Ai uitat parola?


  • cosmin_atb

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
am si eu o problema la relanti martorul de ulei se aprinde; am fost la service (OPEL) sa vada ce se intampla. Au pus testerul si intr-adevar la relanti presiunea in motor este scazuta (o sa le cer sa imi puna si manometru la sonda sa imi verifice presiunea uleiului la relanti si in sarcina - stiu ca trebuie sa aiba intre 2 - 2.5 bar la relanti si 6-7 bar in sarcina), mi-au curatat sorbul din baia de ulei+baia (mentionez ca in baie nu au gasit ceva de speriat-care sa spuna ca are ceva la linie-arbore, biele cuzineni); masina are cam 200000 km , au dat capacul de la distributie unde este si pompa, mi-au zis ca e ok,-mentionez ca am schimbat uleiul, filtrul , i-am facut si o spalare cu o solutie la motor (am pus-o in uleiul vechi inainte de schimbare timp de 3 minute). Sunetul motorului este unul normal (ca unul de 1.3 diesel), deci repet nu cred ca am ceva pierderi de presiune din motor din cauza uzurii.
Nu stiu ce sa fac!
Cei de la opel imi spun ca trebuie schimbata pompa dar nu sunt siguri ca problema este de la ea, nu imi permit sa dau 1400 ron doar pe pompa si in final sa vad ca nu e de la ea.
Tin foarte mult la masina si vreau sa rezolv neaparat aceasta problema.
Nu mai vreau ca pe banii mei mecanicii sa faca scoala.
Sigur aceasta problema nu este de la:
ulei (este schimbat)
Filtru(l-am schimbat si este pus bine)
senzor presiune ulei (este nou org)
Curatenia a fost facuta atat in baie +sorb cat si in pompa de ulei
Nu a ramas decat Pompa defecta sau pierdere presiune in motor
CUM IMI DAU SEAMA (nu vreau sa scimb ceva fara sa fie defect )
Astept un raspuns/parere/sugestie din partea dumneavoastra la aceasta problema
  • andrei_jr80

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salut. nu stiu daca te ajuta dar iti spun ce am patit eu cu masina anterioara. Avea ceva mai multi km la bord si i-am dat un ulei mai gros ca am zis ca merge din cauza uzurii motorului si cand am pus mai gros mi s-a aprins becul de ulei. nu ma prea pricep dar daca vorbesti cu cineva care are acelasi model de motor sa pui pompa de ulei de la el si sa vezi daca e de acolo.
  • cosmin_atb

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Da sa stii ca si eu am pus un ulei mai gros de la 10w la 15w ( am zis ca are km si mecanicul mi-a sugerat asta. Dar cred ca presiunea e mai buna cu un ulei ceva mai gros ( oricum si atunci cand am avut 10 w aveam probleme cu martorul de ulei) multumesc Andrei
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
incearca sa pui 5W30 GM Dexos 2 si vezi daca mai face... faptul ca ai pus un ulei mai gros nu este neaparat mai bine. Presiunea ar trebui sa fie mai buna cu un ulei mai gros daca nu ti cont de teolerantele la piese care daca sunt mici atunci uleiul nu intra bine in pompa si nu face presiune bine...
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,167
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu stiu cine va da asemenea sfaturi legate de ulei, dar e absurd sa pui un ulei asa gros intr-un motor de genul asta, si dupa sa te intrebi ce are. Si la un banal magazin de piese auto iti va recomanda 5w30 sau 5w40. Asa a zis mecanicu nea caisa, ne luam dupa el, uitate ce recomanda opel, nu mecanicu
  • cosmin_atb

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Da, am gresit eu, mai sus in loc de 10w am scris 15w (initial am pus 5w). Dar si cei de la opel mi-au recomandat 10w in loc de 5w. Oricum azi cei de la Opel mi-au spus ca e de la distributie. Maine o sa o scot din service ca de 4 zile numai pareri au mecanicii de la opel dar nu au rezolvat nimic. O sa schimb distributia (am aflat ca in Germania la 150000 km nu i s-a schimbat distributia deci asta e primul pas de facut). In rest pompa si ce o mai avea la motor ramane sa vad ce se intampla dupa schimbarea distributiei. Apropo mecanicii de la opel au zis ca martorul se poate aprinde si de la distributie (poate pierde presiune si pe la intinzator). Oricum ma asteptam ca in 2013 cu atatea testere si aparate, mecanicii sa poata rezolva mai repede o problema de genul . Azi la intrebarea mea : De ce nu pun manometru la sonda sa imi verifice presiunea uleiului la relanti si in sarcina - mi-au raspuns ca nu pot face lucru asta, fara prea multe explicatii. Dupa ce fac distributia o sa merg asa cu ea pana o sa cada ceva la ea -atunci o sa stiu sigur ce e defect. (pompa sau motorul).
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,167
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Iti raspuns eu la nelamuriri! Defapt, nu mai exista mecanici priceputi, toti au acum cate un curs dinala de 3 saptamani, si sunt vai de mama lor. Nu e suparator faptul ca invata, asta e foarte bine, dar in fiecare servis trebuie sa exista cativa mecanici priceputi din orice punct de vedere si altii care invata meserie de la ei! E absurd sa mergi cu cate o problema si ei sa faca teste si inlocuiri de piese pe banii tai. Eu la o problema intreb, daca insista cu zeci de cauze , sanatate, pe alea le stiu si eu


Ultima modificare facuta de seftaka la Lun 04 Nov, 2013 10:34 pm
  • cosmin_atb

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
da ai dreptate, dar............
  • katto

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
oil pressure switch location Z17DTH.
pe chiulasa in partea dreapta ,este accesibil mai greu , trebuie dat jos bateria
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,270
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Parerea mea daca tot ai umblat la baia de ulei trebuia sa schimbi pompa de ulei ca sigur are o problema!
Daca nu e de la ea posibil cuzinetii sa fie uzati!
Cati km are masina?
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, la 1.4 x14xep mi s-a aprins (de ieri dimineata) doar la relanti martorul de ulei doar la relanti,daca o accelerez putin dispare.Martorul a aparut dupa cel putin 15 de mers cu ea,la pornire nu face asa. de la ce ar putea fi?Nivelul uleiului este bun. De la ce ar putea fi?are legatura cu vremea\temperatura de afara?Pot merge cu ea asa macar weekendul asta?
  • dr_agosh82

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Poate ai un inceput de sfirsit al pompei de ulei.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,270
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Schimba uleiul!
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Cosmin, grija mare cu distribuitia! Eu am patit la fel, masina are 160000km, si nu avea distribuita schimbată. Mi s-a aprins becul de câteva ori, dupa asta cand am plecat cu ea s-a rupt un intinzator de la lant si aia a fost. Ulei neschimbat,proprietăți slabe, distribuite neschimbata si gata. Schimba distribuția cât mai repede!
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Bogdan101996 daca mie imi era adresata discutia(ai zis Cosmin:) ) ...distributie am schimbat-o in octombrie si schimbul de ulei tot atunci,si am mers doar 2000 km de atunci
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 583
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic sa faci un test de presiune ulei si savezi atunci cauza .poate fi senzorul defect sau cuzineti sau pompa etc. Dar eu nu a-si mai umbla cu ea riscul este sa calezi motorul si pagubele pe masura .
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
acum 3-4 luni am facut si o segmentare motor (avea presiune mica la un piston) deci cred k ies din discutie cuzinetii,sau gresesc?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 583
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu are treaba segmentii cu presiunea de ulei . daca lucrarea nu a fost ok atunci are treaba cu cuzinetii findca presiunea arbore cotit arbore cu came pastile supapae culbutori etc. Dar o diagnoza corecta trebuie luata prin eliminare eu zic pentru inceput un test de presiune si apoi restul .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,426
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Blakburn, se aprinde sau palpaie. Daca doar palpaie, vezi ca are o sonda pe chiuloasa este posibil sa fie de acolo(vezi daca are ulei pe langa ea).
  • Blackburn21

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Sta aprins martorul la relanti,nu palpaie.te referi la sonda de langa joja,in stanga ei?o sa verific.am verificat joja cu motorul pornit si nu avea pic de ulei pe ea?e normal sa fie asa in timpul functionarii motorului?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata