Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cosmin_nst

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17xx?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut. am o mare problema cu un 1,7 dti. o sa spun toate detaliile ca sa va puteti da seama mai usor. va rog mult sa ma ajutati ca nu stiu ce sa-i fac.

am venit la inceputul vacantei de iarna acasa si am luat masina, dupa ce nu mai mersese 6 saptamani nimeni cu ea. am dat la cheie, bateria moarta. am tras masina tatei langa, am reusit s-o pornesc dupa vreo 10 -15 minute. am mai lasat-o 10 minute pe loc sa mearga, dupa care am fost cu ea la benzinarie sa-i pun motorina si atat. motorul l-am tinut in maxin 2000-2200, pentru ca era si frig afara, nu mai mersese de peste o luna si n-am vrut sa stric ceva. circul in jur de o saptamana cu ea, fara probleme, atat doar a observat tata odata ca imi iese putin cam mult fum (alb-albastru). plec undeva la munte, la plecare am avut caldura, la intoarcere am inghetat(distanta de vreo 100km dus intors). am fost la un service mi-a spus ca trebuie desfacut tot bordul ca s-a blocat robinetul de la caldura. am vorbit cu alt specialist si a zis ca e antigelul si intradevar nu mai aveam nimic. mi-a pus g12, am inteles ca de asta trebuie sa pun. a mai trecut o saptamana si trebuia sa plec la facultate, cu masina de data asta(de la onesti la bucuresti) si am observat inainte sa plec ca s-a cam agravat treaba cu fumul. putere avea motorul, nu se simtea nimic inauntru, nici un martor in bord. am fost la un service, i-am aratat problema, i-am zis ca nu a mers 6 saptmani si ca la o sapt dupa ce am condus-o am observat ca nu mai am antigel. a pus-o pe tester, a dat el niste teste pe-acolo, m-a intrebat daca i-am dat blana cand am pornit-o prima data si i-am zis ca nu. a turat-o pana pe la 4300, si scotea fum de rupea, si a inceput si prin fata sa scoata fum, pe undeva dupa radiator.a ajuns el la concluzia ca trebuia desfacuta turbina inainte sa o pornesc si unsa cu ulei, si ca s-a stricat turbina si de-aia imi iese fum asa mult. adevarul e ca si la relanti scoatea ft mult. a zis ca mai pot merge asa, deocamdata nu e nici o problema, pana incepe sa scoata fum negru. asta era cu o zi inainte sa plec. mi-am luat inima in dinti si dimineata am plecat la bucuresti, plin cu bagaje. am facut 40 km de la onesti pana aproape de adjud si am observat ca in loc de aer calc imi vine aer rece. stiam deja lectia, am oprit in adjud si m-am uitat la antigel, care disparuse complet. am gasit g12 la un magazin, am pus 2 l de antigel si 2 de apa. fum la fel cat cuprinde. pe drum insa am sesizat ca parca dupa ce am mers cu ea mai mult nu mai vedeam fum in spate. ori mergeam prea repede si nu mai aveam eu timp sa-l vad. am ajuns la bucuresti, antigelul iar a disparut. am cautat la toate benzinariile si nu am gasit g12, astept sa se faca luni, poate o sa am noroc sa gasesc undeva. am pus deocamdata niste apa distilata si nu am pornit motorul, am insemnat nivelul si sa vad dimineata daca am pierdut. fum scoate o gramada. am vazut pe strada o dacie de acu 20 de ani care nu scotea la fel de mult la mine. sper sa nu se caleze motorul. spuneti-mi va rog care ar putea fi problema. am citit si alte mesaje si la nimeni nu am vazut sa se planga de fum mult scos pe teava de esapament. la drum lung sau si prin bucuresti nu mi-a scos fum prin fata, ce-i drept schimb in 3000 cand e cald motorul si in 2000 cand e rece, deci eu zic ca l-am protejat cat de cat.

ajutati-ma va rog ca peste 2 sapt trebuie sa plec cu ea acasa si nu vreau sa-mi cedeze motorul la jumatatea drumului.


mentionez ca sub presuri nu am nimic ud.
nici in vasul antigelului nu am vazut ulei(acesta se goleste complet!), nici nivelul uleiului nu a crescut. am verificat si cu motorul rece si e chiar sub nivelul de maxim si la 5 minute dupa ce am oprit motorul si e un pic mai jos decat max.

am mai uitat ceva. in ultime doua zile nu a pornit la prima cheie, asta de doua ori, ca si cum ar fi moarta bateria. daca mai incerc o data porneste fara probleme. nu cred ca aiba legatura cu fumul si antigelul, dar sa se stie.
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
In primul rand la multi ani. Dar daca zici ca dispare antigelul ai vazut cumva daca se vede pe sub masina vreo balta ceva? Ai spart vreun furtun sau radiatorul? Ai lovit-o?
Daca nu, atunci sa nu fie cumva garnitura de chiulasa dusa si antigelul sa ajunga direct in camera de ardere si sa iasa sub forma de fum in spate. Nu mai pune apa distilata poate iti ingheata in motor si il arunci cu totul.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Sau ai pompa de apa defecta si pe acolo pierzi antigel, ca sa o schmbi trebuie sa umblii la cureaua de disitributie, cati km are masina de are deja turbo defect ?
  • cosmin_nst

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17xx?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
turbina nu cred sa fie defecta. asta a zis cel cu testerul, dar nu am mare incredere in ce mi-a zis. cel mai probabil e sa mi se duca antigelul in camera de ardere si sa iasa sub forma de fum. dar totusi acum nu mai am antigel si tot imi iese fum. asta ma pune pe ganduri. balta sub masina nu am. eventual stiti unde gasesc un g12(cel rosu)? ca am umblat de am innebunit si nu am gasit nici in benzinarii nici in carrefour sau cora. s-ar putea sa gasesc la reprezentanta, dar s-ar putea sa fie ft scump acolo. din adjud cand am cumparat am dat 15 lei pe litru.

daca se duce in camera de ardere si din cauza asta iese fum, de ce iese fum si cand nu mai am antigel? se poate cala motorul daca mai merg cu ea asa? in bucuresti nu am unde sa o duc la vreun service la care sa cunosc pe cineva sa stiu ca face treaba buna si nu ma jegmaneste. in onesti am, dar nu am avut timp. sper sa ma tina inca vreo 500km...
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai eu zic ca daca mergi cu ea pana nu mai are antigel deloc nu faci prea bine. Iar fumul poate sa fie din cauza arderii incomplete (combustibil + antigel). Problema pare destul de delicata. Eu nu as mai merge cu masina.
  • cosmin_nst

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17xx?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
problema e ca peste 2 sapt trebuie sa plec acasa cu masina, doar nu o las in bucuresti. asta e, pe langa motorina mai bag si antigel la suta de kilometri...

deci nu are nimeni o idee clara despre ce s-ar fi putut intampla... am vazut la ft multi problema cu disparitia antigelului, dar ei se pare ca au gasit si alte simptome pe care eu nu le am...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cauta pe aici, o sa gasesti niste recomandari de service-uri (cu impresii). Sunt cateva in Bucuresti care au fost mult laudate. Du masina la mester, ca daca mi umbli mult cu ea asa o sa te trezesti ca o sa fie buna de aruncat la gunoi, sau iti pui ipoteca pe casa ca sa ai bani sa o repari

later edit
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11413
si sa ne tii la curent, sa ne zici ce a fost
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Simptome tipice de garnitura de chiuloasa arsa. Indicatia o da fumul alb si disparitia antigelului din vas. Motorul merge cu un amestec de vapori de motorina si vapori de antigel. Daca continui sa mergi asa, eventual esti fortat sa-i dai si o talpa, o sa se opreasca motorul datorita maririi ciupiturii garniturii si admisiei masive de antigel in unul sau mai multi cilindrii.
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
este cam groasa treaba! las-o asa!distrugi motor turbina! pare grav!prima impresie asta este ca ai garnitura dusa,dar din ce stiu eu garnitura la motorul asta este metalica si este mai greu de ciupit in halul asta!
chiuloasa in schimb are ceva parti din ceramica care crapa relativ repede!
mergi la un service mai bun!daca esti in bucuresti mergi in prelungirea ghencea la nea mircea,cauta pe forum si ai sa gasesti adresa precisa! bafta
  • cosmin_nst

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17xx?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
m-ai speriat. merci mult, o sa il caut.

antigel g12 aveti cumva idee unde pot gasi? la toate benzinariile la care am intrebat nu am gasit
  • ocs
  • *
  • 7 mesaje
  • din 23 Aug 2005
  • Astra 2003 Y20DTH
  • Bucuresti
  • ocs

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
cosmin_nst a scris:m-ai speriat. merci mult, o sa il caut.

antigel g12 aveti cumva idee unde pot gasi? la toate benzinariile la care am intrebat nu am gasit


La Augsburg pe titulescu, 22 lei litrul.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:Sau ai pompa de apa defecta si pe acolo pierzi antigel, ca sa o schmbi trebuie sa umblii la cureaua de disitributie, cati km are masina de are deja turbo defect ?

La Y17DT pompa de apa nu este antranata de cureaua de distributie , este pe cureaua de la AC si alternator.
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Probabil, nu bag mana in foc ca nu am 1.7 stiam ca la 2.0 e pe cureaua de la alternator dar dc zici ca si la 1.7 te cred pe cuvant, imi cer scuze de greseala
  • cosmin_nst

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17xx?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
sper sa gasesc deschis duminica...
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
sa ne tii la curent cu ce a avut;si decit fara,mai bine antigel ieftin..
  • kapp

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
cosmin_nst a scris:
antigel g12 aveti cumva idee unde pot gasi? la toate benzinariile la care am intrebat nu am gasit


sper sa rezolvi rapid problema si sa ne spui ce a fost...

dar nu am inteles ce esti asa disperat cu antigelu asta...iti mai pot spune inca vreo 2-3 marci bune si accesibile pret --aral, texaco,

daca nu ma insel g12 e o mare tzeapa.. in mod normal pt -35 grade raportul dilutie e de 1:1 iar la asta( cred ca e asta nu fac asocierea etichetei acum) e ceva gen 1:12 parti pt -35... nici cei de la magazine nu observasera treaba asta.. ei se bucurau de pretul bun
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
kapp a scris: e ceva gen 1:12 parti pt -35... nici cei de la magazine nu observasera treaba asta.. ei se bucurau de pretul bun


1:12 ?
  • cosmin_nst

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17xx?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
in nici un caz nu e 1:12, e 1:1. caut sa pun exact ce tip de antigel a specificat producatorul tocmai pentru a nu avea probleme pe termen lung.
  • kapp

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ok.. si astept si o poza de la flacon... sau sper sa nu uit si sa ma duc la un magazin sa fac poze sa arat despre ce vb..
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
da ulei mai ai in masina? l-ai verificat? M-ai intai spune daca ai fiert vreodata motorul. Daca l-ai fiert (si eu inclin sa cred ca da dupa cum spui tu ca mergi fara antigel) mai mult ca sigur s-a ciupit garnitura de chiulasa. Daca era problema la turbina sigur sufereai o pierdere majora de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR