Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dumitru pop

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua. am un astra h 1.7 dth, 2005. am citit pe forum de pedala slaba de ambreiaj dar nu am gasit o problema in care - nu am pierdere de lichid din borcan. anul trecut am schimbat o pompa de ambreiaj iar acum o saptamana am schimbat-o iar, si tot problema am cu schimbarea vitezelor, intra foarte greu. Am aerisit de mai multe ori si dupa doua ore iar intra greu in viteza. La service au zis ca rulmentul de presiune ar fi problema ( un semering care la frig face "figuri"). Ar fi posibil?
Va rog sa imi dati un sfat. Multumesc mult.
Skip ads

  • Sailas

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Problema cu intratu in viteze greu o am si eu , Z17DTL , 5 trepte. Ceva idei ?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
o problema care poate acuza intrarea grea in viteze poate fi din cauza mizeriei depusa pe butucu discului de ambreiaj,si nu mai culiseaza pe axul primar al cutiei de viteze,discu ramanand,,,lipit,,,(intre ghilimele) de volanta
solutie de remediere dat cutia de viteze jos si curatat axu primar si butucu discului de mizerie,sau daca cutia are fereastra de vizitare,o spalare cu spray de frane din abundenta
pompa de ambreiaj daca este defecta nu mai face presiune,rulmentu daca este defect,pierde lichid
  • Sailas

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumim.
Skip ads

  • dumitru pop

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema prin schimbarea simeringului dintre ambreiaj si motor, schimbarea discului si a placii de presiune (nu era chiar obligatoriu schimbarea discului, dar daca tot am dat jos ...) si o aerisire bine facuta. Acum intra foarte usor in viteza. Dupa ce am schimbat cele de mai sus mentionate si pompa de ambreiaj ( inainte cu cateva zile) nu am avUt pedala buna de ambreiaj, trebuia sa fac 20 de pedale ca sa pot intoduce in viteza, am mers inapoi la service si mi-au facut o aerisira mai completa si am scapat de griji, e chiar foarte ok. Total cheltuieli 1750 lei. Cu stima, Dumitu.
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
dumitru pop te rog poti fi putin mai précis?!esti sigur ca Acela se numeste simering?!rulmentul de presiune nu ai schimbat?doar placa si disc!?aveai pompa dusa sau ai schimbat crezand ca nu mai trebuie sa dai jos cutia?!multumesc anticipat de raspunsuri!
  • dumitru pop

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Simering se numeste, este dupa volanta si nu permite uleiului de la motor sa intre la ambreiaj (aveam ulei in carcasa ambreiajului ) In legatura cu pompa de ambreiaj specific ca am schimbat-o inainte cu trei zile sa schimb discul si placa de presiune. Dupa ce am schimbat toate astea si s-au dus 1750 de lei tot nu aveam pedala buna si am mers inapoi la mecanic si a facut dinou o aerisire si mergea foarte bine. Zic "mergea" pt ca acum (azi) dupa 140km de drum tot imi intra aer in instalatiie si nu intra usor in viteza, trebuie sa fac 2-3 pedale ca sa intre mai usor. Pedala se simte la picior dar tot greu intra in viteza. Maine merg iar la mecanic.
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
colegule imi pare rau pentru tine.sper sa ii dai repede de cap ca imi imaginez cat de enervant este!sa ne mai tii la current cu pataniile tale ca din ele mai pot invata si altii.numai bine!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
problema este de la rulementul de presiune deci ai schimbat degeaba placa de ambreiaj si cea de presiune...
  • dumitru pop

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2011

  • Mesaj Privat
"mikyboy" poti sa imi dai mai multe detali de ce ar fi dus rulmentul de presiune. Ar fi posibil, pe undeva, sa prinda aer, precizez ca nu am pierdere de lichid. Din cate am inteles este actionat de un pistonas, are un sistem ca la retrier de frana? Multumesc ca mi-ai raspuns.
Sarbatori fericite tuturor.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna,
Am si eu o problema ciudata de ambreiaj la Astra H, 2004, 1,7 cdti, 101 cp, cu 235.000 km.
De ceva vreme se aude volanta, dar dupa un mecanic inca nu este grav.
Cetaodata nu pot sa schimb vitezele ! Parca n-ar deschide suficient ambreiajul. Problema apare destul de rar, si nu gasesc nici o logica in aparenta ei. Cateodata merg sapatamani intregi fara sa apara, iar cateodata apare chiar la prima pornire, caz in care trebuie sa opresc motorul sa introduc in treapta 1. Pornesc motorul cu ambreiaj apasat si in treapta 1, dar se simte masina incearca sa porneasca si cu ambreiajul apasat.
Este clar ca cateodata ambreiajul nu deschide suficient. Problema dispare pentru un timp (foarte variabil si imprevizibil) fara nici o interventie, timp in care ambreiajul functioneaza perfect.
Nivelul lichidului de frana este in regula, nu am scurgeri.
Aveti vreo idee care ar putea fi problema (in afara de schimbat volanta+kit complet) ?
Multumesc,
Aron
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Lichidul de frina,cind l-ai schimbat ultima data?,dupa indicatiile producatorului se schimba la aprox. 2 ani.
Skip ads

  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Nu am schimbat de 4 ani. Poate sa fie de la lichid? Multumesc pt info. Schimb lichidul si sper sa nu mai apara.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu e doar din lichid. Rulmentul de presiune e dus sau placa de presiune nu-si mai face treaba. As miza pe placa la kilometri aia.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Mai intai, cand am timp sa ma ocup de masina, incerc cu schimbarea lichidului. Presupun si eu ca la acesti km, mai tarziu sau mai devreme vine si randul kitului. Insa m-am gandit ca dupa felul in care apare si dispare problema, poate nu este o defectiune mecanica. Daca ar fi placa, n-ar trebuie sa fie tot timpul la fel?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
E posibil ca in anumite portiuni ''soarele'' placii sa aiba uzura pronuntata, metalul sa isi fi pierdut din elasticitate, dar de asemenea e posibil sa fie si multa mizerie pe axul pe care culiseaza discul. Incearca cu lichid nou ca nu e scump. Daca zici ca pleaca de pe loc cu ambreiajul calcat e de asemenea posibil sa fie pompa. Nu face destula presiune sa tina rulmentul presat. Le iei pe rand, lichid, apoi pompa si pe urma treci la kitul de ambreiaj.
  • dumitru pop

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea problemei mele cu pedala slaba de ambreiaj. Dupa ce am tot facut vize la mecanic, am schimbat pompa cea noua ( care s-a dus) si conducta care pleaca din pompa spre ambreiaj, cu sh. Acea conducta are o supapa sau cum ii zice exact, nu stiu. Mecanicul tot a sustinut ca nu are cum sa fie rulmentul dus pt nu curge deloc lichid si de aceea am schimbat conducta cu supapa. Numai in cazul in care nici asa nu o sa am pedala atunci va schimba rulmentul. Acum merge perfect, sper sa nu mai am probleme.
Daca va ajuta cu ceva rezolvarea mea, ma bucur.
Va doresc multa bafta. Stima.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Revin si eu. Am schimbat lichidul, placutele, discurile de frana, (pe fata oricum erau destul de uzate), am facut ceva km si deocamdata ambreiajul, schimbarea vitezelor merge fara probleme. Chiar imediat dupa ce am luat masina din service, o perioada scurta a mers putin mai grea. De cateva ori chiar, abia ca am putut schimba vitezele, dar asa se pare ca a revenit. Astept ce se intampla. Nici inainte nu era o problema constanta. Multumesc pt sfaturi!
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Poate cineva sa imi spuna unde se afla conducta aia, pt ca si eu am la astra 1,3 cdti cu 6 trepte am problema cu ambreiaj insuficient si am schimbat degeaba pompa pedala master si tot nu am rezolvat-o, intra greu.
  • dumitru pop

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2011

  • Mesaj Privat
la mine (astra h 1.7) conducta respectina iese imediat din pompa de ambreiaj ( cea de sub pedala de ambreiaj) si intra pe cutia ambreiajului. ca sa se vada bine, ideal ar fi sa iei bateria jos. O zi buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR