Ai uitat parola?


  • deleted-82442

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
astazi am schimbat antigelul personal(astra g 1.4 16v)-etapele schimbului de antigel sunt prezentate succint
metoda a fost urmatoare
-am evacuat antigelul vechi(am scos 5,2 litri din 6,3/6,6.
-s-a racit motorul,am completat cu apa curata,am dat o tura de 10 minute
-totul in regula,antigelul circula normal.
-am mai pus de 2 ori apa,am evacuat-o iar la final fara sa fie
antigel in instalatie,am pornit motorul vreo 20 de secunde,pentru o
eventuala evacuare a apei ramase
- am pus antigel nou,
-rezultatul-nici dupa 2-3 minute nu era activitate in vasul de expansiune
am oprit si am mai incercat de 2 ori si nimic
-nivel de antigel normal,temp 5 grade c afara,dar problema persista NU SE POMPEAZA
ANTIGEL IN VASUL DE EXPANSIUUNE
-o parere,va rog
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
pai daca lichidul de racire e rece sigur nu are cum sa se incalzeasca la 92 de grade ca sa deschida termostatul si sa faca tot circuitul de racire. lasa masina sa ajunga la temeratura, termostatul sa deschida si vezi atunci daca ai activitate in vas
  • deleted-82442

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Da,asa este.Dar daca nu stiu, intreb.Asa ca ,in cazul de fata era nevoie de putina rabdare ca circuitul sa isi faca treaba.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,126
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
intotdeauna se intampla asa mai ales ca ai golit complet si chiar fortat la final apa din motor...
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 631
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut !
La mine imediat cum am dat cheie s-a vazut activitate in borcan (z16se e motorul). Am un vecin tot cu astra g, 1.4,16V euro2 la care nu se vede cum vine apa in borcan doar daca ii strangulez furtunul ce duce in radiatorul de racire ( adica el are termostatul cam belit ,am testat asta la rece). Fa-i operatiunea asta , porneste si stranguleaza furtunul ala , poate s-o fi pus vreo mizerie la termostat, nu te costa nimic sa incerci...
Bafta!
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,473
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra hatch y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu inteleg de ce a fost necesar sa introduci apa curata in instalatie dupa golirea antigelului ! Alternanta antigel/apa/antigel are un efect catastrofal asupra pompei de apa si a altor componente. Pentru golirea aproape totala a instalatiei era suficient sa desfaci un furtun situat in partea cea mai de jos a instalatiei. Oricum, dupa ce nivelul de lichid a scazut sub ,,raza de actiune,, a pompei de apa , degeaba ai mai pornit motorul , pompa invartindu-se in gol si lichidul scurgandu-se oricum gravitational.
Activitate in vas ar trebui sa vezi odata cu pornirea motorului ca doar pompa e invartita si lucreaza punand lichidul in miscare.

Termostatul doar deschide calea lichidului prea fierbinte spre radiatorul de racire sau blocheaza aceasta cale daca circuitul n-a ajuns la temp optima.

In cazul tau probabil a ramas o ,,bula,, mare de aer pe undeva sau n-ai etanseizat instalatia inapoi, tragand aer fals.
.....iar pornirea motorului chiar si 20 secunde (subiective) fara agent de racire in instalatie ( fie apa sau antigel) mi se pare o prostie. In primul rand ca nu ajuta la absolut nimic si apoi ca expui motorul la niste riscuri aiurea.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata