paul90
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2001 x12xy
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2016
- Mesaj Privat
paul90
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2001 x12xy
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2016
- Mesaj Privat
paul90
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2001 x12xy
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
paul90
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2001 x12xy
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
Buna seara! Revin cu pareri in legatura cu vectra mea 2.0 dti 2003. Azi dimineata 3,5 grade afara am iesit sa pornesc masina care nu a mai fost pornita de 7 zile. Am dat de 3 ori pe bujii si a 4-a oara am lasat contactul pus vreun minut dupa care am dat la demaror..ca sa vezi surpriza masina a pornit la prima cheie..dau vina si pe temperatura pozitiva de afara..pana in iarna urmatoare vreu sa o iau incet de la un capat la altul sa vad cum se comporta iarna viitoare.
1. Montare releu pacalici
2.schimbare furtune retur
3.pus intre pompa si filtru de motorina o supapa unisens
4.schimbare oringuri injectoare
5.schimbare garnituri carcasa si capac filtru motorina
Daca ar mai trebui sa mai adaug ceva va rog sa veniti cu completarile.
1. Montare releu pacalici
2.schimbare furtune retur
3.pus intre pompa si filtru de motorina o supapa unisens
4.schimbare oringuri injectoare
5.schimbare garnituri carcasa si capac filtru motorina
Daca ar mai trebui sa mai adaug ceva va rog sa veniti cu completarile.
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Simptome:
Dimineata, cand se aprind bujiile incandescente porneste IMEDIAT.
Daca se raceste motorul, dar nu suficient de mult pt a se aprinde iar bujiile (6-10grade), porneste mai greu (adica dupa ce dau la automat 5-6 secunde).
Cand e cald porneste super.
Se creste rezistenta citita de ecu pentru termistorul de antigel, prin una din metodele:
- intrerupere circuit - se scoate mufa senzorului sau se inseriaza cu un comutator.
Dimineata, cand se aprind bujiile incandescente porneste IMEDIAT.
Daca se raceste motorul, dar nu suficient de mult pt a se aprinde iar bujiile (6-10grade), porneste mai greu (adica dupa ce dau la automat 5-6 secunde).
Cand e cald porneste super.
Se creste rezistenta citita de ecu pentru termistorul de antigel, prin una din metodele:
- intrerupere circuit - se scoate mufa senzorului sau se inseriaza cu un comutator.
Mulțumesc frumos, Maiandrei, pentru dãruirea, pasiunea etc. etc. de care ai dat dovadã pentru a identifica o soluție, mãcar temporarã, la aceastã hibã care consumã aiurea bateria învârtind motorul de 2.0 în timpul primãverii, toamnei sau când motorul e cald și bujiile incandescente nu intrã în acțiune.
Se pare cã scoțând mufa respectivã, bujiile rãmân aprinse, motorul o ia la sfert indiferent de gradele de afarã. Salutãri de la Suceava!
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Sicilianul
- **
- 61 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
Sicilianul
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
In curand am de gand sa duc masina la mecanic sa o invartim pe toate partile pana ii dam de cap.
Am o mica dilema, cand Daniel a zis ca
Se referea la faptul ca prin resoftarea la varianta initiala, motorul merge fara aprinderea bujiilor pe vreme calda ? Sau ca totusi e nevoie de modificarea parametrilor temperaturii antigelului ? (a.k.a. pacaleala)
As vrea sa gasesc cauza problemei si sa o rezolv. Nu sa pacalesc masina.
Am o mica dilema, cand Daniel a zis ca
Solutie:
Update cu software original (unde e posibil) sau cu unul modificat.
Update cu software original (unde e posibil) sau cu unul modificat.
Se referea la faptul ca prin resoftarea la varianta initiala, motorul merge fara aprinderea bujiilor pe vreme calda ? Sau ca totusi e nevoie de modificarea parametrilor temperaturii antigelului ? (a.k.a. pacaleala)
As vrea sa gasesc cauza problemei si sa o rezolv. Nu sa pacalesc masina.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Sicilianul
- **
- 61 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
Sicilianul
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
@iulian1971
Ok de acord cu tine, dar tatal meu are 1.7DTI din 2002 si nu are problemele astea nici pe departe. Si nu am vazut cineva cu 1.7 sa se planga de problema asta. Deci clar pe 2.0 s-a schimbat ceva care te face sa ai problema asta. Iar cu resoftarea ECU vreau sa se rezolve cauza, nu sa modific parametrii cititi de senzori si sa pacalesc masina....
Ok de acord cu tine, dar tatal meu are 1.7DTI din 2002 si nu are problemele astea nici pe departe. Si nu am vazut cineva cu 1.7 sa se planga de problema asta. Deci clar pe 2.0 s-a schimbat ceva care te face sa ai problema asta. Iar cu resoftarea ECU vreau sa se rezolve cauza, nu sa modific parametrii cititi de senzori si sa pacalesc masina....
- Daniel
- OP
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Managementul pt 2.0 e diferit de 1.7.
La a 1.7 intra bujiile pana la o temp mai ridicata. Sa te convingi de ce zic, scoate releul se bujii la 1.7, apoi vezi cum porneste la 10-12 grade, motorul fiind rece.
La 2.0, fiind mai putin solicitate, bujile tin mult mai mult. Eu am bujii din 2004, motorul pornind la sfert si la -20 grade.
Eu nu am fãcu nici o modificare si,chiar daca învârte mai mult in plaja 8-18 grade, nu ma deranjeazã. Eu nu as face artificii.
La a 1.7 intra bujiile pana la o temp mai ridicata. Sa te convingi de ce zic, scoate releul se bujii la 1.7, apoi vezi cum porneste la 10-12 grade, motorul fiind rece.
La 2.0, fiind mai putin solicitate, bujile tin mult mai mult. Eu am bujii din 2004, motorul pornind la sfert si la -20 grade.
Eu nu am fãcu nici o modificare si,chiar daca învârte mai mult in plaja 8-18 grade, nu ma deranjeazã. Eu nu as face artificii.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu e un artificiu. Doar muti "plaja" de temperatura pe care actioneaza bujiile undeva mai sus. La PSG16 era un UPdate oficial parca.
Ideea e ca masina cand era tanara avea o alta compresie si injectie. Dupa 300000 ... Cei de la Opel nu au luat in calcul acest aspect. De fapt nimeni nu-si mai doreste ca masinile lor sa tina 300000.
Ideea e ca masina cand era tanara avea o alta compresie si injectie. Dupa 300000 ... Cei de la Opel nu au luat in calcul acest aspect. De fapt nimeni nu-si mai doreste ca masinile lor sa tina 300000.
- Sicilianul
- **
- 61 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
Sicilianul
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Sicilianul
- **
- 61 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
Sicilianul
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
tintome
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 y20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat