Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara! am un Opel Astra G 2001 , 1.7 dti , aveam probleme cu antigelul, disparea din vas, foarte mult, am observat ca pierde pe la oringurile de la portinjectoare ( camasile injectorului ) am schimbat oringurile , pe toate , de pe toate cele 4 portinjectoare, montat tot la loc, dat la automat, si tremura foarte tare...am observat ca atunci cand eliberez putin surubul la injectorul numarul 1 , merge mai bine, merge normal...atunci cand Il strang , iar merge prost, vreau sa spun ca inainte mergea bine, nu avea probleme de genul. Ce sa fie oare? abea am scapat de o problema..am dat de alta..
Skip ads

  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
poate ai strans prea tare..si ai deformat ceva...evident se schimba un debitul...mai bine ai demonta si compara intre ele pentru a identifica ce s-a deformat.
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Nu se observa a fii ceva deformat..
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Injector batut in cap sau ceva similar.... Ai batut in el la demontare sau montare?
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
face presiune mare pe epurator? (scoti furtunasul ala mic ce intra din capacul culbutorilor in admisie). Poate cand ai introdus teaca la loc nu ai bagat-o corect. Ai schimbat saibele de cupru din capul injectoarelor?
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Nu am batut deloc, abea dupa ce am pornit o si am vazut problema ,am batut putin ,in ideea sa se fixeze mai bine,sa il strang mai bine, cu saibele de cupru,nu, nu le-am schimbat..si cu presiunea la epurator nu stiu exact( nu sunt eu cel care repara) o sa il intreb,sau vorbesc cu el sa verifice, prima oara cand am pornit,facea urat rau,tremura rau,dupa cateva reverificari ,stranse din nou mai bine,a mers putin mai bine,dar tot urat tremura...
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am aflat de la prietenul care a facut reparatiile,mecanicul, si mi a spus ca nu am presiune mare pe epurator, si ca el cand a bagat portinjectoarele la loc,le a bagat cu injectorul nr 1( injectorul care daca il slabesc,merge mai bine) si crede ca asta ar fii cauza,si ca acum as avea nevoie de un injector de proba..sa se fii dereglat injectorul,se repara? Cat ar costa? Multumesc
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Se repara prin inlocuire...cu siguranta exista un SDV..dar merge si asa...Te-a fericit...si ce treaba are presiune scazuta pe epurator ?
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
si eu tot cu injectoarele am bagat tecile la loc, si pentru asta sunt bine-mersi si masina merge perfect. Spune-i sa puna injectorul 1 in loc de 2 si vezi daca face la fel cand slabesti noul injector 1.
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
cu presiune pe epurator..ma refeream ca este presiune normala..nu este prea mare..da..asta urmeaza sa fac, sa schimb injectorul 1 cu 2 , si sa slabesc noul injector 1, sau mai bine sa pun un alt injector direct, in locul celui care Il banuiesc stricat..si o sa revin cu detalii..sper sa scap o data, numai probleme am avut cu masinuta asta, mare ghinion pe capu meu..plus ca am mai constatat ca s-a stricat si filetul la surubul de la retur motorina, si trebuie reparat cu nu stiu ce kit de reparatie filete..care nu stiu de unde o sa il iau,si daca nu il repar, se duce motorina in ulei...
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
astazi , dupa multe zile de sarbatoare..am venit la masina, sa vad ce ii fac, am venit cu 2 injectoare de la un prieten, care nu le-a mai folosit de 2 3 ani..mai urat facea.. apoi am decis sa ma duc cu injectoru meu la un specialist, rezulatat: duzele cam uzate..dar cica ar trebuii sa mearga ... ajung iar la masina, filetul de la retur motorina l-am reparat, asamblez tot , dau cheie, foarte mult fum , cica ar fii de la uleiul cu antigel...o turez putin , incepe sa isi revina ...plec cu ea la drum merg vreo 3 km, nu mai avea probleme mergea bine.. dar extra mult fum pe esapament... acum zic..sa o turez putin mai mult..a 1 a pana in 3 mii si cva.. a doua la fel si pac a inceput sa se tureaza singura pana in 5 mii.. o opresc din cheie..parca n-a vrut , bag a 2 a franez ..se opreste... ridic capota ..foarte mult ulei pe motor..si sub masina pe jos balta de ulei..nu stiam de unde..pana am vazut ca joja era ridicata vreo 5 cm...mi-a sarit joja... de ce oare ? mecanicu a zis..ca probabil din cauza la saibele alea doua din cupru de la retur motorina , pierde pe acolo motorina si s-a dus in ulei..voi ce zice-ti ? ce sa mai fie oare ?
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Dupa autoaprinderea si fumul de care ziceai,turbina ar vinovata.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Turbina
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Poate seamana simptomle ..dar nu,nu este turbina...
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat:D. De vreo 3 zile..dupa cum a zis si mecanicul,autoaprinderea s-a produs din cauza motorinei care iesea pe la saibele de cupru retur motorina...si se ducea in ulei..de aici a crescut si nivelul uleiului cu vreo 2 3 litri..pana a sarit joja..si tot uleiul sarit peste tot pe motor...am rezolvat cu saibele ...si nu mai intra motorina in ulei...cu mersul in 3 pistoane..am mers cu injectorul la un expert..mi a zis ca e pe duca injectorul...dar ar trebuii sa mearga..sa o las putin pornita pana isi revine...(eu nu o lasasem pornita deloc mai mult de 2 3 minute pornita) am lasat o putin pornita si si-a revenit...am mers cu ea.fum pe esapament nu mai iese ,doar caatunci cand o pornesc dimineata cand e motorul rece..merge cateva secunde mai urat...tremura urat...dar fara sa o turez sau ceva..isi revine. Cred ca ar fii de la injector ..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR