Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Problema regenerarii esuate se manifesta cand se incalzea motorul bine, sau si in rest?
Skip ads

  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
numai cu motoru cald.. cand plec cu ea n-am nici-o problema.. cand incepe sa imi consume 3-4 la relantii incepe sa fluere.. si sa scoata fum rau..
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca si eu am o problema asemanatoare, de vreo luna am circulat doar in oras, doar dimineata si seara 10 km, nu s-a mai incalzit motorul. Cand pornesc turatia sta normal, iar cand se incalzeste imi sta ridicata, si motorul are un sunet infundat, bc nu am, nu pot vedea consumul
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
mda.. si la mine sta turat.. da e din cauza regenerari la mine de la filtru.. dar cica dinc auza turbinei ca baga pre amult nu se efectueaza regenerarea..
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut Mihai.
Rezolva problema cu turbina,si incearca sa anulezi filtrul,daca nu se poate din soft,montezi emulator de la @malin1,locuieste in Bucuresti si este si mai ieftin si ramine si softul original.
Eu am emulator si nu mai am nici o problema
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
In ce consta emulatorul, cam la ce costuri ajunge. Mie cand mi se incalzeste nu mai sta normal la relanti, ei mai turata, aproximativ 900 rpm, in loc de 820 ca inainte. Chiar acum a facut la fel, am lasat-o oprit-o, 10 minute, si am verificat uleiul, sa vad daca exista motorina, dar uleiul e la nivel normal. Vreo parere cineva? Masina trage, nu are erori
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@seftaka Ti-am trimis Pm
  • mereve

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Daca uleiul miroase a motorina , iti baga motorina in ulei .
Daca uleiul are spuma iti baga antigel in ulei.

Ambele sunt de naspa .
  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Cu un tester bun poti face o regenerare fortata, pe loc.Stiu ca si op com-ul are. Poti incerca asa in prima faza. Mai poti verifica senzorul de presiune diferentiala (inainte si dupa filtru) sa nu fie vre-un furtunas crapat, rupt. In ultima instanta, daca senzorul este ok (dar indica un filtru infundat) si nu poate face regenerarea din cauza asta (din cate stiu cea fortata, cu tester-ul, doar reduce cantitatea de funingine pentru a putea face regenerarea normal, in mers) ai putea incerca sa demontezi filtrul si sa-l cureti bine la o spalatorie. Practic, el este ca un fagure ce retine funingnea, care este arsa doar in conditii speciale ( peste aprox 600 de grade, in timpul regenerarii). Practic, se modifica avansul si timpul de injectie pentru a invalzi evacuarea destul de mault ca funinginea sa arda. Daca asta nu se poate, ai putea incerca sa o cureti din filtru, demontat, iar montat la loc, fara funinginea, presiunea diferentiala va fi ok, si se va rezolva in cel mai ra caz cu o regenerare din tester ( pt ca ECU sa stie ca ea s-a facut ). Toate astea, DACA NU AI O PRBLEMA ELECTRICA PE SENZORUL DE PRESIUNE SAU TEMPERATURA
  • ciprian2704

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
De ceva timp ma confrunt cu o problema legata de cresterea nivelului de ulei in baie.
Mentionez masina este un opel combo c z13dtj 2008.
Am inteles ca o posibila cauza ar fi dpf-ul.la aproximativ 1800 km schimb uleiul.in acest interval nivelul creste cam cu 500ml.
Ma poate ajuta cineva in aceasta problema,care ar fi cauza mai exact?
Ma puteti ajuta cu nr de telefon al lui maiandrei?
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR