Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • iuli77

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Pânã la urma am sã schimb galeria cu una nouã, am înțeles ca la cutie automatã scoaterea clapetelor influențeazã frâna de motor
Skip ads

  • catalinionut1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Va salut dragi colegi,

Sunt posesor de Insignia 160 de cai de doar 3 sãptãmâni,primea mea ieșire din București cu mașina vineri 12 feb ...totul perfect,la întoarcere însã ghinion:datorita celebrului dn1 pe care la dus din buc pana în Bran am fãcut 6 ore,la întoarcere am hotãrât sa ma întorc în buc pe Câmpulung. ..plecat din Bran de 20 de km,pe o serpentina mergeam f ușor având în fata mea mai multe mașini. ..la un moment sa dus pedala de accelerație în jos,sa simțit pierderea de viteza și un bocanit puternic la motor,am oprit imediat pe dreapta,am oprit motorul deschis capota ...totul la locul lui...pornesc din nou motorul acel bocanit plus vibrat f tare motorul iar accelerația oscila destul de mult:(,am oprit imediat motorul,chemat mașinã cu rampa și adus mașinã în buc pe rampa.
Dimineațã la service pe tester nici o eroare,la prima cheie acel bocanit numai era însã motorul parca mergea întrerupt...dupã câteva porniri și opriri,motorul a început sa meargã normal,am pus din nou tester ul. ..nimic.
Mașinã am lãsat o în parcare findu mi frica sa merg cu ea sa nu fac alte daune,am fãcut programare la eds pt vineri,bãieți de acolo zic la telf ca ar fi galeria de admisie ..probabil sa desprins o clapeta : (
Ma gândeam și eu sa scot clapetele,aceastã fiind o varianta mai ieftina și din ce vad pe aici poate și mai sigura. ..încã nu se știe exact dacã de afolo este problema,bãieți de la service spunându-i mi ca este posibil și de la un injector sa fie ...
Turbina fluiera puțin,înainte nu am sesizat acel fluierat
Cutia de viteze este automata,vad aici ca nu ar fi recomandata scoaterea clapetelor la cutia automata,sfaturi?
Mai devreme de vineri nu au bãieți loc la service la Eds,pana atunci fierb 😠😠😠
  • catalinionut1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2016

  • Mesaj Privat
baxt a scris:Cel putin eliminare le recomand si eu tuturor.


Bunã seara,
Recomandați scoaterea clapetelor și daca mașinã este cu,cutie automata?
  • iuli77

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2015

  • Mesaj Privat
În seara asta am înlocuit galeria de admisie și celebra garniturã la pompã de ulei, totul merge normal. Galeria de admisie costa 1700 ron ,garniturã pânã 100rin, schimb mâine uleiul în cutie automatã la service ca au pompã specialã de schimbat uleiul. Sfatul meu schimba galeria mai ales dacã ai cutie automatã .
Skip ads

  • catalinionut1

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ce costuri implica schimbarea la cutia automata a uleiului?
La ce service mergeți?
  • iuli77

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Am fost la Dacia Service Târgu Ocnã , cu uleiul cumpãrat de mine pânã în 400 ron și manoperã lor 100 ron , ei au o pompã cu care scoate și bãga uleiul. Nu sunt sigur dar se numește preflush
  • mario 03

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am scos clapetele de 2ani jumate si nu am simtit nicio diferenta . nu spun ca ele nu au un rol ( nu am aflat care) , doar ca eu nu am simtit diferenta. Am cutie automata .
  • iuli77

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Fiecare face ce vrea cu mașinã lui. Am înțeles ca la cutie automatã clapetii ajuta la frâna de motor când pui frâna. Dacã nu aveau nici o importanțã de ce l-ar mai pune? Am bãgat 3000 ron în galerie admisie, înlocuire garniturã pompã ulei, ulei cutie, numai curea distribuție, avea 40000 km și o rolã care fãcea zgomot, ulei +filtru dar stau liniștit acum . Am fost tentat și eu sã scot clapetii dar având în vedere ca mașinã vreau sã o mai țin cel puțin 1 an am ales aceastã varianta
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu vreau sa tin masina mult mai mult si am scos clapetii, merge extraordinar.....bine este remapata, cum spune si iuli77 fiecare face cum crede.....eu am considerat ca este mai bine pt mine/motor fara clapeti
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu sunt prea "indiscret", cum faci tu frâna de motor...,nu de alta insa vrem sa ne dãm seama ce influențeazã si cum...
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
se face in manual retrogradând treptele dar este ....sprit....adica vin indoit cu apa
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Vroiam sa vad ce raspunde el...,acum....
Skip ads

  • iuli77

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Nu are rost sã întru în polemici, rolul forumului este de a împãrtãși experiențele noastre și pot sã spun ca mã ajut foarte mult . Dacã nu citeam nu schimbam preventiv galeria de admisie și nici garniturã de la pompã de ulei, de AFL ce sã mai zic? Dacã nu era Alex3223 nu puteam sã rezolv problemã la un preț decent. Când cumperi mașina la început de carierã are unele probleme care se rezolva pe parcurs. Nu sunt specialist în motoare termice eu am redat ce m-a spus mecanicul. Și anume ca influențeazã amestecul aer-combustibil adicã o ardere mai bunã implicit o regenerare a filtrului de particule, frâna de motor la cutie automatã probabil când pui frâna se închid parțial clapetii ce modifica amestecul combustibil-aer. Tot el spunea ca la un Audi cicã avea 2galerii a încercat sã înlãture clapetii iar mașinã nici nu a vrut sã porneascã. O merge și fãrã clapetii în condiții optime , dar am preferat sã o schimb ca și așa am avut destule probleme cu ea ,,presure low,, ,AFL, relanti instabil( nerezolvat), încãlzire în scaune ( nerezolvat). În rest nu mai de bine, km mulți fãrã evenimente
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Vezi, pleci urechea la tot ce iti spune...meseriasul..., iar in legatura cu frâna de motor ti-a scris un coleg mai sus cum se efectueazã, altfel...
Iti doresc sa nu mai ai probleme..., iar in cazul nefericit când...., mai "încearcã" si alte pãreri...,asa ca între prieteni.
  • iuli77

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Eu o dau degeaba, merge fãrã probleme , dar cine are curaj sã o punã având în vedere ca mașinã are 180 mii km și existã riscul deteriorãrii masinii
  • Danny Insignia

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Daca am seria 17573029 si seria masinii W0LGT5EY5A1097160, an 2010, 130 Cp, motor 2.0 diesel, am probleme cu clapetele de admisie? Adica ar trebuie sa imi fac griji sau sa verific starea lor?
  • Sorin_im

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2015

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:se face in manual retrogradând treptele dar este ....sprit....adica vin indoit cu apa


daca-i rece, ma bag si eu la un sprit Rolling Eyes
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
iuli77 a scris:Nu are rost sã întru în polemici, rolul forumului este de a împãrtãși experiențele noastre și pot sã spun ca mã ajut foarte mult . Dacã nu citeam nu schimbam preventiv galeria de admisie și nici garniturã de la pompã de ulei, de AFL ce sã mai zic? Dacã nu era Alex3223 nu puteam sã rezolv problemã la un preț decent. Când cumperi mașina la început de carierã are unele probleme care se rezolva pe parcurs. Nu sunt specialist în motoare termice eu am redat ce m-a spus mecanicul. Și anume ca influențeazã amestecul aer-combustibil adicã o ardere mai bunã implicit o regenerare a filtrului de particule, frâna de motor la cutie automatã probabil când pui frâna se închid parțial clapetii ce modifica amestecul combustibil-aer. Tot el spunea ca la un Audi cicã avea 2galerii a încercat sã înlãture clapetii iar mașinã nici nu a vrut sã porneascã. O merge și fãrã clapetii în condiții optime , dar am preferat sã o schimb ca și așa am avut destule probleme cu ea ,,presure low,, ,AFL, relanti instabil( nerezolvat), încãlzire în scaune ( nerezolvat). În rest nu mai de bine, km mulți fãrã evenimente


Cam asta e rolul clapetelor,
Swirl flap
The adjustable swirl flaps are located in the tangential channels of the intake system and are opened and
closed according to the operating status of the engine. The swirl flaps are closed under the following
conditions:
# at low engine speeds and low injection volumes (map-controlled)
The swirl flaps generally remain open when
# the coolant temperature < 15°C OR
# the intake air temperature < 15°C
Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When
activated by the DDE control unit, the changeover valve switches vacuum to the vacuum unit. The vacuum
unit actuates the control rod and the swirl flaps close. The control rod is up against the rear stop when the
swirl flaps are open.

Effects of faults
If the swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges
otherwise no effect.
If the swirl flaps stick in closed position: Power loss of approx. 10% at higher engine speeds.

La A6 am avut eu probleme, acolo nu cadeau in motor dar se defectau si corta cam 19mil galeria, si erau 2 dar masina mergea fara probleme doar ca aveai eroare pe bord. Si la motor de 3000 la maxim 150000 km picau.

Ideea e ca masina merge fara ele nuj e problema dar totusi nu sunt puse degeaba acolo...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...din surse, am inteles ca acele clapete sunt puse acolo stategic de catre cei de la Opel si au rol DOAR de "piedica" pentru motor!

P.S.: "...este o gluma si sper sa fie "gustata" ca atare! "
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
"Technische Service Information, Nr. 2867:

Betrifft Insignia, BJ. 2009 (auch 2008, wie meiner), Motoren A20DTH und A20DTC, VIN 91000362 bis 91081242

Beanstandung: Leistungsverlust, Geräusche aus dem Motorraum, etc. In manchen Fällen wird Fehlercode P2015 und/oder P0234 gesetzt.

Ursache: Aufgrund eines Fertigungsfehlers können sich eine oder mehrere Drallklappen aus dem Saugrohr lösen und Schäden im Motor (Verbrennungsraum/Ventile), bzw. am Turbolader verursachen.

Produktion: Einsatz verbesserter Saugrohre in der Produktion ab Motornummer A20DTH 17459038

Abhilfe: Saugrohr auf fehlende Drallklappen untersuchen. Im Fall eines Austausches ist das Saugrohr mit der Teilenummer 55571993 zu verbauen. Schäden am Motor-, bzw. Komponenten sind entsprechend instand zu setzen."

Am o Astra J 2010 a20dth (160cp). mi-au aparut cele 2 erori. Cel mai apropiat temen de service/diagnoza este 15 iulie - cand cred ca o voi duce la reprezentanta ( desi nemultumuit de ei, macar au diagnoza de firma).
Intrebarea: motorul meu are seria >17459038 , avand in vedere ca nu e Insignia, ci Astra ce galerie de admisie am oare?
P2015 - este inca prezent, celalat nu s-a activatd ecat odata si s-a dezactivat la repornire.
In final si-a facut cineva masina pe banii Opel?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR