Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca ai facut 15.000km da-l jos... Oil life-ul scade intr-un an de la 100% la 0% indiferent de cati km ai facut sau cate regenerari a facut... cel putin asa e la mine. Daca ai 50% inseamna ca cei 15000km i-ai facut in juma' de an.
Skip ads

  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La mine regenerarea se face cam la 100km cu toate ca merg foarte turat.Bine ,e si Bucuresti unde se merge bara la bara,dar totusi regenerare din 100 in 100km?
Apropo,stie cineva prin bucuresti un atelier pentru anulat DPF,atat fizic cat si din soft,dar fara a da calculatorul jos (si a-l desface)?Am gasit unii prin iasi care se cupleaza direct in mufa lui pe masina si rescriu asa softul,dar e cam departe Iasul de mine....
Ca pret am vazut ca toti se invart in jurul a 300e.....
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
vezi la sectiunea de publicitate a forumului...........
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu mai tura masina aiurea. Alea cu cutie automata, ce ar trebui sã facã?. Încearcã sã cazi in plaja de cuplu maxim dupã ce ai schimbat viteza.
Legat de regenerarile dese, mai bine ai cauta motivul pt care face asa. Ca o sa faci dpf off, apoi o sa constati ca ai alta problema.
E doar un sfat.
Skip ads

  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am avut astra h aproape 5 ani cu acelasi motor (in mare)....La un diesel nu schimbi vitezele la 2000rpm cum indica tampenia aia din afisaj.Eu schimb intotdeaua astfel incat la treapta urmatoare sa imi "cada" turatia pe la 2000rpm.Iar ca sa fac asta cu motorul asta trebuie sa schimb cand sunt undeva intre 2800-3000rpm.Acum o fac mai mult dupa ureche ca deja ii stiu sunetul....
In rest,chiar nu ma intereseaza ce fac altii legat de aspectul asta!
Legat de regenerari,unde ar trebui sa caut solutia?Motorina bag numai de la petrom si numai extra,iar motorul trage excelent si merge la fel.Nu am sesizat nimic anormal.Asa ca ce ii pot face eu?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Problema e mersul in oras... porniri dese... motor relativ rece.
Ultima regenerare am avut-o la 830km in conditii de mers zilnic combinat (oras10% + centura60% + autostrada30%), in timp ce la mers numai in oras regenerarile le am la o medie de 250-300km.
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
nu ai ce sa ii faci daca mergi constant in bucuresti. pe mine m-a terminat de cand a venit frigul si nebunia din oras cu sarbatorile. am iesit deja de 3 ori pe autostrada cu martor dpf full. regenerarile mi le face undeva la 100-150 km, dar acum ma rog sa le duca la bun sfarsit si sa nu dea iar eroare. in ianuarie o sa pun capat relatiei dintre noi! il scot si gata.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Multi se lasa prada mirajului "diesel + dpf". Chiar daca nu depasesc mai mult de 15-20 k/an si majoritatea drumurilor sunt urbane...cu totii se inghesuie la motorul diesel. Dupa aia..apare nemultumirea regenerarilor dese si dorinta de a arunca alti bani pentru eliminatea dpf-ului si a-si bate joc de mediul inconjurator. Foarte frumos. Mi-as dori o lege care sa ii condamne pe cei care fac dpf off.
Skip ads

  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
adevarat ca multi s-au inghesuit la diesel-uri din cauza traditiei poate sau din speranta de a lua ceva fiabil. acum nu poti sa spui ca din cauza celor care fac dpf off moare planeta cand sunt peste 50% din diesel-uri care sunt sub norma e4 sau care scot fum ca un furnal. cum spunea un coleg mai sus, solutia corecta ar fi inlocuirea cu un catalizator universal. filtrul de particole e o prostie. pana la urma legea fizicii nu o poate schimba nimeni: nimic nu se pierde, totul se transforma. rezultatul a tot ce ai acumulat in filtru va fi ars si aruncat afara tot prin arderea motorinei, deci tot un drac. pana la urma acele reziduuri tot in afara masinii ajung. pe viitor ne vom intoarce la benzina. vedeti specificatii golf/pasat GTE. ganditi-va ca toti ceilalti producatori vor trebui sa tina pasul

le: tot ce se depune in catalizator la cateva pedale in parcare e aruncat pe jos (funingine si alte reziduuri).
vad ca si tu tot diesel ai
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Da, si eu tot diesel am..dar nu am de gand sa scot filtrul de particule. Am stiut de la inceput ce cumpar si pentru ce o cumpar. Masina mea nu a vazut decat drum in afara orasului. In oras folosesc taxiul, transportul in comun sau mersul pe jos.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Pai nici eu nu intru cu masina in metropole, nu se merita. Dar prin orase medii si mici ma misc mereu. Nu ma gandesc sa elimin dpf acum. Dar daca imi cade, nu cumpar altul
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ce ma bucur ca avem colegi care chiar se gandesc la mediu,bravo lor,numai ca nu s-au gandit sa-si cumpere o masina electrica,ca ori cu filtru, ori fara, tot asa polueaza.
Masinile cu dpf au emisii noxe mai mari,fata de cele fara filtru,verifica cartea masini.
Skip ads

  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
scuze de offtopic :golf gte 35000 EUR, prius : 26000 eur, honda insight E4 17300 eur. la 7-8 ani se schimba bateriile, stiu ca la prius costa 5000 euro noi. care dintre noi si le permite? asa ca tot spre cdti cu fap ne indreptam. deocamdata ne multumim cu ele si speram spre un viitor mai curat si mai ieftin
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:Ce ma bucur ca avem colegi care chiar se gandesc la mediu,bravo lor,numai ca nu s-au gandit sa-si cumpere o masina electrica,ca ori cu filtru, ori fara, tot asa polueaza.
Masinile cu dpf au emisii noxe mai mari,fata de cele fara filtru,verifica cartea masini.

Nu exista Astra J 1.3 95cp ecoflex fara DPF..iar in comparatie cu motorul de 1.3 Cdti de 90 cp de pe Astra H, emisiile de Co2 sunt mult mai mici, deci ceea ce spui tu este din alt film.
Trecand peste acest lucru, nu au nici o treaba emisiile de noxe cu DPF-ul. DPF-ul inmagazineaza si arde particulele de funingine, particule care sunt cancerigene.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
am facut o medie a ultimelor regenerari si am observat ca apar odata la aproape 300km. e normal? merg normal, in turatie buna, rar sub 1800, in general putin peste 2000. alimentez de la total
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
E normal..mai ales in perioada de iarna. Pornirile la rece sunt cele mai pacatoase.
  • Muresan Ionuc

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Cum iti dai seama ca se face regenerarea? Se aprinde ceva in bord sau doar din consumul instant?
Multumesc
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Doar din consumul instant.
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine regenerarea se face la 250km, motor Z17 dtj din 2009, cam des se face regenerarea, indiferent ce motorina pun.
Ce as putea sa se faca la 700 1000 km ? sugestii ?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sa nu umbli prin oras
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR