Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • butros

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Nou pe aici si deja cu o pb. Astra al meu (2004-62.00km- 1,6 C16NZ) intr-o zi pur si simplu nu a mai vrut sa plece. hac hac hac abia se invartea motorul....clar bateria (zic eu). Ma duc iau un varta blue 55A o montez cum scrie in cartea masinii mai intai plusul apoi minusul. Cand sa pun minusul....sfarrr scanteie...fara cheie in contact fara nimic....am o alarma bat-o vina am zis eu...o face masa undeva....mai incerc...reusesc sa cuplez borna fara scantei. verific bateria 12,68v. ma sui fericit dau la cheie porneste...variaza un pic turatia...totul devine ok. masor la baterie 14,62V. pornesc proiectoare faza lunga stopuri de ceata...verific 14,31V. totul ok. dau sa plec si zic hai sa mai verific si aerul conditionat....si supriza porneste aerul si se opreste motorul. Mai dau eu o tura ma mai invart vreo 30 de km pe centura...test din nou...pornesc aerul conditionat las masina in relanti si hop moare. Inchid aerul si incerc cu dezaburitorul si aerul pe cald viteza 4. scade turatia la 500 si da sa moara.
aveti vreo idee?? mi-ar prinde foarte bine un sfat ca deja sunt plin nervi. O fi puntea de diode, o fi ceva de la motor?? va rog sfatuiti-ma ca altfel bag a 5-a la ciurel in curba si in dambovitza cu ea. va salut cu respect!
Skip ads

  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai zis ca ai luat baterie noua de 55Ah, vechea baterie cat avea?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Trebuia sa pui ampermetrul pe borna sa vezi ce consum ai.
Alarma consuma cam 90-120 mA.
Eu cred ca ai in scurt 2 diode din alternator.
  • butros

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bateria veche avea tot 55A si era cea din fabrica pusa de Opel.
despre diode,,,cum se poate verifica (adica se da usor jos puntea de diode)? cred ca daca ma duc la reprezentanta cei de acolo o sa imi vanda alternatorul cu totul.
consumul de curent cum sa il verific? ca daca pun un aparat normal in serie cred ca prajesc firele acealea subtiri ale aparatului de masura (este un multimetru din acela de pe piata).
oricum azi am chemat pe cineva sa imi demonteze alarma. nu am ce face cu ea. (ha ha aviz hotilor).
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Roaga pe cineva sa te ajute cu masuratorile, e mai sigur decit sa arzi ceva...

In principiu, pui aparatul de masura pe scara cea mai mare la Amperi.
Apoi scoti o borna de la baterie si pui in serie aparatul de masura, daca indica negativ schimbi fisele aparatului, daca e pozitiv, dar prea mic, schimbi scara pe una inferioara...
Instructiuni de masurare se gasesc, chiar si in cartea aparatului.
  • scl

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: craiova
  • Masina: Omega 2000 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca e un aparat dinala banal ( la cateva sute de mii ) de pe piata se va arde siguranta la el instantaneu ( alea merg pana la maxim 10 A desi nu cred ca rezista pana acolo ) si nu incerca sa pui o sarma gorasa la siguranta cum sunt toti tentati ca arzi si aparatul , si alarama nu avea cum sa iti toace bateria ( si daca era scurt in alarma i se topeau firele imediat ce naiba nu au nici macar un 1mm firele de alimentare la alarma ata alea de la releul de blocare motor sunt groase )
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
doar aparatele profesionale au siguranta pe scala de 10 A;se poate masura curentul cu oricare aparat,fara contact pus,trebuie sa fie sub 0.1A altfel sint diode depreciate/scurt in alternator
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR