Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • gardep

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
victor soare a scris:la fel a patit nasul meu la o vectra 2.0dti, y20dth . [tu nu ai specificat tipul motorului]
erau oringurile de la injectoare.
nu te arunca sa schimbi injectoarele, astea se duc mai greu.

am motor de 1.7 cdti z
Skip ads

  • kcokigo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:o metoda buna care a folosit la mine
cand aveti ocazia si aveti un drum intins turati motorul si tinetil in turatii mari 3000-4000 rotatii timp de 15-20 de minute,eu fac des acest test si reusesc sa desfund injectoarele!ma refer la diesel!
am folosit tot felul de aditivi..dar nu au folosit!


daca facem asta pe loc este problema ? la un motor y20dti ?
se incinge motorul sau pateste altceva ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Evitati folosirea pe cat posibil a aditivilor...una din metodele de a curata calamina asa cum scrie in prospect este de a creste temperatura gazelor de ardere atingand asazisa temperatura de autocuratire care poate sa faca mult rau unui motor mai ales daca se greseste concentratia.Mersul mai bine este adevarat numai cat e folosit aditivul deoarece prin cresterea temperaturii de ardere se sezizeaza o crestere de putere o diminuare a fumului ...etc dar adevaratele efecte se pot vedea in timp.Nu merita riscul de a distruge un motor pentru rezultate de moment nemaisocotind faptul ca injectoarele de benzina care au fost tratate cu aditiv si nu s-au desfundat sunt irecuperabile,iar la motorina prin particularitatile presiunii de injectie mare nu se infunda ci trebuiesc demontate si verificate,eventual retarate .ADITIV = rezultate de moment + probleme ulterioare mult mai grave ,alegeti dar faceti-o in cunostinta de cauza nu la sfatul vanzatorului de asemenea produse.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
folositi cu incredere aditivi de inalta performanta.
adaugati exact cantitatea recomandata de producator.
acesti aditivi [repet: de calitate], cu adevatat intretin injectoarele si prelungeste durata de viata a pompei.
experienta in materie de motor diesel si numarul de km. facuti cu dieseluri de la opel ,ma face sa dau aceste sfaturi.

nu cunosc in peste 600.000km[exclusiv opeluri second -hand], facuti exclusiv cu diesel sa fi reparat vreodata pompa,injectoare, dat rezervoare jos si altele.[cand schimb filtrul de motorina la 20.000km ,mi-e mila de filtrul pe care il arunc..totusi]
aceasta interventie nu vine sa contrazica colegul de mai sus,asa procedez eu si asa voi face toata viata.
liqui-moly si redex sunt cele mai bune de pe piata.
cer scuze nu doresc sa fac reclama.
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Parerile sunt impartite:
Aditivii de combustibil se impart in 2 categorii: cei inclusi si cei individuali.
In mod obiectiv aditivii inclusi sunt substante de optimizare si atenuare a combustibililor. Ei functioneaza doar daca se respecta instructiunile, obligatorii oricarui produs. Aditivii nu sunt nici pentru a scoate profit firmele si nici placebo, se folosesc in parametrii indicati de producator. Un ex: cei cu motoare diesel mai noi simtiti diferenta dintre motorina care a fost in Petrom cand era proprietate nationala si acum cand e proprietate OMV; sau atunci cand alimentati dintr-o pompa fantoma si una cunoscuta. Calitatea consta in acei aditivi. Aditivii individuali sunt doar o derivata a aditivilor inclusi pentru a ajuta in diferite conditii, motoarele problematice in acest sens.
In mod subiectiv utilizatorii de aditivi individuali, in special cei dezamagiti de efect, nu respecta instructiunile si se asteapta la efecte miraculoase. Aditivii nu rezolva probleme tehnice majore, sunt solutii eficiente pentru probleme de o gravitate mica sau medie.
In concluzie: Aditivul functioneaza daca e folosit si destinat corect. A nu se confunda indicatiile sale cu o problema tehnica severa.
  • colbert

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Apropos de injectoare , exista un nr de km la care trebuie curatate sau efectiv atunci cand au simptomele respective Ma refer la curatarea cu ultra sunete!
  • doru.escu

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
O parere: daca motorul da simptome ca ar functiona neregulat la rece cat si la cald ar trebui o diagnosticare, inainte de aplicarea unui aditiv ,deoarece acest aditiv curata si ce este in rezervor si pana la injectoare.Este doar o parere.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Este o parere buna. Iar aditivul nu curata pana la injectoare ci pana la sistemul de evacuare, foarte important pentru galeria turbinei.
Skip ads

  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut! stie cineva unde pot face o curatare de injectoare cu ultrasunete in Bacau? eventual si o diagnoza pentru motorul masinii mele (c20ne). Nu gasesc nicaieri diagnoza pentru motorul asta in Bacau Sad
  • marian_dan2006

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am si eu un opel astra g an fabricatie 2009 cand imi indicati sa folosesc aditivi stiu un aditiv cetan boster sau ceva de genu e de la petrom si am inteles ca e foarte bun eu inca nu am folosit ca mi-au spus majoritatea ca nu are rost de la 100000 de mii incolo se foloseste. voi ce parere aveti ast si eu indici.si daca e bun de folosit.
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ii intreb pe cei care sunt contra aditivilor : ei folosesc motorina aditivata ?
De ce se comercializeaza motorina adtivata daca adivii nu sunt buni ?
La Petrom este o diferenta mare intre aditivat si neaditivat !
Eu cred ca de vina pentru problemele la injectore sunt biodizelul si apa !
Sa fim seriosi ! nu salveaza planeta 4 la suta biodizel care tot arde si chipurile sunt identice cu motorina dar mai curate ?
  • nicu25

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am folosit o singura data curatator de injectoar neavand ce face(nu mai stu firma). A mers masina in suturi pana am terminat toata benzina din rezervor ( aveam cam 30 l).
Cand e nevoie scoti injectorul frumos si il cureti prin alte metode...
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
rubin a scris:Ii intreb pe cei care sunt contra aditivilor : ei folosesc motorina aditivata ?
De ce se comercializeaza motorina adtivata daca adivii nu sunt buni ?
La Petrom este o diferenta mare intre aditivat si neaditivat !
Eu cred ca de vina pentru problemele la injectore sunt biodizelul si apa !
Sa fim seriosi ! nu salveaza planeta 4 la suta biodizel care tot arde si chipurile sunt identice cu motorina dar mai curate ?


Toata motorina din Romania este deja aditivata direct de la pompa pentru ca motorina din RO este de slaba calitate si nu are o ungere buna (ceea ce devine o problema in timp pentru pompa de injectie). Si eu bag o data la 6 luni Metabond pentru 3 plinuri consecutive pentru curatare/ardere mai buna a supapelor si a altor componente motor care participa la arderea si evacuarea amestecului carburant. Insa cel mai ok ar fi sa nu amestecam in rezervor motorina de la diverse pompe, ar trebui sa bagam doar de la aceiasi pompa si mereu acelasi sortiment.
Biodiesel-ul din motorina este o reala problema, in timp face depuneri in rezervor. Mi-a spus un inginer care face verificari la cisterne ca ar fi coroziv si la cele care transporta doar biodiesel cedeaza mereu garniturile de la robineti sau furtune. La Petrom se baga biodiesel (poate mai mult de 5%) si nu e exclus ca motorina sa aiba si apa (a ajuns Petrom o marca de benzinarii pentru nevoiasi - cica se adreseaza celor cu venituri mai modeste dar tot asa e si calitatea combustibililor pe care-i comercializeaza) eu am bagat la doua masini si primul simptom a fost ca a inceput sa-mi trepideze bordul, apoi am constatat ca la mersul inafara nu te mai ajuta masina in depasiri. Ar trebui sa bage biodiesel in motorina pentru utilajele din agricultura sau eventual doar la camioane.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
rubin ....nu confunda te rog aditivul pentru iarna cu aditivul minune care micsoreaza consumul,emisia de noxe ,curata supapele,curata injectoarele,curata camera de ardere,curata rezervorul,traseul de alimentare,pompa de injectie si tot curata si iar curata pana fluiera omu a paguba ii curata apoi si contul sau cardul dupa caz ..de ceva milioane bune.Cele doua substante nu au mare lucru in comun decat numele, care este identic de aici si confuzia.Eu respect dreptul posesorului de autoturism de a alege solutia care il satisface pe el,am considerat ca din moment ce foarte multi cer performanta de la motor,sant dispusi sa cheltiue milioane pe tot felul de inventii pentru 2-3 cai in plus cand solutia(in cazul injectiei pe benzina)este cel recomandat de producator verificarea pe stand si curatarea periodica mai ales in cazul injectoarelor de Opel cel cu 4 gauri e bine sa spun tuturor care e solutia optima si atat.Vin oameni cu injectoare tratate din belsug cu solutii minune incercam sa remediem ,in aceste cazuri e foarte putin probabil sa mai obtii debite egale si pulverizare corecta ....schimbam si castigul e si mai mare.Ideea este de a informa nu a crea curent de opinie in favoarea unei variante,problema este ca vanzatorii informeaza gresit atunci cand uita sa adauge si neajunsurile variantei lor.
P.S. Nu detin aparat de curatat injectoare,nu prestez asemenea servicii ,nu recomand locatii, imi permit luxul sa fiu impartial in concluzie.
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
victor soare a scris:folositi cu incredere aditivi de inalta performanta.
adaugati exact cantitatea recomandata de producator.
acesti aditivi [repet: de calitate], cu adevatat intretin injectoarele si prelungeste durata de viata a pompei.
experienta in materie de motor diesel si numarul de km. facuti cu dieseluri de la opel ,ma face sa dau aceste sfaturi.

nu cunosc in peste 600.000km[exclusiv opeluri second -hand], facuti exclusiv cu diesel sa fi reparat vreodata pompa,injectoare, dat rezervoare jos si altele.[cand schimb filtrul de motorina la 20.000km ,mi-e mila de filtrul pe care il arunc..totusi]
aceasta interventie nu vine sa contrazica colegul de mai sus,asa procedez eu si asa voi face toata viata.
liqui-moly si redex sunt cele mai bune de pe piata.
cer scuze nu doresc sa fac reclama.
Salut,sa inteleg ca acest aditiv este universal pentru orice motorizare dieesel? daca am filtru de particule este vreo problema?as vrea sa bag ceva aditivi in combustibil deoarece mi se pare ca un injector nu lucreaza perfect,multumesc pentru eventualele raspunsuri.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
da, este bun pentru toate tipurile de motoare diesel.se respecta indicatiile producatorilor.
nu scade consumul si nici din opel mercedes nu face
mentine sistemele de injectie curate,curata injectoarele si maresc durata de viata a pompei de injectie,porniri usoare.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
... si cel mai important lucru - motorina va unge mai bine toate componentele sistemului de injectie. Fa un experiment simplu : porneste motorul, si apoi cu el pornit adauga aditivul la motorina din rezervor, dupa cum scrie in prospect si stai pe langa motor. In 2-3 minute o sa vezi ca motorul devine mai putin zgomotos in exterior (dar si in interior cand esti la volan).
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Cel mai bun aditiv pentru curatarea injectoarelor, este bancul cu ultrasunete. Un injector poate functiona anormal si sa nu fie neaparat infundat.


Adi G.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cyberbob a scris:Salutare! Cel mai bun aditiv pentru curatarea injectoarelor, este bancul cu ultrasunete. Un injector poate functiona anormal si sa nu fie neaparat infundat.


Adi G.


foarte corect.
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cyberbob a scris:Salutare! Cel mai bun aditiv pentru curatarea injectoarelor, este bancul cu ultrasunete. Un injector poate functiona anormal si sa nu fie neaparat infundat.


Adi G.
sunt de acord dar am inteles ca operatiunea asta se poate face doar la motoarele alimentate pe benzina
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR