Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
un 595.500km pe y20dth si uleiul de care sunt f. multumit :xcess 8100 5w40 un ulei dedicat [ca sa zic asa ] motoarelor de 2.0 dti si 2.2 dti de la Opel

un 170.000 km exclusiv cu motul la mine y20dth
un 90.000 km maica-mea tot pe y20dth acelasi xcess
un 15.000 km o benzinara de 1.6 z16xe cu 5w-30, bineinteles motul [ o ruda care face 4000 pe an]
un 30.000 km un 1.7 cdti zafira b [ un amic] cu acelasi motul 5w-40].
toate masinile ruleaza excelent.am dat exemple de km parcursi si nu de basme cu cenuse si btn -uri si flahs puoint-uri + citate din adevarati ,, profeti,, in ale uleiurilor.

p.s. mai sunt 55.000km si a mea si a lui meine mutter implinesc 1.000.000. km in total.ambele y20dth.

keine teorie multa.
Das Opel
Skip ads

  • _joy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Unless you are a motul dealer, multumesc pentru review... Ceva modificari/reparatii pe la motor ? 595.500 - 170.000 egal cu ... ce ulei i-ai facut ?
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
,,unless you are motul dealer,, !
probabil ca acest forum s-a transformat in dealeri si distribuitori de uleiuri ,probabil.
Nu am mai urmarit discutiile de pe aici de luni bune.
eu sunt ,,distribuitor,, de km .si dau exemple exclusiv din km facuti.faptul ca m-am oprit la motul de atata timp ,respectiv km, a fost alegerea mea.[dupa Castrol,LM si GM].
nu zic sa faci ca mine si nici nu-ti recomand sub nici o forma uleiul motul cetitorule.
pretul reflecta calitatea unui ulei.
601.800 pe bord.
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
TOTAL_valib a scris:ptr cine are bani si vrea ulei bun recomand uleiul Fuchs Silkone Pro Race S 5w40 ,nu e scump deloc daca stii sa il cauti pe google la magazinele online, full sintetic folosit la curse in Anglia, facut in Anglia, si pe motoare modificate. Ofera cea mai buna protectie in ziua de azi. E uleiul anului 2014
Atasez poze cu el




De evitat uleiurile motul, numai minciuni in marketing;Consultati intai msds-ul si dupa aia vorbiti. Avea mare dreptate colegul nostru opelvn (nec100 pe alte forumuri) ptr cine cunoaste !
Puteti cauta,am mai scris in posturile mele, uleiul motul ,conform MSDS este un ulei mineral, cel mult hidrocracat: atat ... nici vorba de full sintetic cum se vehiculeaza mai sus
Pe langa asta, uleiurile Motul lasa multe depuneri in motor (sludge) in baia de ulei daca desfaceti dupa ce goliti motorul de uleiul motul, veti vedea ce depuneri argintii gelatinoase lasa in urma; dupa aceea de verificat ce lasa si pe chiulasa
sa inteleg din postarea ta ca ai folosit motul si ai deesfacut baia la scimbul de ulei si ai observat depuneri????? eu unu nu te cred ca ai dat jos baia si chiuloasa ca sa vizionezi ce lasa MOTUL in urma........
Skip ads

  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am in motor motul 8100 x-clean fe 5w30 c3 cu norma dexos 2,un ulei bun, nimic spectaculos, contine sulfonat de calciu scrie si pe bidon un aditiv detergent pt uleiuri HC.
se simte motorul bine cu el,o singura nemultumire am privind fisa tehnica a acestui ulei are un punct de curgere jenant pt un 5w30 100%sintetic cum zic ei,-33 grade............vad eu la iarna cum se comporta,pana acum,pornire usoara,axe cu came luna si zgomot redus.
  • citu
  • Suspendat
  • 59 mesaje
  • din 02 Apr 2015
  • Corsa 2013 a12xer
  • Bucuresti
  • citu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2013 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu un ulei sintetic 100% sau fully are un punct de curgere cat mai jos, undeva la -45*C ma rog acum fiecare producator poate trece orice pe eticheta produsul sa fie vandut asta e scopul principal
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Da așa este. Motul 8100 este un ulei HC puternic aditivat,prețul este decent.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 699
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
citu a scris:Din cate stiu eu un ulei sintetic 100% sau fully are un punct de curgere cat mai jos, undeva la -45*C ma rog acum fiecare producator poate trece orice pe eticheta produsul sa fie vandut asta e scopul principal



Observam ca Motul (X-Cess 5w40) are alte metode de testare (fata de Valvoline Synpower 5w40 de ex ) :
- Pour point : -36 , metoda ASTM D 97 -Motul
- Pour point : -48 ,metoda ASTM D-5949 - Valvoline

-Vascozitati : metoda ASTM D-445 ambele

-Flash point : 230 , metoda ASTM D 92 - Motul,
-Flash point : 229 , metoda ASTM D 92 - Valvoline .

HTHS :
- 3.7 , metoda ASTM D 4741- Motul
- nespecificat , probabil minim 3.5 pt ca are ACEA A3/B4 - Valvoline .

In plus , in lb germana ambele sunt "vollsynthetisches" .
Stiu ca se spunea ca Motul face uleiuri slabe , HC , etc . Stie cineva care e diferenta intre ASTM D 97 si ASTM D-5949 ? Daca nu au aceeasi metoda de masurare e irelevant sa comparam -36 > -48 ...
Ma gandeam sa incerc Motulul in Z16SE ( fara motiv intemeiat , merge bine si cu Synpower 5w40) .
Skip ads

  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
these are the most common methods that AmSpec uses
to determine the pour point of a product:
D97 –
Pour Point of Petroleum Products
D5853 – Pour Point of Crude Oils
D5949 – Pour Point of Petroleum Products (Automatic
Pressure Pulsing Method)
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 699
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Deci ambele sunt pt " Pour Point of Petroleum Products" , una e automatic method dar cealalta ? Manuala ? un ulei testat cu ambele metode are aceleasi rezultate ?
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Nu am cum sa știu . Dar bãnuiesc ca nu e același lucru. Oricum in prezentarea datelor tehnice din Germania motul e prezentat vollsynthetische nu HC .naiba sa le ia. Porneste brici, e silentios motorul, nu il consuma nici gram, iar axa cu came luceste. Pt mine e suficient, prea mare paranoia cu uleiurile la mașinile noastre. Cei cu M3 , AMG , Porsche ce sa punã in motoare, daca pt noi nici motul nu-i bun? Am citit undeva pe un forum un nebun pune redline la logan 1.5 dCi. Looooollllll.plus aditivi scumpi in motorina.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu merg numai cu Motul X-Cess 5w40 pe doua motoare Isuzu turbodiesel (EURO2, respectiv EURO4).
Defapt, pe cel EURO 2 am deja 5 ani unde am folosit numai ulei de motor Motul X-Cess 5w40.

EXACT cum ai spus mai sus, si permite-mi sa te citez acum :
" Porneste brici, e silentios motorul, nu il consuma nici gram, iar axa cu came luceste".

Pai, HEI! IA stati asa, ce, nu e destul de bine pentru un Opel SH ?
Ei bine, pentru mine este absolut OK ... si o sa continui exact cu acest ulei si in perioada urmatoare.

Vollsynthetische nu HC, whatever... who gives a shit ? ... Never broken, so it ain't need fixed !..

Cu Stima.
Skip ads

  • darius 15

  • Mesaje scrise: 720
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor . Trebuie sã schimb uleiul in motor (Isuzu 1.7dty) . Acum are Total Quartz și sunt dezamãgit . Il consuma , nu trage ca înainte și are puțin zgomot.
Am hotãrât sã-l schimb cu : Motul Turbolight 10w40.
Mașina are 220000 km .Astra G din 2001.
As vrea ceva pãreri legate de comportamentul motorului , cu acest tip de ulei din partea celor care il folosesc .
Mulțumesc .
  • darius 15

  • Mesaje scrise: 720
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am pus si eu in astra g, motor Isuzu, 1.7dti Motul 8100 xcess 5w40 si nu s multumit. Am 7000 km parcursi si deja mi a consumat 800 ml.
O sa trec pe Valvoline Sinpower 5w40
Masina are 230k...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vezi poate ai luat un bidon cu ulei falsificat. Eu am desfacut motorul, X17DT cu 265.000km facuti in 20ani si nu am gasit depuneri nici uzuri pronuntate. Merg de 5 ani de zile cu acest ulei, cumparat numai de la dealeri de incredere, sau de pe eMag dar obligatoriu ,,vandut de eMag,,. Eu unul o sa continui sa folosesc -exclusiv- acest ulei de motor... asa cum am vazut e o optiune buna pentru motoarele diesel ISUZU fara filtru de particule.
  • darius 15

  • Mesaje scrise: 720
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mi l au pus in service autorizat si pe bidon scria ca e facut in Franta. Deci original.
Si la acel service imi duc masina de cand am masina , de cativa anisori
  • Vaux
  • Suspendat
  • 33 mesaje
  • din 01 Dec 2017
  • Astra 2002 Y17DT
  • Bihor
  • Vaux

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Am folosit X-cess 4 ani si l-am considerat un ulei parca deficat pt un dti. De fapt nu am ce sa-i reprosez nici acum: ax came curat, nu depuneri, nu consum.
Totusi adoptand un stil mai sportiv de condus, la un 7000 era deja praf adica la momentul schimbului a curs din baia ulei o zeama de fix consistenta apei, plina de galme + o substanta galbuie oarecum separata de "ulei".
Ca ambalat/fabricat in Franta sau Italia - am renuntat la el.
Am ramas surprins sa constat ca un anume sortiment de la Liqui Molly are o fisa tehnica mai buna ca Motul X-cess (respectand cerintele motorului meu) si asta in conditiile in care Motul se lauda cu sinteticele lor pe cand LM recunoaste din start ca e un ulei hidrocracat.
Am zis sa risc, am facut primul schimb si am ramas impresionat atat de sound cat si de demaraj. Totusi am ramas circumspect asteptand sa trec de primii 5000 km, prag de unde incep uleiurile sa se departajeze intre ele.
Am adoptat acelasi stil sportiv de condus dar totusi la 7500 km rulati am hotarat sa fac schimbul dar asta mai mult din dorinta de a nu intra in iarna cu un ulei forjalit din vara mai cu seama ca era pt mine un ulei-experiment.
La scurgerea din baie chiar ultimele ramasite de ulei s-au transformat intr-un fir subtire (ca cel de par) - fara intreruperi, fara picurari precum apa, fara galme si alte zemuri.
La fel, aruncat un ochi inspre ax came, totul curat totul ok, sound-ul motorului intr-adevar s-a schimbat treptat si discret in cei 7500 km dar nimic deranjant asa ca linistit am pus in continuare acel LM.

Deci cum ? Un ulei ce-l poti considera ca de fapt a fi "semi" (si chiar producatorul recunoaste asta) - si vorbim tot de un 5W40 - sterge pe jos cu X-cess-ul cel "sintetic" ? Smile Pt ca la cum toarce motorul, la ce sound si demaraj are si la ce scoti din baie, da, sterge !
Sa nu fiu inteles gresit - mi-a placut X-cess - dar parca in timp l-au prapadit ! Adica cam de fapt toti producatorii procedeaza asa - incep bine, scot un sortiment "ca la carte" , are priza la public, apoi nu stiu - umbla la reteta si se duce dracu' tot !
  • darius 15

  • Mesaje scrise: 720
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Foarte bine punctat si detaliat!
Acelasi lucru am patit si eu cu x-cessul de la Motul doar ca nu mi au iesit galme sau alte substante OZN sa spun asa...
Tot 7000 km l am purtat pana m am hotarat ca e cazul sa l schimb. Mi au iesit in jur de 3.5 l, feci 1l la 7000km s a dus.
Acum experimentez Valvoline Synpower 5w40 cuA3/B3 fara acel C3 in specificatii
O sa vad ce si cum dupa un stil mai sportiv de condus si vreo 5000-6000 km
  • Vaux
  • Suspendat
  • 33 mesaje
  • din 01 Dec 2017
  • Astra 2002 Y17DT
  • Bihor
  • Vaux

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Mie nu mi-a consumat gram dar am ramas masca cand am vazut ce vine din baie. Si asta pe motor cald.
Si evident @Darius - tin inca sub supraveghere acest LM chiar daca e schimbul 2. Evident, fara C3.
  • hermes2ap

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
ptr piata est ..orice produs ..inclusiv ulei e calitate ..muuuuuult sub original vest!..un ulei bun nu trebuie sa fie foarte curat dupa un nr km! ..trebuie sa curete inclusiv depuneriile din motor baie,din arderii etc .nu numai sa asigure o pelicula ungere !.tine de calitatea oricarui ulei bun !e in fisa fiecarui ulei asta ! ..asta ptr unii care se lauda ca uleiul arata frumos!..
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR