Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
E foarte bun.
Spor.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Stie cineva care e forța de strîngere in nm/gf la palier si biela si ordinea de strîngere a capetelor de palier pentru motorul de opel insignia stiu ca este.O schita sau o schema vreau sa schimb toți cuzineti biela si palier.abdomenul un necesita rectificare .cumpãr cuzineti de alfa fiat lancia sint la fel dar nu știu valoarea de strîngere .adicã forța.poate are cineva schema Va multumesc
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este putin mai complicat...strangerea se face in mai multe etape....
Lasa o adresa de mail si iti trimit manualul de reparatii.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Iti multumesc ff mult.stiu ca este complicat am toate felurile de cheii am mai facut așa ceva dar atunci nu era cu gradele .La motoarele mai vechi pasuiam putin cuzineti la rece adicã fãrã ulei.cei de palier din motorul meu insignia palierul 5 nu cãlcat Pe toatã lãțimea cazinetului sau gripat palierul 3 cel central restul sau salvat am avut noroc .pun tot cotã st dar cuzineti de fiat.cei originali costã prea mult...nikoispe@gmail.com Im face plãcere sã comunicam
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Am uitat
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
niculae matei a scris:Iti multumesc ff mult.stiu ca este complicat am toate felurile de cheii am mai facut așa ceva dar atunci nu era cu gradele .La motoarele mai vechi pasuiam putin cuzineti la rece adicã fãrã ulei.cei de palier din motorul meu insignia palierul 5 nu cãlcat Pe toatã lãțimea cazinetului sau gripat palierul 3 cel central restul sau salvat am avut noroc .pun tot cotã st dar cuzineti de fiat.cei originali costã prea mult...nikoispe@gmail.com Im face plãcere sã comunicam


Ai manualul pe mail.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc.si ne auzim
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Se apropie schimbul de ulei, am o astra J A20DTH si ma gandeam la Mobil1 ESP 5W30 si Motul specific DEXOS2.
Ma uitam la Ravenol, vad ca nu se pomeneste de el pe aici:
http://www.ravenolromania.r...ol-vms-sae-5w-30/
http://www.ravenolromania.r...ol-hls-sae-5w-30/
http://www.ravenolromania.r...ol-lsg-sae-5w-30/
http://www.ravenolromania.r...ol-vmp-sae-5w-30/
care vi se pare mai ok din cele de mai sus.
Iau in calcul si Valvoline si Liqui Moly cu C3, uni vad ca au incercat si 0W40 de la diferiti producatori, nu stiu ce sa zic,
voi ce ma sfatuiti?
Skip ads

  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Eu personal am incercat foarte multe (castrol, GM, Liqui Moly, Motul, Valvoline) si singurul ulei care inca se comporta bine dupa 5000km si il folosesc e Valvoline. Restul sunt foarte bune in primi km, dar dupa aceea motorul devine destul de zgomotos. Motul s-a comportat foarte bine pana in 500 KM ziceam ca am alta masina, dar dupa motorul facea ca un tractor si am ajuns sa il schimb la 4000 km.

Daca ajungi sa schimbi cu Mobil1 ESP sau Ravenol sa ne dai dupa si noua un feedback.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Deocamdata nu sunt hotarat cu ce sa fac schimbul. Am programare la service pentru verificare presiune ulei motor, pe care vreau sa o fac si inainte si dupa schimbul uleiului, atat la cald cat si la rece.
  • Alin Alexandru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Doresc sa renunt la actualul ulei 5W30 Dexos 2 GM in detrimentul unuia dintre cele 3 recomandate de producator pe site-ul sau:
- Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30;
- Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40 ;
- Liqui Moly Special Tec LL 5W-30.

Din experienta celor care detineti masina de mai mult timp, ce imi recomandati?

Multumesc.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu am folosit Aral 5W40, si momentan am Motul XClean 5W40, si tot pe acesta voi merge in continuare.
Am peste 10.000km deja cu Motul, si se comporta impecabil. fara zgomot sau alte pb specifice.
Daca il schimbi la timp ( 10.000km ) nu cred ca fie o diferenta enorma intre uleiurile bune/originale. parerea mea.
A20DTH Astra J
Skip ads

  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Chiar sunt nedumerit de o chestie. Vouã vã consumã ceva ulei pana in 10k km? Mie nu imi papã deloc ulei pana in 7k km cand schimb uleiul, absolut deloc nicio picãturã. Pana si in carte zice undeva la 0,6l pe o mie parcã. E ceva normal? Sau nu ar fi o regulã stabilitã...
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nici mie nu mi-a consumat sesizabil.
Poate consuma, dar in 10k km n-am observat vreo diferenta pe joja, nici la Astra H ( aprox 180k km ) si nici la Astra J ( aprox 45k km ). La niciuna n-am completat niciodata intre revizii cu ulei, si ma uit cam la 3000km la joja.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am procurat toate cele pentru schimbul uleiului si ma gandeam sa il schimb in regie propre. intrebarea e: mai trebuie resetat ceva( interval service, oil life...etc ) pe tester dupa schimb?

am luat ulei Motul 5w30 specific dexos 2 si filtre mann.
Ce parere aveti de ulei, am facut alegerea potrivita este mai ok decat GM-ul? Si filtrele sunt bune in comparatie cu cele GM?

Ex. filtru ulei mann-70 ron, GM -140 ron? , dar ma gandesc ca sunt macar la fel de bune.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Motul e clar peste GM
Cat despre filte, daca sunt Mann si vreo chinezarie fake, nu cred sa fie o diferenta intre ele.
Daca faci si reviziile la timp... cu atat mai putin.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Reviziile or sa fie o data pe an(fac sub 10000 km), pentru ca nu este singura masina cu care merg.
Nu cred ca pot fi chinezarii, le am luat de la un magazin mare cu renume in domeniu de pe aici din zona, dar de nu bag mana in foc.
Eu am facut referire la calitatea filtrelor MANN vs GM. Baiatul de la vanzari mi-a spus ca singura diferenta ar fi firma..bineinteles in afara de pret.
  • Alin Alexandru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Preturi verificate la inceputul saptamanii.
Uleiul este GM Dexos 2 5X30, filtrele MANN, cel de polen nu este cu carbon activ.
Poate va ajuta.
Zi frumoasa si weekend placut!


  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat ulei plus filtru la masina din dotare, motor A20DTH.
Ideea e ca s-au pus 4,5l de ulei, cantitatea recomandata de carte, iar pe joja arata peste nivelul de maxim, cam cu vreo 5mm.
Masina a stat cam jumatate de ora cu busonul la baie desfacut, motorul cald, deci nu se pune problema ca nu s-ar fi scurs tot.
Pareri? Sa il las asa sau sa incerc sa il scot?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Porneste motorul si incalzeste-l la 90 de grade.
Opresti motorul, astepti 5 minute si masori nivelul.
Asa se masoara nivelul la ulei. O sa vezi ca e diferenta fata de atunci cand motorul e rece.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR