Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • atlantistm

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
gyzmo te referi la Valvoline Synpower 5W30 MST cu C3 ?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:A venit vremea sa schimb uleiul, am trecut pe Valvoline Synpower 5W30 MST, u...


De unde si la ce pret l-a luat?
Am folosit si eu asa ceva, dar nu am simtit nici o diferenta fata de GM. Si ma gândesc sa nu fi fost contrafãcut. Eu l-a luat online (unii din galați-site cunoscut)la 140 ron/4 litri.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am luat si eu Valvoline de la cei din Galati dar si de la EDS, totul in regula
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:A venit vremea sa schimb uleiul, am trecut pe Valvoline Synpower 5W30 MST, pot spune ca este diferenta mare fata de Liqui Moly, motorul este mult mai silentios, dimineata la pornire motorul merge rotund, iar in timpul zilei "toarce" frumos...,recomand cu "caldura" acest tip de ulei, chiar regret ca nu l-am utilizat pana acum...., in plus am bifat si kit-ul de distributie impreuna cu pompa de apa...au trecut aproape 6 ani si 60k...de la precedentul schimb..., am mers pe GM cu Hepu...


De ce MST si nu XL III ?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:
gyzmo a scris:A venit vremea sa schimb uleiul, am trecut pe Valvoline Synpower 5W30 MST, u...


De unde si la ce pret l-a luat?
Am folosit si eu asa ceva, dar nu am simtit nici o diferenta fata de GM. Si ma gândesc sa nu fi fost contrafãcut. Eu l-a luat online (unii din galati-site cunoscut)la 140 ron/4 litri.


Tot de la Galati, insa bidoane la 1 litru...

canguru a scris:

De ce MST si nu XL III ?


Au caracteristici apropiate...,MST pare mai bun decat XL III..., verifica fisele tehnice pentru edificare...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In plus, mst are si norma dexos 2.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mersi pentru raspuns, in ianuarie trebuie sa fac si eu schimbul, probabil o sa trec de pe XL pe MST
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Diferentele ar trebui sa fie aproape nesesizabile..., ma refer aici la MST fata de XL..., un "avantaj" al MST-ului este Acela ca are un coeficient de "spalare" mai bun (TBN)..., insa va trebui sa urmaresc incarcarea DPF-ului, din cauza cenusei evacuate...
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
off: a disparut skoda superb din peisaj? Smile
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am vazut ca Insignia are un sistem care spune cit mai are uleiul pana treb sa-l schimbi (in procente).
l-au pus aia la misto pe masina sa am la ce sa ma joc?
In manualul de utilizare scrie ulei GM 5w ...pt temp pana la -25 iar sub -25 0w-30.
tot la misto scrie banuiesc.
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Diferentele ar trebui sa fie aproape nesesizabile..., ma refer aici la MST fata de XL..., un "avantaj" al MST-ului este Acela ca are un coeficient de "spalare" mai bun (TBN)..., insa va trebui sa urmaresc incarcarea DPF-ului, din cauza cenusei evacuate...


@gyzmo, Cum este MST-ul? Cum ti-se pare acest ulei (MST) dupa aceasta perioada de folosire? Vei merge cu el in continuare?

Urmeaza sa fac si eu schimbul si nu sunt decis daca sa pun MST-ul sau sa raman tot pe XL-III.
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Oricare dintre ele, e acelasi lucru.
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu o sa trec de la Castrol Edge Titanium FST LL III C3 la Petronas Syntium 5000XS, ambele 5w-30. Tare sunt curios sa vad daca sesisez diferente. Cu motorina MOL standard si uleiul Castrol regenerarile in Bucuresti mi le face la 200-250 km, mers la ore de varf dar relativ sportiv dusa pana la 3000 de ture, nu subturat, si un consum de motorina de11,5% (cutie manuala, 131 CP). Voua cum vi se par datele astea, la voi cam cum sunt?
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Eu am folosit de la Petronas, DM 0w30, a fost ok. XS vrei cel cooltech? Din cate stiu nu gasesti pe la noi.
Asa sunt si la mine regenerarile in oras, cum ies afara se fac la 8-900km. Consumul e in jur de 10% la o viteza medie de 17km, cutie automata.
Daca vrei ceva asemanator cooltech, e varianta Fuchs XTL.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
canguru a scris:Mersi pentru raspuns, in ianuarie trebuie sa fac si eu schimbul, probabil o sa trec de pe XL pe MST


Poate sunt eu paranoia dar imi pare ca este mai zgomotos motorul cu MST decat cu XL
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu voi ramane tot pe Shell... voi trece de la 5w30 AG la 5w30 ECT C3... ambele sunt Dexos2 si au aceiasi fisa TDS.
Vascozitate 100gr -> 12.11 cSt
Vascozitate 40gr -> 69.02 cSt
Index vascozitate -> 174
MRV -> 14500 cP
Densitate -> 836.1 kg/m3
Flash point -> 238 grC
Pour point -> -45 grC

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
canguru a scris:
canguru a scris:Mersi pentru raspuns, in ianuarie trebuie sa fac si eu schimbul, probabil o sa trec de pe XL pe MST


Poate sunt eu paranoia dar imi pare ca este mai zgomotos motorul cu MST decat cu XL


Am cam observat acest lucru...cu Liqui Moly era mai putin "galagios"...
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Eu voi ramane tot pe Shell... voi trece de la 5w30 AG la 5w30 ECT C3... ambele sunt Dexos2 si au aceiasi fisa TDS.
Vascozitate 100gr -> 12.11 cSt
Vascozitate 40gr -> 69.02 cSt
Index vascozitate -> 174
MRV -> 14500 cP
Densitate -> 836.1 kg/m3
Flash point -> 238 grC
Pour point -> -45 grC


Pe asta il am in motor momentan. A trecut bine iarna, s-a comportat excelent alaturi de bujii noi si baterie buna.

Dpmdv. nu e atat de relevant cum se aude motorul cu un anumit tip de ulei, sunt prea multi factori, important e ce face el in motor, cat de bine protejeaza, cum se comporta la schimburile de temperatura, la forfecare, etc.!
Si cel mai important, schimbat la timp, in functie de regim, porniri, ore de functionare, temperatura exterioara, etc., poate suna paranoia dar chiar asa e.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
canguru a scris:
canguru a scris:Mersi pentru raspuns, in ianuarie trebuie sa fac si eu schimbul, probabil o sa trec de pe XL pe MST


Poate sunt eu paranoia dar imi pare ca este mai zgomotos motorul cu MST decat cu XL


Am cam observat acest lucru...cu Liqui Moly era mai putin "galagios"...


Cu XL ul parca se auzea mai infundat asa, cu MST ul este mai pronuntat tacanitul de diesel, ma rog asta asa de dragul discutiei, sunt convins ca ambele variante sunt excelente pt motor
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Care din ele?... chiar daca sunt echivalente.
Eu folosesc Shell...AG 5w30 de 35000km... sa nu se inteleaga ca il am in motor neschimbat de 35000km Smile .


Ultima modificare facuta de clau70 la Joi 16 Mar, 2017 9:35 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR