Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare. Am dat iar de necaz si iar pe litoral. Anul trecut m- a lasat pompa de apa la Saturn. Acum cred ca alternatorul. Inainte cu 2 km de hotel mi s-a aprins la bord martorul baterie. Am oprit masina la hotel am verificat bateria si era incarcata....ochiul de control era verde. Ii mai dau o cheie si martorul nu se mai aprinde. Pornesc toate consumatoarele ....faza lunga ....cd...clima ....martorul ramane stins. Prevazator din fire azi am cumparat un aparat de masura si masor bateria . .....are peste 12 ,5 volti . Pornesc motorul si constat ca nu incarca decat max. 12 volti la relantiu si 12.5 cu chiu cu vai la 3000 de rotatii. Poate se mai ducea mai sus daca tineam mai mult. Oricum ceva nu este in regula. Am cumparat niste cabluri de incarcare( mai sunt cu un prieten ) in caz de ceva sa- mi mai incarce bateria pe drum. Ce ma sfatuiti sa fac sa plec la drum vreo 450 km si sa incarc bateria cand se descarca sau sa incerc sa o repar aici? Cam cati km ma tine o baterie incarcata in cazul meu? O sa merg fara consumatori . Bateria este noua . Este bun orice sfat. Multumesc.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca totusi incarca 12,5 v cred ca ajungi fara probleme acasa. Nu porni aerul conditionat. Electroventilatoarele consuma mult curent.
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns. Mi- a recomandat cineva sa dau cu spray pt. Contacte pe electromotor pt ca este cam prafuit si- or fi ramas carbunii blocati sau nu fac contact bine. Voi ce ziceti.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti conecta aparatul de masura la bricheta pt. monitorizarea tensiunii in timpul mersului.
Skip ads

  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
In ce conditii se aprinde martorul baterie . Adica sub ce voltaj de incarcare se aprinde .
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Pai daca cu motorul oprit bateria are 12,5 iar cu el pornit are 12,0 cum incarca ca eu nu prea inteleg, becul se aprinde la punerea contactului sau este ars ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din ce stiu se aprinde atunci cand se intrerupe un circuit (dioda arsa, releu ars, carbuni releu uzati, fire intrerupte, masa imperfecta).
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Incarca sigur ca am masurat cu voltmetrul am pornit de la 12.04 la pornire si am ajuns la 12.48 la 3000 de turatii. Nu incarca cat trebuie. Martorul se aprinde la punerea contactului si se stinge dupa pornirea motorului.
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Poate gasesti un coleg de forum ,din CT, care sa te ajute sa repari alternatorul sau sa-ti recomande un electrician bun la pret OK, 450 km nu-s putini. Bafta.
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cum as putea gasi un coleg din Constanta . Am criteriu de cautare pe forum ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Uite aici:
http://postimg.org/image/tt40qr4o3/
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
illluminatus a scris:Incarca sigur ca am masurat cu voltmetrul am pornit de la 12.04 la pornire si am ajuns la 12.48 la 3000 de turatii. Nu incarca cat trebuie. Martorul se aprinde la punerea contactului si se stinge dupa pornirea motorului.

Asa am crezut si eu, doar ca la mine se intampla in felul urmator : porneam, martorul cu bateria era stins, bujiile continuau postincalzirea, tensiunea scadea la 11,7v-11,8v iar apoi revenea la 12.4v cand se oprea postincalzirea. Totusi, martorul cu bateria se reaprindea cand tensiunea pe baterie scadea din nou sub 12v, dar cu conditia ca postincalzirea sa nu fie activa.

Iar alternatorul nu imi mai incarca DELOC. Martorul de baterie se stingea, dar se aprindea cam dupa 10-15min de mers cu masina. Apoi ramanea aprins daca opream si reporneam imediat motorul. Cam ciudat cum a gandit Opel chestia asta cu martorul de baterie aprins in bord.

L.E:
Eu as pleca la drum asa cum e masina acum. Dupa 2h de mers cu masina, as opri si as schimba bateria cu cea de pe masina care are alternatorul functional. Si tot asa, cu swap de baterii si pe ziua, as ajunge acasa.
Skip ads

  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si ce a avut pana la urma masina ta . Carbunii sau diodele.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit un carbune rupt si puntea de diode arsa.

Datorita carbunelui rupt imi scadea mult incarcarea cand mergeau consumatorii mari (bujii, incalzitor motorina, dezaburire) apoi la un moment dat a cedat puntea si alternatorul nu imi mai incarca deloc bateria.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@illluminatus - cauta un coleg din constanta ca sigur de te va ajuta ca cine stie ce se poate intampla pe drum si ajungi inrt-o zona mai izolata si stai si chemi platforma sau tractezi masina pana la primul service si te costa mult mai mult. Verifica si cablurile sa fie toate bine stranse si legaturile corecte la alternator si baterie. Daca ai putea sa masori tensiunea la alternator la iesire si apoi la baterie sa nu fie diferente intre ele ca poate ai o problema cu cablul de alimentare (la Astra G 1.7 diesel mai erau problemele acestea). Sigur o rezolvi intr-o zi fara probleme in Constanta. Bafta
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mersi de sfaturi. Am gasit un electromecanic inTuzla .... sa vad ce face. Dau de veste si las aici si datele de contact daca face treaba buna.
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
M-a sunat mecanicul si s-ar putea sa am statorul ars. A zis ca este cam negru. A masurat puntea de diode si a zis ca e ok. Carbunii buni deci.......merg pe mana lui. Asteapta acum un stator in 260 lei 150 lei manopera. Sper sa fie bine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Statorul negru... tii mult pe contact iarna pana porneste ? Altfel nu prea vad care ar fi cauza, poate doar daca ti-a ramas cuplat la un moment dat electromotorul (dupa ce ai pornit motorul) si asa poate s-ar explica.
  • illluminatus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Rezlovat. Schimbat stator ,diode si releu incarcare 600 lei plus manopera 180 lei. Nu mai vin cu masina la mare. Vin cu trenul este muuuuuult mai ieftin. Multumesc pt. Raspunsuri si indrumari. O vara placuta tuturor.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat,e bine.Pentru cei ce se vor mai lovi de situatia prezentata,sa stiti ca nu e posibil(teoria si practica ne dovedesc),ca cele trei componente inlocuite sa fie simultan defecte...,asta e!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR