- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- CotirlanGeorge
- *
- 30 mesaje
- din 15 Jan 2015
- Insignia 2010 20DTH
- Vrancea
CotirlanGeorge
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vrancea
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- CotirlanGeorge
- *
- 30 mesaje
- din 15 Jan 2015
- Insignia 2010 20DTH
- Vrancea
CotirlanGeorge
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vrancea
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- CotirlanGeorge
- *
- 30 mesaje
- din 15 Jan 2015
- Insignia 2010 20DTH
- Vrancea
CotirlanGeorge
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Vrancea
- Masina: Insignia 2010 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Jelu68
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
Frati in suferinta. Ma alatur voua, acum dupa ce am ignorat anumite semne in functionarea motorului (A20DTJ 131cp, an 2009, ianuarie!) Anumite poticneli la rece (da in nas) la o accelerare progresiva.
Intr-o dupa-amiaza, dupa un drum Buc- Bv,- Buc, a cloncanit 15-40 secunde, balbaiala, mers neregulat (adica in 2-3 pistoane) s-a linistit putin si am oprit-o preventiv. Dupa aprox 4 min. am repornit-o si a aparur "service soon" in bord. Lipsa putere si un suierat precum un fluier cu turbina (cei de varsta 40-50 ani isi aduc aminte de fluierele cu turbina, din tabla, de la balciuri si tarabe). A doua zi, am dus masina pornita la un service al unui prieten (cam 25 Km), au demontat admisia, plina, Plina!, de calamina (clapeta acceleratie, galeria, EGR-ul) si au constatat lipsa a 2 clapete.
Semne la tester au fost gen, presiune mare in admisie. Primul gand a fost senzorul de aer, ceva minor. Acum stau si cuget, ce sa fac?! sa scot toate clapetele (care sun urmarile?), cat de afectat este turbo? Unde l-as putea repara in zona Bucuresti? ceva recomandari? preturi?
Va multumesc tuturor.
Intr-o dupa-amiaza, dupa un drum Buc- Bv,- Buc, a cloncanit 15-40 secunde, balbaiala, mers neregulat (adica in 2-3 pistoane) s-a linistit putin si am oprit-o preventiv. Dupa aprox 4 min. am repornit-o si a aparur "service soon" in bord. Lipsa putere si un suierat precum un fluier cu turbina (cei de varsta 40-50 ani isi aduc aminte de fluierele cu turbina, din tabla, de la balciuri si tarabe). A doua zi, am dus masina pornita la un service al unui prieten (cam 25 Km), au demontat admisia, plina, Plina!, de calamina (clapeta acceleratie, galeria, EGR-ul) si au constatat lipsa a 2 clapete.
Semne la tester au fost gen, presiune mare in admisie. Primul gand a fost senzorul de aer, ceva minor. Acum stau si cuget, ce sa fac?! sa scot toate clapetele (care sun urmarile?), cat de afectat este turbo? Unde l-as putea repara in zona Bucuresti? ceva recomandari? preturi?
Va multumesc tuturor.
panzerfly
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
Mie mi-a plecat o clapeta si a ajuns in turbina (putem sa-i spunem "noroc" - se poate bloca si in motor dupa cate am inteles si atunci daunele sunt mai mari) - rezultat - turbina defecta cu fluierat si "service soon"
Am scos cele 3 clapete ramase atunci (oct 2014) si am schimbat turbo. De atunci nu am mai avut nici o problema - nu am observat nici o diferenta in functionare.
Am scos cele 3 clapete ramase atunci (oct 2014) si am schimbat turbo. De atunci nu am mai avut nici o problema - nu am observat nici o diferenta in functionare.
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Tot asa si eu de vreo 2 saptamani le-am scos asa preventiv inainte sa imi faca vreo paguba,o jumatate era disparuta undeva , a fost mult de lucru dar a meritat, fara clapete merge perfect , comsum mormal , si sant si linistit cu partea clapetelor, azi tot asa preventiv am schimbat si garnitura renumita din baia de ulei, era intarita bine fata de cea noua,tot odata am schimbat si uleiul in cutia de viteze ,si aici multa munca dar a meritat.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
panzerfly a scris:Mie mi-a plecat o clapeta si a ajuns in turbina (putem sa-i spunem "noroc" - se poate bloca si in motor dupa cate am inteles si atunci daunele sunt mai mari) - rezultat - turbina defecta cu fluierat si "service soon"
Am scos cele 3 clapete ramase atunci (oct 2014) si am schimbat turbo. De atunci nu am mai avut nici o problema - nu am observat nici o diferenta in functionare.
Am scos cele 3 clapete ramase atunci (oct 2014) si am schimbat turbo. De atunci nu am mai avut nici o problema - nu am observat nici o diferenta in functionare.
Pai înainte sa ajunga in turbina a trecut printr-un cilindru, nu știi ce urme a lãsat...
lestat7
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Iata ce am gasit recent:
http://oemdtc.com/19467/cylinder-head-turbocharger-swirl-flap-p0234-2009-opel-vauxhall-insignia
Cheers!
Iata ce am gasit recent:
http://oemdtc.com/19467/cylinder-head-turbocharger-swirl-flap-p0234-2009-opel-vauxhall-insignia
Cheers!
- sfichi lucian
- *
- 10 mesaje
- din 08 Dec 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Spania
sfichi lucian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Spania
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
lestat7
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Nu, seria cu pricina a fost asamblata undeva in anul 2009 asta este sigur, pentru ca a mea este de prin sfarsitul lui 2009 si seria motorului este > 17459038. Daca aceasta galerie de admisie a fost imbunatatita destul pentru a evita complet desprinderea clapetelor, nu stiu, dar descrierea din link este destul de concreta:)
Intrebarea ar fi, exista cineva cu serie de motor > 17459038, DTH, si cu clapete desprinse? Si daca da, sunt mai multi, ca sa fie relevant statistic. Sper ca dupa ce si-au dat seama ca exista o tendinta clara a desprinderii clapetelor, au pus osul si au modificat complet designul si materialelel galeriei.
Cheers!
Nu, seria cu pricina a fost asamblata undeva in anul 2009 asta este sigur, pentru ca a mea este de prin sfarsitul lui 2009 si seria motorului este > 17459038. Daca aceasta galerie de admisie a fost imbunatatita destul pentru a evita complet desprinderea clapetelor, nu stiu, dar descrierea din link este destul de concreta:)
Intrebarea ar fi, exista cineva cu serie de motor > 17459038, DTH, si cu clapete desprinse? Si daca da, sunt mai multi, ca sa fie relevant statistic. Sper ca dupa ce si-au dat seama ca exista o tendinta clara a desprinderii clapetelor, au pus osul si au modificat complet designul si materialelel galeriei.
Cheers!
iuli77
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat
M- am saturat de mașinã asta, probleme cu xenon AFL, acum la pornire îmi apare low presure stop menține și martorul la ulei, am înțeles ca e garniturã la sorbul de la pompã ulei ( am fãcut comandã și am sã îl schimb) dacã tot umblu am sã scot și clapetii la galeria de admisie. ÃŽntrebarea este dacã trebuie și ceva modificare din soft sau doar le scot fizic de acoloși am terminat cu asta. Aștept rãspuns , va multumesc!
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
iuli77
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat
iuli77
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat