Ai uitat parola?


  • lbanias

  • Mesaje scrise: 694
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Merci Gyzmo... cum banuiam, 433 mhz, adica baby-phone, masinute telecomandate, dect-uri vechi. Intrebarea e daca se transmite cumva codat ori daca exista un singur canal care daca e ocupat, bye info. Interesanta si chestia cu variatia temperaturii.
Ramine problema alimentarii, de unde sstiu eu ca e moarta bateria senzorului sau e defect? Ca 100 euro per senzor mi se pare jaf!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
De curiozitate, am sa desfac un senzor pentru a vedea exact ce tip de baterie are si am sa-ti spun.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 694
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu desface , ca e incomod de refacut. Avem info aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36264
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Am patru senzori pe care nu ii utilizez intrucat nu detin modul de monitorizare al presiunii...
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 694
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ma gindesc ca se pot demonta valvele-senzor de pe jante OEM si pune pe alte jante OEM Opel, chiar daca e alt diametru, adica de pe R19 pe R18, nu ? Gaura incare ar trebui sa intre valva e standard probabil. Tot ce sper e ca baietii de la service mai spalat de roti stiu atasa aia.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Singura problema pe care o vei avea, va fi daca nu vei pune senzorii exact pe pozitia anterioara, va trebui sa resetezi eroarea... Idea
  • sfinx

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra z22yh din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu cum e la insignia, la vectra sigur nu conteaza cum invarti rotile ca se prinde singur. Si la schimbarea rotilor(alte roti+alti senzori dureaza ceva pana ii invata pe aia noi). Atentie ca senzorii emit foarte rar daca masina sta locului uneori chiar si odata la o ora.
Emit instantaneu la scadere presiune sau crestere.
Insa invatatul senzorilor se face doar in mers, fara niciun tech/opcom.
  • danutz40

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra z19dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salut
detin un vectra c cu senzori presiune si de curand s-au dus bateriile ....dupa ce le-am schimbat si montat la loc imi da numai erori la presiune si pe cei din spate nu ii mai vede .....acum intrebarea mea este daca trebuie resetati cumva ....mentionez ca am incercat cu op com si nu se poate ....multumesc
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 1.9DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=jp3S_A-6BrA
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 694
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Super video, doar ca trebuie ceva mina de chirurg ! Opelul mi-a servit senzori noi la vreo 100 euro bucata... dupa ce le dusesem baterii noi in speranta ca e vreunul mai indeminatic. Deocamdata i-am lasat asa, imi dispare sporadic cite unul vara cind e cald tare, apoi apare iar.
  • danutz40

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra z19dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc ptr video dar operatiunea asta am facut-o cu schimbatul bateriilor .....problema este daca trebuie resetati din nou sau stiu eu cumva invatati sa fie recunoscuti de masina !
  • gena09wow

  • Mesaje scrise: 442
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra B14NET din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
La un Astra J sedan 2015 dupa inlocuirea rotilor vara/iarna (toate cu senzori) mai trebuie "reinvatati" senzorii TPMS?
  • Ciprian74

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
lbanias a scris:Super video, doar ca trebuie ceva mina de chirurg ! Opelul mi-a servit senzori noi la vreo 100 euro bucata... dupa ce le dusesem baterii noi in speranta ca e vreunul mai indeminatic. Deocamdata i-am lasat asa, imi dispare sporadic cite unul vara cind e cald tare, apoi apare iar.


Si eu am avut permanent probleme cu senzorii de presiune. Nu ma alertau decat dupa ce aveam pana sau rulam cu anvelopele dezumflate si nu spuneau nimic. sau semnalau probleme inexistente . Mi-am luat o chestie prin bluetooth wireless direct pe telefonul mobil si vreau sa spun ca merge super. Vad tot timpul cat am presiunea in roti chiar si cand e oprita masina. Tot sistemul a costat 800 lei . L-am instalat in 5 minute . Asta e smecheria https://youtube.com/watch?v=jakwYSdOLto
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ciprian74,

Interesant, insa din pacate acele "capacele" sunt putin cam mari si "atrag" atentia, avand sansa sa ramai fara acesti senzori...
  • Ciprian74

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt mai mari intradevar insa sa stii ca nu exagerat . Vin cu un sistem de blocaj un fel de contrapiulita montata pe valva intre janta si senzor la care nu ai acces si nu o poti desface decat cu o cheie speciala inclusa in pachet . odata stransa piulita respectiva pe senzor nu mai poti deface senzorul cu mana . Am tras de el cat am putut si nu am reusit inainte sa desfac piulita . In plus de asta tot sistemul este blocat in cloud pe userul meu si fara sa deconectez din aplicatie sistemul nu poate fi folosit la nimic. Sigur ca haiducii nu stiu asta asa ca prima metoda e mai eficienta . Am de 2 luni si pana acum nu am avut probleme. E foarte misto ca oricand sa mai ales inainte sa pleci la drum sa poti sa vezi cat e presiunea exacta in fiecare roata . Merge si pe Apple Watch Smile O sa pun o poza aici dar vad ca in campul asta nu ma lasa
  • Ciprian74

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu pozele mentionate
  • ciprinho

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
pana la urma cum se rezolva cu senzorii care nu arata presiunea?

Eu la Insignia am senzori doar pe rotile de vara, iar acum dupa ce le-am pus pe masina nu mai merg, in vulcanizare nu am zis nimic ca de obicei ii ia putin timp sa preia presiunea. Dar au trecut 3 zile si nimic.

E de la baterie?
sau de la faptul ca mi-au schimbat rotile intre ele fata de cum au fost sezoanele trecute(din cauza uzurii)?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Daca s-au consumat beteriile de pe senzori.... sunt PA...,altii, ghinion...!
  • ska

  • Mesaje scrise: 794
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Anul trecut cand am schimbat jantele de vara cu cele de iarna, n-am mai marcat pe ele care de unde au fost date jos ( gen drapta fata, stanga spate, etc ) pentru ca stiam oricum ca voi schimba anvelopele de vara acum, martie/aprilie.
Tot sezonul de iarna am mers cu jante fara senzori, si ma avertiza la fiecare pornire ca e o pb cu TPMS, si ramanea martorul aprins in bord.
Nu a fost nicio pb.
Am veni vremea buna, am montat anvelopele, si jantele au fost puse sus, intr-o cu totul alta ordine fata de cum au fost date jos, nemaistiind care de unde vine.
Inainte de sa plec de la service, cu masina pornita, in P, am resetat senzorii, sa se reinvete.
Mi-au aparut liniute pret de aprox 2-3min si max 1km, dupa care totul a intrat in "normal", adica afisau valorile in bord.
Am crezut ca totul e ok.
Dupa 2-3 zile, au inceput sa imi tot arate tot cate o roata cu pb, adica cu presiune scazuta. Le umflasem la 230pka ( +/- ), dar dupa 2-3 zile imi aratau valori intre 180 si 200kpa.
Ok, am mers la un MOL, si mi-am bagat singur aer in ele. Intr-adevar, daca si umflatorul de la MOL arata bine, cam fiecare roata avea cam 200kpa.
Am umflat intai partea dreapta, dar im bord imi arata presiune crescuta la una de pe stanga fata si una de pe dreapta spate, si atunci mi-am dat seama ca totusi nu s-au reinvatat cu noua locatie...
Le-am umflat pe toate, si acum erorile din bord au disparut, le-am mai resetat inca odata, dar sincer nu sunt f convins ca s-au "reinvatat" cu pozitia corecta.
Poate nu am procedat eu corect cu resetarea senzorilor?
  • ska

  • Mesaje scrise: 794
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
am gasit acest text, scris de un coleg aici pe forum :

https://www.clubopel.com/vie...p=1919460#1919460

Further TPMS equipment features in Astra-J, Insignia

A feature by the name of "Adaptive Threshold" allows the system to detect automatically when the customer has intentionally increased the tyre pressure (such as before going on holiday with a heavily laden car). The nominal pressures and all warning thresholds are then adapted automatically to the higher value. If the tyre pressure is intentionally reduced again after this heavily laden journey, one ignition cycle must take place so that the system can reset the original nominal values. Note: the pressure must not be reduced with the ignition switched on.

The "Auto Learn" feature permits automatic learning of the correct tyre pressure sensor position. If a sensor has previously been moved on the vehicle (tyre rotation), it is necessary to wait 20 minutes following a change of tyre/sensor or tyre exchange (e.g. from front to rear) until this sensor is again in repositioning mode. Therefore, once a sensor has been moving, it has to be at rest for 20 minutes until its position can be relearnt. The automatic learning of the TPMS sensors and their new position may take place over up to 10 minutes of driving at speeds in excess of 20 km/h. If lines appear in the display instead of the pressure values, this may indicate that the sensors are learning the new values."

Teoretic prima data sigur am condus 15-20min cu masina de la service pana am oprit-o, dar mie nu mi-a durat mai mult de 2-3minute pana sa-mi afiseze din liniute presiunea din roti...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata