Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • utasor

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Vectra 2001 22ydtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am un opel vectra b cu motor y22dtr porneste si functioneaza corect pina cind creste temperatura in jur de 80 grade. in mers turat nu se intimpla nimic dar in relanti[cind stau la semafor] se aprinde becul galben si cind demarez motorul nu mai trage. am observat ca atunci cind se aprinde becul galben vacumul care actioneaza paleti de la turbo nu mai lucreaza. am verificat valva egr, furtunasele, vacumul de la turbo. are cineva idee care este cauza acestui defect? mentionez ca daca turez motorul in timp se stinge becul galben si vacumul de la turbo incepe sa lucreze.
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica pompa de vacuum si mai ales toate racordurule de aer,sa nu ai pierderi in circuit. Din ce scrii tu acolo ar fi in primul rand lipsa vacuum,racorduri cu pierderi si mai rar electrovalve care lucreaza prost.
Problema poate fi detectata si la diagnoza daca respectivul are ceva rabdare si citeste cu atentie valorile reale.Atentie daca vrei sa verifici electrovalvele ,nu pot fi inlocuite oricum ai grija la culoarea lor,ai doua negre care pot fi permutate intre ele cea gri e singura.
  • utasor

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Vectra 2001 22ydtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns. sigur nu sunt pierderi de vacum. electrovalve verificate prin inlocuire mai putin cea de la turbo pentru ca nu am avut cu ce sa-o inlocuiesc..verificat si supapa egr..o sa caut sa inlocuiesc si electo-valva de la turbo dar cred totusi ca nu este de vina..cred ca intrerupe calculatorul alimentarea ei pentru ca dispare vacumul dintr-o data din supapa vacomatica de la turbo..intrebarea mea este cine comanda aceasta electro-valva..sigur calculatorul! dar el de unde citeste parametri? poate fii de vina senzorul de la galeria de admisie? am fost la reprezentanta OPEL din PITESTI si arata pe tester defect EGR dar dupa ce au cautat o zi au spus ca de vina este poma de injectie....ce crezi?
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Interesant cum cei de la service-ul lui peste ti-au spus ca e pompa de injectie cand de fapt testerul le-a spus clar ca e EGR-ul de vina. Nu ar strica sa cureti EGR-ul si apoi sa mai vezi. Instructiuni aici:
https://www.clubopel.com/vie...sc&highlight=
S-ar putea sa fie normal sa nu mai fie actionata turbina deoarece la anumite tipuri de erori motorul intra intr-un fel de stare de avarie si nu mai poate fi turat mai sus de aprox 2000 rot/min adica aprox de unde incepe sa functioneze turbina.
Bafta!!!
Skip ads

  • utasor

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Vectra 2001 22ydtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2007

  • Mesaj Privat
da cei de la servi-ul OPEL au pus testerul si au spus ca este EGR. spun ei[NU TE LASA SA STAI LINGA EI] ca au schimbat EGR si tot la fel functioneaza. chiar mi-au dat o adresa unde sa repar pompa. Am fost si la alt service si au spus ca pompa este in perfecta stare. Ai dreptate, este posibil sa fie alta eroare legata de temperatura motorului. Am observat si o marire a temperaturi la borb in jurul a 90-95 grade si la relanti becul de la ulei palpaie. m-ai am de verificat o electro-valva si ce se intimpla cu temperatura. Va multumesc celor care ma ajutati cu sfaturile voastre si astept alte sugestii..
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dupa cate spui, pare ca la "motor cald" pompa de ulei nu mai are debitul nominal, asta ar explica incalzirea excesiva a motorului (nu mai are ungere suficienta). De asemeni asta explica si intrarea motorului in avarie (nu se aprinde "Check engine?), motiv pentru care nu se mai tureaza si nu mai intra turbina. Parerea mea e ca nu este de vina pompa de injectie, nu prea are legatura decat cu intrarea in stare de avarie a functionarii motorului. Mi-am permis sa raspund deoarece, motorul meu are elemente de Y22DTR, respectiv toata partea de recirculare gaze, galerie de admisie si valva EGR, elemente pe care nu le gaseam la Y20DTH, dar le-am gasit la Noutati 2003 si explicate la Y22DTR.
  • Bebeff

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Am aceeasi problema pe care o ai tu la acelasi motor y22dth, dar pentru inceput legat de faptul ca la temperaturi mai mari falfaie becul de la ulei: trebuie sa schimbi sonda de ulei(are o membrana subtire care sa spart) care este situata in spatele motorului si este greu sa ajunga la ea; atentie ca mecanicii probabil i-ti vor spune ca este stricat un semering pentru ca vor vedea ulei aruncat pe la roata, tu spunele sa verifice sonda asta din spatele motorului, costa 35 RON. LEGAT de prima problema: acum un an jumate mergeam bine mersi si deodata masina nu se tura mai mult de 1500 si scotea un fum si un miros ingrozitor. M-a lasat exact in fata unui service renault (sunt din focsani si este singurul service mai serios) mi-au schimbat filtrul de motorina s-au uitat ca prostii la ea si au zis ca nu stiu ce are. Din una in alta am ajuns la un mecanic care repara pompe de injectie (el mi-a facut o impresie buna dar avea niste angajati ofticati rau) care mi-a zis ca i-mi repara pompa cu 700 ron; s-a apucat omul de treaba: a umblat prima data la avans dar nimic, apoi a desfacut pompa in bucati a curatat-o si a pus-o la loc. Acum ( deci merg de 18 luni cu ea asa) se tureaza pana la 4000-4200, dar incepand cu treapta a treia pe la 2800-3000 ture in mers i-mi intrerupe pentru cateva secunde din putere se aprinde becul dar apoi i-i revine puterea si ciclul se reia; daca o accelerez mai incet se intampla mai rar dar mai mult de 160-170 km\h nu merge. In plus daca merg constat cu 1500 ture se aprinde becul. Cei mai multi spun ca este din pompa de injectie, mai exact partea electrica a pompei. Stiam ca este la Ploiesti un service Bosch dar aia te pun sa schimbi pompa cu una sh la care i-ti ofera garantie dar costa 1000E; inainte de sarbatoriam fost la Brasov si pe drum, langa Ploiesti am vazut un service pe care scria ca repara pompe de injectie dar era ora 8 seara si nu era nimeni; am vorbit cu cineva de la un magazin din apropiere care mi-a zis ca aia REPARA pompele si ca este coada la ei (parca vazusem eu ceva cand am trecut dimineata). Asa ca daca mai afli ceva despre problema te rog sa-mi spui si mie ca tare nu as vrea sa dau 1000e pe o pompa sh sau mai rau 2500 pe una noua.
  • utasor

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Vectra 2001 22ydtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2007

  • Mesaj Privat
AM REZOLVAT PROBLEMELE;-becul se aprindea din cauza unui furtunas de la vacuum. Furtunele de la vacuum au fost verificate dar furtunul respectiv avea o crapatura foarte fina si pierdea vacuum atunci cind se incalzea. -am schimbat si sonda de la ulei si sigur nu o sa m-ai palpaie becul. Daca lasam pe cei de la OPEL demontau pompa de injectie degeaba. Nu este o crima ca nu au depistat defectul dar faptul ca dadeau un defect total aiurea este de condamnat. NU SUNT MESERIASI..PACAT CA REPREZINTA FIRMA OPEL. Am vazut ca ce acest forum sunt oameni mult mai pregatiti care cunosc in amanunt cum functioneaza si se repara un motor...MULTUMESC CELOR CARE M-AU AJUTAT CU SFATURI...Concluzia este sa nu apelati la OPEL PITESTI poate numai sa faceti schimb de ulei........
Skip ads

  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu un Y22DTR si am problema cu uleiul. Acum ca stiu o sa dau sonda aia jos si o s-o schimb ca am schimbat o data semeringul ca am crezut ca e pe la fulia de la viblochen . Am avut si eu o problema cu masina. Nu tragea , facea figuri la diferite turatii ( se aprindea ledul galben) . Am schimbat radiatorul de la intercooler si acu merge stas. Problema e ca are cam 400.000 facuti de mine. Si se aude turbina urat , un fasait si ceva gros asa in ea cand o turez si scoate si ceva fum. Ce sa fac cu turbo? L-am desfacut si e ca negru si are ceva ulei prin el... Merici ptr ajutorul cu sonda,
  • utasor

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Vectra 2001 22ydtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Buna. Daca turbina are zgomot precis este defecta, si probabil in timp zgomotul se va accentua odata cu uzura rulmentilor. Parerea mea este sa repari turbina pentru a nu se strica mai rau. Nu stiu unde se repara, poate stie vreun coleg si ne spune si noua. Sa cumperi o turbina noua banuiesc ca este scumpa. Mult succes.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
turbina am gasit cu 700E noua dar mai caut:D pretul oficial e de 1500
  • cosmin75

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pt reparat turbine dati un semn pe 0726.621.261 si va indrum, ca si eu am reparat-o si astia dau si factura si garantie, iar pt ca am fost multumit ii recomand cu incredere.
Skip ads

  • cosmin75

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cel cu turbina noua la 700euri poti sa suni si tu ca gasisem pe cineva care aduce garet si era pe la un 600max cu fact si garantie (eu am un y20dth)
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
trimite-mi si mie un mesaj cu nr lui de tel. oricum la mine am inteles ca e geometrie variabila dar sa vad cum ma inteleg cu individul
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR