Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
99sit a scris:
alexutzuco a scris: Masina este din 05.2009, a fost adusa din Olanda, pe trailer, in 2012 si pana in 2014 a stat intr-un parc auto din Ilfov. A fost cumparata de cumnatul meu, cunoscandu-se foarte bine cu cel care are parcul. Masina are carte de service, cu doua revizii facute (la 30k si 60k) si confirmate de cei de la Radacini la revizia de anul trecut (90k). Plus ca I-am schimbat si distributia in decembrie si mecanicul (care lucreaza la Opel) mi-a spus ca nu a fost umblat niciodata acolo. Interiorul arata ca nou, articulatia este excelenta, volanul, schimbatorul si pedalele nu sunt uzate, bateria este gm... In sfarsit... nu mai conteaza, eram doar curios daca nu cumva se reseteaza acel contor la update Smile


Eu am luat masina la 170k din Germania si este impecabila in interior si acum la 215k, dupa 2 ani. Distanta mare de timp dintre ultimul service de 60k din 2011( probabil) si data la care ai cumparat masina(2014) trebuie sa iti dea de gandit. Restul cum ai spus si tu , nu e important , daca masina merge foarte bine , ce mai conteaza , oricum i-ai facut schimburile si esti linistit!


Salut !

Si eu am patit cam la fel. Dupa update-ul de soft si curatarea fizica a DPF-ului la reprezentanta.
Nu stiu daca in urma update-ului sau din cauza ca au curatat DPF-ul si au resetat km....
Cert e ca in bord am aprox.179k si pe DPF e distanta de cand s-a facut update-ul si curatarea fizica a DPF-ului (acum aprox. 20k).

PS: inainte de update si curatare DPF la reprezentanta, am facut o diagnoza si apareau la fel si in bord si pe DPF.

Parerea mea ca e posibil sa fi resetat km din DPF dupa ce l-au curatat pentru a putea face regenerarea.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ti-a resetat/reinitializat DPF-ul. Ti-a specificat in cartea de service sau ti-a dat vreo hartie ca au resetat DPF-ul? Ca sa n-ai probleme la revanzare, chiar daca ai mai putini km pe DPF si nu invers cum au majoritatea celor manarite...
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu mi-au zis nimic. Asta am vãzut eu dupã ce mi-am luat si eu opcomul simplu si m-am uitat la Dpf. De aceea mã gândesc ca atunci când au curãtat fizic dpf-ul au dat si Dpf change probabil din soft ca sã poata face regenerarea. Înainte sa il curete fizic au zis ca arãtata încãrcare peste 100%. si nu putea s îl regenereze fortat.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In momentul in care ti-a reinitializat DPF-ul trebuia sa iti spuna si sa mentioneze acest lucru in carte. Pe factura/comanda de service ce e specificat, ce operatiuni ti-au facut?
Skip ads

  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pe factura scrie Inlocuire filtru de particule ceea ce nu cred ca au facut doar din soft deoarece e 263 de Ron (banuiesc ca e manopera la montare-demontre dpf)
  • edmond79

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
paul_fly a scris:
edmond79 a scris:
gyzmo a scris:A mai fost un coleg care a pãtit aproximativ acelasi lucru,la el s-a topit tabla...,avea filtrul spart si o bucata destul de mare blocase conducta de evacuare.


La mine nu e nimic spart la filtru. Totul e OK, dar nu inteleg de ce s-a aprins. Posibil sa fi deformat aparatoarea de noroi si sa fi fost prea aproape de filtru. Cred ca e singura explicatie posibila. Voi veni cu completari dupa ce merg la service. Intrebarea e, daca scot scutul si merg fara, afecteaza filtrul ? Fara scut sare apa sau noroi, ala e din ceramica, foarte fierbinte. Stie cineva ? Multumesc


Edmond, de curiozitate cand ai facut schimbul de ulei ?

De curand. Era ceva ulei curs pe la baie si nu era fb curatat otificiul de golire, dar era destul de departe de locul in care a luat foc. Nu mi-a dat nimeni nici o explicatie. De atunci nu au mai fost probleme. Multumesc !
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Mersul cu treapta a2a la 1500rpm se incadreaza la subturat ? Aseara am facut a3a regenerare in aproximativ 1 luna si n-am nici o idee cat la % este curatat filtru de particule. Ma poate ajuta cineva cu vreun programel? Stau in dubii si ma gandesc daca isi face regenerarea bine pentru ca e prea mult, intr-o luna sa am 3 regenerari.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Regenerarile nu sunt conditionate de timp ci de numarul de km si modul de exploatare urban/extraurban. Mie daca nu ies deloc cu ea din oras imi face regenerare saptamanal la aprox. 300km.
Poti sa vezi nivelul de incarcare cu un op-com
https://www.clubopel.com/vie...49&highlight=
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Idem.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@AddyUFS, depinde la cati km isi face,in ce regim ai mers... Mie ultima regenerare mi-a facut-o alaltaieri seara, bineinteles cand am ajuns in fata casei, dupa 266km urban. Am stat cam 8-10min cu ea turata la aprox 2500rpm, si apoi am verificat gradul de incarcare care era de 34% dupa regenerarea pe loc. Luna trecuta m-a prins o regenerare in extraurban, iar dupa regenerare am mai mers cam 100km si cand am ajuns acasa incarcarea era de 29%. Deci, regenerare mai buna afara.
  • alex.racolta

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Regenerare automatã filtru de particule Insignia 130 cp, model 2010.


https://youtube.com/watch?v=cxKtkF2WFac
  • octavian1966

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2015

  • Mesaj Privat
salut pe toti posesorii de opel,
de curand sunt fericitul posesor al unui opel insignia 2.0 de 130 cai.
am citit mai toate postarile voastre legate de acest model si marturisesc ca am invatat multe dar sunt asa de multe informatii incat nu stiu pe care sa o retin mai intai.
in primul rand, doresc sa ii adresez o intrebare lui maiandrei sau moderatorilor acestui site si anume sa va comunic VIN masini care este WOLGT8EL9B1211040.
puteti sa imi spuneti in baza acestui cod ce dotari are masina si ce functii as mai putea sa activez.
multumesc pentru raspuns.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
octavian1966,
Bine ai venit in randul nostru!
In ceea ce priveste decodarea seriei VIN, va trebui sa postezi in sectiunea dedicata:
https://www.clubopel.com/vie...57420&start=0

Citeste Regulamentul!
  • vutzu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ptr cei interesati exista un tutorial unde se poate monta un led care sa avizeze cand motoru isi face regenerarea.
https://youtube.com/watch?v=e8wwVK_BhVw
  • deleted-99130

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am ajuns si eu la 60k km, masina fiind cumparata cu 55k km. Practic, n-am vazut niciodata mesajul ptr DPF. Merge sotia cu ea 6 km dus, 6 intors de la serviciu, de luni pana vineri, folosita mult urban, dar sambata sau duminica o alerg pe autostrada. Ii dau treapta 6 doar daca alerg mai tare de 130km/h. Am sarit de cateva ori de 210km/h. In rest, prin zona, daca motorul e cald, conduc extrem de sportiv. Dupa parerea mea, face bine DPF-ului. Mai repede omoara motorul unul care merge babeste, decat unul care merge sportiv. Asa am auzit si eu pe forumuri Smile).
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Poti sa mergi si cu 300 km/h , important e sa prinzi regenerare atunci când ieși cu ea din oraș.
DPF ul se încãrca si la drum, este adevarat mai lent dar riscul ca sa l încarci la drum si sa o apuce regenerarea in oraș exista.
Deci, e bine ca ieși cu mașinã la drum dar mai important este sa ai grija ca sotia da mu opreascã motorul in timpul regenerãrilor in oraș .
  • deleted-99130

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@cangurul
Pana acum n-am vazut niciodata mesajul. De la cati kilometri, aproximativ, ar trebui sa inceapa sa apara?
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu iti apare în bord. Trebuie sa urmãrești din când în când consumul instant iar dacã ei peste 1.5, 2.0 l când stai pe loc atunci e în regenerare
  • deleted-99130

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@AddyUFS
Mi se pare extrem de dificil si "peste mana" sa stai sa urmaresti consumul instant, mai ales ca eu (personal) conduc masina doar in weekend si rar in timpul saptamanii, atunci cand am zile libere sau e vacanta.
Banuiam ca apare vreun mesaj pe ecran. Cand sunt la volan, conduc putin mai sportiv special pentru DPF, mai ales dupa ce am aflat ce e asta de aici de pe forum. Insa, ce naiba se poate defecta daca regenerarea nu e facuta ca la carte?

Pot ajunge la 100 000 km fara probleme? Am cumparat masina cu putini km special sa o dau cand ajunge pe la 100 000, si sa cumpar facelift-ul din 2013-2014 . Fac maxim 15 000 km pe an. Sunt sanse sa ma plictisesc deja pana ajung la acel nr de km.
Presupun ca filtrul asta si regenerarea nu ma va deranja prea tare. Si daca se dovedeste ca prea putin ar fi afectata masina pana spre 100k, atunci nici nu ma voi mai stresa legat de subiectul asta cu DPF.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
pai eu la 230.000 nu l-am vazut si sper nici sa nu il vad. E adevarat ca merg mixt , dar chiar si asa , am oprit si eu de vreo 3 ori motorul cand facea regenerare din greseala Smile . in schimb am prins o regenerare live : http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR