Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • Patrocle

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare
Detin cu mandrie un Opel Vectra A din 92 de 1,6 cnz si cum noua taxa de mediu ne cam taie elanul de a mai achizitiona alta , m-am decis sa investesc in ea cu gandul ca imi va ramane pe veci.asta daca ma sfatuiti voi daca merita. Am pete mari de ulei sub masina si fac complectare cam 1 l la 500km La fel si la pompa servo si la bidonasul de apa Bate o planetara in curba si am joc la directie Lucrul bun la masina este ca se mentine bine pe drum,nu e coapta si este destul de confortabila la anii ei Ma intreb daca merita sa investesc in ea (RK la motor) sau sa cumpar un motor SH pe garantie dar aici imi este iar groaza de plimbari pe la RAR si cine mai stie pe unde Daca strang bine de cureaua bugetul alocat va fii undeva la 25-30 mil vechi (aproape iau alta).Ce ziceti? ma incadrez?sau nu merita.
Skip ads

  • Dany94ro

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Cu banii aia cred ca este mai bine sa investesti in vectra daca ii stii problemele si nu sunt multe, cu 20 de mil cred ca o pui la punct si mai te duce cativa ani buni vectra. O reconditionare de motor nu stiu cat ajunge la c16nz dar o planetara noua ajunge la aproape 4 mil cu montaj inclus, la servo trebuiesc inlocuite semeringurile, daca zici ca pierde uleiul, acestea nu costa mult dar manopera costa pentru ca dureaza foarte mult, un radiator sh il poti gasi cu 50-150lei depinde de unde il iei, jocul de la directie poate fi din caseta de directie ori din coloana de directie.Petele de ulei de sub masina pot fi si de la servo sau baia de ulei fisurata. Parerea mea este sa investeti in vectra decat sa cumperi o cazatura cu banii aia.
  • classicfan

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Suma de care vorbesti este exagerata. Sa fim seriosi. Primul lucru - elimini pierderile de ulei. La C16NZ sunt 2 garnituri la baia de ulei. Schimba-le pe amandoua, (V. Reinz) multi mecanici lasa una singura si in locul celeilalte pun mastic. Daca ar fi baia fisurata ar trebui sa ai becul aprins (daca nu e ars). Din cate am vazut in poza mai jos e buba. Dupa ce nu mai ai pierderi poti verifica daca motorul consuma ulei. In functie de asta te hotarasti daca ii faci un set. Poti verifica daca pierde ulei de servo din cauza pompei sau pe la furtune, care la vechimea masinii pot fi coapte. Nici asta nu te costa mult. Bataile la planetara se rezolva de cele mai multe ori prin schimbarea capului de planetara doar. Nici asta nu costa prea mult- in ici un caz 400 RON. Cu jocul la directie e mai complicat, ca s-ar putea sa ai nevoie de schimbarea casetei in cel mai rau caz. Poti incerca cu una second, daca nu are pierderi poate fi OK. Dar mai intai trebuie sa verifici bucsa din caseta ca aia se schimba si poate avea uzura (e ca un ochelar) precum si bieletele de directie si abia apoi cand stii ca astea sunt bune verifici caseta. Caseta noua si ochelar merg si de Cielo dar sunt mai proaste si nu te sfatuiesc. Nici astea nu te costa mult. Vasul de expansiune (bidonasul de apa cum ii zici tu) gasesti si nou si second unul bun. Modelul asta de Vectra este unul dintre cele mai ieftineOpeluri alaturi de Astra F la intretinere. Bafta multa
  • Dany94ro

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@classicfan - pe mine la c20ne capul de planetara m-a costat 200ron cu montaj inclus, daca nu troncane rau merge si binecunoscuta metoda cu malai sau rumegus bagat in cap si dispare troncanitul.
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Hai sa iti zic eu cateva preturi, treaba facuta acum 2 luni:

Amortizoare daca vrei sa le schimbi, 700 sachs
Bucse : aproape 100 de lei toate de pe fata
Capete de bara: 30 MOOG / buc
Bielete antiruliu : 30 RUVILLE /buc

Poate pivotii trebuie schimbati ~100/buc
Capete planetara - eu am dat 150 / bucata.
Si daca schimbi toate astea ti se duce tot jocul, cu o conditie ! Sa nu fie ceva din caseta de directie.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
iti recomand www.autokarma.ro (sper sa nu se considere reclama) urmezi toti pasii si iti faci o lista de preturi ca sa vezi cel mai bine costurile aferente reparatiilor caci in magazin le gasesti cam la acelasi pret + -2 lei dar iti spun sigur ca sunt destul de ieftine piesele iar daca te descurci cat de cat la mecanica vei iesi destul de ieftin
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut am si eu un vectra a din 92 l-am achizitionat acum 3 saptamani si am ceva probleme cu ea poate ma ajutati voi sa ii dau de cap. Multumesc
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
in primul rand masina e un vectra a fabricat in 1992 motor c16nz 1,6 benzina problemele ei sunt urmatoarele se tureaza fff tare fara motiv se aprinde acel bec galben cu insemnul motorului care ar putea fi motivul?daca ma poate ajuta cineva iar doi unde gasesc seria motorului o caut de cand am luato si nu dau de ea
Skip ads

  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
in primul rand masina e un vectra a fabricat in 1992 motor c16nz 1,6 benzina problemele ei sunt urmatoarele se tureaza fff tare fara motiv se aprinde acel bec galben cu insemnul motorului care ar putea fi motivul?daca ma poate ajuta cineva iar doi unde gasesc seria motorului o caut de cand am luato si nu dau de ea
  • classicfan

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Dany94ro a scris:@classicfan - pe mine la c20ne capul de planetara m-a costat 200ron cu montaj inclus, daca nu troncane rau merge si binecunoscuta metoda cu malai sau rumegus bagat in cap si dispare troncanitul.


Pretul difera intr-adevar in functie de model, oricum pana in 200 ron cu montaj cu tot cum ai dat, e OK. Despre metoda cu rumegus sau altele nu am prea multe de spus doar ca nu recomand in nici un caz - cap nou, burduf nou, vaselina noua asta e suficient.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ca se tureaza foarte tare pot fi mai multe motive incepand cu senzorul clapeta acceleratie pana la un senzor de temperatura care nu mai merge sau mufa aferenta dar cel mai bine ar fi sa faci un test agrafa ca sunt destule tutoriale ca sa nu stai sa cauti unde nu trebuie
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
pai si cum fac acel test agrafa? am mai auzit de aceasta metoda dar nu stiu si nimeni nu mi-a spus cum se face!?
Skip ads

  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
cauta pe forum ca este foarte usor de acolo rezulta niste coduri de eroare iar acele coduri sunt redate intr-o lista pe forum caci la tine este clar ca este o problema elecvtrica si vreun senzor nu mai merge pana atunci poti porni masina si sa scoti mufa de la senzorul de acceleratie iar daca nu se modifica nimic in mersul ei inseamna ca ala este de vina dar si de la sonda de apa cea care trimite informatia la ECU
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
am primit sfaturile voastre si am sa tin cont de tot ce m-ati invatat aici se pare ca toti cei de aici sunteti ffff priceputi si majoritatea m-ati indrumat sa verific sonda de temperatura senzorul clapeta aceleratie egr si iac am sa le verific p toate si eventual am sa schimb aceea sonda de temperatura si am sa inlocuiesc senzorul clapeta acceleratie si am sa vd ce se schimba va multumesc si am sa intru zilnic sa vbm intotdeauna e bine venit un sfat MULTUMESC TUTUROR
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
nicusor_sef89 a scris:cauta pe forum ca este foarte usor de acolo rezulta niste coduri de eroare iar acele coduri sunt redate intr-o lista pe forum caci la tine este clar ca este o problema elecvtrica si vreun senzor nu mai merge pana atunci poti porni masina si sa scoti mufa de la senzorul de acceleratie iar daca nu se modifica nimic in mersul ei inseamna ca ala este de vina dar si de la sonda de apa cea care trimite informatia la ECU


cum procedez sa fac testul agrafa nu stiu unde sa pun agrafa si unde se afla zona in care sa montez agrafa mentionez ca am opel vectra a 1,6 an fabricatie 1992 motor c16nz am tot cautat imagini sau ceva care sa ma indrume dar nu am gasit decat pt vectra b si asa mai departe dar pt vectra a nu am gasit ajutatima si p mine va rog mult CU MULT RESPECT NU VREAU SA MA CONSIDERATI INSISTENT DAR SUNT FERM CONVINS CA MECANICI MA VOR STOARCE DE BANI SI DECAT SA LE DAU LOR MAI DEGRABA II BAG IN MASINA VA MULTUMESC INCA ODATA
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
uff sunt nou p forum iar masina o am doar de 3 saptamani apelez la voi pt k imi e teama de asa zisi mecanici care ma pun p drumuri mdupa totfelul de piese asi vrea sa ma ajutati sa stiu si eu unde pun agrafa la masina mea sa pot citi codurile si apoi sa ma pun sa caut sa achizitionez piesele si sa ma duc la service doar atunci cand piesa nu e de competenta mea sa o montez daca cineva ma poate ajuta v-asi fi recunoscator. Masina mea este marca Opel Vectra A, Fabricatie 1992, motor C16NZ cilindree 1598, putere (kw) 55. Sa fiu mai exact masina de vreo cateva zile se comporta ff ciudat in sensul ca sa aprins becul martor CHECK-ENGINE SI SE TUREAZA LA CIRCA 5000 DE TURATI aproximativ (NU AM TUROMETRU) si nu scade deloc opresc motorul si repornesc si aceeasi turatie insa fara sa ating nici macar un pic acceleratia . Asi vrea sa fac testul AGRAFA sa pot afla exact ce defect are dar nu stiu unde sa montez agrafa daca cineva stie va rog sa imi spuneti si mie pt ca nu stiu ce poate fi ori sonda de temperatura ori senzorul de clapeta acceleratie sau aer fals nu stiu si ma gandesc decat sa cumpar toate aceste piese sa fac testul si sa o aflu p cea defecta VA MULTUMESC ASTEPT UN RASPUNS
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cauta pe forum cu aceste cuvinte "test agrafa" si vei gasi raspunsul... mura in gura nu se poate. nu folosesti nici o agrafa doar o combinatie de apasare a pedalelor si pedalele. succes
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@costik: in momentul in care ai intrat pe acest forum, ai primit un PM cu regulamentul. iti sugerez sa il citesti si sa il pui in aplicare. testul cu agrafa este discutat si rasdiscutat de exemplu https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696 asta a fost o cautare de 30 de secunde, ca daca cautam mai mult poate mai gaseam inca cateva subiecte.
@mykyboy este vorba de vectra a, unde nu merge testul pseudoagrafa, decat agrafa propriuzisa.
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
va multumesc din suflet pt informatiile date domnule Alin nu vreau sa fiu o pacoste eram doar derutat fiindca eu cautam pt vectra a si gaseam despre vectra b acum am sa ma duc sa ma apuc de treaba si inca odata mii de multumiri domnule Alin mi-ati fost de mare ajutor
  • costy_yry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut,mufa pentru teste o gasesti sub capota in dreapta,cum te uiti din fata masinii,si este pozitionata dupa telscop aproape de parbriz. testul il faci cu o bucata de sarma mai subtire sau cu o agrafa normala,pozitionand-o intre pinii A si B,pinii sunt scrisi pe mufa,apoi numeri de cate ori se aprinde beculetul galben din bord. Codul incepe cifra 12,adica clipeste o data face o pauza iar apoi mai clipeste de doua ori si continua asta de trei ori si dupa aia iti da eroarea sau erorile pe care le ai. De exemplu daca ai eroare 34,iti palpaie de 3 ori face pauza iar apoi de 4 ori,si tot asa. Succes si drumuri bune
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR