Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
...dar nu raceste. Este vorba despre Astra G din 2003 cu climatronic,motor Y20DTH. Nu stiu ce sa ii mai fac. Nu pierde pe nicaieri dar nu baga rece desi compresorul porneste iar radiatorul de freon se incalzeste,deasemenea si ventilatoarele pornesc normal. Cine ghiceste are o bere.
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,194
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La fel patesc si eu...doar ca mie imi merge 50 km, daca opresc masina si o pornesc dupa 10 minute nu mai am aer. Din cate am inteles ar fi din cauza filtrului uscator de pe radiator. La mine este vechi, si a stat o perioada cu instalatia goala, cu pori deci a avut de unde sa traga umezeala si banuiesc ca si-a pierdut capacitatea de a retine umezeala. Momentan nu mai poate filtra umiditatea si dupa cei aprox 50 km se formeaza dop de gheata pe instalatie. LDivora mi-a sugerat sa verific daca conducta subtire de pe langa filtrul de aer se raceste la pornirea ventilatorului de clima.
Citez:
ldivora: conducta trebuie sa fie fierbinte si sa se raceasca in ritmul pornirii vent de ac.
ldivora: daca conducta e doar calduta si vent nu porneste, atunci e dop de gheata...

Sper ca ajuta.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Trei variante.1-compresor obosit,nu ridica presiunea la optim.2-dryer infundat-circuit blocat 3-valvula de expandare.
Asta in conditia cantitatii optime de freon si a unei bune functionalitati a flapsurilor.Aici ar fi problema doar in cazul in care la verificare prin palpare ai conductele una fierbinte,cealalta rece/brumata.



Cel mai bine ar fi sa mergi totusi la un atelier specializat sa-ti faca o verificare la sistem.acolo se vad efectiv presiunile pe inalta si pe joasa si este simplu ,pt.un cunoscator.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR