Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pe langa eroarea sau erorile inregistrate, sa-l pui ce cel cu OP-com-ul sa se uite si cati km. ai de la ultima regenerare si ce procent de colmatere are fitrul de particule, ca sa-ti faci o idee despre cat de bine a fost facuta regenerarea.
Skip ads

  • KnX
  • **
  • 82 mesaje
  • din 19 Oct 2015
  • Astra 2011 A17DTJ
  • Bucuresti
  • KnX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Posibil ca problema sa fie de la senzorul de presiune diferentiala
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am acelas motor ca al tau astra H 2008 Z17dtj, la fel am patit si eu pe autostrada , dupa cativa km la 130/h , imi taie acceleratia.
Rezolvare: Pe galeria de admisie, in partea stanga este un senzor, prins cu doua suruburi, se scoate afara , se curata și problema a disparut la mine. Succes ! .
  • andreos

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2016

  • Mesaj Privat
paul2004 a scris:Salut, si eu am A17DTR( Cred ca sunt asemanatoare motoarele).La 88000km.
Eu am citit ca atunci cand se aprinde beculetul in bord ,filtrul nu se mai poate regenera el de la sine,este infundat rau si trebuie mers la un service,demontat si curatat fizic.
Optiunile cam astea ar fi:
1. te duci sa-l cureti.
2. Il inlocuiesti cu altul nou( dar am auzit ca sunt super scumpe aceste filtre ).
3. Il anulezi( dupa parerea mea asta ar fi cea mai buna optiune....odata cu anularea lui scapi de aceasta problema).

Te rog sa ne mai tii la curent cum vei rezolva problema.
O zi buna.


Nu sunt de acord cu faptul ca atunci cand se aprinde becul de regenerare sunt sanse sa fie dus filtru de particule. am luat masina la 123000km si acum am 170000 si am facut ceva regenerari. Pot spune ca sunt doua tipare de regenerari. Primul cand esti atent si nu opresti motorul in timpul regenerarii daca te prinzi in functie de consum si zgomot la relanti si al doilea daca nu te pricepi sau nu esti atent sau nu ai timp sa-i faci regenerarea si opresti motorul poate nu o data ci de mai multe ori atunci se aprinde becul ca sa te atentioneze ca este necesara regenerarea.
Eu asa am simtit regenerarea asta in 40000 de km.
Referitor la timpul de regenerare si mie cam la un full mi se face o regenerare fara bec aprins, doar din consum imi dau seama. Am ajuns sa tin masina pe consum instant.
Skip ads

  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:@ Bogdan.
-Poti incerca sa cureti tu filtrul,dar in scurt timp o sa ai iar probleme cu regenerarea.
-Anularea filtrului te scapa de necazuri,dar la modelul tau cu Denso,este cam riscant din soft,deoarece se desface calculatorul.
-Anularea Dpf-ului cu un emulator este cea mai buna solutie momentan si mult mai ieftina.
-Sintem citva cu acelas tip de motor ca al tau si avem montate emulatoare,masinile merg bine fara nici o problema.

Am citit, dar nu am înțeles ce este un ”emulator”.
Poate mã lãmuriți și pe mine.
Mulțumesc frumos.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut
emulatorul este un montaj electric care pacaleste ECU si poti anula dpf-ul.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Gata am înțeles. Am citit cã este pe ”piațã”, oferit de malin 1. Nu am reușit sã înțeleg, dacã se scoate fizic acest DPF, sau rãmâne acolo?
Voi încerca sã iau legãtura cu „malin1”, sã vãd dacã, pentru motor A17DTR, se poate pãcãli filtrul respectiv.
Mulțumesc încã odatã pentru ajutor.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dpf-ul se scoate fizic. Device-ul pãcãlește ECU vis a vis de presiunea diferențialã.
Skip ads

  • AZinca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare baieti. Ieri pe drumul Ploiesti-Bucuresti am intampinat ceva nemaintalnit la masina mea.
Am plecat de benzinaria de la iesire din Ploiesti spre Buc iar pe drum am observat ca aveam consum instant pe pilot la 80km/h in treapta a 4-a la 2200rpm aprox. comsum instant de 7-8 iar de obicei fluctueaza pe la 3. Se poate ca DPF_ul sa fi inceput regenerarea in momentul acela? Nu mi-a aparut nimic specific in bord, nu trepida masina, nu crescuse singura in turatii.
Dupa vreo 15 km de mers asa am oprit si am repornit motorul si a inceput sa consum iar in jur de 3. Sper sa nu fi facut o prostie.
In general fac drumul asta cam de 2 ori pe sapt pe pilot cu ea ridicata in turatii ca sa curat filtru,asa mi-a recomandat cineva.
Detin o astra h 1.7 125cp Z17DTR
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Dupa regenerare isi revine singura. Adica scade consumul la nivelul normal.
Si eu la fel imi dau seama ca e in regenerare in mers, consum instant mai mare decat normal, iar in frana de motor consumul nu e 0, ci intre 1 si 2 L %.
Eu am Astra J A20DTH 165cp.
  • Nicusor34

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Si daca masina nu are comp de bord, sa iti poti da seama dupa consum cum iti dai seama ca masina face regenerare. De exemplu masina mea un opel astra h 2005 nu are compiuter de bord sa vad consumu si ce mai arata el acolo.
  • AZinca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut Nicusor. Din cate stiu modelul 2005 nu avea filtru de particule. Pe modelele mai noi de H s-a bagat. Mie nu mi arata nimic in bord doar la consum instant. Din cate am inteles la regenerare palpaie ori martorul de motor ori cel de bujii, nu mai tin minte care dintre cele 2. Eu zic ca cel mai bine citesti cartea masinii foarte bine si documenteaza-te in privinta masinii.
Skip ads

  • nelutzu_832000

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Va salut. In legatura cu regenerarea asta a fdp-ului, astia au facut mașinile astea numai pt cunoscatori, cand se face regenerare, cand nu...? Pt cei care nu se prea pricep cu regenerare, femei, etc....ce se intampla in cazurile astea, nu se mai cumpara masini cu DPF?eu cred ca astia mai "tipicari" urmaresc procesul de regenerare...restul?...sau in cazul meu de fata, nevastã-mea nu are nicio treaba cu regenerare, turat, mers agresiv, nici nu urmareste consumul macar...😁😁😁😁...la mn regenerarile se fac si la o mie, o mie si ceva, dar si la 100 200de km...scuze daca am fost pe langa topic
  • daniel bucur

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2014 A17 DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Poti sã-i pui un led montat in carcasa oglinzii ( stinga),cînd porneste regenerarea in afara de consumul instant mãrit se porneste automat si incalzirea in oglinzi si luneta.De cînd am montat ledul nu am ratat nici o regenerare. Este un topi
c dedicat despre montarea acestui led pe forum.
  • catalinthejoker

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2016

  • Mesaj Privat
am astra j 1.7 - daca conduci masina pe perioade scurte si nu apuca motorul sa se incalzeasca calumea o sa ai regenerari destul de dese. la drum lung nu am absolut nici o problema cu regenerarea. dar daca o conduc de vreo 3-4 ori ...distante foarte scurte....incepe sa tuseasca si sa scoata fum ...si sa porneasca regenerarea....e mult mai nasol iarna....vara e mai ok. ...cel putin asta am constatat eu.
  • DLuca896

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salutare.am si eu o mare nelamurire.am un astra j 2.0 cdti si nu vad niciodata cand se face curatarea filtrului mai bine zis cred ca nu se face deloc! Conduc masina in Germania si mai mult pe autostrada!mentionez ca masina este din 2011 si are 130.000km si merge perfect!
  • calaul16

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2017

  • Mesaj Privat
La astra j se vede doar la consumul instant regenerative normale în cazul tãu pt ca mergi turat sau pe autostrãzi iar în momentul când filtrul nu a reușit sa își facã un nr de regent din câte știu eu 4 ți se aprinde martorul din bord
  • singuraticul75

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua , am un astra j din 2010 cu 260.000 km si am urmatoarea problema de cand am cumparat-o.Am schimbat uleiul pana acum de 4 ori pentru ca nu mergea mai mult de 4500-5000 km deoarece mi se aprindea becul pentru regenerare de 3 ori iar la a 4 a nu se mai stingea si imi dadea ca trebuie sa schim si uleiul .Am schimbat uleiul si am fost cu filtru la curatat si acum dupa 1000 km iar mi sa aprins becul sa faca regenerarea doar ca nu se mai stinge si nu a putut sa o faca decat daca am mers cu ea in service iar uleiul este deja la 46 % dupa 1000 km.Ce ma sfatuiti sa fac pentru ca toata lumea cu care am mai vorbit m-a sfatuit sa scot filtru de particule si sa o resoftez din nou. Am fost cu masina si la reprezentanta opel pentru diagnoza dar mi-au spus ca masina nu are nici o problema doar ca este infundat filtrul la 75 %.Va multumesc.
  • NBosneagu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Ai probleme cu/la filtrul de particule
  • cofetaru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Salutare, nou detinator de astra j si m am informat atat pe forum si pe youtube.

Am instalat aplicatia si vad ca am mers undeva la 160km de la cealalta regenerare in mers si este incarcat 87%

In principiu cred ca am de mers undeva la 150km pana se incarca filtrul.

Aveti idee la cat ar trebui sa porneasca regenerarea la 90%?

Masina are 180k km, consider ca este decenta regenerarea avand in vedere anii/km , voi de ce parere sunte ti?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR