Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
victorniculescu a scris:am si eu cam aceeasi problema cu intrat-ul in a 1-a cand e in mers, vreau sa zic ca sa intre trebuie sa imping destul de tare in schimbator dar pana la urma intra, in a 2 e ok nu am probleme, cand sta pe loc intra perfect si in a 1-a, acum nu stiu daca la mine e de la uzura sau de la reglajul timoneriei, e cineva amabil sa imi dea un sfat, are rost sa ma bag sa reglez timoneria asa cum a descris cineva mai sus si a atasat si poze?
va multumesc

Skip ads

  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
gabriel88_vl daca nu ai ulei in cutia de viteze e foarte grav.Mergand asa, vei strica cutia de viteze.Din cate stiu eu sunt 2 posibilitati : curge pe la simeringurile de iesire a planetarelor din cutie (dar pe aici nu a r curge tot uleiul, ci doar pana la nivelu acestora); sau pe la capacul cutiei de viteze.Oricum e o problema, iar sfatul meu e sa o rezolvi!
Succes
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
si mie imi intra usor 1-a pe lok. Oare asa sunt reglate sau sunt dereglate ele ?
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
eu imi ziceam ca e batrana cutia mea si de aia intra mai greu in a 1-a (imi intra oricand numai ca tre sa imping ceva, oricum peste normal), acum dupa ce am citit aceasta discutie ma bate un gand sa studiez si eu sa vad care e treaba cu reglajul la timonerie, daca rezolv ceva o sa scriu un post
Skip ads

  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Intrebare.
Cum se schimba uleiul la o cutie de viteze in general, si in mod special la o Vectra B din 97 X16XEL. Si ce fel de cutie este ?
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
marius1998 imi curge pe la capacul cutiei de viteze. E cumva vreo garnitura acolo ? Daca este imi poti spune cum se numste sau cum arata ?
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ma bag si eu in seama,parerea mea e ca da clar trebuie sa fie o garnitura acolo, la orice capac care inchide un volum in care se asfla un fluid trebuie sa existe o garnitura de etansare, nu se obtine etansarea perfecta intre 2 suprafete din acelasi material (ex aluminiul in cazul cutiei)decat daca ai o garnitura intre ele, ai incercat sa strangi suruburile, poate sunt slabite, cel mai bine daca nu te pricepi du masina la un mecanic, poate avea o simpla garnitura dintr-un mat precum cartonul copertii unui bloc de desen


Ultima modificare facuta de victorniculescu la Mie 08 Oct, 2008 1:02 pm
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mecanicul mia facuto si el mi-a stranssuruburile si am fost din nou la el sami mai stranga suruburile tot curge. Problema e ca daca pun garnitura aia pierd ulei cand desfac capacul. Sau sa il colectez in ceva sa il pun din nou. Are ceva ? Ce garnitura trebuie si cum se numeste ?
Skip ads

  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pai da automat curge tot uleiul daca vei da jos din nou capacul, teoretic il poti colecta si apoi refolosi, numai ca practic tre sa ai grija sa nu cada gunoaie in vas in momentul cand dai capacul jos
sincer nu stiu ce garnitura e acolo, dar daca ai desfacut si ai folosit-o tot pe aceeasi atunci ori e dusa garnitura ori a pus-o prost mecanicul(mai sunt si alte variante mai nasoale si anume filet dus la unu sau mai multe suruburi pt ca a fost strans prea tare sau capacul deformat de la socuri, lovituri, curgea si inainte sa umble mecanicul la ea?), cel mai sigur incerci sa cauti alta garnitura sau sa o faci, depinde ce fel de garnitura este, nu am desfacut niciodata capacul acela nu stiu cum arata si din ce e facuta, dar la reductoare mai vechi am vazut cum faceau mecanicii alte garnituri din carton taiat cu foarfeca, vb cu un meserias daca nu gasesti in comert
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu nam vazut nici o garnitura acolo pt ca nu a desfacut de tot capacul ala. inainte nu avea delok ulei in cutie deci cred ca a curs si inainte.
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ciudat, nu stiu ce sa cred, logic ar fi sa aibe o garnitura, mai cauta pe forum poate gasesti ceva, daca nu cauta alt mecanic
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
boltul acela de tabla de la timonerie stie careva unde se gaseste de cumparat?..ca sa nu ma mai complic cu nea vasile strungarul... Very Happy
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
E bun si un cui.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
are doua diametre diferite boltul....
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ia vezi nu merge de la daewoo?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu cred ca are 2 diametre diferite...
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@gabrield...studiaza problema...eu am tinut boltul respectiv in mana so....
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu insist, e posibil sa ai dreptate, dar daca ai pune o poza, poate ne dumirim...
Eu cred ca desi e posibil sa aiba 2 diametre, e suficient orice cui de diametru potrivit.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu e suficient.ca are joc.
daca nu merge de daewoo, cauta un strungar si rezolvi.
  • bogdan88col

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
e bun si un surub cu piulita de 10....il strangi binishor si e bun......eu asa am...Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR