei, eu mi-am montat led. De ce? Simplu:investiția este de 3 ron și îmi spune de fiecare datã dacã regenerarea are loc. Dacã ajungi la destinație nu te uiți de fiecare data la bord sã vezi consum sau turații. Cel puțin eu nu o fac,

Eu cred ca nu e ok sa nu mai arunci privirea la cesuri. Daca ai alte probleme? Parerea mea. Drumuri line.
  • dorukeloo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ai înțeles greșit. Stau cu ochii pe ceasuri și pe tot ce înseamnã afișaj în bord, dar eu nu îl țin în pagina de consum instant. Și atunci ar însemna cã de câte ori ajung undeva, sã tot defilez prin pagini sã vãd consumul și sã deduc cã se face regenerare sau nu. Plus cã, dacã vãd când am parcat, ce fac stau în ea pânã scade turația la relanti, nu? Dacã se aprinde led-ul, mai fac un ocol pânã se stinge.😉Eu îmi mențin pãrerea cã led-ul e sfânt. Fiecare face cum crede 😉
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
[quote="David_Andrei"]
gyzmo a scris:Din pacate alegerea facuta nu este una buna!
Spunea un coleg mai devreme ca, consumul la ralanti , in regenerare, devine 2,0- 2,2. Cred ca este fals, consumul in regenerare incepe de la 1,4l/h pana la 2,0 L/h (parca am postat niste poze mai in spate) si ca si consumatori (Top Consumers) o sa apara rear defrost . Faptul ca, colegul nostru are consum instant de 2,2 l/h in regenerare, poate fi si cauza unei probleme tehnice

Eu am vazut si consumuri de peste 2,0l/h in timpul regenerarilor, mai ales daca am prins-o prin oras, si am stat la un semafor. La mine de ex clima merge tot timpul. Daca e si iarna mai merge si incalzirea in scaune cateodata. Se aduna consumurile.
Masina e in perfecta stare de functionare, te asigur Smile
Dar cred ca pana la urma, a inteles colegul despre ce e vorba. Creste consumul instant si creste si turatia la relanti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR