- moromete84
- *
- 26 mesaje
- din 14 Sep 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
moromete84
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Tocmai ce am facut revizia la EDS si am pus din nou Valvoline Synpower 5W30MST. Sunt la al doilea schimb cu acest ulei (inainte am avut LM) si n-as mai pune altceva... Motorul toarce mult mai silentios, si la pornire se cunoaste o diferenta (cel putin la mine, A20DTH 160cp), sunt super multumit de el!
Tocmai ce am facut revizia la EDS si am pus din nou Valvoline Synpower 5W30MST. Sunt la al doilea schimb cu acest ulei (inainte am avut LM) si n-as mai pune altceva... Motorul toarce mult mai silentios, si la pornire se cunoaste o diferenta (cel putin la mine, A20DTH 160cp), sunt super multumit de el!
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- moromete84
- *
- 26 mesaje
- din 14 Sep 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
moromete84
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2013
- Mesaj Privat
Daca citesti paginile din urma, s-au analizat inclusiv parametri de functionare, atat pentru LM cat si pentru Valvo.
Eu nu ma pricep atat de bine, de aceea m-am limitat la a va spune parerea despre cum simt acum motorul.
Inainte de Valvo am avut vreo 4 schimburi cu LM - am fost multumit de el, dar Valvo parca-i din alt film...
Eu nu ma pricep atat de bine, de aceea m-am limitat la a va spune parerea despre cum simt acum motorul.
Inainte de Valvo am avut vreo 4 schimburi cu LM - am fost multumit de el, dar Valvo parca-i din alt film...
manole74
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2017
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Eu am facut schimbul pe LM deoarece nu am mai reusit sa gasec Valvoline MST de care am fost foarte multumit. Cand voiam sa comand nu mai erau pe stic si am primit si mesajul (pe.mai multe.site-uri) ca nu se mai fabrica ....asadar am renuntat. Am trecut pe LM si o sa vad cum se comporta avand in vedere ca este mai scump ca si MST-ul.
PS: am schimbat si volanta + rulmentul de presiune. Cost 2200 + montaj.....piesele pe original 1900 ron cu oferta de pret.
PS: am schimbat si volanta + rulmentul de presiune. Cost 2200 + montaj.....piesele pe original 1900 ron cu oferta de pret.
puscasum
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat recent uleiul. Am oscilat mult între Valvoline Synpower MST, Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TEC, Motul 8100 X-clean FE, Shell Helix Ultra ECT C3, TOTAL QUARTZ INEO MC3 și Fuchs. In final am ales Fuchs GT1 Titan ProFlex 5w30 (made in Germania). Cred ca toate cele enumerate sunt uleiuri bune, iar diferențele intre ele sunt mici, însã sunt cu mult peste GM care este un ulei foarte slab. Am studiat atât fisele tehnice ale acestora cat si diverse teste vazute pe YouTube facute de rusi, cehi, etc. Este foarte greu însã sã stabilești care dintre aceste uleiuri își pãstreazã cel mai mult proprietãțile in timp.
P.S. este prima data cand folosesc ulei Fuchs. Sunt curios cum se va comporta pe prioada unui an de utilizare.
P.S. este prima data cand folosesc ulei Fuchs. Sunt curios cum se va comporta pe prioada unui an de utilizare.
puscasum
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=cu43BAjEeu8
http://www.youtube.com/watch?v=UVPzoHUkVfY
http://www.youtube.com/watch?v=os2C8omSxKY
http://www.youtube.com/watch?v=QuEBoT47OaM
http://www.youtube.com/watch?v=zQHYQ3RlbL0
http://www.youtube.com/watch?v=AM5fcPKDP7A
http://www.youtube.com/watch?v=FPsrj74Vr0M
https://docs.google.com/spre...6HPpgg/edit#gid=0
etc.
Acum ramane la latitudinea fiacaruia sa aprecieze cata precizie, acuratete si relevanta au aceste teste.
http://www.youtube.com/watch?v=UVPzoHUkVfY
http://www.youtube.com/watch?v=os2C8omSxKY
http://www.youtube.com/watch?v=QuEBoT47OaM
http://www.youtube.com/watch?v=zQHYQ3RlbL0
http://www.youtube.com/watch?v=AM5fcPKDP7A
http://www.youtube.com/watch?v=FPsrj74Vr0M
https://docs.google.com/spre...6HPpgg/edit#gid=0
etc.
Acum ramane la latitudinea fiacaruia sa aprecieze cata precizie, acuratete si relevanta au aceste teste.
puscasum
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Din pacate multe uleiuri sunt contrafacute si ajung si pe piata româneasca.
https://www.motofaktor.pl/50...h-marek,4879.html
https://www.motofaktor.pl/50...h-marek,4879.html
- PAULYCUTZU
- *
- 7 mesaje
- din 29 Mai 2016
- Insignia 2011 2,0l
- Bucuresti
PAULYCUTZU
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 2,0l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2016
- Mesaj Privat
SALUT LA BAIETI!AM O INSIGNIA DE 2 LUNI MOTOR 2L 160 CP , AM 2011,
ACUM O LUNA SA OPRIT MOTORUL DE VREO 2 ORI FARA NICI O EROARE,DE CURAND ACUM VREO SAPTAMANA MIA ARATAT "OIL PRESURE LOW" SI SA OPRIT MOTORUL,AM FOST LA TESTER SI NIMIC!DUPA CE SA OPRIT MASINA AM REPORNIT SI AM CONDUS CATRE CASA FARA PROBLEME!
IN MOMENTUL DE FATA CAND O PORNESC LA RECE LA +25 GRADE PANA SE INCALZESTE UN PIC MOTORUL ARE UN ALT SUNET FATA DE CAND SE INCALZESTE MOTORUL,SI TREPIDEAZA.MA POATE AJUTA CINEVA?SA MAI INTAMPLAT CUIVA? MULTUMESC
ACUM O LUNA SA OPRIT MOTORUL DE VREO 2 ORI FARA NICI O EROARE,DE CURAND ACUM VREO SAPTAMANA MIA ARATAT "OIL PRESURE LOW" SI SA OPRIT MOTORUL,AM FOST LA TESTER SI NIMIC!DUPA CE SA OPRIT MASINA AM REPORNIT SI AM CONDUS CATRE CASA FARA PROBLEME!
IN MOMENTUL DE FATA CAND O PORNESC LA RECE LA +25 GRADE PANA SE INCALZESTE UN PIC MOTORUL ARE UN ALT SUNET FATA DE CAND SE INCALZESTE MOTORUL,SI TREPIDEAZA.MA POATE AJUTA CINEVA?SA MAI INTAMPLAT CUIVA? MULTUMESC
puscasum
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Mai du-te la un alt tester. Verifica poate e un senzor ”bulit” (e cel mai fericit caz), daca nu, ai aici topicul dedicat https://www.clubopel.com/vie...sc&start=3040
Ar fi bine sa nu o mai conduci pana nu stabilesti care e cauza. Ca si recomandare, daca o pornesti fa ca un coleg de pe forum: porneste masina de 5-6 ori pt o secunda ca sa fi sigur ca s-a amorsat pompa de ulei.
Ar fi bine sa nu o mai conduci pana nu stabilesti care e cauza. Ca si recomandare, daca o pornesti fa ca un coleg de pe forum: porneste masina de 5-6 ori pt o secunda ca sa fi sigur ca s-a amorsat pompa de ulei.
bayern
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 a20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
puscasum
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Xtreme-ul sta un pic mai bine la vascozitate (la 40 ºC - 70,9, fata de 72, iar la 100 ºC - 12,0 fata de 12,3). Eu am gasit pe net datasheet la ambele si specifica norma dexos 2 pt amandoua, insa nu e asa importanta norma dexos 2 pentru ca este o norma foarte slaba. Sunt producatori auto cu norme mult mai stricte si deci uleiurile necesare mult mai de calitate. Asa ca, daca te-ai hotarat sa folosesti Valvoline, alege cu incredere Valvoline synpower Xtreme XL-III C3 5w30 ( (la 40 ºC - 68, iar la 100 ºC - 11.8 ).
Si eu am incercat mereu sa respect norma dexos 2 (pana ”mi-au deschis altii ochii”), dar de fiecare data uleiul era mai slab ca alte uleiuri care nu indeplineau aceasta norma, dar indeplineau alte norme mai stricte de la Porsche C30, MB-229.51, etc.
De asemenea, la un pret bun si de foarte buna calitate este si Fuschs TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 sau Motul 8100 X-clean + 5w30.
In prezent folosesc Fuchs si fata de uleiul GM, masina accelereaza mult mai usor, mult mai repede cand motorul este rece.
Si eu am incercat mereu sa respect norma dexos 2 (pana ”mi-au deschis altii ochii”), dar de fiecare data uleiul era mai slab ca alte uleiuri care nu indeplineau aceasta norma, dar indeplineau alte norme mai stricte de la Porsche C30, MB-229.51, etc.
De asemenea, la un pret bun si de foarte buna calitate este si Fuschs TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 sau Motul 8100 X-clean + 5w30.
In prezent folosesc Fuchs si fata de uleiul GM, masina accelereaza mult mai usor, mult mai repede cand motorul este rece.
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Este putin mai complicat...strangerea se face in mai multe etape....
Lasa o adresa de mail si iti trimit manualul de reparatii.
Lasa o adresa de mail si iti trimit manualul de reparatii.
Salut!
Am schimbat vara trecuta, preventiv, vestitul oring, dar la indrumarea celor de la reprezentanta nu am verificat macar cuzinetii de la palierul nr. 3, au spus ca nu are rost, si acum imi pare rau ca m-am luat dupa ei, probabil nu au vrut sa se mai complice cu montarea demontarea lui. Ma gandesc, ca tot se apropie urmatorul schimb sa repet operatiunea cu verificarea cuzinetilor. De atunci am parcurs 7000km si ma gandesc ca daca era sa fie ceva in neregula cu cuzinetii aparea pana acum, dar tot sunt hotarat sa fac operatiunea asta.
Pentru operatiunea am cautat pe internet, fara succes, procedura de montare/strangere a capacelor de palier, cupluri, ordine de stranger.. si vroiam sa te rog, daca poti sa imi trimiti si mie manualul de reparatii.. e-mail: danut_dc88@yahoo.com
Ma interesa procedura de strangere sa o am la indemana, ca cei de la reprezentanta sa nu o faca "dupa urechie".
Multumesc!
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Multumesc!
Si asa ca o parere, se mai impune aceasta operatiune?
Cu toate ca o fac doar ca sa imi iasa din grija, sa verific macar cuzinetii de la palierul central(acesta ar ceda primul, din cate am citit pe forum), am inteles ca motorul mai poate functiona o perioada si cu un palier afectat, am inteles bine?.
Daca nu ma insel chiar pe aici pe forum am citit ca a patit cineva.
Si asa ca o parere, se mai impune aceasta operatiune?
Cu toate ca o fac doar ca sa imi iasa din grija, sa verific macar cuzinetii de la palierul central(acesta ar ceda primul, din cate am citit pe forum), am inteles ca motorul mai poate functiona o perioada si cu un palier afectat, am inteles bine?.
Daca nu ma insel chiar pe aici pe forum am citit ca a patit cineva.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Am inteles.
Ce valori ar trebui sa aibe in mod normal,presiunea am masurat-o la un service, pana sa schimb oringul anul trecut si la cald avea la relanti 2-2.2 BAR(undeva un pic peste 2 BAR) si 3500-4000rpm 4-4.5 BAR. atunci mi-au spus ca ar fi buna presiunea.
Banuiesc ca trebuie sa aibe un prag/interval atat la relanti cat si turata. Ma gandesc ca nici mica nu este in regula dar nici prea mare?!
Ce valori ar trebui sa aibe in mod normal,presiunea am masurat-o la un service, pana sa schimb oringul anul trecut si la cald avea la relanti 2-2.2 BAR(undeva un pic peste 2 BAR) si 3500-4000rpm 4-4.5 BAR. atunci mi-au spus ca ar fi buna presiunea.
Banuiesc ca trebuie sa aibe un prag/interval atat la relanti cat si turata. Ma gandesc ca nici mica nu este in regula dar nici prea mare?!
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat