Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sigur ai eroare pe senzor? Eroarea asta ramane permanenta, deci nu isi mai revine... pana se reseteaza pe tester.
Posibil sa ai alt tip de eroare (tot cu SVS si limitare de putere), dar de la turbina, de la furtunul de intercooler...
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Dacã cineva urmãrește constant acest topic probabil vede ce tot revin cu postãri. Țin sa va anunț ca nu sunt speriat de DPF ci mai degrabã de sãnãtatea mașinii pentru ca e mai bine sa previi decât sa repari. Dupã cum am mai spus regenerarea se face în intervalul 320-350 km, e dubios pentru ca asta e 3a tura când dupã un drum lung în care am ținut mașina numai la 2300-2500 rpm am parcurs 200 km extraurban sa am regenerare la 320 km și dacã fac 320 km prin oraș tot aia e. De regula nu sunt cu aditivii dar dacã cineva a încercat vreun aditiv pentru mãrirea distantei intre regenerari sã-mi spunã dacã are și efecte negative. Motorina bag de la Rompetrol, omv jumate sortiment normal/ jumate sortiment mai scump
  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu de la ce este dar de la service imi tot zic sa dea filtru de particule jos............am resetat din tester si senzoru si tot asa face SVS cu limitare de vitezã, dupa 3-4 min isi revine .......e stresant.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa iti ia banii.
E mai simplu sa tai tot decat sa identifici o problema.
Skip ads

  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Este cineva care a dat acest filtru de particule jos ? ......ma intereseaza cum se comporta masina cu el dat jos.......daca scoate fum.....daca creste consumul......etc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca motorul ok, nu scoate fum. Consumul scade deoarece nu mai consuma pentru regenerari.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cum sa fie ok motorul cand filtrul se infunda des..., mai mult ca sigur va scoate fum...
Scoate putin furtunul de la epurator si vei vedea ce scoate...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu am dat dpf jos din cauza unei garnituri de la intrarea în clapeta de accelerație. Am descoperit singur: aveam un consum foarte mare si fum mult la forja. Dupã remediere(silicon victor reinz), masina a mers cum trebuie.
De asta am insistat mereu: eliminați cauza infundarii filtrului, apoi faceti ce vreti cu el. Ca daca doar il eliminați, nu faceti nici o brânzã.
Skip ads

  • deleted-104153

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ce probleme ar putea fi la motor care cauzeaza infundarea desa al filtrului DPF?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
EGR, injectoare, uzura mare, ulei necorespunzator, etc, mers preponderant urban...
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Sal.
Dupa regenerare DPF-ul avea gradul de incarcare 10% . Cred ca este bine.
Dar de ce face reg. in jurul a 350km?
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Pai daca mergi preponderent urban e normal, eu tocmai m am intors din concediu, am avut regenerare la 900-1000 km 😄
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am citit ca ati reinvatat senzorul, puteti da detalii ? in opcom am vazut ca am la menu programare si resetare sensor diferential.care e procedura exacta ? doar apas start activation?

are cineva vreo ideie cum calculeaza dpf-ul gradul de incarcare ? am observat in ultimul timp ca am regenerari mai dese(azi chiar la 320 km) si gradul de incarcare ramane la 30 %. inainte aveam perioade lungi(+/- 800 km si sub 10% incarcare). am avut in iunie problem cu egr-ul si furtunul intercooler spart.

am mai observat ca in timpul regenerarii temperature agentului de racire(optiune activata cu opcomul) creste pana la 98 gr C fara ca si ceasul din bord sa se modifice. practice Opel manareste din soft ca acul sa stea la 90 grade. in mod normal la mine indica 87 grade, creste pana la 98 la regenerare.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Din ce stiu eu, senzorul nu se poate reinvata cu op-com, doar cu MDI. Acum cativa ani am avut si eu probleme cu senzorul si a fost reinvatat de 2 ori la reprezentanta cu MDI-ul si... i-a trecut, n-a mai facut.
E un algoritm ciudat prin care se calculeaza gradul de incarcare si perioadele intre regenerari... cred ca nici cei de la Opel nu il stiu Smile. Asta iarna/primavara aveam si eu regenerari la 7-8-900km, chiar si la peste 1100km am avut, apoi a inceput sa scada treptat pana chiar pe la 350km... acum le am pe la 500km si sunt in crestere ca si cotele Dunarii cateodata... Ciudat, in sezonul rece aveam regenerari mai rare decat acum, si toate astea in aceleasi conditii de trafic, de drum, de distanta percursa zilnic etc.
Legat de temperatura lichidului de racire, asa este si la mine... cand e intre 80-98grC pe afisajul digital, pe cel analog sta neclintit la 90grC. Probabil, ca indicatorul sa nu se plimbe tot timpul intre 80-100gr, au stabilit ca intre aceste valori (normale de functionare a motorului) el sa stea la 90.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la mine creste temperatura la 98 doar la regenerare, si un pic peste 90 daca stau pe loc cu AC pornit vara. in rest sta la 87.
am facut ultimii km doar in oras , sa zic ca a fost normala regenerarea la +300 km, dar imi da de gandit procentul de 30 % . senzorul de presiune diferentiala indica 0 kPa .
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Acum, depinde... temperatura oscileaza functie de solicitarea motorului, climatizare, temperatura exterioara... La drum intins poate sta sub 90gr, in aglomeratie bara la bara poate ajunge la 98gr etc.
La regenerare e indicat sa ai consumatori si sa pornesti si clima pentru ca iti pune motorul intr-o oarecare sarcina si pe deasupra ventilatorul de pe radiator, fiind pornit, ajuta la racirea motorului.
Si la mine tot pe +/-30% ajunge dupa regenerare... procentul asta e o valoare calculata/estimata cred, nu una reala, dovada fiind faptul ca presiunea diferentiala e 0 kPa dupa regenerare chiar daca gradul de incarcare e 20% sau 30%...
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@ sever iulian

Merge reinițializat cu ajutorul unei interfețe multimarca Autocom / Delphi. Cu op-com ( vaux com 120309) nu am reușit.

Țeava de la toba finala la evacuare cum este? Perfect curatã sau are urme de funingine?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
esapamentul e negru pe interior , daca bag degetul ma murdaresc.
langa mine la masina unui prieten(A4 diesel 177 cai cu vreo 80 mii km in bord mai mult) e curata, aproape zici ca poti sa bei apa de acolo.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine este foarte curata!
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
a mea e din 2010 si are 110 mii in bord. nu scoate fum niciodata, nici macar la regenerare. nu am avut nici o problema legata de DPF pana in primavara cand nevasta a avut o eroare in bord legata de regenerare. am descoperit prin iunie furtunul intercooler spart si egr-ul blocat pe deschis( cand nu mai pornea deloc !).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR