Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutari in primul rand.
Am zis sa deschid un mic topic pe tema asta deoarece si eu m-am lovit de problema asta.
Este vorba despre farurile de fabrica la Vectra B2 cu xenon.
Eu am cumparat o Vectra B2 in toamna si aveam probleme cu faza scurta.
Mai exact la mine lumina extrem de prost si multa lume zicea si radea de lupele lor, ca-s prea mici si de aia nu lumineaza bine. Nimic mai gresit. Daca nu luminau bine nu se puneau pe masini in primul rand ca nu-s construite de babuini, totusi sunt ingineri care au studiat problema.
Prima chestie a fost sa schimb becurile care intr-adevar la mine cel putin erau chinezarii si ori mergeam cu o lumanare aprinsa ori cu farurile aprinse tot una era. Buuuun, zis si facut, luat doua becuri D2S cu imprumutul si le-am montat. S-a schimbat ceva, dar tot nu era satisfacator.
Acum 3 saptamani am intrat in concediu medical si tot pe atunci am avut o problema cu pompa de injectie(Y20DTH) si m-am decis intr-o zi cu soara sa dau jos farurile sa vopsesc elementele cromatre din interior cu vopsea neagra(nJoy style).
In mai putin de jumatate de ora le-am si dat jos si m-am apucat sa dau jos sticlele farurilor. Intr-un final am reusit sa dezlipesc tot siliconul de pe margini si jos sticlele.
Mai grea a fost partea cu datul jos oglinzile farurilor, dar au mers si alea pana la urma.
Desfacut cu atentie fiecare surub in parte, pana le-am facut bucati bucati bucatele.
Buuuun. Si acum vine partea interesanta....
Dupa ce am desfacut farurile pana la ultimul surub a venit randul lupelor....si ce sa vezi....ambele oglizi de la faza scurta(cele cu lupe) erau matuite pe partea unde bate cel mai bine D2S-ul. Mai grav era ca la farul din partea dreapta, oglinda aferenta lupei avea cromul efectiv ars complet.