Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • sepp
  • OP
  • 1 mesaje
  • din 20 Dec 2013
  • Vectra 2002 Y22DTR
  • Maramures
  • sepp

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,salutare tuturor posesorilor opel,detinator al unui Vectra GTS .2 dti membru nou incepand de azi Very Happy as vrea si eu recomandare privind urmatoarele piese: 2bielete directie, si 2 bielete antiruliu,raport calitate/pret ,la opel ..piese originale,nu mi-au zis ce marca...preturile m-i se par foarte mari! ce parere aveti de Lemforder,Febi,TRW?
multumesc
Skip ads

  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
lemforder super bune dupa care si trw is ok
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
TRW poate sa fie si fake (sau in general firmele astea aftermarket Lemforder,Febi,TRW care sunt copiate de asemenea de alt producator de gunoi ) ...si aici am sa demonstrez acest lucru cu un cap de bara produs de TRW pentru GM !!

vedem clar stanta L care trebuia sa fie si R la cea din dreapta Smile

aici vezi cat de usor se curata vopseaua de pe piesa fake TRW iar de pe cea originala nu se ia deloc :






  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am montat bielete antiruliu TRW ... acum o saptamana (la EDS, rog a nu se considera reclama). Nelamurirea mea asupra bieletelor antiruliu este ca mai nou se fac din plastic. in conditiile in care preiau socuri destul de dese, mai ales in Buc. (pt ca, chiar daca e capitala, totusi mai avem si gropi). Deci ... revin, si intreb. Cat de mult pot tine. Oare nu cumva chiar si firmele bune doresc ca sa produca la limita minimei rezistente ... pt ca sa aibe vanzari ? Am montat o sonda de temperatura BEHR (Germany) si la prinderea furtunului pt radiator a trebuit folosit colier cu surub in loc de colierul obisnuit.cota stutului BEHR era mai mica decat originalul cu 4-5 mm. Vedem bine ca si occidentalii au invatat ceva de la comunisti ... "merge si asa". Se respecta cat de cat calitatea dar fac economie la materiale.Despre piesele contrafacute sau mai bine zis fabricate in Turcia sau China ... nu incape discutii. De regula pretul face calitatea.
Skip ads

  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da , pai este clar ca orice piesa pusa pe o masina noua originala din fabrica nu se va gasi la magazinele astea de duzina de la toate colturile strazii din Romania... clar ca turci sau chinezi sau cine le fabrica se vand mai ales in tarile din Est unde toate lucrurile sunt de cea mai proasta calitate
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa intelegeti ceva din start: OEM-urile nu fabrica nimic decat un Puzzle care se numeste masina. Toate piesele componente sunt facute de firme pentru OEM. Chiar si daca vei lua pe original GM o piesa de la un magazin sau reprezentanta veti vedea ca este putin diferita de cea originala de pe masina cu ma iesit din fabrica masina. Chestia este ca de tinut tot cam asa tin dupa ce iasa din garantie si una originala si una aftermarket de exemplu bieletele antiruliu care sunt de plastic si cele pe original si in general la opel si nu numai sunt TRW care este o firma buna. Metalice sunt la masini mai de lux sau cu suspensie sport in general. Cele de plastic amortizeaza mai bine vibratiile in detrimentul rigiditatii (cele sport au metalice in general).
Acum despre cele originale sau cele contrafacute exemplul este mai sus destul de concludent si o reprezinta mai mult controlul de calitate facut pe banda si cerut de client. In general cele care sunt licenta si nu originale (adica cu stanta de original chiar daca este acelasi producator) sunt cele care respecta de multe ori la limita specificatiile cerute de piesa respectiva in cadrul ansamblului...
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Un singur raspuns definitoriu --> piese ORIGINALE ! Cateodata si cele SH sunt mai bune decat cele aftermarket !

CristianTM.
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai...
In 2008 am luat masina si am schimbat capat de bara dreapta LEMFORDER, bielete directie LEMFORDER, bucse bara stabilizatoare ORIGINALE, bielete antiruliu LEMFORDER.
Acum 2 saptamani am schimbat bielete antiruliu LEMFORDER si bucse bara stabilizatoare ORIGINALE. Urmeaza un capat de bara (de tura asta TRW) si o bucsa brat superior spate DELPHI.
Parerea mea, ca niste bielete antiruliu sa tina 6 ani inseamna ca firma in cauza e serioasa. Spre exemplu, am schimbat telescoape spate SACHS (echiparea din fabrica) si au crapat fix la 2 ani.

Cat despre ORIGINALE, nu stiu cine poate garanta ca sunt ORIGINALE. Chiar si cele din reprezentante au o diferenta de calitate fata de cele cu care a iesit masina din fabrica.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu cum va tin pe voi bucsile, capetele de bara si bieletele antiruliu atata timp...
Eu am renuntat la Lemforder. Mi se pare ca toate cad la fel TRW, Febi, Lemforder...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic... acum un am am schimbat asa: 2 capete bare, 2 bielete directie, 3 antiruliuri (cea/cel din dreapta s-a rupt la o groapa serioasa ce a ovalizat putin si janta), bucse trapez (sau brat nu stiu cum se zice cel pe care vine pivotul) x2 inspre cabina, bucse bara stabilizatoare (cea care face legatura).
Acum in schimb cu masina in curba (virata si inclinata ca e caravana) si pe un drum nu tocmai sanatos simt ceva batai in volan. Ma apas pe fiecare parte a masinii: pe dreapta nu se aude nimic telescoapele nu sar de 4-5-6-7-8 ori ca sa fie duse, fac un sus-jos normal; pe stanga in schimb cand ma apas se aude un clic clac metalic si de bag mana sub roata pot invarti bieleta antiruliu "la mana" foarte usor.
Concluzia mea (din 0 experienta): bieleta antiruliu stanga dusa. Kilometrajul: cam 8000-9000 in total pe un drum nu tocmai sanatos (restul de inca 10 000 sa zicem ca a fost mai bun traseul).
E normal sa se duca asa rapid?
Daca tot suntem aici: recomandati-mi o bieleta antiruliu. Ce a fost pusa pe masina e ceva pe la 35-40 de lei.
PS: drumul cel "cariat si plombat de 111111111111 de ori" defapt sunt niste serpentine, pe care masina urca/coboara o data pe zi, uneori chiar si de doua ori.
PSS: plastic sau metal? Mai sus cica cele din plastic absorb vibratiile (sunt curios cat) mai bine, pe cand cele din metal nu prea>> metal stabilitate mai buna in curbe?
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fondata in 1904 , Thompson Ramo Wooldridge este un producator american de piese foarte bune care colaboreaza si cu GM . Spre exemplu caseta mea de directie TRW s-a sctricat (dupa 240.000 km) datorita unui cretin la service, care nu a pus bine colierele de pe burdufuri si pe acolo defapt este cel mai periculos odata ce intra apa cu sarea si ataca imediat axul (rugineste) precum si simeringurile ! Am schimbat bieletele de directie in iarna , decembrie anul trecut si din cauza ca nu a pus bine colierele pe burdufu , s-a stricat caseta acum dupa 7 luni .. De gasit se gasesc piese originale , dar orice piesa originala trebuie sa aibe un timbru holograma iar cutia arata altfel ! mai jos o sa demonstrez acest lucru la TRW de pe piata noastra romaneasca , observati diferentele intre cutii :

aici vedem de aproape exact cum arata un timbru TRW cu holograma :

cutia pe original :

iar la cutia fake observam ca scrie ''trwaftermarket.com'' Laughing

Deci mare atentie cand cumperi TRW originale pentru ca si astea fake sunt comercializate cam la acelasi pret ca pe original ...binenteles la nea' Caisa de la coltu strazii care vinde piese fara factura , fara bon fiscal si fara nimic.... si care tot auzi pe unu si pe altul ''vezi frate la ala ca are cel mai ieftin'' Laughing
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu zic ca la fel de bine iti pod da cei de la abc piesa trw contrafacuta cu tot cu bon fara nici o problema.
Concluzia: cutia cu timbrul respectiv intreg.
Skip ads

  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu e vorba de bon pentru ca bon se da si la piese aftermarket, bonul tine de vanzator sau de tine daca il ceri sau nu ...aici e vorba ca orice cutie care este sigilata cu timbru ala si codul acela patrat negru (aici vorbesc in cazul TRW pentru ca ei au cutiile astea rosii la piese OEM ) este 100% originala dar multa lume nu stie frate asta si o cumpara asa ca orbul... daca ar vede toti acest tutorial , o sa vezi ca nu mai arunca nimeni banii pe un gunoi aftermarket ! binenteles ca poate sa fie si diferenta de pret intre original si fake dar eu spun in cazul magazinelor care vinde fake-uri la pret de original ...si crede-ma ca sunt mii in tara noastra
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:Un singur raspuns definitoriu --> piese ORIGINALE ! Cateodata si cele SH sunt mai bune decat cele aftermarket !
CristianTM.

Acum, mai depinde si de cat de mare este diferenta de bani intre piesa originala si cea aftermarket, si poate conteaza si despre ce piesa este vorba.
Cred ca anumite piese nu se merita sa le iei originale decat daca te dau banii afara din casa, pur si simplu nu este rentabil.
De ex. mie o piatra mi-a spart radiatorul de A/C, original costa vreo 1500 ron, pe unul after market am dat 400 ron.
Iar SH nu cred ca era recomandat, poate doar luat de la o masina de 1-2 ani; pe astea insa nu le gasesti la dezmembrari decat facute praf Smile
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Tipic romanului ...care in majoritatea cazurilor la capitol masini s-a intins de 10 ori cat este plapuma !... si normal ca daca ies mandru (ca tiganu) in lume cu un Mercedes S ultimul tare si mare iar eu dorm pe saltea sau mananc numai saorma cu peste , normal ca o sa disper cand s-o farma si nu pot decat sa-l mai carpesc cu o piesa aftermarket sau din dezmembrari ! Sa spun realitatea frate , la noi decat 10% isi permit sa intretina masini cu greutate iar ce vezi restul , doarme pe saltea relaxa de 350 ron si le carpeste cu aftermarket sau dezmembrari .... Concluzia : doar in Romania o sa vezi cele mai multe jafuri de masini straine pentru ca cine le fabrica au scapat de mult de ele in conditia ''junghi''


Ultima modificare facuta de Adi Iulian la Sam 26 Jul, 2014 7:47 pm, modificat de 6 ori in total
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
....si eu recunosc ca sunt printre cei 90% datorita fiind copil la minte in 2007 cand am dat din mana ca prostu 13.000 euro pe un Opel vectra C din Germania la 95.000 km rulaj ( dat inapoi ca toate de altfel) aproape toti banii pe care-i aveam in tineretea mea de atunci si nu vedeam decat sa am o masina care era buna la acea vreme dar nu m-am gandit ca intr-o buna zi o sa ma satur de bagat bani numai in ea si nu o sa mai am de unde + ca azi cu 13.000 puteam sa imi vad visu cu ochii doar cu 3000 euro .... Da , sigur daca as fi fost atunci un mare patron si o luam de noua pe firma iar dupa ce ajungea uzata imi cumparam acum un BMW seria 7 din 2013 tot pe firma si sa-mi curga si bani de intretinere , eram printre aia 10% jmecheri ... Iti spun sincer , ceea ce se intampla in tara noastra este foarte foarte grav pentru ca s-a aglomerat foarte rau de masini uzate iar in 95% din cazuri , pe la service sunt angajati numai prosti fara meserie care executa lucrari in dorul lenii sau in paguba iar masinile astea nu mai sunt reparate cum trebuie. Sunt decat tepari cu service de duzina care iti ia banii si tu habar ai ce a facut defapt la masina sau ce piese in + iti baga pe gat sa schimbi pentru ca te minte ca sunt ''originale'' daca te miroase ca nu ai habar sau nu iti da factura sau vreo garantie la lucrare . Pai iti spun un exemplu concret in Germania de pilda o inspectie ca la carte consta in dezmembrarea intreaga a masinii , iar numai atunci vede exact ce trebuie schimbat si ce nu . La noi ai dat o mica spaga si iti face inspectia si la o dacie din 1992 .
  • tc_mihai

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Sports Tourer 2016 1.4 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Se pot schimba bucsile la bascule si pivotii la un Astra H 2005 1.6 XEP Twinport sau trebuie sa schimb basculele cu totul ? Am fost la un service si dupa ce m-a taxat 200 lei pentru schimbat placute fata + spate, imi arata ca am joc la bascula de pe dreapta , atat din bucsi cat si din pivot, si mi-a zis ca nu se pot schimba separat ,si ca trebuie sa schimb basculele cu totul. Dupa ce am cautat pe net am vazut ca se gasesc bucse si pivoti separati, prin urmare gandesc ca e posibil sa poata fi schimbate doar bucsile si pivotii . Ce parere aveti?

Multumesc
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Normal.ca.se gasesc bucsi de bascula si separat, dar trebuie sa dai bascula jos, sa scoti bucdele vechi si sa presezi bucsele noi. Operatiunea nu este foarte greoaie dar unele "putori" de mecanici, nu mai schimba decat cu totul... Ca sunt comozi. Nu i masina lor...si nu i banul lor.
In concluzie...Aveti curte...aveti scule...aveti pricepere...aveti chef. Le schimbati singuri. Economisiti. Daca nu .... La Nea Gica"priceputu"...la service ul de la colt.
Am sa va spun o intamplare...apropo de mecanici priceputi. In urma cu cativa ani, am dat si eu de unul. Cand i am zis sa dea "sters" cu degetul cu vasilina pe interiorul unei bascule inainte sa preseze bucsa noua, ca sa alunece mai mine. Mi a raspuns...ca "vasilina e facuta pt aia care se ard in cur"... Imi venea sa l "ard"...fara vasilina... De atunci l am exclus din lista de meseriasi. Si tot cam de pe atunci, cand ma duc la un servicr...in afara de (EDS, va rog nu considerati asta reclama)... ii spun mecanicilui ca sunt pe la a 5 a masina in care am mai pus si eu mana si am mai schimbat cate cava. Deci sa nu creada ca s "bucatar"....Daca am ajuns la el, am facut o pt ca s comod... si vreau sa i vad talentu'....
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Probabil o sa radeti dar am cumparat si eu bieleta antiruliu care nu au nici un timbru TRW cu holograma
Sau patratelul acela de scanare sau pentru ce o fi...
Si scrie pe cutie ''trwaftermarket.com'' - si eu ma miram de ce sunt piesele asa ieftine pe epiesa.ro ca de acolo le-am luat. Laughing

Pe cele originale de pe masina si pe piesa din plastic scrie TRW - pe acestea cumparate scrie numai pe burdufuri.
Si tot asa "W" si un cod 1715 dupa.

Mersi de pont asa o sa stiu si eu ce cumpar...

Macar bucsele le-am luat pe original.
Nu mar mira si la placutele de frana sa fi tot la fel...
  • Danny Insignia

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Cum pot vedea daca am bara originala sau aftermarket si cum pot sa le dovedesc daca e originala? Pentru ei mi-au spus ca ei cred ca e aftermarket si trebuie sa imi puna tot aftermarket, dar cum imi dovedesc chestia asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Chestionar

Ce piese noi preferi?
OEM 33%
Aftermarket 66%
6 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR