Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@andreielf : unde incepi...si unde termini? Grea gramatica? Scuze de off
@forbidden27 : am ras cu lacrimi Laughing
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
Pe viitor te rog, daca se poate, incearca sa scrii cat de cat correct ca sa putem intelege si noi la ce te referi,

Multumesc.

Draga colega, eu am inteles ce a vrut sa spuna stimabilul ... nu crezi,(din cate mai urmaresc si eu pe aici- si nu vreau a face galceava din asta - ca esti un pic cam autoritar cu oamenii asa, in general? Este o comunitate de care toti beneficiem , implicit si tu. Acum nu trebuie sa reprosam la fiecare pas ca ala se imbraca in mov si mie nu imi place culoarea. Atitudinea pe acest forum, in aceasta familie este, din cate stiu eu sa ne ajutam, nu sa ne criticam( tocmai asta fac eu acum dar, subiectiv la postul tau Embarassed )
Drumuri cat mai line va doresc.

L.E. : Dati cu pietre in mine acum.

Respect! tuturor


Pai ce facem colegu'? Ma gandesc ce s-o fi schimbat intre timp........ Oare?

Bafta.
  • andreielf

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia 2014 ENG-4 CYL 20L D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am primit destule reprosuri pe acest forum , si ca am tot specificat ca stau in alta tara si cum scriu. Imi cer scuze pentru scris si greseli, postez de pe telefon, sunteti putin cam sensibil din punctul meu de vedere.
Am intrat aici tocmai pentru problemele care leam intampinat, si sa aflu raspunsuri nu sa stau sa ma cert bft
  • ceappone

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
r3yko88 a scris:Salutare,revin cu o nelamurire legata de masina mea.Doresc sa stiu care este treaba cu oil life.Am achizitionat masina in luna ianuarie 2014,iar acum in ceasul de la bord imi arata oil life 15%.Nu pot sa imi dau seama de ce?Adica pana in ianuarie cand practic masina ar face 1 an eu mai am 15% ulei?In conditiile in care am facut doar 7500 km.La ce se refera acest oil life?Multumesc anticipat!


Se poate sa ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu in prima luna...mentionai mai sus ca ai consum mediu de 7,5% ...eu am scos si mai bine Smile ....cu regenerarile DPF cum stai?...presupun ca la fiecare 200-250 km se activeaza regenerarea filtrului...la fel am patit si eu ...daca esti atent vei observa ca odata cu fiecare regenerare ,durata de viata a uleiului scade brusc cu 6 pana la 8%....evita sa mai subturezi masina pt a scoate consumul respectiv...cam asta m-au sfatuit si cei de la reprezentanta Opel...masina iti scoate un consum mixt de 9% cu schimbarea treptelor la 2200-2500rpm , important este sa pici la peste 1800rpm in treapta superioara si s-o mentii peste...

in oras e un pic de disconfort mai ales in treapta a 4-a care la mine intra de la 60-65 km/h , in conditiile de mai sus...in felul asta ma cam prind baietii cu radarul la 68-70 km/h (limita e 60) atunci cand mai "ung" turbinele un pic...am fost in service cand masina avea un pic peste 1000 de km...acum am 8000 km facuti fara alta regenerare DPF..(in fiecare duminica iese 30 de km la plimbare pe autostrada , o tin in 3000rpm si probabil ca filtrul se curata si singur)

am schimbat uleiul si eu de curand desi mai aveam 42% cu tot ce pierdusem inainte datorita regenerarilor DPF...din ce am fost sfatuit , la masini noi pe termen scurt nu vei simti mari inconveniente , insa in timp expui masina la anumite probleme care pot deveni foarte serioase , conducand in felul asta...

chiar dc nu este aceasta pb reala cu care te confrunti , e bine de stiut si aspectul asta...pt 2-3 litri in plus la suta de km nu se merita sa mergi intr-a patra cu viteze de la 45-48 km/h (e adevarat ca odata ce se aseaza pe drum consuma si 2l instant,iar la motoare de 160 CP , eventual turbo , nici nu se ineaca-e putere destula inca)...

multa bafta
Skip ads

  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Cum se comporta noul insignia? Am vãzut ca multe probleme le-au rezolvat fata de modelul anterior, în scurt timp voi avea unul în familie(si-a comandat tatãl meu una) și sunt curios dacã au apãrut deja și la facelift anumite probleme mai des întâlnite.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
cont-sters-27243 a scris:
hog33 a scris:si cum ramane cu cei 30.000 km garantati din revizie in revizie de service ? Recomandati chiar !
Asta cu schimbatul uleiului LA AN mi se pare o gaselnita a serviceurilor ... Adica al dracu' ulei sta in butoaie si bidoane si 2-3 ani pana la cumparare si la mine se strica dupa un an fix ! Ce sa mai crezi? Tine 30000 km dar saracul bolboroseste la 12 luni.....HA - Cum sa mai faca si producatorii, vanzatorii si serviceurile astea bani ?


Aici ai dreptate, este o conspiratie mondiala a producatorilor de masini in colaborare cu service-urile pentru a aduce populatia motorizata in pragul falimentului. Al dracului ulei, in butoaie sta bine-mersi, in motor, la sute de grade Celsius trebuie sa se comporte exact ca si ala din butoi, doar toata lumea a vazut, cand schimbi uleiul, ala vechi arata exact ca ala din butoi.
Eu in locul tau as schimba uleiul la fix 30.000km, chiar daca ii faci in 3 ani, sa dea service-urile faliment. 'rar mama lor a dreacului de hoti.


Asa cum spunea si Andrei deinde de cat si cum mergi. Detaliul esential este ca am mai multe masini si moto pe care le folosesc astfel impart km / an pe cele 4 mijloace de transport....nu schimb uleiul la an si 3-4000 km...... fac si eu doi ani cu el nu crezi ? Se strica la mine in motor sustii ?!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Cum se comporta noul insignia?


Cred, ca cel mai in masura sa ne raspunda la aceasta intrebare, este colegul @cornelpopa...
I-am lansat provocarea...,sa vedem daca ne raspunde la ea... Wink
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am vreo 2000 de km pe ea Smile E inca devreme...
Am doar un drum de la Vienna la Brasov si un drum de Bucuresti. Inca miroase a masina noua..

Daca aveti ceva intrebari specifice pot sa incerc sa va raspund.. dar despre fiabilitatea noului model e greu de raspuns la 2k km, nu?
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Spune orice ...da orice Smile. Cum se aude motorul fata da cea veche, e vreo schimbare? Ce e in plus in bine, e ceva in rau? Vad ca sunt putini cei cu facelift care sa ne spuna una alta.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La mine schimbarea majora vine de la cutia automata fata de manuala cum aveam inainte.
In rest pare aceeasi masina - mi-a luat vreo 2 zile sa-mi intre in reflex noua asezare a butoanelor pe bord.
Eu sper sa fie la fel de fiabila ca cea veche - de care am fost extrem de multumit.

PS. Partea de audio e mai buna decat pe modelul vechi - sunetul e mai cald, basul mai curat. (fara pachet infinity pe ambele)

PPS: Incalzirea in volan este nebunie pe frigurile de la Brasov Wink
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Dar de ce ai optat tot pentru Insignia la noua achizitie ? Nu putei incerca un BMW? De ce tot opel? merci
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Intrebarea e pe bune sau ca urmare de la topicul cu acceleratia lui Country Tourer?

Am luat Insignia pentru ca are cel mai bun raport calitate/dotari/pret la bugetul meu. La care se adauga o experienta foarte buna cu Insignia anterioara timp de 5 ani.
Un BMW 518d porneste de la 47.000 EUR (pret lista - fara nici un pachet adaugat) fata de 42.000 EUR pret final de lista la Insignia mea. La acest pret eu am obtinut un discount semnificativ - mai aproape de 30k Wink. Preturile de mai sus sunt preturi de Austria.
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Intrebarea este pe bune, m-ai lamurit. Am spus BMW ca o evolutie dupa opel. Ar trebui sa ma gandesc un pic ce marca / model s-ar interbune intre cele doua. un mercedes poate. desigur un range rover ar fi capatul listei.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu recunosc ca nu sunt un FAN Opel.. sau ca am luat Insignia blindly.
Calculul de acum 5 ani a ramas perfect valabil. La care sa adaugat o experienta foarte placuta cu prima masina.

Am cheltuit sub 800 RON in 5 ani si 161k km cu reparatii. Si masina este in conditii perfecte - am curaj sa ma urc la orice ora in ea si sa plec la drum lung.

Daca aveam 60k EUR poate ma gandeam la alta masina. La 30k+ ... pentru mine este cea mai buna optiune.
Am facut test drive de Ford Mondeo, Skoda Superb si Octavia, Mazda 6 si VW Passat. Pot sa-ti spun ce mi-a placut si ce mi-a displacut la fiecare.

Dupa cum vezi tot Opel a castigat.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
te felicit pentru alegere, la timpul cand am cumparat-o pe a mea, acum un an, ea este din 06/2011 am avut aceeasi mare dilema, concurenta. Pana acum consider ca nu am facut o alegere gresita.
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
  • ceappone

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Cum se comporta noul insignia? Am vãzut ca multe probleme le-au rezolvat fata de modelul anterior, în scurt timp voi avea unul în familie(si-a comandat tatãl meu una) și sunt curios dacã au apãrut deja și la facelift anumite probleme mai des întâlnite.



Eu am ajuns la 11k de km cu Faceliftul... Masina se comporta impecabil , la mine inca miroase a noua ca e febletea mea Laughing ...O singura pb am avut , rezolvata pe garantie desigur...a trebuit inlocuit modulul din bord de la senzorii de presiune al aerului din roti...o luase razna , imi aparea in bord ca am o problema cu presiunea in roti , dar daca selectam pagina de info respectiva , totul era in regula...

Ca si impresie generala fata de celalalt model Insignia , gasesc un mare plus la consum (cutie manuala in cazul meu)...vad ca nici iarna consumul mixt nu sare de 9,4 mixt (in vara am avut cam 8,8-8,9 mixt, clima si tot tacamul incluse)) , asta in conditiile in care nu am mai iesit din oras , iar aici foarte rar pupa o viteza a 4-a (de la peste 65 km/h in sus)...

Motoarele Diesel sunt la fel de zgomotoase,din pacate....am avut senzatia la inceput ca sunetul este mai bine izolat dar m-am pacalit pt ca ma bucuram in acelasi timp de performanta sunetului prin pachetul Bose care atenueaza simtitor , chiar si la volum redus, zgomotul motorului...

Cred ca pe parte mecanica/electronica nu voi avea probleme deosebite nici pana la final de contract (undeva la 60k km)...deci fiabilitatea are cam acelasi plus , nu am ajuns inca cu niciuna la mai mult de 50k km

Am folosit un Ford Mondeo Diesel 2.0 cand am fost in vara prin tara si intr-adevar are un plus urias prin faptul ca abia auzeam motorul chiar si fara radio pornit ...cred ca era un pic mai spatioasa , insa la confortul in timpul conducerii tot Insignia mi se pare mai placut de condus....

Am mai mentionat si pe alte subiecte , pt motoarele puternice de 2.0 Diesel 195 CP, eventual Turbo sau Biturbo , eu unul sunt dezamagit de uleiul GM....cei care au masini noi , in spetza , vor observa cat de execrabil incepe sa se comporte masina dupa ce uleiul incepe sa-si piarda cca 30%-40% din viata ...de simtit se va simti o diferenta notabila chiar dupa primii 10% fata de prima mie de km dupa schimbarea uleiului...In plus nici nu sunt sigur cat de bine protejeaza angrenajul din motor la temperaturi scazute ...Am patit-o iarna asta in decembrie , cand a stat vreo 3 zile la maxim -4,-5°C (si asta doar noaptea) si cu zapada multa pe ea...Am curatat-o fara sa ii pornesc motorul (am citit si pe aici ca inclazirea la Diesel este recomandat s-o faci din mers) apas butonul , ea asteapta vreo 15 secunde de data asta si porneste ....nimik anormal , doar ca nu am putut s-o pun si in miscare...timp de cca 30sec pana la maxim 1 min , cuplata intr-a-ntaia dar si la liber , acceleratia nu misca turatia...totul a stat blocat electronic pana ce s-a "dezmortit", cred eu, acelasi ulei GM Rolling Eyes

Acum va primi RedLine si sper sa ii fie mai bine ...in rest nimik de reprosat , atata timp cat iti place designul si te bucuri de confortul interior si al pachetului pt care ai optat , condu-o fara griji si cu atentie , intretine-o si cred ca pana inspre 150k km poti merge fara mari probleme ...dar atentie la condus pt cutiile manuale...e o masina care trebuie turata chiar daca poate sa te "fure" peisajul unui consum si mai bun , nu recomand acest stil de condus...cu cat mai des iti intra pe bord mesajul regenerarii pt DPF la Diesel, cu atat mai mult inseamna ca o conduci intr-un stil nepotrivit...la mine de 8k de km incoace isi face regenerarea singura , fara mesaje in bord , automat cel mai probabil...dar repet , in oras pupa foarte rar treapta a 4-a...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
'' acceleratia nu misca turatia...totul a stat blocat electronic pana ce s-a "dezmortit", cred eu, acelasi ulei GM''

Nu era de la ulei chiar daca e citronada de la GM.
  • ceappone

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
N-am avut niciun semnal din bord , motorul pornise la turatie specifica temperaturii mai reci (1100 rpm)...de la ce ar putea fi ? Nu am mai avut de atunci alte episoade...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multa electronica si electronica nu se simte foarte bine la temperaturi scazute. N-ai observat ca la minus 15 grade de exemplu ce delay exista la display-uri.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
42.000 EUR pret final de lista la Insignia mea. La acest pret eu am obtinut un discount semnificativ - mai aproape de 30k Wink. Preturile de mai sus sunt preturi de Austria.[/quote]
Cand ai achizitionat insignia? Pretul mi se pare mare, noi cu discount am ajums la 23.000 euro cu leasing pe 3 ani. Varianta limuzina 5 usi. Si ca si dotari are multe,piele/textil, incalzire scaune, navi cu touch, afl, xenon, pilot adaptiv, jante 18, culoare ext mahon, sistem audio bose, camera marsarier, avertizare unghi mort, avertizare parasire banda de mers, plus restul mai maruntele, motor 2.0 140 hp. Saptamana viitoare trebuie sa soseasca! Abia astept sa o conduc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR