Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • AG78GEO

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
Am un Opel Vectra C GTS 1.9 150cp fabricatie 2005 si am sesizat o problema cu consumul de motorina. Am circulat cu 80 km/h pe pilot automat pana in 1700 r/min si dupa 40 de km am vazut cum consumul creste de la 4.3 - 9.5. Aceasta problema de consum se sesizeaza si la relanty de la 0,6 - 1,4.Am mai discutat la serviciu si colegii au spus ca am mers subturat si ca treb sa merg cu peste 2300 r/min. Am facut treaba asta dar nici un rezultat. (Am cutie automata si nu mi se aprinde nici un martor la bord).
Ce este de facut ?
Astept sfaturile voastre cu nerabdare.
Skip ads

  • costysmart

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2013

  • Mesaj Privat
ai filtru de particule?
  • AG78GEO

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Da
  • AG78GEO

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2013

  • Mesaj Privat
costysmart a scris:ai filtru de particule?

Da si cred ca nu mai are nici demarajul cum trebuie (accelerez, dureaza putin si pleaca dintr-o data).
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
AG78GEO a scris:Salut!
Am un Opel Vectra C GTS 1.9 150cp fabricatie 2005 si am sesizat o problema cu consumul de motorina. Am circulat cu 80 km/h pe pilot automat pana in 1700 r/min si dupa 40 de km am vazut cum consumul creste de la 4.3 - 9.5. Aceasta problema de consum se sesizeaza si la relanty de la 0,6 - 1,4.Am mai discutat la serviciu si colegii au spus ca am mers subturat si ca treb sa merg cu peste 2300 r/min. Am facut treaba asta dar nici un rezultat. (Am cutie automata si nu mi se aprinde nici un martor la bord).
Ce este de facut ?
Astept sfaturile voastre cu nerabdare.
O simpla observatie ...de ce mergi tu cu 1700RPM???? Ti se pare ca este un regim de functionare benefic pentru motorul tau??? Asa stricati motoarele si dati vina pe calitatea pieselor...mergi frate cu turatia la 2500-4000RPM si nu ai sa mai ai probleme...parerea mea stricta si personala Cool
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
uleiu in cutie lai mai schimbat si tu?incearca o curatare de galerie admisie+egr
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Diesel-ul trebuie turat ,nu se merge subturat cu el ..de aici apar alte probleme.
Fiecare motor are un regim de turatii ,spre exemplu eu schimb numai in 2500-3000 si cand o calc,ii dau sa se curete.
Poti incerca sa schimbi consumabilele ,filtrul de aer aici tine mai mult de consum si sa faci o curatare egr+ admisie (preventiv sa zicem).
Si cred ca e si din cauza cutiei auto ..zic eu .
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca dpf(filtrul de particule) isi facea regenerare si asta e cauza cresteri de consum.
Oricum nu mai merge subturat ca infunzi dpf si isi face regenerare mai des.
Pacat de cei 150cp ca nu alearga toti odata,ci cate jumate.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nicunicu a scris:uleiu in cutie lai mai schimbat si tu?
Adevarat ca fiecare poate sa-si inlocuiasca uleiul in cutie,cind doreste.Exceptind cutiile automate,nu am vazut o nota tehnica ce prevede un normativ(km,ani),de inlocuire a uleiului. Unde este pericol de deteriorare,exista si note tehnice imperative,deci...!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai filtrul imbacsit destul de mult - regenerari dese - de aici si consumul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR