Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am patit o treaba asemanatoare acum vreo luna. Dau sa claxonez, nu merge. Zic in sinea mea ca s-a ars vreo siguranta. A 2-a zi dau iar sa claxonez, si in timp ce apas pe buton imi aduc aminte ca nu mergea. Dar surpriza : A FUNCTIONAT. Astazi am fost la un drum mai lung si trecand pe langa un cunoscut am vrut sa ii dau un bip. Iar n-a mers. Amintindu-mi de discutii de aici de pe club am oprit luminile, erau puse pe faza scurta, si functioneaza fara lumini. La fel comenzile pe stanga volanului nu functionau. Pe dreapta n-am verificat. Ce parere aveti? Ar trebui sa merg la un service? Eu sunt din pascani, jud iasi si nu am gasit un service serios aici. Am incercat in multe locuri. "Meseriasii" merg pe incercate si schimba piesele si uneori ajung sa spuna ca nu stiu de unde e problema dar iti dau factura de 1000 lei. Imi place sa conduc preventiv si nu as avea neaparat nevoie de claxon, dar nici sa merg cu probleme nu e bine. Si cum zicea un coleg mai sus am sesizat si eu odata ca mi-a sarit din pilot automat. Dar s-a intamplat doar odata din octombrie pana acum. Ce parere aveti ? Multumesc.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
CIM defect. Cauta tutorialul cu repararea acestuia si intareste lipiturile pinilor, eu asa am scapat de problemele acestea.
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ai MDI?urmezi sfaturile colegului [editat].
  • RaresAlex

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salut

Am o problema cu contactul masinii si va scriu in speranta ca ma puteti ajuta.
Pun contactul (se aprind becurile in bord) si cand vreau sa dau la automat nu face nimic (a 2-a oara am patit acum dimineata), nu se aude nimic.
I-au contactul si il pun din nou dupa care in momentul in care dau la automat porneste la sfert de cheie. Am patit acest lucru de 2 ori in 2 zile diferite.
Zilele trecute am vrut sa pornesc si a invartit motorul vreo 2 sec. bune pana a pornit (motorul cald), m-am uitat si am avut stocata eroarea 161450, pt. care m-am uitat pe forum si cica ar trebui schimbata bateria de la cheie, lucru care l-am si facut.
Motorul porneste de regula la sfert de cheie, claxonul, farurile sunt ok. Nu am observat alte nereguri.

Sa fie oare problema de la CIM ?


Ms.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
CIM pe terminate. Lasa-l in pace pana nu mai porneste deloc.
  • RaresAlex

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am inteles.
Din ce am citit problema CIM-urilor ar fi la acele contacte care trebuiesc cositorite ?
Daca nu se poate repara, trebuie cumparat un model anume, doar nou, merge si second-hand din dezmembrari ?
Cam cat sa ma mai astept ca ma tine, mie sa nu raman cu masina cine stie pe unde.

Ms.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot il schimbi, pune nou. Vezi sa aiba acelasi cod GM.
  • RaresAlex

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am inteles.
Sa inteleg ca va face figurile cu pornitul din ce in ce mai mult ?
Asa informativ, stii cat costa unu nou ?
Se gaseste doar pe original ?

Ms.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Doar original se gaseste.
E cam 600 lei nou.
  • RaresAlex

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Ms. pt. info. oferite.
Seara faina iti doresc.
  • RaresAlex

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2015

  • Mesaj Privat
salut iulian1971
azi mi-a mai facut masina figuri de 2 ori, in sensul ca porneste la sfert de cheie, insa se si opreste imediat, tot simptomele CIM-ului sunt ?
dau din nou la automat si e ok, pot merge cu masina.
ms.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca dai repede la cheie, fara s-astepti sa se stinga becurile, o ia pt. 2-3 sec.
Cat timp iti porneste, las-o asa.
Cand n-o mai porni deloc, schimba-l.
Skip ads

  • RaresAlex

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2015

  • Mesaj Privat
K
ms
  • daniel_valentin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Problema cu claxonul am avuto si eu. Am fost la reprezentanta si spuneau ca un lot de masini din 2005 - 2006 nu sunt mufele ok. Trageam un pic de airbag si isi revenea. Deci trebuie demontat airbag-ul si curatat mufa de alimentare al claxonului. In legatura cu CIM, nu se defecteaza nimic altceva daca il demontezi si cureti pinii cum trebuie? Adica soft ceva pe el sa nu fie afectat.
  • vpreda2003

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
Acum vreun an de zile am incercat si eu repararea CIM-ului la o Vectra C, Z22SE din 2003. Atunci am reincalzit si chip-urile de pe el, am o statie de lipit cu aer cald, pentru smd-uri. A tinut vrajeala pana acum vreo luna de zile. Acum, de vreo doua zile indicatoarele sunt moarte, habar n-am cu ce viteza merg. Asa ca tot la inlocuire o sa ajung.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Daca aveti careva vreun cim de vanzare, defect (pe partea de electronica) dar flex-ul este bun il rog sa ma contacteze. Nu are rost sa cumpar unul nou deoarece doar conexiunile cu airbag-ul imi este defect.
Am facut o improvizatie acum ceva timp, a functionat, insa acum nu mai am ce face, flex-ul este intrerupt bine.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
de cand mi-am schimbat volanul am numai probleme. si cred ca acestea vin de la cim.
1. nu mai merge esp . senzorul de unghi din volan este dereglat.
2. claxonul si comenzile de pe volan nu mai merg. cand vreau sa claxonez creste volumul de la radio , si tot asa.
aveti vreo solutie pentru aceasta problema? multumesc
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Se pare ca CIM-ul este de vina. Cauta tutorialul cu repararea acestuia si intareste lipiturile pinilor. Regleaza mai intai unghiul volan cu op-com-ul, si daca este nevoie si dupa reparatia CIM-ului.
  • vpreda2003

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
...deci. Sa o luam de la inceput!
Acum vreo 2 ani de zile zile CIM-ul meu o luase razna. Indicatoare cazute, becuri aprinse in bord, semnul de cheie aprins etc. Pom de Craciun. Toate simptomele indicau CIM-ul defect. Am tras pana si fir de masa direct de pe caroserie pana la coloana de volan. I-am refacut toate lipiturile la toti pinii posibili si imposibili. L-am desfacut a nu stiu cata oara si i-am reincalzit chip-urile cu o statie de lipit cu aer cald speciala, cu pasta flux etc. Tot nimic. La cateva zile dupa ce montam totul la loc simptomele iar apareau. Devenise stresant, ca daca se opera motorul si CIM-ul era in crize maxime nu mai recunostea cheia si nu puteam sa pornesc decat dupa ce stateam cateva minute cu usile deschise ca sa-si schimbe temperatura.
Acum vreun an jumate de l-am desfacut iarasi ca sa ma mai uit prin el si am realizat ca nu am ce sa-i fac si ca pana la urma trebuie schimbat. Insa atunci nu am mai montat totul la loc. Mai exact, carapacea de sub volan nu am mai montat-o, si nici inelul de ornament de la contactul de cheie. Mai mult, atunci am spart si o rotita de plastic de la reglajul pe inaltime al volanului. Si? Surpriza! A mers CIM-ul meu asa, fara carapace vreun an jumate.
Daca am vazut ca problema nu mai apare, acum vreo doua luni i-am montat carapacea si restul ca ma tot incurcam de ele prin sufragerie. Luna trecuta,din nou surpriza, apar iar simptomele. Mai inatai aleator, apoi dn ce in ce mai des. Erau zile incare tot drumul de vreo 30 de km il faceam fara indicatoare.
Si intr-o zi de luni, cu ploaie si trafic infernal, tot gandindu-ma la ce s-a schimbat de un an jumate in coacece, mi-am amintit ca doar i-am pus carapacea la loc, ma apuc de demontat in trafic. Si de pe la Gorjului pana la Apaca am reusit sa-i demontez carapacea, fara sa scot partea de jos, ca trebuia sa opresc si motorul si acolo as fi ramas. Si in cateva minute si-au reveni indicatoarele. Totul era perfect. Venind de pe A1 si mergand spre Gara de Nord, pe la Dambovita apas capacul de sus si prind doar in cleme carapacea de dedesupt. Pana aproape de Gara, cam dupa o ora de mers apar iar simptomele. Toate chestiile astea s-au intamplat in intervale mari de timp, cred ca in ziua aia am facut doua ore pana la servici. La intoarcere am mers iarasi cu carapacea prinsa doar in cleme, fara suruburi. Trafic infernal pana la iesire, mers greoi pe A1, CIM-ul iar facea in toate felurile. Adoua zi, cand sa plec din curte, I-am demontat carapacea de tot. De atunci totul merge perfect. Va puteit uita la ultima postare a mea si pana acum. Am scris destul de tarziu de atunci, tocmai ca sa nu existe dubii ca a fost doar ceva aleator.
Asa ca, oare nu cumva exista vreun contact imperfect pe undeva? Sa apese carapacea de jos, sau sa forteze capacul de sus pe vreo mufa ceva? Recunosc ca nu am timp sa caut problema in amanunt. Si a mai venit si frigul.
Va rog sa retineti ca un an jumate cu carapacea desfacuta a mers fara probleme. Am pus carapacea, a mers cam o luna si a reaparut problema. Dupa vreo luna am demontat din nou carapacea si de trei saptamani merge iarasi fara probleme. Astept sa vina primavera ca sa studiez in amanunt problema.
Bafta!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa fie problema unde la acele lamele micute care se vad in pozele din tuturial si care la montarea carapecei nu mai calca bine pe sectorul de contact pe care trebuie...
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR